Spijker op zijn kop.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:39 schreef broer het volgende:
....nu het nog kan, toch?
Ik ben iets van 2 jaar jonger dan jij bent.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:41 schreef broer het volgende:
Is het nu not done om te vragen hoe oud je bent geworden, Lamon?
Je hebt toch geen vriendje in wales wonen waarmee je je laatst verloofd hebt?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach kindje. Die kat kun je heus wel ergens onderbrengen.
[..]
Wales![]()
Dat hoop ik niet, want dan heb ik al die moeite voor niets gedaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:45 schreef TheThirdMark het volgende:
Je hebt toch geen vriendje in wales wonen waarmee je je laatst verloofd hebt?
Omdat ik je wilde zieken, en 8 maanden niet veel indruk maakt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:46 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom zou je liegen in een supereerlijke reeks als deze?
O, dan is het goed.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:48 schreef Lamon het volgende:
Omdat ik je wilde zieken
Neuh, ik ben net pas jarig.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:51 schreef broer het volgende:
[..]
O, dan is het goed.
Heb je al cadeautjes gekregen?
Je overschat de goodwill van mijn vrienden- en familiekring hopeloos.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:54 schreef broer het volgende:
Oe! Ontbijt op bed mét cadeautjes. Dat heb je mooi geregeld.
Ik moet even googlen denk ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:18 schreef ElizabethR het volgende:
Solomon Burke
Neuh, die is de schaamte voorbij.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:16 schreef Lamon het volgende:
Wat een dramatisch gedoe allemaal zeg, met die topics.
Zou Yvonne zich morgen daarvoor nou schamen? Daar ben ik nou weer benieuwd naar.
Ik zou het zelfs willen posten in het sociologie-forum, maar dat is er niet.
Google maar ja, cultuurbarbaar!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik moet even googlen denk ik.
Maar goed, naar Amerika gaan op zich is voor een moeder waarschijnlijk al een hele gebeurtenis.
Ik bedoelde het niet eens flauw. Ik vind het echt tof voor jou en je dochter. En ik denk serieus dat een fake glimlach een goed advies is voor LA.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:21 schreef ElizabethR het volgende:
makkelijk praten jij. Ik vinnut nogal wat hoor.
Ik vind het gaaf voor haar. Ik heb net zo lief dat ze thuisblijft!! Ik vind het gewoon eng!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:25 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind het echt tof voor jou en je dochter.
Mjah, faketownquote:En ik denk serieus dat een fake glimlach een goed advies is voor LA.
Weet ik, en ze doet toch wat ze zelf wil, maar het is wel MIJN dochterquote:Ik snap wel dat je je zorgen maakt. Maar je weet zelf ook dat je daar niets aan hebt.
Als het daar maar bij blijft. Ik denk dat het gevaar van dat soort wereldjes is, dat mensen zichzelf dreigen te gaan verloochenen als ze merken dat onechtheid kan werken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:25 schreef broer het volgende:
En ik denk serieus dat een fake glimlach een goed advies is voor LA.
Ik sta in het contract als mede manager, zelfs met een percentage van de opbrengst, dat ik niet hoef uiteraard. Gaat regelrecht op een rekening voor mijn dochter.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als het daar maar bij blijft. Ik denk dat het gevaar van dat soort wereldjes is, dat mensen zichzelf dreigen te gaan verloochenen als ze merken dat onechtheid kan werken.
Ik zou in iedere geval als moeder proberen duidelijk te maken (voor zover dat mogelijk is) dat er niets mis is met kansen pakken, maar dat je zelf de kans creert, en dat de kans niet iets is wat jou moet kneden.
Of korter maar meer cliche gezegd, dat je jezelf niet moet verliezen in de mogelijkheden.
Dat kan nog wel eens voor problemen zorgen, denk ik zo.
I know, heel cool. Ik heb net nog met hem gebeld. Hij vind Martine ook cool enzo.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:39 schreef tong80 het volgende:
ER geweldig. Solomon Burke was al een grootheid maar is de laatste jaren één van de toponaangevenden in the bizzniss. Cool
Een prachtige kans, maar inderdaad wel eng om haar te laten gaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:29 schreef ElizabethR het volgende:
Weet ik, en ze doet toch wat ze zelf wil, maar het is wel MIJN dochter![]()
Ken de man himself inmiddels aardig goed. Veel mee gesproken. Maar toch, mijn kleine meisje in haar uppie naar L.A.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:45 schreef svann het volgende:
[..]
Ken je mensen van dat team, of wordt het echt helemaal solo?
Oh ja, dat was ik vergeten. Je kunt uitsluitend ergens op vakantie als je daar een verloofde hebt zittenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:45 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je hebt toch geen vriendje in wales wonen waarmee je je laatst verloofd hebt?
Welke moeite? Tot nog toe heb je me alleen maar tegengesprokenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:47 schreef broer het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, want dan heb ik al die moeite voor niets gedaan.
Niet waar.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
Welke moeite? Tot nog toe heb je me alleen maar tegengesproken![]()
Bill Murrayquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:31 schreef Lamon het volgende:
Wat is Lost in Translation toch een mooie film.![]()
Na 4 keer kijken, verveelt hij nog steeds geen seconde.
Opeens is de term semi-bikkel niet zo tof meer. Ik bedoel, als zelfs Weisglas tot dit tijdstip kan wakker blijven...quote:
Sterker nog, ik heb het moeilijker op dit moment dan Weisglas om wakker te blijven...quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:45 schreef broer het volgende:
[..]
Opeens is de term semi-bikkel niet zo tof meer. Ik bedoel, als zelfs Weisglas tot dit tijdstip kan wakker blijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |