Geëmaild naar hemzelf dacht ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:21 schreef Xurk het volgende:
Die Tweener is echt hilarisch; eerst stoer doen, vervolgens in zijn broek schijten van T-Bag, om daarna weer stoer te doen: "Yeah, you better keep walking!"
LJ heeft zijn mobiel gedumpt in de bus, maar heeft hij nou eerst het filmpje / foto van Keller naar Veronica ge-MMS't, of niet? Want als hij dat niet heeft gedaan, is hij echt een stumper hoor![]()
Hij heeft idd die foto naar een andere telefoon gestuurd. Weet alleen niet welke.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:21 schreef Xurk het volgende:
Die Tweener is echt hilarisch; eerst stoer doen, vervolgens in zijn broek schijten van T-Bag, om daarna weer stoer te doen: "Yeah, you better keep walking!"
LJ heeft zijn mobiel gedumpt in de bus, maar heeft hij nou eerst het filmpje / foto van Keller naar Veronica ge-MMS't, of niet? Want als hij dat niet heeft gedaan, is hij echt een stumper hoor![]()
Er is een scene waar je duidelijk ziet dat LJ die foto aan het versturen is. Weet dus niet precies waar naar toe.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:56 schreef Xurk het volgende:
Ja, je zag namelijk dat ze met die telefoons bezig waren en toen dacht ik al: "Slimme jongen!", maar toen zag je dat het alleen om SMSjes ging, vandaar dat ik het niet meer zeker wist
Dat lijkt mij ook jaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:50 schreef __Saviour__ het volgende:
maar helaas voor niks, want voor de secret service is het geen enkele moeite om dat mailtje te wissen
Yep, als ze achter komen dat die foto naar dat adres is verstuurd kan de Secret Service die mailtje zonder moeite wissen denk ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:50 schreef __Saviour__ het volgende:
maar helaas voor niks, want voor de secret service is het geen enkele moeite om dat mailtje te wissen
In aflevering 1 zien we een foto van hemquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:36 schreef boneyard het volgende:
[..]
nee we hebben fibonacci nog niet gezien volgens mij, is ook niet echt van belang.
Hij was bezig met het versturen van die foto's, maar toen kreeg ging Linc hem bellen. Dus volgens mij is het niet verzonden, maar onderbroken door een inkomende telefoon'tjequote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:21 schreef Xurk het volgende:
quote:Op zondag 14 mei 2006 14:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De telefoontjes kunne ook wel wat tegelijk tegenwoordig.
Lijkt me wel. Hij zag die foto die LJ gemaakt had, toen hij dat telefoontje uit die bus haalde. Als een jongen zo slim is om een foto te maken, zou het een beetje dom zijn om er niks mee te doen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:12 schreef Xurk het volgende:
Dan moeten ze wel weten dat hij die mail verstuurd heeft... dus als hij zijn "Sent Items" gewist heeft en Kellerman niet vermoedt dat hij een mail heeft verstuurd [want de CIA enzo zal vast wel die gegevens op de SIM-kaart / telefoon weer tevoorschijn kunnen toveren], zit ie goed
Ik zie hem toch iets liever serieus geloof ikquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:14 schreef Molline het volgende:
Hé, hij kan ook lacheni.p.v. altijd
![]()
[afbeelding]
Ja, maar dat moet hij niet meer zo vaak doen. Dan is hij niet meer zo:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:14 schreef Molline het volgende:
Hé, hij kan ook lacheni.p.v. altijd
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |