Kan ik al in het spoilertopic kijken??quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:20 schreef BlueCurl het volgende:
indd erg stil.. ik heb zojuist seizoens einde gezien! haha krijg er maar alvast zin in
staat geloof ik niks over afl van vandaag in nogquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:28 schreef Koningin het volgende:
[..]
Kan ik al in het spoilertopic kijken??![]()
Dat kloptquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Even serieus, wat is zo leuk aan het kijken in het Spoiler topic? Dat verraad toch alles eigenlijk al waar zo een serie om draait?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben trouwens benieuwd wanneer de 1e speelfilm komt van een van de CSI afedelingen..... het is niog steeds geen uitgemolken koeAnd God said, "Let there be light," and there was light.
Bon said, "Let there be Rock! " And there were fifteen million fingers learning how to play
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:11 schreef ummagumma het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben trouwens benieuwd wanneer de 1e speelfilm komt van een van de CSI afedelingen..... het is niog steeds geen uitgemolken koeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en kwa speelfilm.. bedoel je echt voor in de bios zeker?
Dit zou jij toch eigelijk al moeten wetenquote:Er zit meer in de cast dan dat er nu uitkomt heb ik het gevoel. Maar ik hoop dat er wat mee gedaan word binnenkort.
true... maar jullie nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dit zou jij toch eigelijk al moeten weten
waarom niet...quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
kan ik hier een poll starten in dit topic?
jah dat is het grote onderwerp daar nuquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik vond het al zo raar dat ik mijn poll niet kon vinden...
Tot mijn grote ergernis zag ik wel wie de mol is.. NIET GRAPPIG![]()
![]()
![]()
geen marisol... geen natalia bijna geen ryan... niet veel horatio... maar wel wat Valeraquote:Op zondag 28 mei 2006 13:08 schreef Koningin het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Ryan's oog is.......aan de caps te zien niet goed.
Geen Marisol??
Die aflevering met dat spijkerpistool. Spijker in zijn oogquote:Op zondag 28 mei 2006 13:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Toffe caps![]()
Wat is er precies met dat oog van Ryan dan?
Ik heb dat stuk gemist, denk ik..![]()
Ach sooquote:Op zondag 28 mei 2006 13:48 schreef rena het volgende:
[..]
Die aflevering met dat spijkerpistool. Spijker in zijn oog![]()
Alleen grappig dat je er voor de rest niks meer van ziet, er zou toch minstens een fiks litteken moeten zittenquote:Op zondag 28 mei 2006 13:54 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ach soo...dat had ik niet meegekregen
![]()
opzich niet. enkel 1 klein stipje... maar die zit er ook niet inddquote:Op zondag 28 mei 2006 14:04 schreef rena het volgende:
[..]
Alleen grappig dat je er voor de rest niks meer van ziet, er zou toch minstens een fiks litteken moeten zitten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |