Land van ooit ben ik het met je eens; vroeger als kind mocht ik van mijn vader één keer per jaar naar een pretpark. Toen we per ongeluk het land van ooit hadden gekozen zijn we uit teleurstelling nog maar een keer gegaan dat jaar, gewoon veilig naar de Efteling!quote:Op zondag 21 mei 2006 10:10 schreef EP-Bart het volgende:
Land van Ooit!Nee nu serieus, ik ben één zomervakantie twee weken in Engeland geweest, alleen daar hebben we niet zoveel kunnen doen omdat het daar 14 dagen lang geregend heeft. Ik zou best wel terug willen naar Engeland, maar niet met dat weer.
Welke camping was dat?quote:Op zondag 21 mei 2006 13:50 schreef YPPY het volgende:
Er is wel 1 plek waar ik echt niet meer heen ga en dat is een camping vlak buiten Rome die ik verschrikkelijk vond. Onvriendelijk personeel, alle voorzieningen gesloten, openbaar vervoer veel slechter dan voorspeld en een caravan met meer dan 50 (heb ze geteld) vliegen.![]()
Die ken ik niet.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:10 schreef YPPY het volgende:
Roma Flash Sport oid. We zochten gewoon een redelijke camping vlak bij Rome, maar de beloofde korte reistijd was minimaal anderhalf uur enkele reis. En de camping op zich was dus stom.
Ja diequote:Op zondag 21 mei 2006 16:06 schreef Hik het volgende:
Is dat die intens stoffige camping een heel eind buiten de stad? Ik ben daar ook een paar keer geweest!
Nomentano! Daar word ik nog eens nostalgisch vanquote:Op zondag 21 mei 2006 15:18 schreef SeLang het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
De standaard opties zijn Flaminio en Nomentano.
Ik ben heel vaak op Nomentano geweest. Best wel een kut camping maar om een of andere manier altijd veel gezellige mensen (weinig gezinnen, veel backpack/ interrail volk).
Beetje late reactie, maar volgens mij ligt Chiang Mai iets van 500km van zee. Ik heb geen idee waar jij in hebt gezeten, maar het was niet de zee.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:50 schreef illusions het volgende:
Chiang Mai ofzo in Thailand.... Bangkok was nog wel vet (5 dagen helaas), maar de 2 weken in chang mai heb ik me echt kapot verveeld..
Je hebt daar een gare avondmarkt, een Mac, en een internet cafe. Strand heb je ook wel, prachtig mooi enzo maar *niemand* die op het strand is (het water is te warm). Dus dan ben je al gauw aangewezen op je superdeluxe hotelkamer in het Hilton (enige hotel trouwens wat ik heb gezien wat niet in elkaar gezakt was), waar ik me gelukkig met diverse filmkanalen wel aardig heb vermaakt.
De Toblerones (driehoekige chocola) hebben me alleen een fortuin gekost. De Redbull zat in apotheekflesjes (net hoestdrank) en was gelukkig maar zo'n 10 cent. Afgezien van dat, KAPOT SAAI.
Dat staat toch ook nergens?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:35 schreef Levitation het volgende:
Beetje late reactie, maar volgens mij ligt Chiang Mai iets van 500km van zee. Ik heb geen idee waar jij in hebt gezeten, maar het was niet de zee.![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat staat toch ook nergens?Jij bent degene die over de zee begint.
Ik denk hieromquote:Chiang Mai ofzo in Thailand.... Bangkok was nog wel vet (5 dagen helaas), maar de 2 weken in chang mai heb ik me echt kapot verveeld..
Je hebt daar een gare avondmarkt, een Mac, en een internet cafe. Strand heb je ook wel, prachtig mooi enzo maar *niemand* die op het strand is (het water is te warm).
quote:
Een strand heb je meestal aan zeequote:Strand heb je ook wel, prachtig mooi enzo maar *niemand* die op het strand is (het water is te warm).
Niet bij Chiang Mai iig.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:28 schreef k_man het volgende:
Vaak wel ja, maar lang niet altijd. Neem bijvoorbeeld strand Horst en strand Nulde in Nederland, stranden aan het Comomeer of langs meren in Duitsland.
Zijn er in Thailand geen stranden die niet aan zee liggen?
bij Chang Mai ligt wel een strand redelijk dichtbij... er is een groot meer (Huay Tung Tao) in een natuurgebied waar ik eens vanuit de stad naartoe ben gefietst (je moet wel een beetje gek zijn want over de snelweg gefietst...) Vrij groot en zeker de moeite waard om te relaxen. Geen toerist te zien, en prima om te fietsen of te wandelen!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Niet bij Chiang Mai iig.
Maar het was de combinatie van het strand met het te warme water dat mij het idee gaf dat het over zee ging... Ben blijkbaar de enige die het zo heeft opgevat.![]()
Ligt het dan aan Corfu dat jij niet tegen vliegen kunt?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:23 schreef Ozziecar het volgende:
Met stip op 1: Corfu.
Wat een shiteiland.
Vliegveldje is waardeloos, we hebben 2 keer een doorstart moeten maken voordat we konden landen en kwamen doodziek aan.
Een tostie met ham en kaas eten op Corfuquote:Het eten is smerig, soms zelfs bedorven (nog nooit een tosti met ham, kaas en schimmel gegeten? dan moet je op Corfu zijn!).
Mooi eiland kwa natuur om rond te toeren. Mooie rotsformaties, doorkijkjes naar de blauwe zee, etcquote:Verder was er geen drol te beleven.
Die mensen zijjn wel zo gemaakt door die gore vatsige en stinkende zwetende westerlingen, ik heb meer problemen om er naar te moeten kijken hoe de westerlingen zich daar (niet) gedragen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:01 schreef frank303 het volgende:
[..]
Waar ik nooi meer heen wil is Pattaya (om dan maar in Thailand te blijven..). Men wat vreselijk! Het is een redelijk kleine badplaats, maar de mensen zijn er (zeker voor Thaise begrippen) arrogant, onvriendelijk en alleen maar geinteresseerd in rijke toeristen (die er genoeg zijn daar), woeker prijzen voor alles en de restaurants super toeristisch, om over de rijen enorme moderne hotels en resorts maar niet te spreken. En dan zijn er nog de bars met de prostituees, die op zich niet zo erg zijn, alleen de aanblik van die gore vatsige en stinkende zwetende 55+duitsers (om maar wat te noemen) bij die jonge meisjes te zien zitten.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doet me een beetje denken aan Portoquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:11 schreef Porto het volgende:
Istanbul, Turkije.. smerige gore smoggy k** stad waar je constant lastiggevallen word door verkopers/restaurant proppers, meeste straten stinken (alla amsterdam alleen dan in de hitte) en meeste voedsel was verrot! ..
Ben je hartje zomer geweest ofzo?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:11 schreef Porto het volgende:
Istanbul, Turkije.. smerige gore smoggy k** stad waar je constant lastiggevallen word door verkopers/restaurant proppers, meeste straten stinken (alla amsterdam alleen dan in de hitte) en meeste voedsel was verrot! .. erg mooie stad van ver hoor daar niet van maar ik ga er nooit meer heen! (heel Turkije eigenlijk afgeschreven hierdoor) toch zonde van zo'n wereld stad eigenlijk!![]()
Inderdaad, Istanbul roeleert.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:59 schreef renzell het volgende:
Dat meen je niet?!? Ik ben juist zo verschrikkelijk verliefd geworden op Istanbul!!!![]()
![]()
Yepquote:
Meen je dat nou lastige straatverkopers/restaurant proppers in Porto? zoiets had ik meer in de Algarve verwacht, heb er zelf geen last van gehad toen ik er was... (en nee mijn nick heeft niets te maken met de stad Oportoquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan Porto![]()
Waarschijnlijk toch ook iets teveel in de toeristische gebieden geweest, als ik het zo lees met die verkopers en proppers. Daar kun je, zeker als je wat langer er bent, helemaal gek van worden idd.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:56 schreef Porto het volgende:
[..]
Yephad gewoon ongeluk en hoop gezeik zie ik alweer aangezien de rest er blijkbaar wel een top tijd hebben gehad! maar ik blijf erbij dat het voor mij de vervelendste stedentrip ooit was
maar ik geef toe erg mooi/indrukwekkend om te zien allemaal!
Zoiets heb ik wel eens tien (!) dagen lang gedaan...quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:22 schreef Hik het volgende:
Ik ben wel eens twee dagen op zo'n zuip&neuk camping op Corfu geweest. Denk niet dat ik daar nog eens terugga.![]()
Dat is idd wel jammer. Daar wil ik nog wel een keer naar toe. Toevallig ergens foto's online?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:30 schreef Double-U het volgende:
Niagara Falls ... de watervallen zijn mooi maar verder is het één klein toeristisch straatje! Ik dacht altijd dat je eerst een eind door de bossen moest lopen ofzo om bij die waterval te komen maar er rijden gewoon bussen op 100 meter van de waterval! Heel jammer!
Ik snap het ook niet. In 2001 was ik in Portugal en Porto vond ik de stad leuker dan Lissabon. Weinig toerisme, geen hash husselaars achter ons aan en goed eten (aan de stad kant, dus niet op die Port kade).quote:Op zondag 28 mei 2006 11:08 schreef Porto het volgende:
[..]
Meen je dat nou lastige straatverkopers/restaurant proppers in Porto? zoiets had ik meer in de Algarve verwacht, heb er zelf geen last van gehad toen ik er was...
Gelukkig wist ik van te voren hoe erg het is bij de Niagara toerist vallen. Echt een bezienswaardigheid ansich waar de watervallen bij in het niet vallen.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:30 schreef Double-U het volgende:
Niagara Falls ... de watervallen zijn mooi maar verder is het één klein toeristisch straatje! Ik dacht altijd dat je eerst een eind door de bossen moest lopen ofzo om bij die waterval te komen maar er rijden gewoon bussen op 100 meter van de waterval! Heel jammer!
Als ik veel had gereisd had ik nog steeds niet gehouden van hoge prijzen, zakkenrollers, onoverzichtelijkheid, smog en gebieden die verziekt zijn door toerisme, durf ik met redelijke zekerheid toch wel te stellen. Ik zou niet weten waarom dat te maken zou moeten hebben met hoe vaak je reist. Het is slechts een kwestie van voorkeur, zoals vrijwel alles. Verder zie ik niet in waarom het feit dat iets ergens anders ook zo is het leuker zou moeten maken.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:48 schreef k_man het volgende:
Tis wel te merken dat je weinig gereisd hebt.De dingen die je noemt voor Londen en rome zijn in de meeste grote steden niet anders hoor.
Ja, je gaat daar puur voor de watervallen heen, en misschien voor een leuk portret van jezelf ofzoquote:Op zondag 28 mei 2006 22:30 schreef Double-U het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |