Oké, komt ie!
IJsthee citroen, appelsap, multivitaminesap, frisse fruit drank (nieuwe light appel-perzik is heel lekker!), yes aardbeienyoki, houdbare magere melk, ursi nepdanoontjes, meergranen brood, ham, kaas, boterhamworst, kalkoenfilet (is een aanrader), chips, hagelslag, beschuit, ontbijtkoek, groenteburgers, kaassouflés, worstenbroodjes, aardappels (je gooit er wel de helft van weg maar dan nog is het goedkoop), kaassaus, pastasaus, hawaiisaus, kip siam mix, toiletpapier, buttella braadboter, eieren, chocopasta, ... Vast nog wel meer.
Wat ik er zeker NIET koop zijn groenten en fruit, behalve misschien die in zakjes zoals sla. Maar het is me te vaak gebeurd dat ik het gewoon weg kon gooien. En er zijn meerdere dingen daar die ik niet lekker vind maar dat moet je gewoon zelf uitvinden denk ik. Bijv. de thee vind ik niet geweldig. Vlokken ook niet (nog niet zo lang in het assortiment). Zo zijn er nog wel wat producten.
Over het algemeen vind ik het vooral jammer dat er gewoon dingen zijn die ze niet verkopen. En dan heb ik het niet per se over vlees, want dat begrijp ik wel. Maar standaard dingen die ze niet hebben zoals kokosbrood (goed dat is niet heel standaard, toch gebruik ik het als voorbeeld want zulke soort dingen bedoel ik).
Ik denk dat je wel een week alleen spul van de Aldi kunt eten, maar dat is niet echt heel fijn.