Oh ja, dat was ik vergeten. Je kunt uitsluitend ergens op vakantie als je daar een verloofde hebt zittenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:45 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je hebt toch geen vriendje in wales wonen waarmee je je laatst verloofd hebt?
Welke moeite? Tot nog toe heb je me alleen maar tegengesprokenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:47 schreef broer het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, want dan heb ik al die moeite voor niets gedaan.
Niet waar.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
Welke moeite? Tot nog toe heb je me alleen maar tegengesproken![]()
Bill Murrayquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:31 schreef Lamon het volgende:
Wat is Lost in Translation toch een mooie film.![]()
Na 4 keer kijken, verveelt hij nog steeds geen seconde.
Opeens is de term semi-bikkel niet zo tof meer. Ik bedoel, als zelfs Weisglas tot dit tijdstip kan wakker blijven...quote:
Sterker nog, ik heb het moeilijker op dit moment dan Weisglas om wakker te blijven...quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:45 schreef broer het volgende:
[..]
Opeens is de term semi-bikkel niet zo tof meer. Ik bedoel, als zelfs Weisglas tot dit tijdstip kan wakker blijven...
Dat is dan het enige waarin hij beter is dan jij.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:47 schreef Mike het volgende:
Sterker nog, ik heb het moeilijker op dit moment dan Weisglas om wakker te blijven...
Die blijft tot vijf uur op als ie met z'n kop op tv kan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:45 schreef broer het volgende:
[..]
Opeens is de term semi-bikkel niet zo tof meer. Ik bedoel, als zelfs Weisglas tot dit tijdstip kan wakker blijven...
Ik heb me er volstrekt niet mee beziggehouden. Pas het laatste uur staat het geluid van de tv aan. En ik kan me er niet druk om maken. Vind het hoogstens lachwekkend.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
Ik had me voorgenomen om daar niet te posten vanwege de bloeddruk enzo, maar ik ben er de halve avond mee zoet geweest![]()
Ik voel me ook gesterkt door de gedachte dat oude mensen veel minder slaap nodig hebben dan mensen die in de bloei van hun leven zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:49 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is dan het enige waarin hij beter is dan jij.
O, en hij is zonder twijfel ouderwetser en megalomaner dan jij.
Maar dan houdt het écht op. Je kunt met een gerust hart gaan slapen.
Nee.quote:
Ja. Weisglas opent zodadelijk de derde termijn met: "Welkom in I.R. Baboons semi-bikkeldebat, deel 3."quote:
Hij heeft wel een extreem groot talent voor vergroeid raken met het pluche.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:52 schreef Mike het volgende:
Plus het feit dat de man weinig lijkt te kunnen, idd.
Neuh niet bij zo'n debat, dat ben ik verder met je eens, iedereen is diep verontwaardigd en het loopt ALTIJD met een sisser af.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:51 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb me er volstrekt niet mee beziggehouden. Pas het laatste uur staat het geluid van de tv aan. En ik kan me er niet druk om maken. Vind het hoogstens lachwekkend.
Waar stijgt je bloeddruk van bij zo'n debat?
Politiek is enkel interessant tijdens verkiezingstijd, vind ik.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:53 schreef broer het volgende:
[..]
Ja. Weisglas opent zodadelijk de derde termijn met: "Welkom in I.R. Baboons semi-bikkeldebat, deel 3."
Whahahaha... dat zou wel een stunt zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:53 schreef broer het volgende:
[..]
Ja. Weisglas opent zodadelijk de derde termijn met: "Welkom in I.R. Baboons semi-bikkeldebat, deel 3."
quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
en die onvermijdelijke domheid die ik dan onderweg tegenkom.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:56 schreef Lamon het volgende:
het feit dat Nederlanders dom zijn op ieder gebied.
Wat hebben we het gelijk toch weer heerlijk aan onze kant.quote:broer sigde:
God, wat zijn er toch veel domme mensen...
Heb jij ook al last van je bloeddrukquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Politiek is enkel interessant tijdens verkiezingstijd, vind ik.
Het is niet goed voor mijn bloeddruk om mezelf de andere 3 jaar ook druk te maken over het feit dat Nederlanders dom zijn op ieder gebied.
Gelijkgestemden, en daarom kom ik hier zo graagquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:00 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat hebben we het gelijk toch weer heerlijk aan onze kant.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:01 schreef broer het volgende:
Zo. Ze beginnen weer. (Bijna.) Ik ga maar eens slapen, dus.
Doei.
Slaapzequote:Op woensdag 17 mei 2006 02:01 schreef broer het volgende:
Zo. Ze beginnen weer. (Bijna.) Ik ga maar eens slapen, dus.
Doei.
Ik zou bijna willen linken naar dat geweldige arrogante twintigers topic wat zodiakk ooit maakte, maar ben te lui om het te zoeken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:00 schreef broer het volgende:
Wat hebben we het gelijk toch weer heerlijk aan onze kant.
Morrie Porrie. Zijn je billen nog steeds op vakantie?quote:
Zullen we samen Morrie eens lekker te pakken nemen?quote:
Gaat je geen donder aanquote:Op woensdag 17 mei 2006 03:04 schreef doka het volgende:
[..]
Morrie Porrie. Zijn je billen nog steeds op vakantie?
quote:
N_Nquote:
Hoe bedoelt u???quote:Op woensdag 17 mei 2006 03:06 schreef doka het volgende:
[..]
Zullen we samen Morrie eens lekker te pakken nemen?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 03:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
N_N![]()
![]()
*Justin Timberlake - Rock Your Body![]()
it's hanging,nothing less nothing morequote:
Doka kan er niet tegen dat ik de baas ben, dus zoekt ie versterkingquote:
jij bent aan de beurtquote:
Nou en of ik daar wel tegen kan. Sterker nog: spank mequote:Op woensdag 17 mei 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doka kan er niet tegen dat ik de baas ben, dus zoekt ie versterking![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |