Nu gaat je hart overuren makenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:31 schreef Jasza het volgende:
Dit is nog maar het begin, vanaf nu gaan jullie gek worden
Dit hoeven we allemaal niet te weten, ga maar in het USA-topic stoer doen hoe snel je aflevering 58 weer gedownload hebt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:31 schreef Jasza het volgende:
nee we hebben fibonacci nog niet gezien volgens mij, is ook niet echt van belang. het gaat erom dat michael zou weten waar ie is en de mafia mensen hem dood willen hebben en michael daarom hulp van abruzzi krijgt. ik snap alleen niet waarom abruzzi zijn probleem niet uitlegd aan michael, hadden ze vast wel geld kunnen fixen en door kunnen gaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:23 schreef Molline het volgende:
Ja maar, we hebben er nog geen gezicht bij toch?![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dit hoeven we allemaal niet te weten, ga maar in het USA-topic stoer doen hoe snel je aflevering 58 weer gedownload hebt.
Als we willen weten wat er nog gaat komen, zie je ons wel in het USA-topic. Ik erger me, en velen met mij, ook aan die spoilers van sommigen hier. Nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat dit nog wel meeviel qua spanning
![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:31 schreef Jasza het volgende:
Iddquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik vond die promo voor volgende week wel goed gemaakt door rtl-5![]()
Tweener, yoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:50 schreef Xrenity het volgende:
Ik vond dit al über spannend
Wel een maffe gast, die nieuweling in de gevangenis.
En laat hem nu ook toevallig in de nieuwe werkploeg zitten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:51 schreef Repeat het volgende:
Die C-note heeft trouwens wel door dat ze ergens mee bezig zijn, als je hem zo met die steentjes bezig zag, ben benieuwd wat dat gaat worden!
Is dat zo, dat was me nl nog niet opgevallenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En laat hem nu ook toevallig in de nieuwe werkploeg zitten.
Nog even en ze moeten met alle inmates ontsnappen omdat iedereen van de plannen op de hoogte is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |