Ojee, ik heb weer eens een spannend verhaal gemist. Wat heb je gedaan om je toch al flinke toelage nog wat te verruimen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:29 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik ben echt echt echt weg, en een alternatief zou kunnen zijn dat ik mijn lening omhoog knal, maar daar wacht ik nog even mee.
Sowieso nu ik als smokkelaar bekend sta is het misschien fijn dat ik van de zomer niet over de grens ga, bespaart vreemde blikken en controles
Nou, yvonne wilde bagger weg, en blijkbaar wil 'het forum' dat niet, dus is ze nu alle bagger zelf aan het openen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:30 schreef Lamon het volgende:
Heeft Yvonne zich trouwens heel erg hard gestoten vandaag ofzo?
Er zwerft ineens meer ongein dan gewoonlijk om dit topic heen, dat in het geheel geen raakvlak heeft met het topic wat die hele onzin heeft veroorzaakt.
Uhm nou.. Ik ging van Praag terug naar Nederland, met de bus, en op de ANWB-site had ik gelezen dat ik 800 sigaretten mee terug mocht nemen. Dus ik netjes 1600 sigaretten gekocht en aan iemand gevraagd of ze er ook 800 mee wilden nemen. Eenmaal bij de Tsjechisch-Duitse grens aangekomen werd onze bus gecontroleerd en daar bleek dat je van Tjechie naar Duitsland maar 200 sigaretten mocht meenemen. Resultaat: ik heb 275 euro betaald voor 400 sigarettenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ojee, ik heb weer eens een spannend verhaal gemist. Wat heb je gedaan om je toch al flinke toelage nog wat te verruimen?
'Wat draai je nu' viel echt wel mee hoor in oorspronkelijk model, ik zou het niet als bagger willen omschrijven.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, yvonne wilde bagger weg, en blijkbaar wil 'het forum' dat niet, dus is ze nu alle bagger zelf aan het openen.
Haha, dat is wel lullig. Da's zelfs in Ierland nog vrij duur voor een sigaret.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:34 schreef Stranger het volgende:
[..]
Uhm nou.. Ik ging van Praag terug naar Nederland, met de bus, en op de ANWB-site had ik gelezen dat ik 800 sigaretten mee terug mocht nemen. Dus ik netjes 1600 sigaretten gekocht en aan iemand gevraagd of ze er ook 800 mee wilden nemen. Eenmaal bij de Tsjechisch-Duitse grens aangekomen werd onze bus gecontroleerd en daar bleek dat je van Tjechie naar Duitsland maar 200 sigaretten mocht meenemen. Resultaat: ik heb 275 euro betaald voor 400 sigaretten.
Jawel, want met het vliegtuig mag je wel 800 sigaretten importerenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Haha, dat is wel lullig. Da's zelfs in Ierland nog vrij duur voor een sigaret.
Ben ik toch blij dat we vorig jaar vanuit Hongarije niet 6 sloffen hadden meegenomen, want dat had dan ook vast niet gemogen.
Spijker op zijn kop.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:39 schreef broer het volgende:
....nu het nog kan, toch?
Ik ben iets van 2 jaar jonger dan jij bent.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:41 schreef broer het volgende:
Is het nu not done om te vragen hoe oud je bent geworden, Lamon?
Je hebt toch geen vriendje in wales wonen waarmee je je laatst verloofd hebt?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach kindje. Die kat kun je heus wel ergens onderbrengen.
[..]
Wales![]()
Dat hoop ik niet, want dan heb ik al die moeite voor niets gedaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:45 schreef TheThirdMark het volgende:
Je hebt toch geen vriendje in wales wonen waarmee je je laatst verloofd hebt?
Omdat ik je wilde zieken, en 8 maanden niet veel indruk maakt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:46 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom zou je liegen in een supereerlijke reeks als deze?
O, dan is het goed.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:48 schreef Lamon het volgende:
Omdat ik je wilde zieken
Neuh, ik ben net pas jarig.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:51 schreef broer het volgende:
[..]
O, dan is het goed.
Heb je al cadeautjes gekregen?
Je overschat de goodwill van mijn vrienden- en familiekring hopeloos.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:54 schreef broer het volgende:
Oe! Ontbijt op bed mét cadeautjes. Dat heb je mooi geregeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |