fotoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:56 schreef Koningin het volgende:
tvp
Waarom trouwens kijkt Horatio altijd omlaag of de andere kant op?
Of is dat puur drama-achtig?
Past gewoon bij zijn personage, let maar eens op als hij met iemand praat, dan kijkt hij die persoon ook niet recht aan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:56 schreef Koningin het volgende:
tvp
Waarom trouwens kijkt Horatio altijd omlaag of de andere kant op?
Of is dat puur drama-achtig?
alleen op het moment dat hij zijn zin ten einde komt...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:17 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Past gewoon bij zijn personage, let maar eens op als hij met iemand praat, dan kijkt hij die persoon ook niet recht aan.
maar dat is tofquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
vergeet het opzetten van z'n zonnebril niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:13 schreef Dafje33 het volgende:
NOOIT zeggen dat ik niet mag kijken, ik kan mezelf bijna niet maar in de hand houden.......
![]()
edit:
Zie je nou wel, ik kon me weer niet beheersen
als er geen waarschuwing is en jullie gaan er toevallig per ongeluk kijken dan komt hier ook een bericht van had iemand dat niet even kunnen zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beheers je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat bedoel ik. Vind het nogal vreemd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:17 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Past gewoon bij zijn personage, let maar eens op als hij met iemand praat, dan kijkt hij die persoon ook niet recht aan.
je kan na dinsdag ook gewoon op tv.com kijken. dan is daar de reclame weg en daar staat het gerief alquote:Op zondag 14 mei 2006 23:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
* zit dinsdag met pen en papier klaar voor de opmerkingen *
w8 maar tot je het op je tv zietquote:Op zondag 14 mei 2006 22:13 schreef rena het volgende:
Mooie caps weerDie van Horatio bij het strand is
![]()
Tja, van de ene kant denk ik dat het misschien niet zo verstandig is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:06 schreef BlueCurl het volgende:
Maaruh wat vinden jullie van het idee dat Horatio bij Marisol gaat eten.. de zus van Eric????
Dat betwijfel ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:12 schreef Koningin het volgende:
[..]
Tja, van de ene kant denk ik dat het misschien niet zo verstandig is.
Van de andere kant Waarom niet?? Als ze het netjes gescheiden kunnen houden, laat gaan dan!!
Het zou helpen bij de misselijkheid van de chemo, maar of dit echt zo is durf ik niet te zeggen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Leukemie in het echt ook verzacht kan worden door het roken..
Haha, ja precies. Wel een schattig koppie op dat moment. Beetje ondeugend..quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:47 schreef ummagumma het volgende:
Horatio had een behoorlijk blij gezicht toen hij ingestemd heeft om bij marisol te gaan eten.....
hij leek net een blij (wip)kipje![]()
En als jij iets betwijfelt weet je het meestal al via de geziene afleveringen..quote:
hahaha heeel erg leuk... tot afl 21 word het langzaam een beetje opgebouwd dat je de laatste drie afleveringen van het seizoen gewoon niet meer wil missen.. en dan de laatste drie! damn! ik moet er nog 1 zien aankomende dinsdag! Maar zo'n goede seizoens afsluiters maaandje heb ik nog nooit meegemaakt. En dat geld eigenlijk voor alle drie de CSI series... Der is me een partij blikken geld en aandacht en actie opengetrokken voor alle csi series! Alle series hebben een extra afl in het seizoen... Dus Miami = 25 afl en beide andere hebben 24 afleveringen dit seizoen. Het is echt om te kwijlen hoor! whoei!quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
En als jij iets betwijfelt weet je het meestal al via de geziene afleveringen..![]()
Dit gaat nog leuk worden komende afleveringen![]()
Dan ga ik wel met H op stapquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Lijkt mij geen slimme actie.. Ik kan beter bij Marisol gaan eten ipv H
Ik wil helemaal niet met speedle op stap, neem Eric maar meequote:Op donderdag 18 mei 2006 14:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Dan wek ik speedle weer tot leven en gaan we met zijn zessen ergens naartoe
neem ik eric en speed wel mee!quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet met speedle op stap, neem Eric maar mee![]()
Kan ik al in het spoilertopic kijken??quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:20 schreef BlueCurl het volgende:
indd erg stil.. ik heb zojuist seizoens einde gezien! haha krijg er maar alvast zin in
staat geloof ik niks over afl van vandaag in nogquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:28 schreef Koningin het volgende:
[..]
Kan ik al in het spoilertopic kijken??![]()
Dat kloptquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Even serieus, wat is zo leuk aan het kijken in het Spoiler topic? Dat verraad toch alles eigenlijk al waar zo een serie om draait?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben trouwens benieuwd wanneer de 1e speelfilm komt van een van de CSI afedelingen..... het is niog steeds geen uitgemolken koeAnd God said, "Let there be light," and there was light.
Bon said, "Let there be Rock! " And there were fifteen million fingers learning how to play
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:11 schreef ummagumma het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben trouwens benieuwd wanneer de 1e speelfilm komt van een van de CSI afedelingen..... het is niog steeds geen uitgemolken koeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en kwa speelfilm.. bedoel je echt voor in de bios zeker?
Dit zou jij toch eigelijk al moeten wetenquote:Er zit meer in de cast dan dat er nu uitkomt heb ik het gevoel. Maar ik hoop dat er wat mee gedaan word binnenkort.
true... maar jullie nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dit zou jij toch eigelijk al moeten weten
waarom niet...quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
kan ik hier een poll starten in dit topic?
jah dat is het grote onderwerp daar nuquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik vond het al zo raar dat ik mijn poll niet kon vinden...
Tot mijn grote ergernis zag ik wel wie de mol is.. NIET GRAPPIG![]()
![]()
![]()
geen marisol... geen natalia bijna geen ryan... niet veel horatio... maar wel wat Valeraquote:Op zondag 28 mei 2006 13:08 schreef Koningin het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Ryan's oog is.......aan de caps te zien niet goed.
Geen Marisol??
Die aflevering met dat spijkerpistool. Spijker in zijn oogquote:Op zondag 28 mei 2006 13:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Toffe caps![]()
Wat is er precies met dat oog van Ryan dan?
Ik heb dat stuk gemist, denk ik..![]()
Ach sooquote:Op zondag 28 mei 2006 13:48 schreef rena het volgende:
[..]
Die aflevering met dat spijkerpistool. Spijker in zijn oog![]()
Alleen grappig dat je er voor de rest niks meer van ziet, er zou toch minstens een fiks litteken moeten zittenquote:Op zondag 28 mei 2006 13:54 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ach soo...dat had ik niet meegekregen
![]()
opzich niet. enkel 1 klein stipje... maar die zit er ook niet inddquote:Op zondag 28 mei 2006 14:04 schreef rena het volgende:
[..]
Alleen grappig dat je er voor de rest niks meer van ziet, er zou toch minstens een fiks litteken moeten zitten![]()
quote:- H en Marisol hebben een gezellig etentje gehad, en aan het gezicht van H te zien gaat er nog wel wat meer gebeuren..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind het geen spoiler... maar meningen kunnen verschillenquote:Op maandag 29 mei 2006 23:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
is het een spoiler of een teaser.. oftewel.. verraad of niet?
dan post ik zo caps van de volgende aflevering om je wat op te beuren okay?quote:
stond er alquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:41 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Is Ryan alweer aan het werk?
Toffe caps![]()
![]()
p.s. is het niet bij muziek: BEP - Pump it![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
stond er al
edit... ohw w8 tiepogaat het al veranderen
tjah dat soort dingen kennen ondanks voorbehoeds maatregelen toch gebeuren hoorquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Beetje balen dat ik -per ongeluk- al weet wie de mol is.... erg spijtig.. magoed.. ik kijk meer uit naar het Walter Resden verhaal.. hoe slim issie deze keer
- Natalia laat zich testen op mogelijke zwangerschap -
en ze zei nog zo dat ze de pil slikte..![]()
![]()
laat het even wetenquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
nja blijkbaar.. ze heeft nog niet gebeld met de uitslag.. dus we wachten nog eventjes
hehe kan ook bijna niet andersquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:05 schreef Koningin het volgende:
Oh ja, die aflevering kan ik me nog herinneren.
haha ja hequote:Op donderdag 1 juni 2006 18:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Zo wat ga jij trouwens fijn met zwaarden om.. nice
ah datquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:58 schreef Dafje33 het volgende:
Sorry, ik bedoelde het filmpje met het zwaard!
Zag er erg stoer uit!![]()
ik ga al ff caps maken van die kandidatenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:58 schreef thewishmaster het volgende:
Hoewel ik altijd naar CSI Miami kijk, moet ik bekennen dat ik even niet voor me kan halen wie Aaron Peters, Cynthia Wells, Paula Muro, Peter Elliott en Monica West (dit was toch de officier van justitie??) zijn.
Ok, dank je welquote:Op maandag 5 juni 2006 16:09 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik ga al ff caps maken van alle kandidaten
Misschien dat ze daarom ook een relatie aangaat met Delko, zodat hij haar dingen in vertrouwen gaat vertellen.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
ik denk dat de mol Natalia is.. omdat ze iets te schijnheilig opereert.. Zoals al eerder gezegd.. Het verbouwen van het lab zal wel een excuus zijn geweest om binnen te komen ofzo..
Neemt niet weg dat ze lekker is
Paula is evidence lock upquote:Op maandag 5 juni 2006 16:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Aaron zit volgens mij bij DNA (gezien bij zaak waar Marisol bij betrokken was)
Paula (volgens mij ook van DNA)
Peter (is volgens mij van AV analyse)
en de rest zegt me niets
quote:
Aaron: 4.12 The Score, kloptquote:Op maandag 5 juni 2006 21:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Cap van Aaron komt uit die aflevering dat Marisol opgepakt werd en dat Eric op zijn lab geweest was
Cap van Peter Elliot was dat hij een move maakte op Calleigh, maar al getrouwd bleek
Cap van Monica West had met Eric en Marisol te maken
Cap van Paula ging er volgens mij om dat er bewijs kwijt was, of niet direct binnengekomen was
Cap van Cynthia zegt me zo eventjes weinig, maar gok erop dat het ging over die aflevering dat de huisbaas zijn nanny zwanger gemaakt had..
Nee hoor die had een schram boven zijn hoofd... Calleigh liep weg uit het ziekenhuis nadat Monica West haar verloofde kwam bezoeken...quote:Op maandag 5 juni 2006 21:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik zie dat er op Peter Elliot gestemd is... maare.. die is toch vermoord ?
als het ff tegenzit wel ja. CSI:LV was deze week geen nieuwe maar op de site van rtl staat voor deze week nog een nieuwe als omschrijving voor mia en ny.... dus dan zullen er volgende week ook geen nieuwe meer zijn denk ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:35 schreef Koningin het volgende:
Wanner is de laatste van het tv-seizoen? Vanavond?
Is het irritant ja?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:58 schreef BlueCurl het volgende:
je hebt ook een edit knop!hoef je niet steeds achter mekander te posten
hehe ik persoonlijk vind van welquote:
hahaha gelukkig stond er nog een link... maar die auto is toch ook jammiequote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:53 schreef Dafje33 het volgende:
Reageer je altijd zo op foto's van auto's???
![]()
ik vond het alleen een beetje lame dat ze met resden een relatie hadquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
zo wat een vette aflevering.. Okej, niet alleen vanwege de Resden zaak, maar ook omdat Natalia weer op haar mooist te zien was..
Volgende week beginnen de herhalingen weer! FEEST
dus jij zit de hele zomer op dinsdag voor de buis gekluisterdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:28 schreef rena het volgende:
Ik heb gelukkig nog bijna niks van seizoen 1 gezien geloof ik![]()
Dus voor mij zijn ze soort van nieuw
![]()
Ik vond Natalia overigens wel een stuk sympathieker in de aflevering van afgelopen dinsdag, daarvoor had ik niet zo veel met haar.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:59 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dus jij zit de hele zomer op dinsdag voor de buis gekluisterd![]()
hehe ik zet soms ook een oudje op hoor hier thuis. als ik daar zin in heb. lekker een totaal aandere horatio en speedle herbeleven hahaquote:
ja dat had ik ook wel even verwacht, dan zou het wel helemaal teruggrijpen op alle nog lopende dingen zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Dat was inderdaad iets TE voorspelbaar.. Ik had eigenlijk verwacht dat die rechter weer terug zou komen in het plaatje, maja.. dat is dus niet gebeurd..
wie is er niet zwanger?quote:Op maandag 12 juni 2006 13:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Oh ja, trouwens even een update.. ze is niet zwanger BC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
quote:Op maandag 12 juni 2006 17:23 schreef Dafje33 het volgende:
Ik vermoed dat jij dat toch wel weet BC!!maar dat is gewoon in de aflevering zelf nog bekend gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zomerstopquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:05 schreef Jo0Lz het volgende:
Wat the... Was dat nou een oude aflevering gister op RTL 4?!
Vandaag toch ook al oude afleveringen van Miami?
als ik hem zou snappen kan ik er mss om lachenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
laat maar.. ik dacht ik ben ff grappig.. maar neej hoor
Ja, best wel hoorquote:Op maandag 12 juni 2006 23:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
laat maar.. ik dacht ik ben ff grappig.. maar neej hoor
met wallpapers maken? dit zijn oudjes hehequote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
vetjes, ik dacht dat je daarmee gestopt was..
komt eraanquote:Op zondag 18 juni 2006 00:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
ja ik zag het.. herkende ze nog van je oude site
Toevallig geen zin om er 1tje te maken met NBV?![]()
werken, kung fu-en en pc-enquote:Op zondag 18 juni 2006 16:55 schreef Dafje33 het volgende:
BC
![]()
Waar je trouwens zin in hebt met dit weer....
ik heb nu enkel de achtergronden die hierboven staan... dus zeg het maar hehequote:Op zondag 18 juni 2006 22:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Misschien andere achtergrondjes voor NBV?
deze is er al top uit hoor![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:35 schreef Joncho het volgende:
Een nummer dat volgens mij regelmatig in een CSI (Miami) aflevering voorbij komt wanneer ze weer in het lab zijn. Om het een beetje te beschrijven, het is een vrij rustig electronisch muziekje dat rustig begint met alleen de 'hoge' tonen, waarna langzaamaan er een rustige beat onder verschijnt.
Hoop dat iemand me kan helpen![]()
indd.. recent hoeft niet. enkel aflevering nummer met de scene is voldoende en zal kijken of ik het weet...quote:Op maandag 19 juni 2006 23:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
misschien is het makkelijk voor BC (aangezien ik denk dat zij em gaat zoeken) of je een recente aflevering met scene erbij kan halen..
de muurpapierenquote:
inddquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik zag het vandaag pas vandaar.. Ach jah, beter te laat dan nooit![]()
geen dank (ie staat hier samen met de speedle wallpaper op me beeldschermenquote:
1956quote:Op zondag 25 juni 2006 17:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
H-addict
Misschien past dat wel bij elkaar.. jij bent van 1969, wanneer is meneer Caruso geboren?![]()
hehehe idem met speedlequote:Op maandag 26 juni 2006 18:57 schreef Dafje33 het volgende:
Geen idee hoe Caruso in t echie is, maar het personage "H" vind ik leuk!
speedle?quote:Op maandag 26 juni 2006 23:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Tsja, zal ik dan ook nog maar even vertellen welk personage ik het leukst, knapst, grappigst, meest aantrekkelijk, sexy, mooi en slim vindt?
OK, dan is mijn vakantie ook weer voorbij. Kan ik gelijk weer goed aan het werk gaanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:31 schreef BlueCurl het volgende:
22 augustus is de officiele release date in nederland van de dvd van seizoen 3.1...
nu nog wachten to ze doorgaan met nieuwe seizoen! ik zal eerste paarw eken geen caps kunnen maken omdat ik dan op vakantie ben!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:20 schreef Koningin het volgende:
[..]
OK, dan is mijn vakantie ook weer voorbij. Kan ik gelijk weer goed aan het werk gaan![]()
Ik heb wel eens gelezen dat hij in het echt super arrogant is sinds het succes van CSI Miamiquote:Op maandag 26 juni 2006 18:57 schreef Dafje33 het volgende:
Geen idee hoe Caruso in t echie is, maar het personage "H" vind ik leuk!
mwa na NYPD Blue was die dat echtquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:15 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat hij in het echt super arrogant is sinds het succes van CSI Miami![]()
half augustis ongeveer als het goed is,.. gewoon zelf ook vanaf 1 augustis de tv gidsen in de gaten houden... zijn der genoeg online en dan merk je het welquote:Op woensdag 28 juni 2006 02:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
oki, maar mocht de datum bekend zijn.. ff posten he
Dat is waarquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ach maar kan me vrij wienig verrotten hoe die in het echte leven iszoalsng die maar H goed neerzet
Volgens BlueCurlquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:25 schreef dndiek het volgende:
Is seizoen 3 al uit op dvd?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
We gaan wel lekker he inmiddels.. 6 pagina's al.. Heeft er iemand trouwens nog leuke foto's van NBV voor mij
dat was volgens play.comquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:29 schreef rena het volgende:
[..]
Volgens BlueCurl:
DVD's regio 2 releases in engeland:
CSI: Miami Season 3 Part 1 June 5, 2006
CSI: Miami Season 3 Part 2 September 25, 2006
zal hier dus ook niet lang meer duren voor 3.1 uitkomt!
![]()
google( images)?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
We gaan wel lekker he inmiddels.. 6 pagina's al.. Heeft er iemand trouwens nog leuke foto's van NBV voor mij
Deel 1 komt uit op 22 augustus. M'n moeder kwam gister thuis met een dubbele DVD van de 2 crossover afleveringen (Cross-Juristrictions & Miami-NYC Non Stop) als klein cadeautje voor m'n rijbewijs slagen, daar zat een briefje in waar dat op stond.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat was volgens play.comdaar heb ik die datums vanaf
mss dat ze nu ook al bij de pre release van frs.nl staan
gefeliciteerd en geniet van de vrijheid!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:45 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Deel 1 komt uit op 22 augustus. M'n moeder kwam gister thuis met een dubbele DVD van de 2 crossover afleveringen (Cross-Juristrictions & Miami-NYC Non Stop) als klein cadeautje voor m'n rijbewijs slagen, daar zat een briefje in waar dat op stond.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:45 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Deel 1 komt uit op 22 augustus. M'n moeder kwam gister thuis met een dubbele DVD van de 2 crossover afleveringen (Cross-Juristrictions & Miami-NYC Non Stop) als klein cadeautje voor m'n rijbewijs slagen, daar zat een briefje in waar dat op stond.
alsjequote:Op zondag 2 juli 2006 12:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
en BC, bedankt voor de foto's he![]()
your welcome. ik vind hem nog niet super gaaf dat icoon dus mss verander ik hem nog wel ietsjesquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Dit! Is! Een! Ontzettend! Vette! Icon!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe heb je dat CSI Level voor elkaar gekregen... ik wil ooohooook!
hoiquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat tagje heb ik gekregen van een Forum Admin die ik ook persoonlijk ken hehevolgens mij issie onlangs al gek geworden van mijn gezever over CSI(: Miami)
Nee hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ben je nu al gek of geirriteerd door mijn csi onzin ofnie?
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:58 schreef Jump het volgende:
Achter het WK gingen we alle overbodige tagjes eens wegdoen, ik zal het nog even instellen
Ja, hier ook alweerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hier doet hij het gewoon, strak helder beeld
hehe ik heb eindelijk werk en dinsdags nog steeds kung fu... en daarnaast begint mijn intresse in fok wat weg te vallen sinds ik dag en nacht op csifiles forum te vinden benquote:Op maandag 17 juli 2006 20:52 schreef Dafje33 het volgende:
Tsja, wat valt er nu te melden over onze helden.....
Eerst maar even met de beentjes omhoog in de franse zon, en dan gaan we na de vakantie weer verder![]()
in laatste we(e)k(en) van augustis gaan ze verder met einde van s4 hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:40 schreef Dafje33 het volgende:
Gaan ze nu na de zomerstop verder met herhalen?
Volgens mij komen dan de nieuwe afleveringen pas weer in maart, net als vorig jaar?
Wij lopen nu toch erg ver achter met de US, dus het zou ook zomaar kunnen dat we wel verder gaan.
pv@rtl.nl kun je het vragen!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiii!
ik denk laat me maar weer iets posten, want het was weer stilletjes hierzo!
Zijn de exacte data's al binnen van de nieuwe afleveringen?
Zal ik ff mailen danquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:59 schreef BlueCurl het volgende:
anders lees je even de twee posts boven de door jouw geposte post!
ik wil wel mailen maar ik al het antwoord niet meer zien aangezien ik op vakantie ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |