Alleen dat ie zijn galgenmaal moest opschrijven. Wat we vandaag zagen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:32 schreef magnifor het volgende:
Het was weer spannend vandaag. Wachten is nu op 11.
Alleen zag je vorige week in de sneak preview niet dat Burrows de doodstraf krijgt? Heb ik vandaag niet gezien.
Die gozer breekt zelfs zomaar 2 vingerkootjes, man das superman!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:32 schreef RedFever007 het volgende:
Mooie actie van Scofield met Falzone![]()
Aleen hoe kon die gast zo fucking snel bij dat huisje zijn waar Veronica zit met LJ en die andere kerel???
Ik waardeer Prison Break al vanaf het beginquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:32 schreef DarkElf het volgende:
de waardering ervoor begint hier ook te komen
Vliegtuig misschien?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:32 schreef RedFever007 het volgende:
Mooie actie van Scofield met Falzone![]()
Aleen hoe kon die gast zo fucking snel bij dat huisje zijn waar Veronica zit met LJ en die andere kerel???
Kan alleen dan moet hij nog met een auto door de bossen rijden en hij kan toch ook niet zo snel een vliegtuig regelen?quote:
Weet niet, ik kan het ook verkeerd gezien hebben.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Alleen dat ie zijn galgenmaal moest opschrijven. Wat we vandaag zagen.
Nee ik bedoel die FBI/CIA or whatever kerelquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:35 schreef woeeiiii het volgende:
RedFever bedoelt denk ik het zoontje, hoe kwam die zo snel bij het huisje in het bos.
Niet met het vliegtuig natuurlijk, hij heeft geen geld, schoenen of paspoort!
Pssssssst, op televisie kan allesquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:34 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Kan alleen dan moet hij nog met een auto door de bossen rijden en hij kan toch ook niet zo snel een vliegtuig regelen?
In het begin al. Had ook al met Fabrucci te maken toch?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:37 schreef woeeiiii het volgende:
Oh, dan vraag ik me toch af hoe dat ventje zonder schoenen oid, zo snel bij het boshutje kwam? Vorige aflevering stond hij nog in de stad?
En heb ik wat gemist met die teennagels? Of wat is er gebeurd, tenen afgehakt? Waar, wanneer is dat gebeurd![]()
Yup, Scofield wilde het adres van Fibo niet gevenquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In het begin al. Had ook al met Fabrucci te maken toch?
Dat ventje (LJ, zoon van Lincoln) is door Veronica afgehaalt bij een bushaltequote:Op donderdag 18 mei 2006 22:37 schreef woeeiiii het volgende:
Oh, dan vraag ik me toch af hoe dat ventje zonder schoenen oid, zo snel bij het boshutje kwam? Vorige aflevering stond hij nog in de stad?
En heb ik wat gemist met die teennagels? Of wat is er gebeurd, tenen afgehakt? Waar, wanneer is dat gebeurd![]()
Abruzzi en zijn mannen hebben dat gedaan omdat Scofield niet wou zeggen waar Fibonacci was.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:37 schreef woeeiiii het volgende:
Dat hadden ze toch zo kunnen tracken in principe. Met dat 'MSN' gesprek tussen Veronica en die kerel (hoe heet die eigenlijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:42 schreef magnifor het volgende:
Ja, bij het gesprek zij ze een nep adres. Later kreeg LJ een sms met het echte adres.
Nee dusquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:42 schreef woeeiiii het volgende:
Ah vandaar, maar die sms werd weer afgeluisterd door de FBI/CIA gasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |