abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37762523

CSI: Crime Scene Investigation nam in 2000 het concept van de forensische wetenschap gecombineerd met drama op de televisie in beslag. Na twee jaar wereldwijd volop succes te hebben werd er een spin-off gecreëerd die de straten in Miami een stuk veiliger moet maken. Na veel commentaar is ook dat een succes geworden en inmiddels is ook de tweede spin-off een feit, dat zich in de straten van New York afspeelt.

Met CSI: Miami volg je het team van lt. Horatio Caine die met behulp van een anatoom patholoog en diverse rechercheurs de moorden van Miami probeert op te lossen. Dit gebeurd met een dosis testosteron en een High-Tech laboratorium. CSI: Miami is een serie met een duidelijk "Miami" gehalte. De "ik-wil-gezien-worden", "beach & nightlife-scene" en de vele culturen die er samenwonen is goed in de serie te merken.

De serie bevat duidelijk meer actie dan de twee andere series. Dat maakt samen met de "Miami-scene" CSI: Miami zo anders. De CSI's zijn ook politie agenten die hun wapen vaak achten te trekken om verder te kunnen gaan met hun onderzoek om zo de puzzel op te lossen en de dader(s) op te pakken.

Seizoen 4
Hier ontdekken we veel van het verleden van Horatio. Dat verleden maken hem zoals hij nu is. Gedreven in zijn werk. Zo word hij ook een keer moordverdachte en leren we dat hij een zwart verleden in New York (achter de rug) heeft. Ook Ryan maakt het een en ander mee. Dit door een ongeval op het werk. Eric Delko krijgt ook te kampen met persoonlijke problemen. Zo verschijnt hij te vaak te laat op zijn werk en de rest van het team begint het vertrouwen in hem te verliezen. Calleigh heeft nog steeds te kampen met het feit dat John Hagen zelfmoord heeft gepleegd in haar wapen lab maar begint de kriebels weer te krijgen als de nieuwe lab tech nogal laks te werk gaat. Stetler ligt Horatio meer dwars dan nodig blijkt. En door een mol en nare geruchtenword het moeilijk om ook maar iemand te vertrouwen. En Horatio krijgt de liefde kriebels weer in zijn buik.

Uitzendingen
Maandags op CBS om 22:00 et/pt (seizoen 4)
Nederland: Dinsdags op RTL5 om 20:30 (seizoen 4)
België: Zondag op VT4 om 20:40 (seizoen 4)

Cast
  • David Caruso - Lt. Haratio Caine
  • Kim Delaney - Det. Megan Donner
  • Rory Cochrane - Det. Tim Speedle
  • Emily Procter - Det. Calleigh Duquesne
  • Adam Rodrigues - Det. Eric Delko
  • Khandi Alexander - Alexx Woods MD
  • Jonathan Togo - Off. Ryan Wolfe
  • Sofia Milos - Det. Yelina Salas

Ondersteunende Cast
  • Wanda De Jesus - Det. Adelle Sevilla
  • Brian Poth - Lab Tech. Tyler Jenson
  • Brooke Bloom - Lab Tech. Cynthia Wells
  • Hayden Tank/Alex Buck - Raymond Caine Jr.
  • Holt McCallany - Det. John Hagen
  • Rex Linn - Det. Frank Tripp
  • Boti Ann Bliss - Lab Tech. Maxine Valera
  • Dean Winters - Raymond Caine Sr.
  • Eva LaRue Callahan - Lab Tech. Natalia Boa Vista
  • David Lee Smith - IAB Sgt. Rick Stetler
  • Brendan Ferh - Lab Tech. Dan Cooper
  • Alana De La Garza - Marisol Delko
  • Armando Valdes-Kennedy - Lab Tech. Aaron Peters
  • Michael B. Silver - FBI Agent Peter Elliott

Vorige delen
    1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10

Spoilers
    Er is geklaagd over spoilers... Even om je eraan te herinneren dat er een apart topic is voor het seizoen wat in Amerika op de tv is... Heb je daarnaast nog wat spoilerends te vertellen... Doe het dan wel gewoon tussen de spoilertags!

Warez request van CSI: Miami afleveringen
    Dat is nog steeds niet toegestaan en dat mag je nog steeds niet op fok neerzetten! Tevens legt het praten over downloaden het topic dood...

En we gaan weer vrolijk verder!...

Deze Openings Post kun je hier vinden.
  • pi_37762571
    Seizoen 4 Aflevering 12: The Score
    Dinsdag 16 mei 2006 op RTL5 om 20:30

Het team onderzoekt de moord op een man die tijdens een feestje is vermoord. De man deed mee aan een seminar waarbij hij leerde hoe hij vrouwen moest scoren. Ondertussen helpt Horatio de zus van Eric, Marisol, die is gearresteerd voor het kopen, met doel het door te verkopen van drugs.

Muziek
    Juliet - Would You Mind (Aan het begin van de aflevering)
    Annie - Chewing gum (???)

Bloopers
    Geen bloopers bekend

Extra
    Hele aflevering zit vol met quotes, one liners en droogkloot opmerkingen...

Enjoy!
    pi_37763307
    TVP
    pi_37763594
    tvp

Waarom trouwens kijkt Horatio altijd omlaag of de andere kant op?
    Of is dat puur drama-achtig?
    pi_37763923
    quote:
    Op vrijdag 12 mei 2006 15:56 schreef Koningin het volgende:
    tvp

foto

Bij deze foto bedoel je? Ohw das gewoon een leuke om na de aflevering naar terug te kijken maar geef indd wel een emotie neer ja.. maar dat is een spoiler. als je hem wilt weten moet je het maar laten weten!
    pi_37764517
    tvp
      vrijdag 12 mei 2006 @ 19:17:38 #7
    42042 Dafje33
    Volautomatisch
    pi_37768917
    quote:
    Op vrijdag 12 mei 2006 15:56 schreef Koningin het volgende:
    tvp

Past gewoon bij zijn personage, let maar eens op als hij met iemand praat, dan kijkt hij die persoon ook niet recht aan.
    Pimp my Daf!
      vrijdag 12 mei 2006 @ 19:21:26 #8
    144262 thewishmaster
    Born and Raised in Amsterdam
    pi_37768999
    tvp
    pi_37769479
    quote:
    Op vrijdag 12 mei 2006 19:17 schreef Dafje33 het volgende:

[..]

Past gewoon bij zijn personage, let maar eens op als hij met iemand praat, dan kijkt hij die persoon ook niet recht aan.
    alleen op het moment dat hij zijn zin ten einde komt...

lijkt wel soort van nederigheid ergens....
    pi_37774120
    vergeet het opzetten van z'n zonnebril niet
    pi_37774930
    Er was iemand die het einde zocht voor afl 4.09 Urban Hellraisers... Het flash filmpje... Dat voorheen gewoon te bezichtigen was op de cbs site...

http://24.132.29.55/csim/index.html

kan zijn dat het ff duurd voordat hij geladen is en snachts staat deze webserver uit.
    pi_37774994
    quote:
    Op vrijdag 12 mei 2006 22:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    vergeet het opzetten van z'n zonnebril niet
    maar dat is tof
    pi_37783577
    ik zou als ik jullie was even niet op tv.com kijken want de hele achtergrond is nu 1 grote spoiler voor jullie is namelijk csi miami reclame voor de aankomende aflevering in the states en die is beter niet te zien nog
      zaterdag 13 mei 2006 @ 13:13:52 #14
    42042 Dafje33
    Volautomatisch
    pi_37785583
    NOOIT zeggen dat ik niet mag kijken, ik kan mezelf bijna niet maar in de hand houden.......

edit:
    Zie je nou wel, ik kon me weer niet beheersen
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Pimp my Daf!
    pi_37786230
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 13:13 schreef Dafje33 het volgende:
    NOOIT zeggen dat ik niet mag kijken, ik kan mezelf bijna niet maar in de hand houden.......

edit:
    Zie je nou wel, ik kon me weer niet beheersen
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    als er geen waarschuwing is en jullie gaan er toevallig per ongeluk kijken dan komt hier ook een bericht van had iemand dat niet even kunnen zeggen beheers je!
    SPOILER
    pi_37815118
    quote:
    Op vrijdag 12 mei 2006 19:17 schreef Dafje33 het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik. Vind het nogal vreemd.
    pi_37828274
    * probeerd zichzelf in de hand te houden tegen de spoilers *
    pi_37828421
    Mooie caps weer Die van Horatio bij het strand is
    And you know I might
    Have just flown too far from the floor this time
    Cause they calling me by my name..
    pi_37832426
    * zit dinsdag met pen en papier klaar voor de opmerkingen *
    pi_37834230
    quote:
    Op zondag 14 mei 2006 23:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    * zit dinsdag met pen en papier klaar voor de opmerkingen *
    je kan na dinsdag ook gewoon op tv.com kijken. dan is daar de reclame weg en daar staat het gerief al
    pi_37834237
    quote:
    Op zondag 14 mei 2006 22:13 schreef rena het volgende:
    Mooie caps weer Die van Horatio bij het strand is
    w8 maar tot je het op je tv ziet
    pi_37840454
    hm okee.. doen we dat
    pi_37871546
    tv.com is ontdaan van de csi miami reclame het is weer veilig terein.. als er gene nieuwe reclame komt
    pi_37881909
    gelukkig maar
    pi_37899324
    nou... geef eens wat meningen over de aflevering van afgelopen avond...
    pi_37899768
    Jaja rustig aan son! Ik was CSI van gisteren aan het kijken.. had em gemist

Ik ben een liefhebber van een goed verhaal, of een verhaallijn die door een geheel seizoen heen loopt.. Ik kom dit seizoen dus duidelijk aan me trekken

De aflevering was erg goed.. Vooral die Mol-implicaties.. waar men vorige week nog dacht dat het Natalia was (DIE ER DEZE WEEK NIET IN WAS !) zou je nu kunnen denken dat het Aaron of Cooper is...

Behalve dat natuurlijk ook de oog-kwestie met Ryan.. Ik denk dat dat ook nog voor commotie in het lab gaat zorgen, evenals het bezoek van de inspectie...

Kortom.. zin in volgende week!!!
    pi_37899812
    oh ja.. Marisol mag er ook zijn
    pi_37899869
    oh ja nog iets!

Waarom staan Megan, Tim en Yelina nog steeds tussen de cast?
    pi_37905216
    Vond het een redelijke aflevering. De zaak had ik eigenlijk al gelijk door (inderdaad bij sex nog denken om je jasje op te bergen....).
    Het mol gebeuren wordt interessant en ik denk dat Wolfe nog problemen krijgt met zijn oog.
    pi_37907078
    ela ik was benieuwd!

uhuh er loopt indd een heel verhaal lijn door het seizoen. Dat maakt het een beetje soap achtig maar niet te erg gelukkig want ik ben daar heemaal geen fan van!

Hahaha die mol kan echt iedereen zijn. Als ik zelf de spoilers mag lezen voor amerika in ieder geval... Maar er zijn steeds kleine hints van misvertrouwen door de afleveringen heen dus het kan echt iedereen zijn... En het is het ding voor volgende week in amerika dus hier worden we nu een beetje sgiewnierig naar hoe het nu in mekander zit. maar dat zien jullie in het najaar wel ik laat me daar verder niet over uit.

Dat met Ryan en zijn oog zie je nog wel indd d8 ik. Speellt zich nog wat door.

Hahaha Marisol... daar begin ik nog even niet over omdat dat nog erg leuk word...

De oude cast staat nog tussen de lijst omdat die ooit ook in csi: miami hebben gespeeld Is handig als iemand ff een naam zoekt van de voorgaande spelers...

Maaruh wat vinden jullie van het idee dat Horatio bij Marisol gaat eten.. de zus van Eric????
    pi_37907206
    Gisteren was het weer
    tvp dus
    hi
    pi_37907278
    quote:
    Op woensdag 17 mei 2006 10:06 schreef BlueCurl het volgende:

Maaruh wat vinden jullie van het idee dat Horatio bij Marisol gaat eten.. de zus van Eric????
    Tja, van de ene kant denk ik dat het misschien niet zo verstandig is.
    Van de andere kant Waarom niet?? Als ze het netjes gescheiden kunnen houden, laat gaan dan!!
    pi_37907391
    Gisteren gemist
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
      woensdag 17 mei 2006 @ 10:47:52 #34
    125386 ummagumma
    Back in Black
    pi_37908553
    Horatio had een behoorlijk blij gezicht toen hij ingestemd heeft om bij marisol te gaan eten.....
    hij leek net een blij (wip)kipje

of ze doen het express of hij is het gewoon: de mol
    die langs Wolfe zit bedoel ik dus
    http://www.swager.net/fok/csi/afl/412_04.jpg
    Hij begon ineens te lullen dat marisol opgepakt is enzo, opeens staat de officier van jsutitie op de stoep, ik denk dank deze gast.
    And God said, "Let there be light," and there was light.
    Bon said, "Let there be Rock! " And there were fifteen million fingers learning how to play
      woensdag 17 mei 2006 @ 12:11:06 #35
    42042 Dafje33
    Volautomatisch
    pi_37911446
    quote:
    Op woensdag 17 mei 2006 10:12 schreef Koningin het volgende:

[..]

Tja, van de ene kant denk ik dat het misschien niet zo verstandig is.
    Van de andere kant Waarom niet?? Als ze het netjes gescheiden kunnen houden, laat gaan dan!!
    Dat betwijfel ik
    Pimp my Daf!
    pi_37911891
    Dat Horatio bij Marisol gaat eten gaat voor grote problemen zorgen.. Mevrouw West gaat daar samen met Stetler over zeiken denk ik.. Iets in de zin van dat er gerommeld is met het bewijsmateriaal van de zaak van Marisol..

Lijkt mij geen slimme actie.. Ik kan beter bij Marisol gaan eten ipv H
    pi_37912327
    horatio moet inderdaad beter weten, maar ja miami is wel de csi serie waar zoiets het best kan.
    pi_37914594
    Hoe ziek is zij eigenlijk? Is er nog iets aan te doen?
    pi_37914987
    Ik vraag me trouwens af of Leukemie in het echt ook verzacht kan worden door het roken..

Trouwens.. Horatio is toch al een keer getrouwd geweest en heeft toen toch zijn vrouw verloren? Zou wat zijn als het wat gaat worden tussen H en Marisol.. haha dat zou echt een ziek idee zijn.. Zal Eric leuk vinden
    pi_37915981
    quote:
    Op woensdag 17 mei 2006 13:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    Ik vraag me trouwens af of Leukemie in het echt ook verzacht kan worden door het roken..
    Het zou helpen bij de misselijkheid van de chemo, maar of dit echt zo is durf ik niet te zeggen.
    Hey little pussy you sure look sweet
    Knocking me off of my 4 feet
    Sure do wish dogs could climb (I wish, I wish)
    Then we could have a funky good time
    pi_37916018
    quote:
    Op woensdag 17 mei 2006 10:47 schreef ummagumma het volgende:
    Horatio had een behoorlijk blij gezicht toen hij ingestemd heeft om bij marisol te gaan eten.....
    hij leek net een blij (wip)kipje
    Haha, ja precies. Wel een schattig koppie op dat moment. Beetje ondeugend..
    Hey little pussy you sure look sweet
    Knocking me off of my 4 feet
    Sure do wish dogs could climb (I wish, I wish)
    Then we could have a funky good time
    pi_37923218
    quote:
    Op woensdag 17 mei 2006 12:11 schreef Dafje33 het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik
    ik ook!
    pi_37923362
    quote:
    Op woensdag 17 mei 2006 18:04 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

ik ook!
    En als jij iets betwijfelt weet je het meestal al via de geziene afleveringen..

Dit gaat nog leuk worden komende afleveringen
    pi_37945530
    quote:
    Op woensdag 17 mei 2006 18:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

En als jij iets betwijfelt weet je het meestal al via de geziene afleveringen..

Dit gaat nog leuk worden komende afleveringen
    hahaha heeel erg leuk... tot afl 21 word het langzaam een beetje opgebouwd dat je de laatste drie afleveringen van het seizoen gewoon niet meer wil missen.. en dan de laatste drie! damn! ik moet er nog 1 zien aankomende dinsdag! Maar zo'n goede seizoens afsluiters maaandje heb ik nog nooit meegemaakt. En dat geld eigenlijk voor alle drie de CSI series... Der is me een partij blikken geld en aandacht en actie opengetrokken voor alle csi series! Alle series hebben een extra afl in het seizoen... Dus Miami = 25 afl en beide andere hebben 24 afleveringen dit seizoen. Het is echt om te kwijlen hoor! whoei!
      donderdag 18 mei 2006 @ 13:30:07 #45
    42042 Dafje33
    Volautomatisch
    pi_37949139
    quote:
    Op woensdag 17 mei 2006 12:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    Lijkt mij geen slimme actie.. Ik kan beter bij Marisol gaan eten ipv H
    Dan ga ik wel met H op stap
    Pimp my Daf!
    pi_37950295
    quote:
    Op donderdag 18 mei 2006 13:30 schreef Dafje33 het volgende:

[..]

Dan ga ik wel met H op stap
    Dan wek ik speedle weer tot leven en gaan we met zijn zessen ergens naartoe
    pi_37973111
    quote:
    Op donderdag 18 mei 2006 14:00 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

Dan wek ik speedle weer tot leven en gaan we met zijn zessen ergens naartoe
    Ik wil helemaal niet met speedle op stap, neem Eric maar mee
    pi_37977976
    quote:
    Op donderdag 18 mei 2006 23:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niet met speedle op stap, neem Eric maar mee
    neem ik eric en speed wel mee!
    pi_37990972
    oki.. ik heb me handen wel vol genoeg aan Natalia
      zaterdag 20 mei 2006 @ 09:32:03 #50
    42042 Dafje33
    Volautomatisch
    pi_38010816
    Nou, dat gaat gezellig worden
    Pimp my Daf!
    pi_38042628
    Zeker weten
    pi_38080442
    geen caps?
    pi_38112781
    Vanavond weer
    pi_38115905
    goh het is rustig hier.. :|
      dinsdag 23 mei 2006 @ 11:15:41 #55
    144262 thewishmaster
    pi_38115936
    Stilte voor de storm..
    pi_38116117
    indd erg stil.. ik heb zojuist seizoens einde gezien! haha krijg er maar alvast zin in

enkel heb ik even geen tijd gehad om caps te maken. word volgende week weer!
    pi_38116395
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 11:20 schreef BlueCurl het volgende:
    indd erg stil.. ik heb zojuist seizoens einde gezien! haha krijg er maar alvast zin in
    Kan ik al in het spoilertopic kijken??
    pi_38116497
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 11:28 schreef Koningin het volgende:

[..]

Kan ik al in het spoilertopic kijken??
    staat geloof ik niks over afl van vandaag in nog
    pi_38119392
    Even serieus, wat is zo leuk aan het kijken in het Spoiler topic? Dat verraad toch alles eigenlijk al waar zo een serie om draait?
    pi_38119937
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 12:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    Even serieus, wat is zo leuk aan het kijken in het Spoiler topic? Dat verraad toch alles eigenlijk al waar zo een serie om draait?
    Dat klopt
    Ach, ik vind het niet erg om al te weten. Ben gewoon nieuwsgierig.
    pi_38120938
    hahah.. je kunt je nieuwsgierigheid dus gewoon niet bedwingen... hmm oki
    pi_38121076
    ik heb dit jaar enkel spoilers gelezen voor 4.1 en de may sweeps... laatste 4 afleveringen dus. maar werd niet super veel weggegeven in amerika eigenlijk vond ik... maar ik zal zo eens mijn verhaaltje over de laatste aflevering neerzetten

edit:
    Hele aflevering staat nu in het usa topic omschreven... maar dan ook echt alles lezen op eigen risico

[ Bericht 32% gewijzigd door BlueCurl op 23-05-2006 14:08:18 ]
      dinsdag 23 mei 2006 @ 16:11:20 #63
    125386 ummagumma
    Back in Black
    pi_38126515
    SPOILER

ben trouwens benieuwd wanneer de 1e speelfilm komt van een van de CSI afedelingen..... het is niog steeds geen uitgemolken koe
    And God said, "Let there be light," and there was light.
    Bon said, "Let there be Rock! " And there were fifteen million fingers learning how to play
    pi_38128852
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 16:11 schreef ummagumma het volgende:
    SPOILER

ben trouwens benieuwd wanneer de 1e speelfilm komt van een van de CSI afedelingen..... het is niog steeds geen uitgemolken koe
    SPOILER
    en kwa speelfilm.. bedoel je echt voor in de bios zeker?
    pi_38135622
    Erg leuk al die spoilers, maar probeer a.u.b. om geen dingen in je posts te verwerken.. zou nogal zonde zijn voor de mensen, waaronder ik, die het wel wekelijks willen volgen..

THNQ!
    pi_38137432
    inderdaad als je graag over afleveringen wil praten die hier nog niet uitgezonden zijn doe dat dan toch lekker in het usa topic.
    pi_38137711
    staat hier toch ook niks van tussen. en als er heel soms over gepraat word staat het gewoon tussen spoiler tags... niks aant handje!
    pi_38149577
    Nee, maar just in case

Trouwens.. de aflevering was weer fijn! Leuk ook dat de Mala Noches weer terug kwamen...

Helemaal grappig was natuurlijk het koppie van H in het begin toen Marisol langskwam... prachtig goed geacteerd..

Voor mij persoonlijk natuurlijk weer fijn om NBV te zien.. wat een feest..

Oh ja Son, Eric gaat NIET MEE
    pi_38152024
    Horatio was net een puber hahahaha

Goede aflevering verder.
    pi_38152516
    BlueCurl heeft weer voldoening gekregen van de weinige scene's die de persoonlijke kant weergeeft. Natalia en Eric... nicely done! Leuk stelletje! Marisol en Horatio is niet zo tof. H is veel ste oud! Had haar met Ryan gedaan ofzo Dat gesprek tussen Eric en Ryan was tof zo met die blog en de roddels! Geeft wat meer werkelijkheid weer.

Van het verhaal had ik wel wat meer verwacht. We wisten al dat de Mala Noche wapens smokkelde enzo. Maar Horatio zat nu ook al op hun voet te trappen en geen nieuwscamera's en green lights enzo.. Jammer dat zoiets niet is uitgewerkt ten opzichte van 4.1

Ook al was het een moord die de mala noche enkel heeft uitgevoerd, najah hun hebben ook weer iemand ingehuurd. Dus van die kant was dat verhaal wel compleet... maar ik ben toch een beetje teleurgesteld...

Ik had met die Mario wel wat verwacht. Die zit daar nog steeds onschuldig voor die overval vast terwijl hij daar niks mee te maken had maar wel met dat smokkelen. najah mss ook wel dat wapen expres weggegooid op teken van de Mala Noches...

Dus ik hoop dat er nog een vervolg komt op dat smokkelen van die wapens en de Mala Noche. Want dat werd zo aan de kant geschoven en dat vond ik wel jammer... Zeker omdat ze daar ook zo achteraan zaten. Je hoorde de hele tijd Mala Noche dit, Mala Noche dat vallen...

Ik vind sommige sets te over done soms. Die tattoe shop wel tof maar dat farmaceutisch bedrijf was zwaar overdone!

Er zit meer in de cast dan dat er nu uitkomt heb ik het gevoel. Maar ik hoop dat er wat mee gedaan word binnenkort.
    pi_38157915
    quote:
    Er zit meer in de cast dan dat er nu uitkomt heb ik het gevoel. Maar ik hoop dat er wat mee gedaan word binnenkort.
    Dit zou jij toch eigelijk al moeten weten
    pi_38158387
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 12:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Dit zou jij toch eigelijk al moeten weten
    true... maar jullie niet en ik mag niet spoileren
    pi_38167948
    wheheh.. en zo is het
    pi_38168695
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 16:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    wheheh.. en zo is het
    dan is er toch niks mis???
    pi_38187051
    nee.. is het ook niet
    pi_38202602
    kan ik hier een poll starten in dit topic?
    pi_38209733
    quote:
    Op donderdag 25 mei 2006 16:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    kan ik hier een poll starten in dit topic?
    waarom niet...
    pi_38217672
    ik bedoel hoe?
    pi_38226215
    Wie is volgens jou de leukste CSI:MIAMI man?
    » Horatio
    » Frank
    » Eric
    » Ryan
    » Tim

maak je eigen FOK! poll zelf!
    pi_38227061
    whoei speed op 100% hoe zou dat nou komen

maar horatio gaat dit winnen!

zit er een sluitingsdatum op die poll btw? want mss is het leuk om wat polls mee te nemen in de Openings post... als je me dan het scriptje evenmailt dan zet ik hem er even bij zodat ie de volgende keer bij de OP zit! sonja apenstaart nickname punt nl
      vrijdag 26 mei 2006 @ 13:42:50 #82
    42042 Dafje33
    Volautomatisch
    pi_38229806
    Kun je al merken dat ik ook gestemd heb?
    Pimp my Daf!
    pi_38230007
    quote:
    Op vrijdag 26 mei 2006 13:42 schreef Dafje33 het volgende:
    Kun je al merken dat ik ook gestemd heb?
    Als Speed er niet tussen had gestaan had ik ook op H gestemt hoor
    pi_38261307
    zo weer eens wat caps maken voor aankomende dinsdag
    pi_38264534
    Oke, dat was even niet grappig.. Wil ik dit topic openen.. open ik het spoiler topic
    pi_38264864
    is niet het spoiler topic.. is gewoon het USA topic
    pi_38264910
    Ik vond het al zo raar dat ik mijn poll niet kon vinden...

Tot mijn grote ergernis zag ik wel wie de mol is.. NIET GRAPPIG
    pi_38265252
    quote:
    Op zaterdag 27 mei 2006 13:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    Ik vond het al zo raar dat ik mijn poll niet kon vinden...

Tot mijn grote ergernis zag ik wel wie de mol is.. NIET GRAPPIG
    jah dat is het grote onderwerp daar nu
    pi_38267973
    DVD's regio 2 releases in engeland:
    CSI: Miami Season 3 Part 1 June 5, 2006
    CSI: Miami Season 3 Part 2 September 25, 2006
    zal hier dus ook niet lang meer duren voor 3.1 uitkomt!

trouwens dit is het adres waar csi miami word geschoten (de binnen scenes van het lab dus )klik

als je die weg naar de kust volgt en iets zuidelijker gaat is de pier waarop Horatio en Marisol hebben gestaan voor die scene dat Marisol Horatio voor eten vraagt

Dankzij ik een nieuwspost vond waar de studio's zich bevonden van csi miami ben ik daar in de buurt gaan zoeken naar die gekke rotonde die voor het crimelab buiten ligt en heb het gevonden:

De link: Klik

[ Bericht 39% gewijzigd door BlueCurl op 27-05-2006 23:14:19 ]
    pi_38288812
    Seizoen 4 Aflevering 14: Fade Out
    Dinsdag 30 mei 2006 op RTL5 om 20:30

Een man word hangend aan een brug terug gevonden en alles komt overeen met een mafiamoord. Er komt een script boven tafel van een paar film studenten waarin de moorden in detail worden omschreven en het team zal de moordenaar moeten vinden voordat hij de rest van het script tot leven brengt.

Muziek
  • Niks bekend

Bloopers
  • Op een gegeven moment houd Frank Trip een pistool omhoog en dat doet hij met een handschoen maar die heeft hij niet aan. Je kan duidelijk zien dat hij met 1 vingen duidelijk het wapen aanraakt... Echter word die afrduk niet gevonden in het lab

Extra
  • Hele aflevering zit vol met quotes, one liners en droogkloot opmerkingen...
  • Er word een opmerking gemaakt naar de film "The Usual Suspects"
  • Een aflevering met weinig Ryan vanwege zijn oog...
  • De twee mensen die in het begin worden gearresteerd komen nog eens terug in een vervolg aflevering!

Enjoy!
  •   zondag 28 mei 2006 @ 11:49:00 #91
    142782 Joncho
    PopMartian
    pi_38295456
    tvp
    pi_38297695
    Ben benieuwd hoe het met Ryan's oog is.......aan de caps te zien niet goed.

Geen Marisol??
    pi_38297830
    quote:
    Op zondag 28 mei 2006 13:08 schreef Koningin het volgende:
    Ben benieuwd hoe het met Ryan's oog is.......aan de caps te zien niet goed.

Geen Marisol??
    geen marisol... geen natalia bijna geen ryan... niet veel horatio... maar wel wat Valera en heel\ veel Eric en Calleigh!

de post boven de caps al gezien van mij ?
    pi_38298800
    Toffe caps
    Wat is er precies met dat oog van Ryan dan?
    Ik heb dat stuk gemist, denk ik..
    hi
    pi_38298959
    quote:
    Op zondag 28 mei 2006 13:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
    Toffe caps
    Wat is er precies met dat oog van Ryan dan?
    Ik heb dat stuk gemist, denk ik..
    Die aflevering met dat spijkerpistool. Spijker in zijn oog
    And you know I might
    pi_38299169
    quote:
    Op zondag 28 mei 2006 13:48 schreef rena het volgende:

[..]

Die aflevering met dat spijkerpistool. Spijker in zijn oog
    Ach soo ...dat had ik niet meegekregen
    hi
    pi_38299487
    quote:
    Op zondag 28 mei 2006 13:54 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Ach soo ...dat had ik niet meegekregen
    Alleen grappig dat je er voor de rest niks meer van ziet, er zou toch minstens een fiks litteken moeten zitten
    And you know I might
    pi_38301153
    quote:
    Op zondag 28 mei 2006 14:04 schreef rena het volgende:

[..]

Alleen grappig dat je er voor de rest niks meer van ziet, er zou toch minstens een fiks litteken moeten zitten
    opzich niet. enkel 1 klein stipje... maar die zit er ook niet indd

al die link sgezien naar die studio's van csi miami zo de post boven de caps?
    pi_38305406
    Jaa die link hebben we al gezien

Zo te zien moet dat weer een leuke aflevering worden.. werd eens tijd dat Ryan naar de dokter ging!
      zondag 28 mei 2006 @ 19:21:32 #100
    42042 Dafje33
    Volautomatisch
    pi_38309176
    De afl. van afgelopen week heb ik gemist, was mee op schoolkamp en het thuisfront was de video vergeten.
    Iemand die me even bijpraat?
    Pimp my Daf!
    pi_38310081
    Ik denk niet dat je de zaak opzich spannend vindt om te horen.. maar meer de randzaken eromheen

- H en Marisol hebben een gezellig etentje gehad, en aan het gezicht van H te zien gaat er nog wel wat meer gebeuren..

- H en Eric hebben gesproken over de date met Marisol. Eric had er geen problemen mee, maar wees H er wel nog even op dat Marisol zieker is dan dat ze lijkt.

- Eric & Natalia liepen flink te flirten in het lab (possible couple). Ryan zag dat. Ryan zei later tegen Eric dat hij Natalia uit gevraagd had als hij Eric niet met Natalia gezien zou hebben. (anders zou ik het wel gedaan hebben )

- Ryan heeft erg veel gezeik met z'n oog, meerdere collega's beginnen dat nu te merken.

Dat was het wel zo een beetje!
    pi_38310199
    quote:
    Op zondag 28 mei 2006 13:14 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

geen natalia
    balen
    pi_38319006
    quote:
    - H en Marisol hebben een gezellig etentje gehad, en aan het gezicht van H te zien gaat er nog wel wat meer gebeuren..
    ik weet hoe het verder gaat maar helaas dat het seizoen hier altijd in de zomer afgebroken word. Want ik heb er plezier van om hier steeds caps te maken en dat soort dingen

Maar zoals al werd gezegd qua dingen onderling op het lab...

Voor de rest was het wel aan zaak met de Mala Noches... Voor de rest weinig met de hit op horatio. Er waren twee jonge mensen neergeschoten op een standfeestje... een jonge blonde dame en een mala noche member die net gepromoveert was volgens zijn tatoeage... Dat was dus niet zo dus de tattoe artiest moest het goed maken door hem dood te schieten en de blonde jonge dame was een betaald werkje dat door de bazin van een farmaceutisch bedrijf was gevraagd aan de noches... omdat zij volgens de bazin een affaire had met haar lover.... Maar de jonge dode dame was de lover aan het leren dansen zodat hij die bazin blij kon maken.

Er was ook nog wel een bijverhaal... Hetzelfde farmaceutisch bedrijf was een drug aan het maken dat niet verder de lecenties kreeg die de testfase zouden afbreken en dat was al bekend bij de medewerkers zodat ze hun aandelen konden verkopen. En dat is dus strafbaar omdat je dan handelt met voorkennis enzo.
    pi_38327096
    ehm ja oke.. dat was de zaak dus
    pi_38334391
    even een teaser.. geen spoiler najah of toch wel... het is niet echt pret bedervend ofzo:
    SPOILER
    pi_38353657
    is het een spoiler of een teaser.. oftewel.. verraad of niet?
      dinsdag 30 mei 2006 @ 09:56:44 #107
    12005 Acathla
    Go Your Own Way
    pi_38360107
    Eigenlijk hartstikke logisch.
    Love will be my strongest weapon
    pi_38360582
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 23:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    is het een spoiler of een teaser.. oftewel.. verraad of niet?
    ik vind het geen spoiler... maar meningen kunnen verschillen zoals ik al zei is het absoluut niet pret bedervend
    pi_38361771
    ooh okee.. heb em gelezen.. verrassend
      dinsdag 30 mei 2006 @ 13:16:44 #110
    42042 Dafje33
    Volautomatisch
    pi_38367233
    Thanks folks
    Ben weer even bij, dan is het vanavond weer beter te volgen.
    Pimp my Daf!
    pi_38367742
    hehe inderdaad!
    pi_38387349
    vette aflevering, gaaf einde.. goed plot
    pi_38388773
    volgende week walter resden deel 2
    pi_38397137
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 22:02 schreef BlueCurl het volgende:
    volgende week walter resden deel 2
    die kerel die ze steeds en stapje voor is.. hoe vet
    pi_38398818
    Ik heb het gemist
    pi_38403735
    ook niet opgenomen?

ben wel al nieuwe caps aan het maken. zullen vanaaf of morgen al in dit topic geplaatst worden!
    pi_38403885
    quote:
    Op woensdag 31 mei 2006 11:49 schreef BlueCurl het volgende:
    ook niet opgenomen?
    Nee
    pi_38414398
    quote:
    Op woensdag 31 mei 2006 11:53 schreef Koningin het volgende:

[..]

Nee
    dan post ik zo caps van de volgende aflevering om je wat op te beuren okay?

de caps eens lekker op tijd

ik ben trouwens benieuwd wanneer ze de zomerstop in laten gaan

[ Bericht 26% gewijzigd door BlueCurl op 31-05-2006 16:42:23 ]
    pi_38414409
    Seizoen 4 Aflevering 15: Skeletons
    Dinsdag 6 juni 2006 op RTL5 om 20:30

Een dode postbode word in het zand tijdens een volleybal wedstrijd gevonden. Als ze naar de het huis gaan van de postbode vinden ze nog twee lijken. Het lijkt het werk te zijn van Horatio's vijand Walter Resden. Ondertussen laat Natalia zich testen op een mogelijke zwangerschap.

Deze cap vond ik wel zeer grappig. Lijkt net of die dode Alexx wil wurgen

Horatio's Angels

Gotta love man with guns

Muziek
  • Black Eyes Peas - Pump It

Bloopers
  • De hand van de dode postbode steekt als hij uitgegraven is veel ste ver boven de grond uit.

Extra
  • Let goed op hoe er een paar mee proberen te luisteren met gespreken tussen de hoofdkarakters... Er word vanaf nu erg gefilmt op de eventuele mol. Zo heel geniepig dat je het nieteens merkt als je er niet op let! En ze proberen iedereen op deze manier verdacht te maken

Enjoy!

[ Bericht 2% gewijzigd door BlueCurl op 31-05-2006 16:45:08 ]
  • pi_38414629
    Is Ryan alweer aan het werk ?
    Toffe caps

p.s. is het niet bij muziek: BEP - Pump it
    hi
    pi_38414767
    quote:
    Op woensdag 31 mei 2006 16:41 schreef Linc_The_Sink het volgende:
    Is Ryan alweer aan het werk ?
    Toffe caps

p.s. is het niet bij muziek: BEP - Pump it
    stond er al

edit... ohw w8 tiepo gaat het al veranderen
    pi_38415112
    quote:
    Op woensdag 31 mei 2006 16:44 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

stond er al

edit... ohw w8 tiepo gaat het al veranderen
    hi
    pi_38417509
    Beetje balen dat ik -per ongeluk- al weet wie de mol is.. .. erg spijtig.. magoed.. ik kijk meer uit naar het Walter Resden verhaal.. hoe slim issie deze keer

- Natalia laat zich testen op mogelijke zwangerschap -

en ze zei nog zo dat ze de pil slikte..
      woensdag 31 mei 2006 @ 19:43:25 #124
    144262 thewishmaster
    pi_38420952
    Dat wordt dus ruzie in de tent tussen Natalia en Delko
    pi_38423060
    quote:
    Op woensdag 31 mei 2006 18:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    Beetje balen dat ik -per ongeluk- al weet wie de mol is.. .. erg spijtig.. magoed.. ik kijk meer uit naar het Walter Resden verhaal.. hoe slim issie deze keer

- Natalia laat zich testen op mogelijke zwangerschap -

en ze zei nog zo dat ze de pil slikte..
    tjah dat soort dingen kennen ondanks voorbehoeds maatregelen toch gebeuren hoor
    pi_38423175
    nja blijkbaar.. ze heeft nog niet gebeld met de uitslag.. dus we wachten nog eventjes
    pi_38423209
    quote:
    Op donderdag 1 juni 2006 01:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    nja blijkbaar.. ze heeft nog niet gebeld met de uitslag.. dus we wachten nog eventjes
    laat het even weten
    pi_38425678
    Ziet eruit als een goede aflevering!!
    BlueCurl, weer bedankt.
    pi_38431995
    quote:
    Op donderdag 1 juni 2006 01:05 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

laat het even weten
    ehm.. de uitslag komt volgens mij volgende week dinsdagavond
    pi_38434118
    Wie is Walter Resden ook al weer?
    pi_38435322
    dat is een kerel die de CSI leden altijd 1 stapje voor is.. in de vorige aflevering dacht H hem te pakken te hebben, en toen werd ie toch vrijgesproken..

Erg hatelijk dus..
    pi_38435362

dat is em..

De vorige aflevering was toen H een etentje had gehad bij een dame.. zij werd vermoord en het bloed van H werd gevonden op de CS
    pi_38435563
    Oh ja, die aflevering kan ik me nog herinneren.
    pi_38435784
    quote:
    Op donderdag 1 juni 2006 14:05 schreef Koningin het volgende:
    Oh ja, die aflevering kan ik me nog herinneren.
    hehe kan ook bijna niet anders
      donderdag 1 juni 2006 @ 14:49:58 #135
    144262 thewishmaster
    pi_38437176
    Hij werd toch vrijgesproken, omdat die ene rechter nog een appeltje met H te schillen had? Wat voor problemen hadden die H en die rechter dan eigenlijk? Ik kan me nog vaag iets herinneren van een case waarin H een jurist of rechter als verdachte had.
    pi_38437245
    nja dat vroeg ik hier dus volgens mij ook, maar kwam geen antwoord op..
      donderdag 1 juni 2006 @ 15:03:40 #137
    144262 thewishmaster
    pi_38437770
    Het zou heel goed kunnen dat die rechter is onderzocht, maar wegens gebrek aan bewijs is vrijgesproken. Daarom zei hij waarschijnlijk dat hij H zou terug pakken.
    pi_38443910
    ohw dat is pas nog uitgelegd nadat die afl op de buis was. zal het ff opzoeken in het vorige topic...

edit: (hoef ik het niet nog eens te typen)
    3.10 After the fall.. met die dvd die word gejat met daarop een sex video/moord video (snuff film) van die rechter en een hoer. die hoer word begraven in de glades het hulpje van de rechter had gekotst en door de grondsoort was alles nog intact. Was 1 van de eerste zaken met Ryan. Die dat lachgas vond omdat hij ook OCD is. Daar arresteerde Horatio die rechter maar voordat zijn hele zaak voor zou komen zou nog wel aantal jaren duurde en in die jaren zou hij Horatio zwart maken.
    pi_38445612
    nu je het zegt..
    pi_38445642
    Zo wat ga jij trouwens fijn met zwaarden om.. nice
    pi_38447172
    quote:
    Op donderdag 1 juni 2006 18:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    Zo wat ga jij trouwens fijn met zwaarden om.. nice
    haha ja he gister aaf even de digitale video camera misbruikt met kung knoei
    pi_38457719
    ziet er leuk uit hoor..
      vrijdag 2 juni 2006 @ 23:07:47 #143
    42042 Dafje33
    Volautomatisch
    pi_38491376
    Whoei, BC
    Pimp my Daf!
    pi_38492575
    quote:
    Op vrijdag 2 juni 2006 23:07 schreef Dafje33 het volgende:
    Whoei, BC
    wat is der ?
    pi_38495165
    quote:
    Op vrijdag 2 juni 2006 23:07 schreef Dafje33 het volgende:
    Whoei, BC
    Ja wat is er?
      zaterdag 3 juni 2006 @ 17:58:08 #146
    42042 Dafje33
    Volautomatisch
    pi_38508158
    Sorry, ik bedoelde het filmpje met het zwaard!
    Zag er erg stoer uit!
    Pimp my Daf!
    pi_38509141
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 17:58 schreef Dafje33 het volgende:
    Sorry, ik bedoelde het filmpje met het zwaard!
    Zag er erg stoer uit!
    ah dat hehe ja he ik vind het zelf ook wel tof terwijl ik normaal liever achter een (foto-)camera sta!
    pi_38557754
    hmm.. oke
    pi_38558894
    Hebben we al zin in morgen. Met walter resden en horatio... Om te kijken of hij nu wel gepakt gaat worden ?!?!?!?!?!?!?!?!?!
    pi_38559194
    Wie is de mol die info naar de FBI stuurt?

• Als je het al weet. stem dan gewoon niet
  • Laat ook in het topic even weten op wie je heb gestemt en waarom!?

» Frank Tripp
    » Maxine Valera
    » Natalia Boa Vista
    » Dan Cooper
    » Aaron Peters
    » Cynthia Wells
    » Paula Muro
    » Rick Stetler
    » Marisol Delko
    » Peter Elliott
    » Monica West
    » Iemand anders...

maak je eigen FOK! poll zelf!
  •   maandag 5 juni 2006 @ 15:58:22 #151
    144262 thewishmaster
    pi_38560878
    Hoewel ik altijd naar CSI Miami kijk, moet ik bekennen dat ik even niet voor me kan halen wie Aaron Peters, Cynthia Wells, Paula Muro, Peter Elliott en Monica West (dit was toch de officier van justitie??) zijn.
    pi_38561216
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 15:58 schreef thewishmaster het volgende:
    Hoewel ik altijd naar CSI Miami kijk, moet ik bekennen dat ik even niet voor me kan halen wie Aaron Peters, Cynthia Wells, Paula Muro, Peter Elliott en Monica West (dit was toch de officier van justitie??) zijn.
    ik ga al ff caps maken van die kandidaten
      maandag 5 juni 2006 @ 16:09:46 #153
    144262 thewishmaster
    pi_38561232
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 16:09 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

ik ga al ff caps maken van alle kandidaten
    Ok, dank je wel
    pi_38561336
    Aaron zit volgens mij bij DNA (gezien bij zaak waar Marisol bij betrokken was)
    Paula (volgens mij ook van DNA)
    Peter (is volgens mij van AV analyse)

en de rest zegt me niets
    pi_38561381
    ik denk dat de mol Natalia is.. omdat ze iets te schijnheilig opereert.. Zoals al eerder gezegd.. Het verbouwen van het lab zal wel een excuus zijn geweest om binnen te komen ofzo..

Neemt niet weg dat ze lekker is
      maandag 5 juni 2006 @ 16:16:23 #156
    144262 thewishmaster
    pi_38561438
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 16:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    ik denk dat de mol Natalia is.. omdat ze iets te schijnheilig opereert.. Zoals al eerder gezegd.. Het verbouwen van het lab zal wel een excuus zijn geweest om binnen te komen ofzo..

Neemt niet weg dat ze lekker is
    Misschien dat ze daarom ook een relatie aangaat met Delko, zodat hij haar dingen in vertrouwen gaat vertellen.
    pi_38562128
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 16:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    Aaron zit volgens mij bij DNA (gezien bij zaak waar Marisol bij betrokken was)
    Paula (volgens mij ook van DNA)
    Peter (is volgens mij van AV analyse)

en de rest zegt me niets
    Paula is evidence lock up screens komen er zo aan momentje nog
    pi_38562398

Aaron Peters, Trace Lab

Cynthia Wells, Documents Lab

FBI Agent Peter Elliot

Monica West, Assistant State Attorney

Paula, Evidence Lock Up + Balie

haha kunnen jullie aan deze screens zien uit welke aflevering(en) ze komen ?
      maandag 5 juni 2006 @ 18:56:40 #159
    42042 Dafje33
    Volautomatisch
    pi_38566577
    Nee, zo'n freak ben ik nou ook weer niet
    Pimp my Daf!
    pi_38567754
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 18:56 schreef Dafje33 het volgende:
    Nee, zo'n freak ben ik nou ook weer niet

ik ga zo even stemmen op diegeen dat ik ook stemde voor dat ik het wist Dat is trouwens Aaron Peters omdat ie altijd zo'n neus overal bij insteekt
    pi_38573142
    Cap van Aaron komt uit die aflevering dat Marisol opgepakt werd en dat Eric op zijn lab geweest was

Cap van Peter Elliot was dat hij een move maakte op Calleigh, maar al getrouwd bleek

Cap van Monica West had met Eric en Marisol te maken

Cap van Paula ging er volgens mij om dat er bewijs kwijt was, of niet direct binnengekomen was

Cap van Cynthia zegt me zo eventjes weinig, maar gok erop dat het ging over die aflevering dat de huisbaas zijn nanny zwanger gemaakt had..
    pi_38573177
    Ik zie dat er op Peter Elliot gestemd is... maare.. die is toch vermoord ?
    pi_38573919
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 21:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    Cap van Aaron komt uit die aflevering dat Marisol opgepakt werd en dat Eric op zijn lab geweest was

Cap van Peter Elliot was dat hij een move maakte op Calleigh, maar al getrouwd bleek

Cap van Monica West had met Eric en Marisol te maken

Cap van Paula ging er volgens mij om dat er bewijs kwijt was, of niet direct binnengekomen was

Cap van Cynthia zegt me zo eventjes weinig, maar gok erop dat het ging over die aflevering dat de huisbaas zijn nanny zwanger gemaakt had..
    Aaron: 4.12 The Score, klopt
    Cynthia: 4.14 fade Out: bij bebloede schoolformulier
    Elliot: 4.9 Urban Hellraisers, klopt
    Monica West 4.18, Double Jeopardy: is nog niet hier op de tv geweest...
    Paula: 3.9 Hell Night: waar Horatio de video ophaalt van de schietpartij met paintball gun en Ray jr.
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 21:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    Ik zie dat er op Peter Elliot gestemd is... maare.. die is toch vermoord ?
    Nee hoor die had een schram boven zijn hoofd... Calleigh liep weg uit het ziekenhuis nadat Monica West haar verloofde kwam bezoeken...
    pi_38577285
    haha lol Ik dacht dat dat stukje uit het eerder optreden van MISS WEST kwam..

Sneaky hoor
    pi_38577321
    ooh jaa.. haha.. "He litterly scared himself to death"
    pi_38579995
    je hebt ook een edit knop! hoef je niet steeds achter mekander te posten
    pi_38582414
    Wanner is de laatste van het tv-seizoen? Vanavond?
    pi_38582820
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 08:35 schreef Koningin het volgende:
    Wanner is de laatste van het tv-seizoen? Vanavond?
    als het ff tegenzit wel ja. CSI:LV was deze week geen nieuwe maar op de site van rtl staat voor deze week nog een nieuwe als omschrijving voor mia en ny.... dus dan zullen er volgende week ook geen nieuwe meer zijn denk ik
    pi_38590262
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 00:58 schreef BlueCurl het volgende:
    je hebt ook een edit knop! hoef je niet steeds achter mekander te posten
    Is het irritant ja?
    pi_38590921
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 14:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Is het irritant ja?
    hehe ik persoonlijk vind van wel

hier trouwens een nieuwe high quality promo van nbv
    klik

als jullie ooit deze auto voor bij zien scheuren zit ik daar naar alle waarschijnlijkheid in

[ Bericht 19% gewijzigd door BlueCurl op 06-06-2006 15:43:27 ]
    pi_38594527
    OOOHH die foto
      dinsdag 6 juni 2006 @ 19:53:18 #172
    42042 Dafje33
    Volautomatisch
    pi_38601865
    Reageer je altijd zo op foto's van auto's???
    Pimp my Daf!
    pi_38605396
    pi_38608963
    Spannende aflevering, hebben ze eindelijk die klootzak te pakken, wel een leuk concept om zoiets over meerdere afleveringen te verspreiden Horatio vond ik erg sterk in deze aflevering, vooral het einde vond ik mooi
    And you know I might
    pi_38609496
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 19:53 schreef Dafje33 het volgende:
    Reageer je altijd zo op foto's van auto's???
    hahaha gelukkig stond er nog een link... maar die auto is toch ook jammie jajah me eerste auto. lekker boeiend dat ie 4e hands is hij rijd prima en is gewoon mijn autooke
      dinsdag 6 juni 2006 @ 22:39:59 #176
    128046 AnnaStesia
    Superfunkycalifragisexy
    pi_38609750
    Ik rijd al jaaaaaren in 4de hands swiftjes en zou niet anders willen
    Ik mis alleen zo`n mooi geel lint
    pi_38613831
    zo wat een vette aflevering.. Okej, niet alleen vanwege de Resden zaak, maar ook omdat Natalia weer op haar mooist te zien was..

Volgende week beginnen de herhalingen weer! FEEST
    pi_38617087
    Ik had me zo voorgenomen de aflevering op te nemen: VERGETEN
    pi_38621191
    quote:
    Op woensdag 7 juni 2006 00:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    zo wat een vette aflevering.. Okej, niet alleen vanwege de Resden zaak, maar ook omdat Natalia weer op haar mooist te zien was..

Volgende week beginnen de herhalingen weer! FEEST
    ik vond het alleen een beetje lame dat ze met resden een relatie had
    pi_38621721
    Dat was inderdaad iets TE voorspelbaar.. Ik had eigenlijk verwacht dat die rechter weer terug zou komen in het plaatje, maja.. dat is dus niet gebeurd..

Als je er trouwens wat langer over nadenkt is het "Resden-verhaal" wel een goed plot. Hij wist dus blijkbaar dat de jeugd van H hetzelfde was geweest, en door iedereen te vermoorden die niet voor hem opkwam, zou H bij die ene uitkomen die wel voor Wally op kwam en het verhaal vertellen...

"Resolution"!
    pi_38701701
    we gaan volgende week verder met de herhalingen uit seizoen 1... we beginnen aankomende dinsdag met een aflevering waarin speedle weer tot leven is gekomen... whoei

s01e11 Camp Fear
    Een model word terug gevonden in een moeras vlak bij een heropvoedingskamp voor meisjes. Het kamp zegt niks te maken hebben met het meisje maar haar kleding zegt iets anders. Speedle en Delko onderzoeken een man die vanuit binnenuit verbrand is. Iets wat niet vaak voorkomt en nogal een vreemd luchtje heeft.

en nee ik ga geen caps maken voor de herhalingen! ik ga me even suf werken van de zomer zodat ik weer een jaar vooruit kan als ik naar school moet!
    pi_38711231
    nee joh, laat die caps maar zitten... Heb deze afleveringen al weer vaak genoeg gezien..

Magoed.. dan spreek ik voor mezelf
    pi_38718252
    Ik heb gelukkig nog bijna niks van seizoen 1 gezien geloof ik Dus voor mij zijn ze soort van nieuw

Ik vond Natalia overigens wel een stuk sympathieker in de aflevering van afgelopen dinsdag, daarvoor had ik niet zo veel met haar.
    And you know I might
    pi_38719022
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 11:28 schreef rena het volgende:
    Ik heb gelukkig nog bijna niks van seizoen 1 gezien geloof ik Dus voor mij zijn ze soort van nieuw

Ik vond Natalia overigens wel een stuk sympathieker in de aflevering van afgelopen dinsdag, daarvoor had ik niet zo veel met haar.
    dus jij zit de hele zomer op dinsdag voor de buis gekluisterd
    pi_38719156
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 11:59 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

dus jij zit de hele zomer op dinsdag voor de buis gekluisterd
    And you know I might
    pi_38771259
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 12:04 schreef rena het volgende:

[..]

hehe ik zet soms ook een oudje op hoor hier thuis. als ik daar zin in heb. lekker een totaal aandere horatio en speedle herbeleven haha
    pi_38772696
    quote:
    Op woensdag 7 juni 2006 12:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    Dat was inderdaad iets TE voorspelbaar.. Ik had eigenlijk verwacht dat die rechter weer terug zou komen in het plaatje, maja.. dat is dus niet gebeurd..
    ja dat had ik ook wel even verwacht, dan zou het wel helemaal teruggrijpen op alle nog lopende dingen zijn.
    pi_38776965
    yep me2, mja ach...

Oh ja, trouwens even een update.. ze is niet zwanger BC
    pi_38777759
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 13:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:

Oh ja, trouwens even een update.. ze is niet zwanger BC
    wie is er niet zwanger?

[ Bericht 3% gewijzigd door BlueCurl op 12-06-2006 13:49:03 ]
      maandag 12 juni 2006 @ 17:23:23 #190
    42042 Dafje33
    Volautomatisch
    pi_38783573
    Ik vermoed dat jij dat toch wel weet BC!!
    SPOILER
    Pimp my Daf!
    pi_38785340
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 17:23 schreef Dafje33 het volgende:
    Ik vermoed dat jij dat toch wel weet BC!!
    SPOILER
    maar dat is gewoon in de aflevering zelf nog bekend gemaakt
    pi_38798632
    laat maar.. ik dacht ik ben ff grappig.. maar neej hoor
      dinsdag 13 juni 2006 @ 09:05:49 #193
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_38803224
    Wat the... Was dat nou een oude aflevering gister op RTL 4?!
    Vandaag toch ook al oude afleveringen van Miami?
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_38803324
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 09:05 schreef Jo0Lz het volgende:
    Wat the... Was dat nou een oude aflevering gister op RTL 4?!
    Vandaag toch ook al oude afleveringen van Miami?
    zomerstop
    pi_38803335
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 23:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    als ik hem zou snappen kan ik er mss om lachen ...
    pi_38809575
    Lees maar terug in het Topic, misschien snap je em dan

Misschien is het trouwens leuk om even de einduitslagen van de afgelopen Polls te posten?
      dinsdag 13 juni 2006 @ 22:21:36 #197
    42042 Dafje33
    Volautomatisch
    pi_38829901
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 23:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    Ja, best wel hoor
    Pimp my Daf!
    pi_38836009
    hahaha
    pi_38840766
    hebben we gister nog gekeken?
      woensdag 14 juni 2006 @ 12:34:15 #200
    42042 Dafje33
    Volautomatisch
    pi_38844582
    Binnen zitten met die temperatuur van gisteren?
    Ik lag voor pampus in mijn tuinstoel!!
    Pimp my Daf!
    pi_38846396
    ik kijk niet meer tot de zomerstop is afgelopen.
    pi_38879164
    me neither
      donderdag 15 juni 2006 @ 20:19:31 #203
    144262 thewishmaster
    pi_38895748
    Ik ga wel kijken. Ik kijk pas 1 1/2 jaar en dat blijkt nu maar beter te zijn ook. Heel seizoen 1 en de eerste helft van seizoen 2 nog niet gezien, dus ik heb in de zomerstop wat te doen .
    pi_38899975
    ikkuh heb op dinsdag aaf met die enorme hitte lopen kung fu-en hoor! hehehe dat was pas zweten
    pi_38915282
    Oei! Lekker hoor
    pi_38932165
    geen zin om alles te gaan vertalen dus maar even het linkje naar andere csi forum zijn allemaal wallpapers die ik heb gemaakt...

klik
    pi_38936222
    vetjes, ik dacht dat je daarmee gestopt was..

[ Bericht 2% gewijzigd door CSI_MIAMI op 17-06-2006 01:40:10 (typooooo) ]
    pi_38943172
    quote:
    Op zaterdag 17 juni 2006 01:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    vetjes, ik dacht dat je daarmee gestopt was..
    met wallpapers maken? dit zijn oudjes hehe stonden vreoegah op me site.. die trouwens ook online is weer... zie signature...
    pi_38960075
    ja ik zag het.. herkende ze nog van je oude site

Toevallig geen zin om er 1tje te maken met NBV?
    pi_38965948
    quote:
    Op zondag 18 juni 2006 00:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    ja ik zag het.. herkende ze nog van je oude site

Toevallig geen zin om er 1tje te maken met NBV?
    komt eraan

------- EDIT -----

De oude wallpapers... Deze zijn 1024x768 en ik heb eigenlijk weinig zin om ze eventueel aan te passen naar een andere resolutie...

De nieuwe eventueel aanpasbaar naar breedbeeld schermpjes als daar iemand behoefte aan heeft. de resolutie: 1600x1200... Als ik zin heb komen er nog wel meer met andere karakters.

------- EDIT -----

Had je zoiets in gedachte van NBV?

[ Bericht 22% gewijzigd door BlueCurl op 18-06-2006 12:27:35 ]
      zondag 18 juni 2006 @ 16:55:22 #211
    42042 Dafje33
    Volautomatisch
    pi_38974605
    BC
    Waar je trouwens zin in hebt met dit weer....
    Pimp my Daf!
    pi_38978411
    quote:
    Op zondag 18 juni 2006 16:55 schreef Dafje33 het volgende:
    BC
    Waar je trouwens zin in hebt met dit weer....
    werken, kung fu-en en pc-en

ik kan trouwens een persoon ook op een andere achtergrond zetten mocht iemand daar intresse inhebben. just let me know!
      zondag 18 juni 2006 @ 21:40:21 #213
    42042 Dafje33
    Volautomatisch
    pi_38983233

Pimp my Daf!
    pi_38984867
    Misschien andere achtergrondjes voor NBV?

deze is er al top uit hoor
    pi_38985660
    quote:
    Op zondag 18 juni 2006 22:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    Misschien andere achtergrondjes voor NBV?

deze is er al top uit hoor
    ik heb nu enkel de achtergronden die hierboven staan... dus zeg het maar hehe
    pi_38994495
    Thanks
    pi_39006485
    quote:
    Op maandag 19 juni 2006 10:02 schreef dndiek het volgende:
    Thanks
    voor?
      maandag 19 juni 2006 @ 21:33:36 #218
    142782 Joncho
    PopMartian
    pi_39015642
    Een quote uit dit topic: Help, ik zoek...nummer # 179
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 23:35 schreef Joncho het volgende:
    Een nummer dat volgens mij regelmatig in een CSI (Miami) aflevering voorbij komt wanneer ze weer in het lab zijn. Om het een beetje te beschrijven, het is een vrij rustig electronisch muziekje dat rustig begint met alleen de 'hoge' tonen, waarna langzaamaan er een rustige beat onder verschijnt.

Hoop dat iemand me kan helpen
    pi_39020604
    misschien is het makkelijk voor BC (aangezien ik denk dat zij em gaat zoeken) of je een recente aflevering met scene erbij kan halen..
    pi_39021068
    quote:
    Op maandag 19 juni 2006 23:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    misschien is het makkelijk voor BC (aangezien ik denk dat zij em gaat zoeken) of je een recente aflevering met scene erbij kan halen..
    indd.. recent hoeft niet. enkel aflevering nummer met de scene is voldoende en zal kijken of ik het weet...
    pi_39051374
    Weet iemand welk liedje er werd gedraaid aan het einde van de aflevering van CSI: Miami vandaag op RTL? Bvd!
    pi_39057486
    eehm.. Good luck BC
    pi_39082261
    entrance wound.. einde van afl... heb toevaliig uitdraai hier op me bureau liggen van muziek dat ik al heb gevonden

aah is goed nummer...

"Citizen Cope" met "Let the Drummer Kick"
    pi_39087357
    Vielen dank BC .
    pi_39087450
    quote:
    Op maandag 19 juni 2006 16:50 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

voor?
    de muurpapieren
    pi_39092052
    voor beide: geen dank doe het met plezier
    pi_39106544

pi_39117954
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 11:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    [afbeelding]

was wel gisteren maar vandaag hele dag op werk.. handtekening is nu weer aangepast maar tnx
    pi_39135776
    Ik zag het vandaag pas vandaar.. Ach jah, beter te laat dan nooit
    pi_39138701
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 00:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    Ik zag het vandaag pas vandaar.. Ach jah, beter te laat dan nooit
    indd

Afl Nr: 13 s01e13 Bunk
    Een man volgt zijn kat een leegstaand huis in en word overvallen door de giftige gasdampen en komt te overlijden. Voordat ze alles kunnen gaan onderzoeken lopen de CSI's in gevaar bji het opruimn van de achtergebleven chemicalien. Duquesne en Delko onderzoeken de zaak van een oude vrouw in een bejaardentehuis die word terug gevonden in een bloed besmeurde kamer.

voor aankomende dinsdag...

Voor Dafje en alle andere Horatio gekken
    (nog een wallpaper)

*klik*

22 augustus is de officiele release date in nederland van de dvd van seizoen 3.1...

[ Bericht 7% gewijzigd door BlueCurl op 23-06-2006 13:40:24 ]
      vrijdag 23 juni 2006 @ 17:29:07 #231
    42042 Dafje33
    Volautomatisch
    pi_39155037
    H
    Dank je, BC
    Pimp my Daf!
    pi_39163321
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 17:29 schreef Dafje33 het volgende:
    H
    Dank je, BC
    geen dank (ie staat hier samen met de speedle wallpaper op me beeldschermen )

eigenlijk is het jammer dat ik die hummer (zie avater) niet meer in het groot heb want daar kan je ook wel wat leuks mee doen
      zondag 25 juni 2006 @ 00:24:36 #233
    42042 Dafje33
    Volautomatisch
    pi_39195415
    H & Hummers
    Pimp my Daf!
    pi_39211854
    H-addict

Misschien past dat wel bij elkaar.. jij bent van 1969, wanneer is meneer Caruso geboren?
    pi_39212029
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 17:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    H-addict

Misschien past dat wel bij elkaar.. jij bent van 1969, wanneer is meneer Caruso geboren?
    1956
    And you know I might
    pi_39221283
    13 jaar gaat best... toch ?
      zondag 25 juni 2006 @ 21:40:25 #237
    42042 Dafje33
    Volautomatisch
    pi_39221825
    Pimp my Daf!
    pi_39222295
    jammer dat caruso net een nieuwe vriendin + kind heb hehe

maargoed Horatio is single
    pi_39236062
    Ah joh, mijn motto is..

Alles wat aan is, kan uit
      maandag 26 juni 2006 @ 18:57:48 #240
    42042 Dafje33
    Volautomatisch
    pi_39259253
    Geen idee hoe Caruso in t echie is, maar het personage "H" vind ik leuk!
    Pimp my Daf!
    pi_39259492
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 18:57 schreef Dafje33 het volgende:
    hehehe idem met speedle ook harotio een beetje maar dies gewoon te oud
    pi_39270054
    Tsja, zal ik dan ook nog maar even vertellen welk personage ik het leukst, knapst, grappigst, meest aantrekkelijk, sexy, mooi en slim vindt?

pi_39280516
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 23:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    Tsja, zal ik dan ook nog maar even vertellen welk personage ik het leukst, knapst, grappigst, meest aantrekkelijk, sexy, mooi en slim vindt?

speedle?
    pi_39284223
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 08:31 schreef BlueCurl het volgende:

22 augustus is de officiele release date in nederland van de dvd van seizoen 3.1...
    OK, dan is mijn vakantie ook weer voorbij. Kan ik gelijk weer goed aan het werk gaan
    pi_39286028
    quote:
    Op dinsdag 27 juni 2006 14:20 schreef Koningin het volgende:

[..]

OK, dan is mijn vakantie ook weer voorbij. Kan ik gelijk weer goed aan het werk gaan
    nu nog wachten to ze doorgaan met nieuwe seizoen! ik zal eerste paarw eken geen caps kunnen maken omdat ik dan op vakantie ben!
    pi_39308794
    oki, maar mocht de datum bekend zijn.. ff posten he
    pi_39312798
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 18:57 schreef Dafje33 het volgende:
    Ik heb wel eens gelezen dat hij in het echt super arrogant is sinds het succes van CSI Miami
    And you know I might
    pi_39336134
    quote:
    Op woensdag 28 juni 2006 10:15 schreef rena het volgende:

[..]

Ik heb wel eens gelezen dat hij in het echt super arrogant is sinds het succes van CSI Miami
    mwa na NYPD Blue was die dat echt heeft ie publiekelijk een statement gemaakt dat enkel niet zo os gegaan... dat NYPD BLue zonder hem zo instorten en dat ie het wel even d8 te maken in de film bizz...

ach maar kan me vrij wienig verrotten hoe die in het echte leven is zoalsng die maar H goed neerzet
    pi_39336163
    quote:
    Op woensdag 28 juni 2006 02:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    oki, maar mocht de datum bekend zijn.. ff posten he
    half augustis ongeveer als het goed is,.. gewoon zelf ook vanaf 1 augustis de tv gidsen in de gaten houden... zijn der genoeg online en dan merk je het wel
    pi_39336300
    quote:
    Op woensdag 28 juni 2006 22:21 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

ach maar kan me vrij wienig verrotten hoe die in het echte leven is zoalsng die maar H goed neerzet
    Dat is waar
    And you know I might
    pi_39338414
    Is seizoen 3 al uit op dvd?
    pi_39338566
    quote:
    Op woensdag 28 juni 2006 23:25 schreef dndiek het volgende:
    Is seizoen 3 al uit op dvd?
    Volgens BlueCurl :
    And you know I might
    pi_39351299
    We gaan wel lekker he inmiddels.. 6 pagina's al.. Heeft er iemand trouwens nog leuke foto's van NBV voor mij
    pi_39351559
    Dafje, komt er geen foto van jouw Dafje of heb je geen Dafje en heet je gewoon Dafje omdat je Dafjes leuk vindt?
      donderdag 29 juni 2006 @ 16:48:05 #255
    42042 Dafje33
    Volautomatisch
    pi_39359722
    Nou, ik hád een Dafje 33 en tot voor kort reed ik er regelmatig in rond hier in de buurt.
    Maar je kon er dus eigenlijk niet de snelweg mee op, en er regelmatig kosten aan waren, heb ik hem onlangs verkocht aan een evenementenbureau die er bedrijfsuitjes mee maken.
    Maar ik heb m'n naam maar aangehouden
    Pimp my Daf!
    pi_39360568
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    We gaan wel lekker he inmiddels.. 6 pagina's al.. Heeft er iemand trouwens nog leuke foto's van NBV voor mij
    And you know I might
    pi_39360630
    quote:
    Op woensdag 28 juni 2006 23:29 schreef rena het volgende:

[..]

Volgens BlueCurl :
    dat was volgens play.com daar heb ik die datums vanaf mss dat ze nu ook al bij de pre release van frs.nl staan
    pi_39360660
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    google( images)?

met haar man..

met kind

[ Bericht 16% gewijzigd door BlueCurl op 29-06-2006 17:14:00 ]
    pi_39380700
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 17:07 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

dat was volgens play.com daar heb ik die datums vanaf mss dat ze nu ook al bij de pre release van frs.nl staan
    Deel 1 komt uit op 22 augustus. M'n moeder kwam gister thuis met een dubbele DVD van de 2 crossover afleveringen (Cross-Juristrictions & Miami-NYC Non Stop) als klein cadeautje voor m'n rijbewijs slagen, daar zat een briefje in waar dat op stond.
    pi_39398064
    quote:
    Op vrijdag 30 juni 2006 07:45 schreef CrazyDaisy85 het volgende:

[..]

Deel 1 komt uit op 22 augustus. M'n moeder kwam gister thuis met een dubbele DVD van de 2 crossover afleveringen (Cross-Juristrictions & Miami-NYC Non Stop) als klein cadeautje voor m'n rijbewijs slagen, daar zat een briefje in waar dat op stond.
    gefeliciteerd en geniet van de vrijheid!
    pi_39446432
    quote:
    Op vrijdag 30 juni 2006 07:45 schreef CrazyDaisy85 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

en BC, bedankt voor de foto's he
    pi_39446548
    quote:
    Op zondag 2 juli 2006 12:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

en BC, bedankt voor de foto's he
    alsje
    pi_39455635
    quote:
    Op zondag 2 juli 2006 12:53 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

alsje
    pi_39483460
    quote:
    Op zondag 2 juli 2006 19:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

[afbeelding]
    zal het nooit meer doen!

heb trouwens spoilers gelezen van s5 kan niet beter!
    pi_39512892

dit plaatje beter?

ze heeft trouwens een album gemaakt oid volgens haar site www.evalarue.com

shocked ze kan zingen

[ Bericht 24% gewijzigd door BlueCurl op 05-07-2006 13:17:00 ]
    pi_39528603
    !!! IK WIL OOK EEN CSI LEVEL HEBBEN!!

Wat een ontzettende top foto.. BC IS MIJN HELDIN!
    pi_39532140

als je hem wilt gebruiken ff uploaden op je account. hijs onder de 10kb! niet linken vanaf mijn domein graag!

of wil je enkel gezicht hebben ofzo ?

mijne ook ff aangepast

[ Bericht 21% gewijzigd door BlueCurl op 05-07-2006 11:15:06 ]
    pi_39537657
    Dit! Is! Een! Ontzettend! Vette! Icon!

Hoe heb je dat CSI Level voor elkaar gekregen... ik wil ooohooook!
    pi_39538230
    quote:
    Op woensdag 5 juli 2006 12:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    Dit! Is! Een! Ontzettend! Vette! Icon!

Hoe heb je dat CSI Level voor elkaar gekregen... ik wil ooohooook!
    your welcome. ik vind hem nog niet super gaaf dat icoon dus mss verander ik hem nog wel ietsjes maar dan post ik hem wel opnieuw

mocht er iemand anders nog een icoon hebben... soms verveel ik me en ga ik gekke dingen doen met fotosjop!

dat tagje heb ik gekregen van een Forum Admin die ik ook persoonlijk ken hehe volgens mij issie onlangs al gek geworden van mijn gezever over CSI(: Miami)
      Lieve Belg woensdag 5 juli 2006 @ 13:20:54 #270
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_39538432
    quote:
    Op woensdag 5 juli 2006 13:14 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

dat tagje heb ik gekregen van een Forum Admin die ik ook persoonlijk ken hehe volgens mij issie onlangs al gek geworden van mijn gezever over CSI(: Miami)
    hoi
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_39538458
    quote:
    Op woensdag 5 juli 2006 13:20 schreef Jump het volgende:

[..]

hoi
    ben je nu al gek of geirriteerd door mijn csi onzin ofnie ?
      Lieve Belg woensdag 5 juli 2006 @ 13:22:00 #272
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_39538475
    quote:
    Op woensdag 5 juli 2006 13:21 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

ben je nu al gek of geirriteerd door mijn csi onzin ofnie ?
    Nee hoor
    pi_39538503
    quote:
    Op woensdag 5 juli 2006 13:22 schreef Jump het volgende:

[..]

Nee hoor
      woensdag 5 juli 2006 @ 19:16:37 #274
    42042 Dafje33
    Volautomatisch
    pi_39549331
    Wow, dat wil ik ook wel, zo´n level!!
    Pimp my Daf!
    pi_39558073
    quote:
    Op woensdag 5 juli 2006 13:22 schreef Jump het volgende:

[..]

Nee hoor
    Jump! Mag ik ook zo'n tag?
    pi_39590322
    ik wil nieuwe afleveringen zowel hier in nl als in the states
    pi_39603241
    Ik wil een CSI tag!
    pi_39669340
    Duss..
      Lieve Belg zondag 9 juli 2006 @ 20:58:01 #279
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_39669362
    Achter het WK gingen we alle overbodige tagjes eens wegdoen, ik zal het nog even instellen
    pi_39680765
    quote:
    Op zondag 9 juli 2006 20:58 schreef Jump het volgende:
    Achter het WK gingen we alle overbodige tagjes eens wegdoen, ik zal het nog even instellen
    , maar CSI Level 1 is absoluut geen overbodige Tag!

Dat is een blijk van waardering.. toch mede CSI-forum posters
    pi_39714577
    nou nu is die dus wel overbodig gevonden en ik heb nieteens een screenshot ervan gemaakt
    pi_39733110
    RTL5 is een beetje naar de klote hier nu
    pi_39733124
    quote:
    Op dinsdag 11 juli 2006 20:50 schreef Jasza het volgende:
    RTL5 is een beetje naar de klote hier nu
    Hier doet hij het gewoon, strak helder beeld
    pi_39733161
    quote:
    Op dinsdag 11 juli 2006 20:50 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Hier doet hij het gewoon, strak helder beeld
    Ja, hier ook alweer
    pi_39733198
    quote:
    Op dinsdag 11 juli 2006 20:51 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ja, hier ook alweer
    Gelukkig maar
    pi_39740984
    waar is mijn tag
    pi_39743597
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 01:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    waar is mijn tag
    overbodig denk ik... hehehe
    pi_39775220
    lekker dan!
      vrijdag 14 juli 2006 @ 09:40:44 #289
    42042 Dafje33
    Volautomatisch
    pi_39813127
    Gaan ze nu na de zomerstop verder met herhalen?
    Volgens mij komen dan de nieuwe afleveringen pas weer in maart, net als vorig jaar?
    Wij lopen nu toch erg ver achter met de US, dus het zou ook zomaar kunnen dat we wel verder gaan.
    Pimp my Daf!
    pi_39815061
    Laten we het hopen!
    pi_39916154
    stilte alom..
      maandag 17 juli 2006 @ 20:52:02 #292
    42042 Dafje33
    Volautomatisch
    pi_39918586
    Tsja, wat valt er nu te melden over onze helden.....
    Eerst maar even met de beentjes omhoog in de franse zon, en dan gaan we na de vakantie weer verder
    Pimp my Daf!
    pi_39920834
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 20:52 schreef Dafje33 het volgende:
    Tsja, wat valt er nu te melden over onze helden.....
    Eerst maar even met de beentjes omhoog in de franse zon, en dan gaan we na de vakantie weer verder
    hehe ik heb eindelijk werk en dinsdags nog steeds kung fu... en daarnaast begint mijn intresse in fok wat weg te vallen sinds ik dag en nacht op csifiles forum te vinden ben
    pi_39920916
    quote:
    Op vrijdag 14 juli 2006 09:40 schreef Dafje33 het volgende:
    Gaan ze nu na de zomerstop verder met herhalen?
    Volgens mij komen dan de nieuwe afleveringen pas weer in maart, net als vorig jaar?
    Wij lopen nu toch erg ver achter met de US, dus het zou ook zomaar kunnen dat we wel verder gaan.
    in laatste we(e)k(en) van augustis gaan ze verder met einde van s4 hoor net zoals elk jaar enkel ben ik dan op vakantie dus kan ik geen screenies maken!
    pi_40683126
    haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiii!

ik denk laat me maar weer iets posten, want het was weer stilletjes hierzo!

Zijn de exacte data's al binnen van de nieuwe afleveringen?
    pi_40687868
    quote:
    Op donderdag 10 augustus 2006 13:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiii!

ik denk laat me maar weer iets posten, want het was weer stilletjes hierzo!

Zijn de exacte data's al binnen van de nieuwe afleveringen?
    pv@rtl.nl kun je het vragen!
      Nerd met benen donderdag 10 augustus 2006 @ 16:55:15 #297
    18073 miss_bleu
    pi_40687979
    wanneer beginnen we weer?
    pi_40688066
    anders lees je even de twee posts boven de door jouw geposte post!

ik wil wel mailen maar ik al het antwoord niet meer zien aangezien ik op vakantie ga
    pi_40710577
    quote:
    Op donderdag 10 augustus 2006 16:59 schreef BlueCurl het volgende:
    anders lees je even de twee posts boven de door jouw geposte post!

ik wil wel mailen maar ik al het antwoord niet meer zien aangezien ik op vakantie ga
    Zal ik ff mailen dan
    pi_40710646
    Doe maar
    pi_40715214
    ik gok op niet a.s. dinsdag maar die dinsdag erna en bijna op vakantie whoei! ennuh mocht er nieuwe afl komen. ik kan ff geen caps maken. heb me laptop nie mee op vakantie

CSI: Miami (NL/BE) (Deel 12)

[ Bericht 16% gewijzigd door BlueCurl op 11-08-2006 18:43:43 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')