Nu gaat je hart overuren makenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:31 schreef Jasza het volgende:
Dit is nog maar het begin, vanaf nu gaan jullie gek worden
Dit hoeven we allemaal niet te weten, ga maar in het USA-topic stoer doen hoe snel je aflevering 58 weer gedownload hebt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:31 schreef Jasza het volgende:
nee we hebben fibonacci nog niet gezien volgens mij, is ook niet echt van belang. het gaat erom dat michael zou weten waar ie is en de mafia mensen hem dood willen hebben en michael daarom hulp van abruzzi krijgt. ik snap alleen niet waarom abruzzi zijn probleem niet uitlegd aan michael, hadden ze vast wel geld kunnen fixen en door kunnen gaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:23 schreef Molline het volgende:
Ja maar, we hebben er nog geen gezicht bij toch?![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dit hoeven we allemaal niet te weten, ga maar in het USA-topic stoer doen hoe snel je aflevering 58 weer gedownload hebt.
Als we willen weten wat er nog gaat komen, zie je ons wel in het USA-topic. Ik erger me, en velen met mij, ook aan die spoilers van sommigen hier. Nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat dit nog wel meeviel qua spanning
![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:31 schreef Jasza het volgende:
Iddquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik vond die promo voor volgende week wel goed gemaakt door rtl-5![]()
Tweener, yoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:50 schreef Xrenity het volgende:
Ik vond dit al über spannend
Wel een maffe gast, die nieuweling in de gevangenis.
En laat hem nu ook toevallig in de nieuwe werkploeg zitten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:51 schreef Repeat het volgende:
Die C-note heeft trouwens wel door dat ze ergens mee bezig zijn, als je hem zo met die steentjes bezig zag, ben benieuwd wat dat gaat worden!
Is dat zo, dat was me nl nog niet opgevallenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En laat hem nu ook toevallig in de nieuwe werkploeg zitten.
Nog even en ze moeten met alle inmates ontsnappen omdat iedereen van de plannen op de hoogte is.
Teddyquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:55 schreef Zeverzak het volgende:
Wat lijkt het mij vet om de rol van T-Bag eens te spelen...
Die gast gaat echt iedere dag met plezier naar zijn werk!
Die acteur is er ook echt supergeschikt voor. Die kop van hem is echt 100% gemaakt voor deze rol.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:55 schreef Zeverzak het volgende:
Wat lijkt het mij vet om de rol van T-Bag eens te spelen...
Die gast gaat echt iedere dag met plezier naar zijn werk!
dat dacht ik ook al toen ik gisteren keek, de serie eindigt met een volledig verlaten gevangenis volgens mijquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:52 schreef Copycat het volgende:
Nog even en ze moeten met alle inmates ontsnappen omdat iedereen van de plannen op de hoogte is![]()
Volgens mij was dat iemand anders...die was een stuk kleiner.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
Is dat zo, dat was me nl nog niet opgevallenZo kwamen maar zo kort voorbij...
Dit was trouwens toch die gast die alles kon regelen (en in het begin ook die medicijnen voor zn fake diabetes regelde) ?
Neuh, dat is C-note. Hij zorgde ook voor die medicijnen enzoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:59 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Volgens mij was dat iemand anders...die was een stuk kleiner.
Dit is wel lachen:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die acteur is er ook echt supergeschikt voor. Die kop van hem is echt 100% gemaakt voor deze rol.
Ja, ik kan me hem wel herinneren , volgens mij was dat de allereerste, of 2de aflevering,waarin hij voorkwam. Maar deze die we gisteren zagen, lijkt een stuk groter.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:01 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Neuh, dat is C-note. Hij zorgde ook voor die medicijnen enzo![]()
Hij is gegroeid! Dat zal het wel zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:03 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ja, ik kan me hem wel herinneren , volgens mij was dat de allereerste, of 2de aflevering,waarin hij voorkwam. Maar deze die we gisteren zagen, lijkt een stuk groter.
Maar ik zal wel in de war zijn dan.![]()
Ik bedoel eigenlijk: het kan zijn we die Fabrucci al gezien hebben, dat hij ook in die gevangenis zit maar onder een andere naam, en dat we straks dus voor een verrassing komen te staan...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:38 schreef thewishmaster het volgende:
Dat je niet weet hoe hij eruit ziet, zorgt alleen maar voor extra mysterie.
Maar die mafia, die die gast kent, kan hem niet vinden, en die Scofield die daar totaal buiten staat zoekt hem zo even op?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Die gast heeft echt enorm veel informatie verzameld vantevoren, een hele muur had hij volgeplakt met notitities, schema's en foto's.
Zijn best leuke filmpjesquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:01 schreef Zeverzak het volgende:
[..]
Dit is wel lachen:
T-Bay Rap video
De rest staat er ook bij:
http://www.jenncho.com/prison.html
Inderdaad, die TBag is echt zo'n vies smerig gastje dat hij nu al cooler is dan het personage Scofield. In mijn ogen danquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:56 schreef Nuna het volgende:
Die Tweener vind ik eerlijk gezegd niets aanT-Bag mag hem voor mij wel blijven treiteren, dat deed die Tweener zelf ook
Hij heeft ook vast wel jaren lang een plan gemaakt anders ga je niet even 2 maanden van te voren de gevangenis in om hem eruit te halenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:20 schreef Repeat het volgende:
Wat ik opzich wel bijzonder vind is dat Scofield dus voordat hij de lik inging al wist dat Abruzzi daar zou zitten en dat hij Fabrucci zocht, hoe komt hij in godsnaam aan al van dat soort informatie...
En dat hij ook nog eens weet waar die gast dan is, en zelfs die mafia niet
Geëmaild naar hemzelf dacht ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:21 schreef Xurk het volgende:
Die Tweener is echt hilarisch; eerst stoer doen, vervolgens in zijn broek schijten van T-Bag, om daarna weer stoer te doen: "Yeah, you better keep walking!"
LJ heeft zijn mobiel gedumpt in de bus, maar heeft hij nou eerst het filmpje / foto van Keller naar Veronica ge-MMS't, of niet? Want als hij dat niet heeft gedaan, is hij echt een stumper hoor![]()
Hij heeft idd die foto naar een andere telefoon gestuurd. Weet alleen niet welke.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:21 schreef Xurk het volgende:
Die Tweener is echt hilarisch; eerst stoer doen, vervolgens in zijn broek schijten van T-Bag, om daarna weer stoer te doen: "Yeah, you better keep walking!"
LJ heeft zijn mobiel gedumpt in de bus, maar heeft hij nou eerst het filmpje / foto van Keller naar Veronica ge-MMS't, of niet? Want als hij dat niet heeft gedaan, is hij echt een stumper hoor![]()
Er is een scene waar je duidelijk ziet dat LJ die foto aan het versturen is. Weet dus niet precies waar naar toe.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:56 schreef Xurk het volgende:
Ja, je zag namelijk dat ze met die telefoons bezig waren en toen dacht ik al: "Slimme jongen!", maar toen zag je dat het alleen om SMSjes ging, vandaar dat ik het niet meer zeker wist
Dat lijkt mij ook jaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:50 schreef __Saviour__ het volgende:
maar helaas voor niks, want voor de secret service is het geen enkele moeite om dat mailtje te wissen
Yep, als ze achter komen dat die foto naar dat adres is verstuurd kan de Secret Service die mailtje zonder moeite wissen denk ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:50 schreef __Saviour__ het volgende:
maar helaas voor niks, want voor de secret service is het geen enkele moeite om dat mailtje te wissen
In aflevering 1 zien we een foto van hemquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:36 schreef boneyard het volgende:
[..]
nee we hebben fibonacci nog niet gezien volgens mij, is ook niet echt van belang.
Hij was bezig met het versturen van die foto's, maar toen kreeg ging Linc hem bellen. Dus volgens mij is het niet verzonden, maar onderbroken door een inkomende telefoon'tjequote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:21 schreef Xurk het volgende:
quote:Op zondag 14 mei 2006 14:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De telefoontjes kunne ook wel wat tegelijk tegenwoordig.
Lijkt me wel. Hij zag die foto die LJ gemaakt had, toen hij dat telefoontje uit die bus haalde. Als een jongen zo slim is om een foto te maken, zou het een beetje dom zijn om er niks mee te doen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:12 schreef Xurk het volgende:
Dan moeten ze wel weten dat hij die mail verstuurd heeft... dus als hij zijn "Sent Items" gewist heeft en Kellerman niet vermoedt dat hij een mail heeft verstuurd [want de CIA enzo zal vast wel die gegevens op de SIM-kaart / telefoon weer tevoorschijn kunnen toveren], zit ie goed
Ik zie hem toch iets liever serieus geloof ikquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:14 schreef Molline het volgende:
Hé, hij kan ook lacheni.p.v. altijd
![]()
[afbeelding]
Ja, maar dat moet hij niet meer zo vaak doen. Dan is hij niet meer zo:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:14 schreef Molline het volgende:
Hé, hij kan ook lacheni.p.v. altijd
![]()
[afbeelding]
Op vrijdag komt de herhaling op RTL7 trouwens!quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:53 schreef golfer het volgende:
Vorige week helaas gemist.
Vanavond zeker weer kijken.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:55 schreef BobRooney het volgende:
Weet niet of het al gepost is, maar ik las ik de gids, dat er geen zomerstop komt. En dat ze zeker tot oktober blijven uitzenden.
Lijkt me sterk dat ze ook willen doorgaan tijdens het WK en de vakantieperiode?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:55 schreef BobRooney het volgende:
Weet niet of het al gepost is, maar ik las ik de gids, dat er geen zomerstop komt. En dat ze zeker tot oktober blijven uitzenden.
We zullen zien.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat, ik zeg toch alleen dat ie genaait werd met die 200.000![]()
Alleen dat ie zijn galgenmaal moest opschrijven. Wat we vandaag zagen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:32 schreef magnifor het volgende:
Het was weer spannend vandaag. Wachten is nu op 11.
Alleen zag je vorige week in de sneak preview niet dat Burrows de doodstraf krijgt? Heb ik vandaag niet gezien.
Die gozer breekt zelfs zomaar 2 vingerkootjes, man das superman!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:32 schreef RedFever007 het volgende:
Mooie actie van Scofield met Falzone![]()
Aleen hoe kon die gast zo fucking snel bij dat huisje zijn waar Veronica zit met LJ en die andere kerel???
Ik waardeer Prison Break al vanaf het beginquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:32 schreef DarkElf het volgende:
de waardering ervoor begint hier ook te komen
Vliegtuig misschien?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:32 schreef RedFever007 het volgende:
Mooie actie van Scofield met Falzone![]()
Aleen hoe kon die gast zo fucking snel bij dat huisje zijn waar Veronica zit met LJ en die andere kerel???
Kan alleen dan moet hij nog met een auto door de bossen rijden en hij kan toch ook niet zo snel een vliegtuig regelen?quote:
Weet niet, ik kan het ook verkeerd gezien hebben.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Alleen dat ie zijn galgenmaal moest opschrijven. Wat we vandaag zagen.
Nee ik bedoel die FBI/CIA or whatever kerelquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:35 schreef woeeiiii het volgende:
RedFever bedoelt denk ik het zoontje, hoe kwam die zo snel bij het huisje in het bos.
Niet met het vliegtuig natuurlijk, hij heeft geen geld, schoenen of paspoort!
Pssssssst, op televisie kan allesquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:34 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Kan alleen dan moet hij nog met een auto door de bossen rijden en hij kan toch ook niet zo snel een vliegtuig regelen?
In het begin al. Had ook al met Fabrucci te maken toch?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:37 schreef woeeiiii het volgende:
Oh, dan vraag ik me toch af hoe dat ventje zonder schoenen oid, zo snel bij het boshutje kwam? Vorige aflevering stond hij nog in de stad?
En heb ik wat gemist met die teennagels? Of wat is er gebeurd, tenen afgehakt? Waar, wanneer is dat gebeurd![]()
Yup, Scofield wilde het adres van Fibo niet gevenquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In het begin al. Had ook al met Fabrucci te maken toch?
Dat ventje (LJ, zoon van Lincoln) is door Veronica afgehaalt bij een bushaltequote:Op donderdag 18 mei 2006 22:37 schreef woeeiiii het volgende:
Oh, dan vraag ik me toch af hoe dat ventje zonder schoenen oid, zo snel bij het boshutje kwam? Vorige aflevering stond hij nog in de stad?
En heb ik wat gemist met die teennagels? Of wat is er gebeurd, tenen afgehakt? Waar, wanneer is dat gebeurd![]()
Abruzzi en zijn mannen hebben dat gedaan omdat Scofield niet wou zeggen waar Fibonacci was.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:37 schreef woeeiiii het volgende:
Dat hadden ze toch zo kunnen tracken in principe. Met dat 'MSN' gesprek tussen Veronica en die kerel (hoe heet die eigenlijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:42 schreef magnifor het volgende:
Ja, bij het gesprek zij ze een nep adres. Later kreeg LJ een sms met het echte adres.
Nee dusquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:42 schreef woeeiiii het volgende:
Ah vandaar, maar die sms werd weer afgeluisterd door de FBI/CIA gasten
Ze hadden toch dat mobieltje in de bus gevonden waar LJ inzatquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:45 schreef magnifor het volgende:
Hoe wouden ze een sms traceren als ze nog eens weten dat er een sms verstuurd is?
Er was alleen die foto te zien. Als LJ slim is heeft hij zijn send items en al zijn sms'jes gewist enzo.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:46 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ze hadden toch dat mobieltje in de bus gevonden waar LJ inzat![]()
En die CIA/FBI/NSA gasten kunnen geen send shit en dergelijke back-tracen? Ik dacht het welquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:49 schreef magnifor het volgende:
[..]
Er was alleen die foto te zien. Als LJ slim is heeft hij zijn send items en al zijn sms'jes gewist enzo.
Blijkbaar niet. Anders hadden ze dat al gedaan. Of gaan het nog doen...quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
En die CIA/FBI/NSA gasten kunnen geen send shit en dergelijke back-tracen? Ik dacht het wel![]()
Anyways dat zijn ook maar details
uhm, volgens mij ging dat via haar gsm, dat is in het echt ook wel mogelijk. Niet de exacte lokatie lijkt me, maar dat hoeft ook niet aangezien er vrijwel geen huizen in die omgeving staan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:02 schreef magnifor het volgende:
Hoe heeft die kale man dat huisje waar Veronica enzo zit zo makkelijk kunnen vinden? Is dat in het echt mogelijk met speciale apparatuur?
Via haar MSN schermquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:05 schreef Zwansen het volgende:
uhm, volgens mij ging dat via haar gsm, dat is in het echt ook wel mogelijk. Niet de exacte lokatie lijkt me, maar dat hoeft ook niet aangezien er vrijwel geen huizen in die omgeving staan.
uhm, ze was toch online via haar telefoon? Ik neem aan dat er in die middle of nowhere geen internettoegang is. Dus zit ze via haar telefoon op internet. De CIA o.i.d. moet zoiets echt wel kunnen traceren hoor.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Via haar MSN scherm
Het leek Jack Bauer wel in 24Nogal ongeloofwaardig.
ik zat ook gelijk aan jack bauer te denkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Via haar MSN scherm
Yep.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
uhm, ze was toch online via haar telefoon? Ik neem aan dat er in die middle of nowhere geen internettoegang is. Dus zit ze via haar telefoon op internet. De CIA o.i.d. moet zoiets echt wel kunnen traceren hoor.
ik denk dat hij ook gewoon mee magquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:34 schreef ForumGek het volgende:
Ik vind het wel krom dat al die lui daar op het "speelveldje" gewoon met iedereen mogen bellen zonder beveiliging.
Verder beetje suffe aflevering dit keer, ben benieuwd hoe ze van die andere kerel af gaan komen (die bij het sloopgroepje is gekomen) !
Er was een mobiele verbinding, dat is gewoon te traceren. Mobiele telefoons zijn tot op enkele tientallen meters nauwkeurig op te sporen. En daar in the middle of nowhere heb je ze dan al snel te pakken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Via haar MSN scherm
daarvoor is het veels te slappe hapquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Sterke karakters ook allemaal. En die Scofield is echt uber. 't zou zo de zoon van Jack Bauer kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:15 schreef Shirley het volgende:
Ja, mooi uitgewerkt allemaal. Ik heb al vernomen van een USA kijker dat er nog een episode komt waar van elke gevangene z'n verleden duidelijk wordt. Lijkt me leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja. hij is gewoon een eerlijke man, die op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats was, zoals scofield al zei.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:22 schreef Sannelie het volgende:
maar is die fibonacci nou die man die de moord had gezien die abruzzi gepleegd had ofzo?
Als ik in Drenthe rijd ben ik m'n verbinding echter al weer kwijt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er was een mobiele verbinding, dat is gewoon te traceren. Mobiele telefoons zijn tot op enkele tientallen meters nauwkeurig op te sporen. En daar in the middle of nowhere heb je ze dan al snel te pakken.
Iets zegt me dat 1 van hen nog wel het loodje legt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat was enorm slim gespeeld van die 2 inderdaad. Hij gaat ook no way aan Abruzzi vertellen waar Fibonacci is als ze eenmaal buiten zijn.
Erg opvallend hoe het ontsnappingsteam steeds groter wordt. Nu al die franklin erbij. Wie de volgende de keer
Ahneequote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:36 schreef Nuna het volgende:
[..]
Iets zegt me dat 1 van hen nog wel het loodje legt.
Misschien dat ze de politie gewoon onmiddellijk klaar hebben gezet, like: blijf hier maar 3 weken op wacht staan met z'n allen, aangezien het om ongelofelijk gezochte jongens gaat?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:49 schreef Shirley het volgende:
Ja, zover was ik zelf ook wel gekomen. Maar Michael wist niks van de periode wanneer die gasten zouden gaan, dus dat vond ik gewoon raar. Maar dat is letten op kleine puntjes.In zo'n goed uitgewerkte serie zitten ook foutjes.
Dat dus... (chica moet beter lezenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:50 schreef __Saviour__ het volgende:
om zulke belangrijke jongens te pakken, is de politie best wel bereid om dagen op de loer te liggen.
Kom je denk ik volgende week achter.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:33 schreef Shirley het volgende:
Wat ik alleen niet snap is, hoe kon de politie weten dat die gasten naar Canada gingen en op het moment supreme precies kwamen om ze op te pakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:53 schreef magnifor het volgende:
[..]Klopt geloof ik, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is niet heel spannend ofzo, maar wel grappig voor d'r bij.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:24 schreef lookinforyou het volgende:
Ik zat gisteravond naar de '8mm' te kijken op net 5, zag ik T-bag Abruzzi weer in een geweldige rol.
Dat hoeft voor mij dan weer niet hoor.. Is het net zo'n leuke serie.. Krijg je dat weerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:36 schreef magnifor het volgende:
Scofield en de zuster gaan trouwen of krijgen iig een relatie. Wedden?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Kom je denk ik volgende week achter.Scofield heeft zo'n grietje gebeld die vervolgens de politie heeft gebeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg je duidelijk te zien.
Hij speelt ook vaak van die foute oostblok mafia figuren. Volgens mij zag ik m deze week nog in Bad Boys 2.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik zat laatst weer is The big Lobwoski te kijken. Zie ik opeens dat de leider van The Germans(fucking Nazi's) Abrucci is
.
Dat is niet T-bag dat is Abrucci die ook in Bad Boys 2 zat ja.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:24 schreef lookinforyou het volgende:
Ik zat gisteravond naar de '8mm' te kijken op net 5, zag ik T-bag weer in een geweldige rol.
WTF zat die in Bad Boysquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Abrucci die ook in Bad Boys 2 zat ja.
Middels een of ander gerechterlijk beleid heb je dat recht, werd in de eerste aflevering uitgelegdquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:43 schreef karoltje het volgende:
Hoe wist Michael zo zeker dat hij bij zijn broer in de gevangenis zou komen..?
Dat gevoel krijg ik ook steeds jahquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:48 schreef karoltje het volgende:
Beetje ongeloofwaardig hoeveel vrijheid ze hebben in die gevangenis. Een man die over een week ter dood veroordeeld wordt mag nog gewoon tussen de anderen lopen. En dat bellen op die luchtplaats!
Helemaal na die opstand zou je verwachten dat de vrijheden van de gevangenen zouden worden beperkt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:48 schreef karoltje het volgende:
Ik volg het zo nu en dan op tv. Heb het begin niet helemaal gevolgd dus sommige dingen snap ik niet zo maar dat komt vanzelf wel. Beetje ongeloofwaardig hoeveel vrijheid ze hebben in die gevangenis. Een man die over een week ter dood veroordeeld wordt mag nog gewoon tussen de anderen lopen. En dat bellen op die luchtplaats!
'Fox River' zou toch de best bewaakte gevangenis zijn volgens die serie?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik ook steeds jah![]()
Ik ben niet zo bekend in de USA gevangenissen maar dit lijkt mij ook allemaal vrij ongeloofwaardig.
dat ziet er niet zo uit danquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:58 schreef Nuna het volgende:
[..]
'Fox River' zou toch de best bewaakte gevangenis zijn volgens die serie?
Dat vond ik een geniale zin, net als met die verwijzingen naar dat beton die al eerder vernoemd is.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:01 schreef karoltje het volgende:
Precies, dus de sterksten (Darwin) winnen het van de slimmerds (EInstein).
Micheal heeft de achternaam van zijn moeder aangenomen toen ze klein waren. Iets in die richtingquote:Op zondag 21 mei 2006 19:11 schreef Nuna het volgende:
Michael en Lincoln zijn broers toch?Waarom heet de een dan Scofield en de andere Burrows
Dan vraag ik me eigenlijk af.
Hhm, dat zou het inderdaad verklaren. Dan heb ik vast iets gemist.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:21 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Micheal heeft de achternaam van zijn moeder aangenomen toen ze klein waren. Iets in die richting![]()
Nee, volgens mij volgt Linc_The_Sink USA gewoon.. Ik geloof niet dat wij het hier al gehad hebben. Of ik moet het ook gemist hebbenquote:Op zondag 21 mei 2006 19:31 schreef Nuna het volgende:
[..]
Hhm, dat zou het inderdaad verklaren. Dan heb ik vast iets gemist.
Neejhoor. Die geheime agenten zeiden het die ene keer toen ze voor het huis van Veronica stonden. Toen ze die bom geplaatst hadden. Ze hadden toen die vice-president aan de telefoonquote:Op zondag 21 mei 2006 20:27 schreef booo het volgende:
[..]
Nee, volgens mij volgt Linc_The_Sink USA gewoon.. Ik geloof niet dat wij het hier al gehad hebben. Of ik moet het ook gemist hebben
Ohh, dan heb ik niet goed op zitten lettenquote:Op zondag 21 mei 2006 21:29 schreef Palau het volgende:
Wanneer die dokter er naar vraagt, vertelt Michael ook nog eens het verhaal van hem en Lincoln en de verschillende achternamen.
10quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:39 schreef dj_ko het volgende:
Ey welke aflevering is afgelopen keer op de tv geweest?
Volgens mij niet... ze zegt het alleen: ze zijn broers, en dan die dokter: "oh... goh...." en dan zie je d'r moeilijk kijken, denken - en verder wordt er nooit (meer) iets over gezegd (alleen door de secret agents mensen dus 1 keer)quote:Op zondag 21 mei 2006 21:29 schreef Palau het volgende:
Wanneer die dokter er naar vraagt, vertelt Michael ook nog eens het verhaal van hem en Lincoln en de verschillende achternamen.
Hij is alleen maar op papier getrouwd hoor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Ah wat zielig voor de dokter
Boeit ons geen flikker, ga dan lekker wegquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:06 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
En ik heb die van vanavond lekker al gezien! Maar ga toch nog maar 'n keer kijken (t is te verslavend)...
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik dacht eerst dat hij een GSM gebouwd had, met dat horloge als antenne ofzo
Hij zat er wel lekker mee te pimpen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik dacht eerst dat hij een GSM gebouwd had, met dat horloge als antenne ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen wel raar: toen LJ hem in die put duwde, zag je allemaal stukken hout rondvliegen en dat ligt later ook in die put... maar Kellerman schuift er weer een compleet geheel van plankjes over die opening heenLiggen er daar meerdere van klaar ofzow?!
En ja, ik weet wie er volgende week niet meer leeft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just as they predicted: don't get attached to anyone, and I mean: anyone!*Think outside the box*
Dat houdt het spannendquote:
Eensch, maar ik vind het over het algemeen wel zo irritant. Als het dan weer na weken begint moet ik weer helemaal inkomen.quote:
Da's dan weer lastig ja. Nu heb ik dat zelfs soms na een week al, als die kleine samenvatting vantevoren komt. Dan is het soms van oh ja, bijna vergeten.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:34 schreef Laniboekje het volgende:
Eensch, maar ik vind het over het algemeen wel zo irritant. Als het dan weer na weken begint moet ik weer helemaal inkomen.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:35 schreef Canisfire het volgende:
lolgeniaal nu aan 1 kant wil ik echt weten wie het is aan de andere kant niet.
Trouwens die Bellic die gaan ze nog wel krijgen toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:37 schreef Jasza het volgende:
[..]Pas op hoor, met spoilers, strax word je hier gelinched.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Think outside the box*
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:39 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Pas op hoor, met spoilers, strax word je hier gelinched.
Nee, je download ze. En ja je bent de enige die dat doet, en niemand in het USA topic doet datquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:43 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
1: Ik volg ze niet uit de VS.
2: dat bepaal jij dus... ok...
Met een smiley ja, die niet wordt verborgen. Waaruit het antwoord af te leiden was.quote:3. Die gast vraagt om iets dus plaats ik het ff in een spoiler
Smiley haalde ik al gelijk weg omdat ik dat door had, maargoed ik zal et niet meer doen hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met een smiley ja, die niet wordt verborgen. Waaruit het antwoord af te leiden was.
Maar spoiler nou gewoon niet. Straks antwoord een andere droplul op een spoiler zonder de tag te gebruiken et voila, kijkplezier verpest
Anders scheld je me ff niet uit.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Nee, je download ze. En ja je bent de enige die dat doet, en niemand in het USA topic doet dat
Flikker gewoon op met je kut spoilers debiel.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:49 schreef Xurk het volgende:
Die avatar van Linc_the_SinkIk had vanavond ook weer echt zo'n MacGuyver / Superman gevoel bij Scofield
MacGyver en Scofield moeten samen een serie krijgenquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:54 schreef Laniboekje het volgende:
MacGyver is tof, Scofield is tof.
Perfecte combinatie
Het lijkt me erg stom als de latino dude [Sucré] het niet haalt, aangezien Scofield dan een nieuwe celgenoot krijgt, die dan ook weer mee moet, waardoor ze dus niets opschieten en wéér iemand kwijt moeten rakenquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:56 schreef Canisfire het volgende:
Ik hoop trouwens dat die pedo het niet haalt.
Maar ik gok op die latino dude..
Als het je erom gaat dat spoilers alleen binnen tags worden gezet: zeg dat dan (als je het per se wilt benadrukken omdat je bang bent dat ik het misschien vergeet). De mensen die dat fout doen, hebben nix met mij te maken; als iemand de hele thread niet gelezen heeft, nieuw is op het forum of weet ik wat voor smoesje heeft om die tags niet te kennen, kan die het ook voor je verpesten; hoeft nix met antwoorden van mij te maken te hebben.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met een smiley ja, die niet wordt verborgen. Waaruit het antwoord af te leiden was.
Maar spoiler nou gewoon niet. Straks antwoord een andere droplul op een spoiler zonder de tag te gebruiken et voila, kijkplezier verpest
Maaaar dat betekent niet dat de makers van de serie dat niet kunnen bedenken, juist om het extra ingewikkeld te maken. Is er ergens gezegd dat degene die dood gaat ook automatisch het probleem oplost van de ene man teveel?? Daar zouden ze net zo goed nog steeds mee kunnen zitten...quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:07 schreef Xurk het volgende:
[..]
Het lijkt me erg stom als de latino dude [Sucré] het niet haalt, aangezien Scofield dan een nieuwe celgenoot krijgt, die dan ook weer mee moet, waardoor ze dus niets opschieten en wéér iemand kwijt moeten raken![]()
Het liefst zie ik het natuurlijk helemaal zonder spoilers. In tags plaatsen werkt ook niet. Een fout is snel gemaakt en dan staat een grote spoiler gewoon leesbaar in het topic. Dat is al vaker gebeurd bij andere serietopics (24) en dat is gewoon zwaar kut.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:08 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Als het je erom gaat dat spoilers alleen binnen tags worden gezet: zeg dat dan (als je het per se wilt benadrukken omdat je bang bent dat ik het misschien vergeet). De mensen die dat fout doen, hebben nix met mij te maken; als iemand de hele thread niet gelezen heeft, nieuw is op het forum of weet ik wat voor smoesje heeft om die tags niet te kennen, kan die het ook voor je verpesten; hoeft nix met antwoorden van mij te maken te hebben.
Wordt dan boos op de mensen die dat fout doen, want DIE verpesten dan jouw kijkplezier.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:29 schreef Copycat het volgende:
LET OP GEEN SPOILERS, NL afleveringen only!
ja maar dat weten zij niet. Ik was voor zekerheid gegaan, dat zie je echt altijd, maken ze het niet af, komt ie terugquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:22 schreef __Saviour__ het volgende:
die gast gaat wel dood lijkt me, lekker langzaam en eenzaam
Anders hou je op met je spoilers.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:04 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Anders scheld je me ff niet uit.
Inderdaad, gooi een flinke steen op zn kop dacht ik, maar ja ze houden het blijkbaar graag spannend.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:26 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja maar dat weten zij niet. Ik was voor zekerheid gegaan, dat zie je echt altijd, maken ze het niet af, komt ie terug
Ja, het is de laatste tijd wel van: Ja, het blijft wel een film. Toch jammer, dat heb ik veel minder bij een serie als Lostquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Inderdaad, gooi een flinke steen op zn kop dacht ik, maar ja ze houden het blijkbaar graag spannend.
Met John Abrucci in een geweldige rol als 1 van Zhe Germansquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Mwa bij Lost heb ik dat wel af en toe
Vette sig trouwens! Big Lebowski![]()
quote:
huh er sterft toch iemand bij de ontsnapings poging ?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:07 schreef Xurk het volgende:
[..]
Het lijkt me erg stom als de latino dude [Sucré] het niet haalt, aangezien Scofield dan een nieuwe celgenoot krijgt, die dan ook weer mee moet, waardoor ze dus niets opschieten en wéér iemand kwijt moeten raken![]()
Ja ik snap wel DAT je het niet leuk vindt als die fout gemaakt wordt, en waarom enzo.. maar dan hoef je niet zo pissed te worden op mij, hoe gefrustreerd je ook bent over andere mensen die eerder fouten hebben gemaakt: want ik doe het (nog) niet fout. Als ik ook zo stom wordt, mag je me uitschelden wat je wil. Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het liefst zie ik het natuurlijk helemaal zonder spoilers. In tags plaatsen werkt ook niet. Een fout is snel gemaakt en dan staat een grote spoiler gewoon leesbaar in het topic. Dat is al vaker gebeurd bij andere serietopics (24) en dat is gewoon zwaar kut.
Ow, Goh!, DAT was nog niet duidelijk, dat je dat bedoelde! Mijn punt is dus: je mening geven vind ik helemaal prima; maar dat je het niet eens bent met mij of een actie van mij niet kan waarderen betekent nog niet dat ik een stuk vuil ben dat je rustig uit kunt schelden!quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:27 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Anders hou je op met je spoilers.
Ze verraden dat er iemand sterft, niet wanneer (voor, tijdens, of na de poging).quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
huh er sterft toch iemand bij de ontsnapings poging ?
Ze zeiden in 't voorstukje voor vorige week dat je niet kon raden wie er dood ging...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
huh er sterft toch iemand bij de ontsnapings poging ?
Maar even real, Scofield en Lincoln zijn veilig daar draait het namelelijk allemaal om.
Die pedo dat ligt veel te voordehand liggend. Abruzzi zou het ook wel reden want zijn rol word volgens mij buiten de gevangenis nog belangerijk. Blijft over Sucré die ouwe knar en die neger.
Nou die neger heeft amper nog een rol gehad dus het zou raar zijn hem er bij te halen als hij toch dood gaat. Ik gok dus op Surcré of Charles
Dat betekend het wel. Kut spanjaard dat je bent.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:30 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ow, Goh!, DAT was nog niet duidelijk, dat je dat bedoelde! Mijn punt is dus: je mening geven vind ik helemaal prima; maar dat je het niet eens bent met mij of een actie van mij niet kan waarderen betekent nog niet dat ik een stuk vuil ben dat je rustig uit kunt schelden!![]()
Aflevering 11, 'And then there were 7'quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:50 schreef dndiek het volgende:
Welke aflevering (#?) heb ik vanavond gemist?
Volgens de tvgids nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:50 schreef Avani het volgende:
Ik heb het eerste kwartier gemistMorgen 9 uur is herhaling toch?
Dat dacht ik ookquote:
Ik vrees van welquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:54 schreef Augustina het volgende:
Krijgen we nou over twee afleveringen een zomerbreak?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |