Nu gaat je hart overuren makenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:31 schreef Jasza het volgende:
Dit is nog maar het begin, vanaf nu gaan jullie gek worden
Dit hoeven we allemaal niet te weten, ga maar in het USA-topic stoer doen hoe snel je aflevering 58 weer gedownload hebt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:31 schreef Jasza het volgende:
nee we hebben fibonacci nog niet gezien volgens mij, is ook niet echt van belang. het gaat erom dat michael zou weten waar ie is en de mafia mensen hem dood willen hebben en michael daarom hulp van abruzzi krijgt. ik snap alleen niet waarom abruzzi zijn probleem niet uitlegd aan michael, hadden ze vast wel geld kunnen fixen en door kunnen gaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:23 schreef Molline het volgende:
Ja maar, we hebben er nog geen gezicht bij toch?![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dit hoeven we allemaal niet te weten, ga maar in het USA-topic stoer doen hoe snel je aflevering 58 weer gedownload hebt.
Als we willen weten wat er nog gaat komen, zie je ons wel in het USA-topic. Ik erger me, en velen met mij, ook aan die spoilers van sommigen hier. Nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat dit nog wel meeviel qua spanning
![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:31 schreef Jasza het volgende:
Iddquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik vond die promo voor volgende week wel goed gemaakt door rtl-5![]()
Tweener, yoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:50 schreef Xrenity het volgende:
Ik vond dit al über spannend
Wel een maffe gast, die nieuweling in de gevangenis.
En laat hem nu ook toevallig in de nieuwe werkploeg zitten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:51 schreef Repeat het volgende:
Die C-note heeft trouwens wel door dat ze ergens mee bezig zijn, als je hem zo met die steentjes bezig zag, ben benieuwd wat dat gaat worden!
Is dat zo, dat was me nl nog niet opgevallenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En laat hem nu ook toevallig in de nieuwe werkploeg zitten.
Nog even en ze moeten met alle inmates ontsnappen omdat iedereen van de plannen op de hoogte is.
Teddyquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:55 schreef Zeverzak het volgende:
Wat lijkt het mij vet om de rol van T-Bag eens te spelen...
Die gast gaat echt iedere dag met plezier naar zijn werk!
Die acteur is er ook echt supergeschikt voor. Die kop van hem is echt 100% gemaakt voor deze rol.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:55 schreef Zeverzak het volgende:
Wat lijkt het mij vet om de rol van T-Bag eens te spelen...
Die gast gaat echt iedere dag met plezier naar zijn werk!
dat dacht ik ook al toen ik gisteren keek, de serie eindigt met een volledig verlaten gevangenis volgens mijquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:52 schreef Copycat het volgende:
Nog even en ze moeten met alle inmates ontsnappen omdat iedereen van de plannen op de hoogte is![]()
Volgens mij was dat iemand anders...die was een stuk kleiner.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
Is dat zo, dat was me nl nog niet opgevallenZo kwamen maar zo kort voorbij...
Dit was trouwens toch die gast die alles kon regelen (en in het begin ook die medicijnen voor zn fake diabetes regelde) ?
Neuh, dat is C-note. Hij zorgde ook voor die medicijnen enzoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:59 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Volgens mij was dat iemand anders...die was een stuk kleiner.
Dit is wel lachen:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die acteur is er ook echt supergeschikt voor. Die kop van hem is echt 100% gemaakt voor deze rol.
Ja, ik kan me hem wel herinneren , volgens mij was dat de allereerste, of 2de aflevering,waarin hij voorkwam. Maar deze die we gisteren zagen, lijkt een stuk groter.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:01 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Neuh, dat is C-note. Hij zorgde ook voor die medicijnen enzo![]()
Hij is gegroeid! Dat zal het wel zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:03 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ja, ik kan me hem wel herinneren , volgens mij was dat de allereerste, of 2de aflevering,waarin hij voorkwam. Maar deze die we gisteren zagen, lijkt een stuk groter.
Maar ik zal wel in de war zijn dan.![]()
Ik bedoel eigenlijk: het kan zijn we die Fabrucci al gezien hebben, dat hij ook in die gevangenis zit maar onder een andere naam, en dat we straks dus voor een verrassing komen te staan...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:38 schreef thewishmaster het volgende:
Dat je niet weet hoe hij eruit ziet, zorgt alleen maar voor extra mysterie.
Maar die mafia, die die gast kent, kan hem niet vinden, en die Scofield die daar totaal buiten staat zoekt hem zo even op?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Die gast heeft echt enorm veel informatie verzameld vantevoren, een hele muur had hij volgeplakt met notitities, schema's en foto's.
Zijn best leuke filmpjesquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:01 schreef Zeverzak het volgende:
[..]
Dit is wel lachen:
T-Bay Rap video
De rest staat er ook bij:
http://www.jenncho.com/prison.html
Inderdaad, die TBag is echt zo'n vies smerig gastje dat hij nu al cooler is dan het personage Scofield. In mijn ogen danquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:56 schreef Nuna het volgende:
Die Tweener vind ik eerlijk gezegd niets aanT-Bag mag hem voor mij wel blijven treiteren, dat deed die Tweener zelf ook
Hij heeft ook vast wel jaren lang een plan gemaakt anders ga je niet even 2 maanden van te voren de gevangenis in om hem eruit te halenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:20 schreef Repeat het volgende:
Wat ik opzich wel bijzonder vind is dat Scofield dus voordat hij de lik inging al wist dat Abruzzi daar zou zitten en dat hij Fabrucci zocht, hoe komt hij in godsnaam aan al van dat soort informatie...
En dat hij ook nog eens weet waar die gast dan is, en zelfs die mafia niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |