Ja, de Aldi versie van Heinz sandwich spread is ook uit mijn filiaal verdwenen. Volgens een medewerker is ie uit het assortiment gehaald.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Jammer dat ze die struisvogelbiefstuk uit het assortiment hebben gehaald, weet iemand misschien hoe dat komt, er verdwijnen namelijk wel vaker goede produkten uit het assortiment zoals de druivensap, die was ook ineens weg...
2 Liter pakken, welke Aldi heeft dat?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:31 schreef Natalie het volgende:
Vooral die ijsthee. Die grote 2 liter pakken zijn een succes
Ook wel hagelslag en van dat spul voor op toastjes.
Pickwick Ijsthee is dus echt wel ff lekkerder dan die zoete overdone ijsthee van de Aldi. Krijg ik wel eens als ik ergens ben. Heb me ma verboden dergelijke dingen nog ooit mee te nemen brrrrr.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:28 schreef TeleluvR het volgende:
-ijsthee (soms, veel lekker dan de pickwick ijsthee)
Een kleine maar: Ik leng em altijd aan met water, 1:1. Anders is ie inderdaad te zoet. Die pickwick is sowieso niet te zuipen, wat je er ook mee doet...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:03 schreef Camplo het volgende:
[..]
Pickwick Ijsthee is dus echt wel ff lekkerder dan die zoete overdone ijsthee van de Aldi. Krijg ik wel eens als ik ergens ben. Heb me ma verboden dergelijke dingen nog ooit mee te nemen brrrrr.
Die ijsthee is zo zoet dat je hem blijft drinken.
Erna krijg je gelijk weer dorst, hup alweer een pak openquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:03 schreef Camplo het volgende:
[..]
Pickwick Ijsthee is dus echt wel ff lekkerder dan die zoete overdone ijsthee van de Aldi. Krijg ik wel eens als ik ergens ben. Heb me ma verboden dergelijke dingen nog ooit mee te nemen brrrrr.
Die ijsthee is zo zoet dat je hem blijft drinken.
Ik ben tegenwoordig verslaafd aan die Energydrinksquote:Op zondag 14 mei 2006 00:45 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben tegenwoordig verslaafd aan die choco-rozijnen van de Aldi![]()
Jij ben illegaal bezigquote:Op zondag 14 mei 2006 00:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zonnebloemolie voor in de auto. Als de slaolie bij de C1000 weer eens uitverkocht is.
En: Bier; wijn; koekjes; magnetronmaaltijden (die sate dingen), laatst nog een plantje!quote:Op zondag 14 mei 2006 21:58 schreef lovegrrl het volgende:
Kip kerrie salade![]()
![]()
![]()
toetjes![]()
IJsthee![]()
Batterijen![]()
![]()
Lege cd's![]()
brood, soms![]()
chips, soms![]()
yoghurtgums, soms
hebben ze die dan?
die laatste 2 omdat de Aldi hier bij het strand zit
Heb je het batavenbrood wel eens geprobeerd? Volkoren of met zonnebloempitten, dat brood vind ik echt geweldig! Is ook iets duurder dan het overige aldibrood, 1.10 ofzo.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:51 schreef descendent1 het volgende:
[..]
T brood van de Aldi vind ik alleen niet zo..
Blijft dat wel een beetje lang vers dan? Als in: echt vers en niet conserveermiddelenvers...quote:Op zondag 14 mei 2006 22:56 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Heb je het batavenbrood wel eens geprobeerd? Volkoren of met zonnebloempitten, dat brood vind ik echt geweldig! Is ook iets duurder dan het overige aldibrood, 1.10 ofzo.
Wie moet ik nu geloven dan?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:00 schreef Syytön het volgende:
Ik vind dat brood van de Aldi ook niet lekker. Dat Batavenbrood; veel te dikke plakken en te zompig en plakkerig.
oe, romance, samen inkopen en gezellig eten, moet kunnenquote:Op zondag 14 mei 2006 23:09 schreef Syytön het volgende:
Mij![]()
Want ik woon in Zwolle, en kom bij de zelfde Aldi. Die hier nog geen km. vandaan zit.![]()
Afgezien van dat 'plakkerig', klinkt het als lekker brood.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:00 schreef Syytön het volgende:
Ik vind dat brood van de Aldi ook niet lekker. Dat Batavenbrood; veel te dikke plakken en te zompig en plakkerig.
Dat is een erg logische redenatie ja...quote:Op zondag 14 mei 2006 23:09 schreef Syytön het volgende:
Mij![]()
Want ik woon in Zwolle, en kom bij de zelfde Aldi. Die hier nog geen km. vandaan zit.![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:15 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
oe, romance, samen inkopen en gezellig eten, moet kunnen
Klinkt duur...quote:Op zondag 14 mei 2006 23:38 schreef Syytön het volgende:
Ik eet uitsluitend Pain de Boulogne van de Appie, trouwens.![]()
koekjes ook ja, american cookiesquote:Op zondag 14 mei 2006 22:51 schreef descendent1 het volgende:
[..]
En: Bier; wijn; koekjes; magnetronmaaltijden (die sate dingen), laatst nog een plantje!Van alles eigelijk! T brood van de Aldi vind ik alleen niet zo..
ja, ik koop altijd golden power, why?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:07 schreef Sander170 het volgende:
Zijn er nog fokkers die bij de Aldi Energydrinks kopen![]()
![]()
Nee zomaar uit nieuwsgierigheidquote:Op maandag 15 mei 2006 11:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja, ik koop altijd golden power, why?
je schaamt je als je dat wel bent?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee zomaar uit nieusgierigheid
En ik wou niet dat ik de enige was die Energydrinks kocht![]()
Ze hebben toch alleen maar Golden Power![]()
Ja dan schaam ik mequote:Op maandag 15 mei 2006 11:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
je schaamt je als je dat wel bent?
ze hebbenook van die flesjes met geel spul, en blauw, en nog een kleur
is ook 'energy drink'
Jah die verkopen ze nu ook bij de ( Lidl )quote:Op maandag 15 mei 2006 12:28 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zag laatst gewoon condooms er liggenZouden mensen die nu echt daar gaan halen?
Een week met 1 brood?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:51 schreef Syytön het volgende:
[..]
1,80 EUR.![]()
Maar ach, ik doe er een week mee, en je moet niet teveel op eten bezuinigen.![]()
Handig ben jijquote:Op maandag 15 mei 2006 16:37 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Een week met 1 brood?![]()
Die dingen zijn bij mij na hooguit 3 dagen op... minstens 6 plakken per dag, anders overleef ik niet..![]()
![]()
Oh ja; en enrgiedrink; die sla ik er ook met trays tegelijk in; net als koffie!![]()
Ik ben een energiek persoon...quote:
Over die laaste zin van jou denk ik net zoquote:Op maandag 15 mei 2006 18:58 schreef MoreMini het volgende:
Oeeeeehhhhhhh dat lekkere roze ijs uit die kartonnen bak jammie jammie! En wijn.(die italiaanse dus..)
Oh wacht, ik eet nu ook zilvervliesrijst van de Aldi.. en macaroni.Ennn pastasaus... En Chocolet Chip Cookies. Enn cashewnootjes. Kip Siam Mix...
Kweenie hoor, maar vlees van de Aldi. Ik heb altijd het idee dat het vol BSE-bacteriën en andere ingespoten rotzooi zit.
Condooms van de Aldi. Ook daarbij denk ik: is die kwaliteit wel goed?![]()
Tina, was kostet die Kondome? 3,99!! Nein, 2,99, sie sind in Abrung angeboten!quote:Op maandag 15 mei 2006 20:44 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind het vlees wel betrouwbaar, maar bij condooms twijfel ik ook!
En ik nooit met CE keurmerkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:12 schreef Syytön het volgende:
Als het goed is zijn die condooms volgens de wet goedgekeurd, ze mogen niet zomaar zoiets verkopen. Als er een CE keurmerk op staat, is het goed.
Ik heb ze nog nooit gezien overigens.
Ik heb er laatst ook Cordon Blue`s gehaald maar ging er van over m`n nek. Geef mij die van de Lidl maar, zijn lekkerder en goedkoperquote:Op maandag 15 mei 2006 11:17 schreef Rhanna het volgende:
Golden Power, lasagna, ontbijtfit, en de Cordon Blue's
Met of zonder ananasvruchtjes erin...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:52 schreef Gunner het volgende:
Ik neem altijd die pittige Kip Kerrie salade. Laatst twee bakjes in huis, en de smaak was compleet anders. Meer mensen dat opgevallen?
Vlees koop ik nooit bij de Aldiquote:Op maandag 15 mei 2006 18:58 schreef MoreMini het volgende:
Kweenie hoor, maar vlees van de Aldi. Ik heb altijd het idee dat het vol BSE-bacteriën en andere ingespoten rotzooi zit.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vlees koop ik nooit bij de AldiBevroren vlees dat hoeft ik niet.
Die koop ik dus bij de C-1000 vers !
Wel bevroren kipquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:59 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
dat is net als van de AH ingevroren geweest waarsch, alleen weer ondooit.
dan kan je miss. nog beter t aldi vlees hebben.. steeds ingevroren geweest.
Het vlees is vers, verser kan haast niet en van hoge kwaliteit en voor eenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vlees koop ik nooit bij de AldiBevroren vlees dat hoeft ik niet.
Die koop ik dus bij de C-1000 vers !
Die energydrink vind je vast te zoet of niet somsquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:05 schreef Serendips het volgende:
Ice tea en die energydrinks van de Aldi, brrrrrr.....Dat vind ik echt chemische troep!
Wat haal ik er wel;
sinaasappelsap, multivitaminensap, broccoli, peultjes, uien, trostomaten, appels, eieren, kipkerriesalade (aanrader!!!), ciabatta, afbakbroodjes, afbakstokbrood, jam, saucijzenbroodjes, suiker, melk, spaghetti, spekjes, toetjes, diepvriespizza's, pistachenootjes, chocolate chip cookies, bitterboekjes, kauwgum, chocolade, ijs, plakjes oude kaas (aanrader!!!), geraspte kaas, mozzarella, brie, camembert, karnemelk, olijfolie, wasmiddel, tissues...
Dat zijn toch alle energy drinks?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Die energydrink vind je vast te zoet of niet soms![]()
Kriek lambic for life, homie!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:10 schreef Integrity het volgende:
[..]
Hey Petra, alles goed? Ben jij ook al zo'n Aldi freak
Welke kaas?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:13 schreef Integrity het volgende:
[..]
Hier, nog zo'n Aldi freak. Ik ga voor de KAAS!
Hoi André, ja het gaat prima - wel een beetje druk dus zometeen maar eens lekker slapen! Ik vind de Aldi een fijne winkel, de kaas is inderdaad prima maar ook veel andere producten zijn er goedkoop en toch lekker!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:10 schreef Integrity het volgende:
[..]
Hey Petra, alles goed? Ben jij ook al zo'n Aldi freak
Imago was nooit slecht, alleen discounter imago. Houden ze zelf in stand met hun beleid. Ik heb geen problemen met de Aldi. Slaap lekker straks, schoonzusje.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hoi André, ja het gaat prima - wel een beetje druk dus zometeen maar eens lekker slapen! Ik vind de Aldi een fijne winkel, de kaas is inderdaad prima maar ook veel andere producten zijn er goedkoop en toch lekker!
Het imago van de Aldi is ook lang niet meer zo slecht, erg veel mensen kopen er volgens mij inmiddels wel. En waarom ook niet.
Ja, en veel ook. Dat spul wordt echt nooit verkocht, de schappen staan er altijd vol mee. Het ziet er overigens ook aardig vies uit, typisch zo'n product van de aldi wat niet te hachelen is.quote:
Het komt ook aardig ranzig over.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:17 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ja, en veel ook. Dat spul wordt echt nooit verkocht, de schappen staan er altijd vol mee. Het ziet er overigens ook aardig vies uit, typisch zo'n product van de aldi wat niet te hachelen is.
Misschien is dat meer het gevoel wat ik erbij had.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:15 schreef Integrity het volgende:
[..]
Imago was nooit slecht, alleen discounter imago. Houden ze zelf in stand met hun beleid. Ik heb geen problemen met de Aldi. Slaap lekker straks, schoonzusje.
IK HEB HET GEZIEN!!!!!!!!!!11111!!!!!!!ONEONETWO!!!!!!!!!!1111THREEzweidreiquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:19 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Misschien is dat meer het gevoel wat ik erbij had.
De oude kaas eten wij dan weer niet, maar is die in blokken? Da's namelijk meestal een beetje te veel.
Dat vind ik ook direct het nadeel van de Aldi, dat je er vaak grootverpakkingen moet kopen. Van houdbare dingen vind ik het niet zo erg maar met een kleine vriezer (vriesvak) is het soms wel lastig om ingevroren spul te kopen bijvoorbeeld.
Maarja, elk nadeel heeft z'n voordeel: grootverpakkingen zijn nu eenmaal wel veel goedkoper.
Hebben jullie trouwens ook al gezien hoe veel vaste prijsverlagingen ze nu hebben doorgevoerd? Echt zeer alledaagse producten zijn flink in prijs verlaagd, het scheelt een heleboel (en het was al zo goedkoop).
De Aldi heeft zeer goede oude kaas in een kleine verpakking; een plak of acht in een doosje. Hij heet 'Old Gouda' en is denk ik de kopie van 'Old Amsterdam'. Echt een aanrader!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:19 schreef p-etr-a het volgende:
De oude kaas eten wij dan weer niet, maar is die in blokken? Da's namelijk meestal een beetje te veel.
Bedankt voor de tip, ik zal er eens naar kijken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:07 schreef Serendips het volgende:
[..]
De Aldi heeft zeer goede oude kaas in een kleine verpakking; een plak of acht in een doosje. Hij heet 'Old Gouda' en is denk ik de kopie van 'Old Amsterdam'. Echt een aanrader!
en die is heel goedkoop; 80 cent voor 4 stronkjes of zo....quote:Op maandag 29 mei 2006 19:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Wij hebben pas witlof gekocht bij de Aldi
En die was geweldig goed.![]()
Ik ook niet alles bij de supermarkt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:06 schreef crohntje het volgende:
Mijn groenteman is ook heel goedkoop. Groente koop ik meestal niet bij een supermarkt.
watte?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:40 schreef whispers het volgende:
- centrifuge voor uraniumverrijking
- margaret thatcher-koekjes
Maar ze hebben geen slechte groente'squote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:34 schreef crohntje het volgende:
Ja, die groentemannen die aan de deur komen zijn duurder. Zijn wel een uitstervend ras... Wel gemakkelijk aan de deur, maar daar betaal je voor.
je had 4 karren vol?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
vanavond voor 70 euro boodschappen gedaan bij de aldi
Wat had je dan allemaal gehaald?quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
frisdrank, daar gaat al veel geld inzitten
voornameljk het bier gedeelte, duhquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:13 schreef Serendips het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dan moet je al heel wat cola kopen....![]()
Mee eens, dat is inderdaad niet te zuipenquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:03 schreef djkoelkast het volgende:
gadverdamme bier en frisdrank van de aldi vind ik echt niet te zuipen
Die Kaapse Pracht Rose is prima.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:43 schreef Fuente het volgende:
Welke wijn is nou lekker van de Aldi? daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Château Migrainequote:Op donderdag 1 juni 2006 10:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wel eens van die pakken wijn gehaald voor een feestje, wat voor wijn is dat ook al weer?
Liebfraumilch? (de witte dan)quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wel eens van die pakken wijn gehaald voor een feestje, wat voor wijn is dat ook al weer?
Die gasten vallen altijd op he,quote:Op donderdag 1 juni 2006 07:34 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind het altijd zo mooi hoe jongens van de middelbare school golden power en chips enzo kopen bij de Aldi. Gisteren ook weer een, die ging langs de kassa met twee blikjes golden power, een zak chocoladepinda's en extra grote stroopwafels.
En waren kneiterstoned, en dus konden ze niet naar huis....quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:06 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Die gasten vallen altijd op he,
ze hadden zeker ook petjes op![]()
Ja, die! Prima te drinken hoor, voor een feestjequote:Op donderdag 1 juni 2006 14:06 schreef Adurothiel het volgende:
Liebfraumilch? (de witte dan)
Die heb ik hier iig staan, best lekker slobberwijntje op zich
Ja hoor, fijne voorraad!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die! Prima te drinken hoor, voor een feestje
Ja en nu zijn ze allemaal op de kermis.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:06 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Die gasten vallen altijd op he,
ze hadden zeker ook petjes op![]()
iewwwwquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Ja, die! Prima te drinken hoor, voor een feestje
Met rooie opgezwolle oogjes zeker ook nogquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:53 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
En waren kneiterstoned, en dus konden ze niet naar huis....
Ziet jonge TeazNutz ergens stoned rondhangend voorzich....
Ja vlees vooral dat noemen ze de zogenaamde winst-productenquote:Op zondag 4 juni 2006 14:28 schreef kippevleugel het volgende:
Wat mij opvalt bij de Aldi is dat sommige producten zelfs duurder zijn dan bij bijv. de C1000. Dit valt vooral op bij vlees.
Jup, dit is mij ook al bij verscheidene producten opgevallen. Je moet er echt mee uitkijken want je hebt het gevoel dat de Aldi echt voor bodemprijzen verkoopt. Maar op simpele dingetjes zoals gezouten pinda's zitten andere supermarkten toch lager. Ook de chocola van de Aldi is niet de goedkoopste. En zo zijn er nog wel wat dingen.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:28 schreef kippevleugel het volgende:
Wat mij opvalt bij de Aldi is dat sommige producten zelfs duurder zijn dan bij bijv. de C1000. Dit valt vooral op bij vlees.
Ik kom niet vaak bij de Aldi, maar dit viel me toevallig gisteren op. Ik moest ergens zoveel mogelijk koekjes zien te kopen voor 20 euro, dus ging direct naar de Aldi. Even rondgekeken naar de prijzen, maar toen zag ik de mega-rij en daar had ik weinig zin in. Doorgereden naar de C1000 en vrijwel alle koekjes waren daar goedkoper, zeker die van het huismerk. Slimme jongens, die Duitse broers...quote:Op zondag 4 juni 2006 14:28 schreef kippevleugel het volgende:
Dat is ook zo. Ik heb eens van een Duitser gehoord dat dat ook met het wasmiddel gebeurt. Schijnt ook gewoon een A-merk product te zijn. Ik weet even niet meer welk wasmiddel.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:02 schreef p-etr-a het volgende:
Wel grappig is dat ik laatst de Menuto cup-a-soup van de Aldi in een mok gooide, en in een andere mok het huismerk van Super de Boer. Het prijsverschil hiertussen is niet zo groot hoor, maar Aldi is wel goedkoper. Het was precies hetzelfde. Echt alsof het in dezelfde fabriek gemaakt is, en aan het einde alleen een andere verpakking is gebruikt.
Zelfs de AH Huismerk koekjes zijn niet duur hoor!quote:Op zondag 4 juni 2006 15:04 schreef Drive-r het volgende:
Ik kom niet vaak bij de Aldi, maar dit viel me toevallig gisteren op. Ik moest ergens zoveel mogelijk koekjes zien te kopen voor 20 euro, dus ging direct naar de Aldi. Even rondgekeken naar de prijzen, maar toen zag ik de mega-rij en daar had ik weinig zin in. Doorgereden naar de C1000 en vrijwel alle koekjes waren daar goedkoper, zeker die van het huismerk. Slimme jongens, die Duitse broers...
Echt grappig hoe veel mensen hier toch nog intrappen... Maar ja, mijn idee is toch ook altijd dat Ariël beter is dan het Aldi-merk! Als dat hetzelfde blijkt te zijn, lach ik me suf. (En voel ik me rot dat ik te veel geld heb uitgegeven, haha.)quote:Op zondag 4 juni 2006 16:37 schreef Serendips het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Ik heb eens van een Duitser gehoord dat dat ook met het wasmiddel gebeurt. Schijnt ook gewoon een A-merk product te zijn. Ik weet even niet meer welk wasmiddel.
Dalli Werke Eldena Seife ALDI, Tandil ALDI, Shetlan Wollwaschmittel PENNY, Akuta Tabs ALDI Nord, domol ROSSMANN, denkmit Flüssigwaschmittel DM, UNA Waschmittel ALDI Nord, Moc Scheuermilch ALDI Nord, dalli REWE (Quelle: UBA Nummer)quote:Op zondag 4 juni 2006 16:48 schreef Serendips het volgende:
Ik gebruik altijd Una vloeibaar van de Aldi en ik ben gelijk even gaan kijken of ik kon vinden wel wasmiddel nu exact hetzelfde is. Ik heb het nog niet gevonden, maar deze test van de consumentenbond uit 2004 zegt wel dat dit wasmiddel de beste prijs-kwaliteitverhouding heeft.
quote:Op maandag 5 juni 2006 03:46 schreef verzameldirk het volgende:
Dalli Werke Eldena Seife ALDI, Tandil ALDI, Shetlan Wollwaschmittel PENNY, Akuta Tabs ALDI Nord, domol ROSSMANN, denkmit Flüssigwaschmittel DM, UNA Waschmittel ALDI Nord, Moc Scheuermilch ALDI Nord, dalli REWE (Quelle: UBA Nummer)![]()
Dalli werke is dus de fabrikant van o.a. Unaquote:
Dat wist ik al.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:55 schreef verzameldirk het volgende:
Dalli werke is dus de fabrikant van o.a. Una
![]()
Ik vind het kwaliteitsverschil van de euroshopper en aldi producten over het algemeen wel erg groot. Euroshopper vissticks zijn niet te vreten enzoquote:Op zondag 4 juni 2006 16:42 schreef littledrummergirl het volgende:
voor vier blokjes standaard witte koolvis betaal je bij de aldi ook bijna het dubbelevan de AH prijs ( is nog geen kapitaal, maar toch) Je gaat er bij de aldi altijd vanauit dat het automatisch goedkoop is, maar dat is dus lang niet altijd waar
Die bevroren bakstenen jaquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:03 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb vandaag weer eens ingekocht bij de Aldi, en over een uurtje haal ik een kip van 1200 gram uit de oven die 1,99 kostte.
Die grote zeker ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:33 schreef Patsy_Stone het volgende:
De aardbeien die ze op het moment hebben zijn erg lekker!
Gefeliciteerd met Oranje, Haaibaaikequote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:10 schreef Haaibaaike het volgende:
En merci van die chocolaatjes zijn zo lekker![]()
Kriekjesquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:12 schreef MaLo het volgende:
Lekkere kriekjes hebben ze momenteel!
En ik heb nep-kinder bueno gekocht vandaag
Kriek lambic, belgisch bier. Frambozenbierquote:
Krieken zijn nog altijd kersen...quote:
Ach ja, dat klopt ookquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:24 schreef Serendips het volgende:
[..]
Krieken zijn nog altijd kersen...![]()
Ik heb het ook gehaald! Lekker!![]()
Tegenwoordig kun je bij de AH ook Euroshopper energy drink kopen, smaakt precies hetzelfde en ook 25 cent per blikjequote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:39 schreef Sander170 het volgende:
Zo vandaag maar weer eens 10 blikjes Golden Power bij de Aldi gekocht !
Het was in totaal maar ¤ 2,50 voor tien blikjes Golden Power, niet echt duur !
Lekker goedje is het![]()
Datzelfde heb je ook bij Dirk van den Broek, daar heb je Rodeo en Bullit.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je bij de AH ook Euroshopper energy drink kopen, smaakt precies hetzelfde en ook 25 cent per blikje
Trouwens nog effe offtopic,quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ergo, dat de Aldi bekend zou staan als *de* plek om supergoedkope Energy-drinks te halen, is inmiddels ook weer achterhaald
En nu gauw maar weer ontopic, anders wordt Martijn77 boos
op het blikje staat gewoon "energy drink" en een grote grijze tijgerquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Trouwens nog effe offtopic,
je hebt ze ook bij de Lidl, ik weet alleen de naam er niet van.
Ze zijn trouwens oranje met tijgerkopje erop !
Ook 25 cent per blikje en die zijn ook best lekker !
Dus het is geen merkquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
op het blikje staat gewoon "energy drink" en een grote grijze tijger
nope, het staat iig niet met grote letters op het blikquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:04 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dus het is geen merk![]()
Vrij apart, eigenlijk alles is tegenwoordig een merk !
Smaak ervan is precies hetzelfde als de rest![]()
Het staat er toch helemaal niet opquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nope, het staat iig niet met grote letters op het blik
Waar haal jij de bullit voor 25 cent... ik moet er 45 voor dokkenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:55 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Datzelfde heb je ook bij Dirk van den Broek, daar heb je Rodeo en Bullit.
En die zijn ook 25 cent per blikje![]()
Ik haal Bullit bij Dirk van den Broek voor maar 25 centquote:Op zaterdag 17 juni 2006 07:21 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Waar haal jij de bullit voor 25 cent... ik moet er 45 voor dokken![]()
Ze hebben ze vorig jaar ook gehad, toen waren ze na een week of twee opquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
zijn die kriekjes bij de aldi tijdelijke aanbiedingen ofzo? ik zie ze nooit
De kriekjes zijn lekker kan ik je wel vertellen. Heb maar 1 pack gekochtquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ze hebben ze vorig jaar ook gehad, toen waren ze na een week of twee op.
En nu hadden ze weer een grote pallet staan.
Ik denk inderdaad dat het een tijdelijke aanbieding is. 6 Kriekjes voor 3,49. Houdbaar tot 2008, dus je kunt een hele lading inslaan.
Bij de Aldi waren ze dus ook het goedkoopstquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:09 schreef Martijn_77 het volgende:
He kom op het gaat hier over wat je bij de Aldi haalt en niet waar de energie drank het goedkoopste is.
Graag weer een beetje ontopic
dat vraag ik me nog steeds afquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
zijn die kriekjes bij de aldi tijdelijke aanbiedingen ofzo? ik zie ze nooit
Ik zag het, twijfelde of ik het nou wel lekker vind.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Kriekjes zijn tijdelijke aanbiedingen.
Dit is letterlijk kersenbier. Fruitig, tsja, zijn kersen fruitig dan? Zoetig is het iig wel. IK vind het wel lekker, koop dan 1 pakje en als het niks is koop je het nooit meer? Ik denk niet dat ze het op dit moment nog op voorraad hebben.....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:37 schreef kabouter.muts het volgende:
[..]
Ik zag het, twijfelde of ik het nou wel lekker vind.
Ik ben niet zo dol op bier maar dit is fruitig en zoet toch?
Met 20 % vruchtensap?
Damn, double-damn and extra slice of double-double-damn! Waarom heeft mijn aldi dat niet?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:01 schreef arithaterhorst het volgende:
Bij Aldi Sud (in Emmerich): Paprika salami pikant.
Pas ontdekt, en zoooo lekker.![]()
En Grand Marnier voor 10 euro
Jawel maar bij wel meer dan de helft in NL is toch wel de verkoop prijs van energydrankjes ¤ 25 cent ( Aldi ).quote:Op maandag 18 september 2006 23:20 schreef Matness het volgende:
het wisselt hoor, bij de ene lidl zijn ze 25 cent, en bij de andere 29
aldi is wel prijsvast voor zover ik gemerkt heb
aldi sud is duitsquote:Op maandag 18 september 2006 23:21 schreef gronk het volgende:
[..]
Damn, double-damn and extra slice of double-double-damn! Waarom heeft mijn aldi dat niet?![]()
Daarom hou ik zoveel van Duitslandquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:12 schreef Matness het volgende:
[..]
aldi sud is duits
ik was toevallig van de week in duitsland, heb staan twijfelen over die grand marnier. toch maar niet gedaan.
welvier andere flessen sterke drank meegenomen![]()
overigens vind ik het wel jammer dat het assortiment van de nederlandse en duitse aldi totaal niet met elkaar te vergelijen is.
duitsland heeft zó onwijs veel meer, en ook veel meer mooie prijsjes.
Zou ik ook niet doen ook !quote:Op maandag 25 september 2006 21:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Brood kopen wij daar niet !
OMG, vreselijk beschimmelde broodquote:Op maandag 25 september 2006 23:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen ook !
Je koopt een hele brood en na 1 dag staat de schimmel er al op![]()
Kutbrood![]()
Dat is dus brood zonder veel conserveringsrotzooi is. Kan ook goed zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 23:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen ook !
Je koopt een hele brood en na 1 dag staat de schimmel er al op![]()
Kutbrood![]()
Als ik jou was zou ik er nooit aan beginnenquote:Op maandag 25 september 2006 23:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
OMG, vreselijk beschimmelde brood![]()
Ik bezoek de duitse Aldi zeer regelmatig; mijn ouders wonen er naast. Veel andere produkten dan in Nederland, vaak ook goedkoper.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:12 schreef Matness het volgende:
[..]
aldi sud is duits
ik was toevallig van de week in duitsland, heb staan twijfelen over die grand marnier. toch maar niet gedaan.
welvier andere flessen sterke drank meegenomen![]()
overigens vind ik het wel jammer dat het assortiment van de nederlandse en duitse aldi totaal niet met elkaar te vergelijen is.
duitsland heeft zó onwijs veel meer, en ook veel meer mooie prijsjes.
Wat is daar het nut van dan?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:34 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jij ben illegaal bezig![]()
Doe ik ook hoor![]()
Slaolie en de auto?quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:07 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Waarvan ?
Waar heb jij het nou weer over![]()
De Goldenpower kost in België dan ook weer het dubbele van hier... En in België ook veel andere producten dan hierquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:56 schreef Katinkat het volgende:
[..]
Ik bezoek de duitse Aldi zeer regelmatig; mijn ouders wonen er naast. Veel andere produkten dan in Nederland, vaak ook goedkoper.
Dat moet je niet aan mij vragen !quote:
Nee, ik nooitquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:38 schreef Erasmo het volgende:
Heeft iemand die rare paddestoelenmix al geprobeerd?
Zouden het stiekem giftige zijnquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:38 schreef Erasmo het volgende:
Heeft iemand die rare paddestoelenmix al geprobeerd?
Blikken of potten? Heb er net naar gezocht maar zag alleen die potten in olie voor 1 euro nogwat... En die feta smaakt nergens naar!quote:Op donderdag 21 september 2006 14:00 schreef Matness het volgende:
vorige week was ik dus bij die duitse aldi..
en zag daar onwijs grote blikken staan met feta kaas erin, voor maar 5 euro
net ging ik hier naar de aldi, hebben ze hier die blikken ook
meegenomen dus
en 2 kruidenplantjes, peterselie en basilicum! kost maar 50 cent per stuk, geen geld hoor.
hoge blikken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Blikken of potten? Heb er net naar gezocht maar zag alleen die potten in olie voor 1 euro nogwat... En die feta smaakt nergens naar!
Morgen eens kijken, kom toch langs een Aldi als ik van school naar het (bus)station loop.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:04 schreef Matness het volgende:
[..]
hoge blikken.
käse in saltwasserlake ofzoiets.
met een soort plastic achtig deksel.
4,99, en ik vind 'm heerlijk.
ze liggen in de koeling
En met veel pech worden ze ¤ 0,40 euro centquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:40 schreef Heidi- het volgende:
grrr vreselijk dat aldi nu weer 0.29 ¤ heeft gemaakt van de prijs van Golden Powerstraks gaan ze weer naar de prijs van 2002
0.35 ¤ (oh erg dat ik dat weet
) nou ja hopen dat ze het weer gaan verlagen!
Da's toch niet erg? Dan heb je 250 blikjes voor een euro.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
En met veel pech worden ze ¤ 0,40 euro cent![]()
HuH, hoe bereken jij dat nou weer ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's toch niet erg? Dan heb je 250 blikjes voor een euro.
Op jouw posting. 0,40 eurocent is ietsje minder dan een halve eurocent.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
HuH, hoe bereken jij dat nou weer ?![]()
Waar basseer jij dat op![]()
Ik typte het goed hoor !quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Op jouw posting. ¤ 0,40 eurocent is ietsje minder dan een halve eurocent.
Je zal ¤ 0,40 per stuk bedoeld hebben. Ofwel gewoon 40 eurocent.
Tuurlijk. Ga morgen maar eens kijken. En als het er daadwerkelijk zo staat als jij hebt geschreven, vertel mij dan even waar dat is. Dan ga ik toch wel zo'n ongelooflijke herrie schoppen in die winkel wegens foutieve prijsaanduidingen...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:19 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik typte het goed hoor !
Zo staat het ook in de winkel![]()
Nou kom maar naar de Aldi bij ons !quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ga morgen maar eens kijken. En als het er daadwerkelijk zo staat als jij hebt geschreven, vertel mij dan even waar dat is. Dan ga ik toch wel zo'n ongelooflijke herrie schoppen in die winkel wegens foutieve prijsaanduidingen...
Zoals eerder al vermeldquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:20 schreef DarkShine het volgende:
De Goldenpower is opgeslagen. Van ¤0,25 naar ¤0,29.
Smerig gedoe. Ik kom het steeds vaker bij de Aldi tegen dat producten ineens duurder zijn. Eerst maken ze grote krantenpagina's over de VASTE prijsverlagingen van bijvoorbeeld naturel en paprika chips voor maar 25 cent, nu kosten ze gewoon weer doodleuk 45 cent. Ook de ijsthee is in prijs verhoogd, best veel maar ik weet het niet meer precies te zeggen. Ik weet wel dat ik er bij de kassa pas achter kwam.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:20 schreef DarkShine het volgende:
De Goldenpower is opgeslagen. Van ¤0,25 naar ¤0,29.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tip: ze hebben dezelfde bij de AH. Dan staat er 'euroshopper' op de verpakking, daar zijn ze ook 17 cent per 6.
Haal zelf bij de Aldi meestal Golden Power, wat frisdrankdingen, iets van toetjes en brie/kaas. Meer eigenlijk niet, 't is niet mijn favo winkel.
ik heb ze vorige week gezien....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:17 schreef Matness het volgende:
de aldi heeft toch eens in de zoveel tijd van die dozen met een stuk of 100 brillendoekjes?
iemand enig idee wanneer ze weer komen?
Dan ga je er toch nog even kijken? Meestal hebben ze nog wel een paar verpakkingen liggen na een aanbieding.quote:
ja, ik ga morgen ff langsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:01 schreef reclamedoos het volgende:
[..]
Dan ga je er toch nog even kijken? Meestal hebben ze nog wel een paar verpakkingen liggen na een aanbieding.
Die hebben wij vorige week gekochtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:17 schreef Matness het volgende:
de aldi heeft toch eens in de zoveel tijd van die dozen met een stuk of 100 brillendoekjes?
iemand enig idee wanneer ze weer komen?
Tijgerbrood is zeker goed te doenquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:33 schreef Paul het volgende:
Zalm
Haring
Heel soms bier, maar vind het niet ZO qua smaak
Brood, is goed te doen![]()
Eiersalade etc
WC papier
Douchegel
Shampoo
Zeep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |