Micheal heeft de achternaam van zijn moeder aangenomen toen ze klein waren. Iets in die richtingquote:Op zondag 21 mei 2006 19:11 schreef Nuna het volgende:
Michael en Lincoln zijn broers toch?Waarom heet de een dan Scofield en de andere Burrows
Dan vraag ik me eigenlijk af.
Hhm, dat zou het inderdaad verklaren. Dan heb ik vast iets gemist.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:21 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Micheal heeft de achternaam van zijn moeder aangenomen toen ze klein waren. Iets in die richting![]()
Nee, volgens mij volgt Linc_The_Sink USA gewoon.. Ik geloof niet dat wij het hier al gehad hebben. Of ik moet het ook gemist hebbenquote:Op zondag 21 mei 2006 19:31 schreef Nuna het volgende:
[..]
Hhm, dat zou het inderdaad verklaren. Dan heb ik vast iets gemist.
Neejhoor. Die geheime agenten zeiden het die ene keer toen ze voor het huis van Veronica stonden. Toen ze die bom geplaatst hadden. Ze hadden toen die vice-president aan de telefoonquote:Op zondag 21 mei 2006 20:27 schreef booo het volgende:
[..]
Nee, volgens mij volgt Linc_The_Sink USA gewoon.. Ik geloof niet dat wij het hier al gehad hebben. Of ik moet het ook gemist hebben
Ohh, dan heb ik niet goed op zitten lettenquote:Op zondag 21 mei 2006 21:29 schreef Palau het volgende:
Wanneer die dokter er naar vraagt, vertelt Michael ook nog eens het verhaal van hem en Lincoln en de verschillende achternamen.
10quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:39 schreef dj_ko het volgende:
Ey welke aflevering is afgelopen keer op de tv geweest?
Volgens mij niet... ze zegt het alleen: ze zijn broers, en dan die dokter: "oh... goh...." en dan zie je d'r moeilijk kijken, denken - en verder wordt er nooit (meer) iets over gezegd (alleen door de secret agents mensen dus 1 keer)quote:Op zondag 21 mei 2006 21:29 schreef Palau het volgende:
Wanneer die dokter er naar vraagt, vertelt Michael ook nog eens het verhaal van hem en Lincoln en de verschillende achternamen.
Hij is alleen maar op papier getrouwd hoor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Ah wat zielig voor de dokter
Boeit ons geen flikker, ga dan lekker wegquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:06 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
En ik heb die van vanavond lekker al gezien! Maar ga toch nog maar 'n keer kijken (t is te verslavend)...
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik dacht eerst dat hij een GSM gebouwd had, met dat horloge als antenne ofzo
Hij zat er wel lekker mee te pimpen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik dacht eerst dat hij een GSM gebouwd had, met dat horloge als antenne ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen wel raar: toen LJ hem in die put duwde, zag je allemaal stukken hout rondvliegen en dat ligt later ook in die put... maar Kellerman schuift er weer een compleet geheel van plankjes over die opening heenLiggen er daar meerdere van klaar ofzow?!
En ja, ik weet wie er volgende week niet meer leeft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just as they predicted: don't get attached to anyone, and I mean: anyone!*Think outside the box*
Dat houdt het spannendquote:
Eensch, maar ik vind het over het algemeen wel zo irritant. Als het dan weer na weken begint moet ik weer helemaal inkomen.quote:
Da's dan weer lastig ja. Nu heb ik dat zelfs soms na een week al, als die kleine samenvatting vantevoren komt. Dan is het soms van oh ja, bijna vergeten.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:34 schreef Laniboekje het volgende:
Eensch, maar ik vind het over het algemeen wel zo irritant. Als het dan weer na weken begint moet ik weer helemaal inkomen.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:35 schreef Canisfire het volgende:
lolgeniaal nu aan 1 kant wil ik echt weten wie het is aan de andere kant niet.
Trouwens die Bellic die gaan ze nog wel krijgen toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:37 schreef Jasza het volgende:
[..]Pas op hoor, met spoilers, strax word je hier gelinched.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Think outside the box*
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:39 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Pas op hoor, met spoilers, strax word je hier gelinched.
Nee, je download ze. En ja je bent de enige die dat doet, en niemand in het USA topic doet datquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:43 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
1: Ik volg ze niet uit de VS.
2: dat bepaal jij dus... ok...
Met een smiley ja, die niet wordt verborgen. Waaruit het antwoord af te leiden was.quote:3. Die gast vraagt om iets dus plaats ik het ff in een spoiler
Smiley haalde ik al gelijk weg omdat ik dat door had, maargoed ik zal et niet meer doen hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met een smiley ja, die niet wordt verborgen. Waaruit het antwoord af te leiden was.
Maar spoiler nou gewoon niet. Straks antwoord een andere droplul op een spoiler zonder de tag te gebruiken et voila, kijkplezier verpest
Anders scheld je me ff niet uit.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Nee, je download ze. En ja je bent de enige die dat doet, en niemand in het USA topic doet dat
Flikker gewoon op met je kut spoilers debiel.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:49 schreef Xurk het volgende:
Die avatar van Linc_the_SinkIk had vanavond ook weer echt zo'n MacGuyver / Superman gevoel bij Scofield
MacGyver en Scofield moeten samen een serie krijgenquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:54 schreef Laniboekje het volgende:
MacGyver is tof, Scofield is tof.
Perfecte combinatie
Het lijkt me erg stom als de latino dude [Sucré] het niet haalt, aangezien Scofield dan een nieuwe celgenoot krijgt, die dan ook weer mee moet, waardoor ze dus niets opschieten en wéér iemand kwijt moeten rakenquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:56 schreef Canisfire het volgende:
Ik hoop trouwens dat die pedo het niet haalt.
Maar ik gok op die latino dude..
Als het je erom gaat dat spoilers alleen binnen tags worden gezet: zeg dat dan (als je het per se wilt benadrukken omdat je bang bent dat ik het misschien vergeet). De mensen die dat fout doen, hebben nix met mij te maken; als iemand de hele thread niet gelezen heeft, nieuw is op het forum of weet ik wat voor smoesje heeft om die tags niet te kennen, kan die het ook voor je verpesten; hoeft nix met antwoorden van mij te maken te hebben.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met een smiley ja, die niet wordt verborgen. Waaruit het antwoord af te leiden was.
Maar spoiler nou gewoon niet. Straks antwoord een andere droplul op een spoiler zonder de tag te gebruiken et voila, kijkplezier verpest
Maaaar dat betekent niet dat de makers van de serie dat niet kunnen bedenken, juist om het extra ingewikkeld te maken. Is er ergens gezegd dat degene die dood gaat ook automatisch het probleem oplost van de ene man teveel?? Daar zouden ze net zo goed nog steeds mee kunnen zitten...quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:07 schreef Xurk het volgende:
[..]
Het lijkt me erg stom als de latino dude [Sucré] het niet haalt, aangezien Scofield dan een nieuwe celgenoot krijgt, die dan ook weer mee moet, waardoor ze dus niets opschieten en wéér iemand kwijt moeten raken![]()
Het liefst zie ik het natuurlijk helemaal zonder spoilers. In tags plaatsen werkt ook niet. Een fout is snel gemaakt en dan staat een grote spoiler gewoon leesbaar in het topic. Dat is al vaker gebeurd bij andere serietopics (24) en dat is gewoon zwaar kut.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:08 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Als het je erom gaat dat spoilers alleen binnen tags worden gezet: zeg dat dan (als je het per se wilt benadrukken omdat je bang bent dat ik het misschien vergeet). De mensen die dat fout doen, hebben nix met mij te maken; als iemand de hele thread niet gelezen heeft, nieuw is op het forum of weet ik wat voor smoesje heeft om die tags niet te kennen, kan die het ook voor je verpesten; hoeft nix met antwoorden van mij te maken te hebben.
Wordt dan boos op de mensen die dat fout doen, want DIE verpesten dan jouw kijkplezier.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:29 schreef Copycat het volgende:
LET OP GEEN SPOILERS, NL afleveringen only!
ja maar dat weten zij niet. Ik was voor zekerheid gegaan, dat zie je echt altijd, maken ze het niet af, komt ie terugquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:22 schreef __Saviour__ het volgende:
die gast gaat wel dood lijkt me, lekker langzaam en eenzaam
Anders hou je op met je spoilers.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:04 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Anders scheld je me ff niet uit.
Inderdaad, gooi een flinke steen op zn kop dacht ik, maar ja ze houden het blijkbaar graag spannend.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:26 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja maar dat weten zij niet. Ik was voor zekerheid gegaan, dat zie je echt altijd, maken ze het niet af, komt ie terug
Ja, het is de laatste tijd wel van: Ja, het blijft wel een film. Toch jammer, dat heb ik veel minder bij een serie als Lostquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Inderdaad, gooi een flinke steen op zn kop dacht ik, maar ja ze houden het blijkbaar graag spannend.
Met John Abrucci in een geweldige rol als 1 van Zhe Germansquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Mwa bij Lost heb ik dat wel af en toe
Vette sig trouwens! Big Lebowski![]()
quote:
huh er sterft toch iemand bij de ontsnapings poging ?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:07 schreef Xurk het volgende:
[..]
Het lijkt me erg stom als de latino dude [Sucré] het niet haalt, aangezien Scofield dan een nieuwe celgenoot krijgt, die dan ook weer mee moet, waardoor ze dus niets opschieten en wéér iemand kwijt moeten raken![]()
Ja ik snap wel DAT je het niet leuk vindt als die fout gemaakt wordt, en waarom enzo.. maar dan hoef je niet zo pissed te worden op mij, hoe gefrustreerd je ook bent over andere mensen die eerder fouten hebben gemaakt: want ik doe het (nog) niet fout. Als ik ook zo stom wordt, mag je me uitschelden wat je wil. Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het liefst zie ik het natuurlijk helemaal zonder spoilers. In tags plaatsen werkt ook niet. Een fout is snel gemaakt en dan staat een grote spoiler gewoon leesbaar in het topic. Dat is al vaker gebeurd bij andere serietopics (24) en dat is gewoon zwaar kut.
Ow, Goh!, DAT was nog niet duidelijk, dat je dat bedoelde! Mijn punt is dus: je mening geven vind ik helemaal prima; maar dat je het niet eens bent met mij of een actie van mij niet kan waarderen betekent nog niet dat ik een stuk vuil ben dat je rustig uit kunt schelden!quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:27 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Anders hou je op met je spoilers.
Ze verraden dat er iemand sterft, niet wanneer (voor, tijdens, of na de poging).quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
huh er sterft toch iemand bij de ontsnapings poging ?
Ze zeiden in 't voorstukje voor vorige week dat je niet kon raden wie er dood ging...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
huh er sterft toch iemand bij de ontsnapings poging ?
Maar even real, Scofield en Lincoln zijn veilig daar draait het namelelijk allemaal om.
Die pedo dat ligt veel te voordehand liggend. Abruzzi zou het ook wel reden want zijn rol word volgens mij buiten de gevangenis nog belangerijk. Blijft over Sucré die ouwe knar en die neger.
Nou die neger heeft amper nog een rol gehad dus het zou raar zijn hem er bij te halen als hij toch dood gaat. Ik gok dus op Surcré of Charles
Dat betekend het wel. Kut spanjaard dat je bent.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:30 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ow, Goh!, DAT was nog niet duidelijk, dat je dat bedoelde! Mijn punt is dus: je mening geven vind ik helemaal prima; maar dat je het niet eens bent met mij of een actie van mij niet kan waarderen betekent nog niet dat ik een stuk vuil ben dat je rustig uit kunt schelden!![]()
Aflevering 11, 'And then there were 7'quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:50 schreef dndiek het volgende:
Welke aflevering (#?) heb ik vanavond gemist?
Volgens de tvgids nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:50 schreef Avani het volgende:
Ik heb het eerste kwartier gemistMorgen 9 uur is herhaling toch?
Dat dacht ik ookquote:
Ik vrees van welquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:54 schreef Augustina het volgende:
Krijgen we nou over twee afleveringen een zomerbreak?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |