Ja, de Aldi versie van Heinz sandwich spread is ook uit mijn filiaal verdwenen. Volgens een medewerker is ie uit het assortiment gehaald.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Jammer dat ze die struisvogelbiefstuk uit het assortiment hebben gehaald, weet iemand misschien hoe dat komt, er verdwijnen namelijk wel vaker goede produkten uit het assortiment zoals de druivensap, die was ook ineens weg...
2 Liter pakken, welke Aldi heeft dat?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:31 schreef Natalie het volgende:
Vooral die ijsthee. Die grote 2 liter pakken zijn een succes
Ook wel hagelslag en van dat spul voor op toastjes.
Pickwick Ijsthee is dus echt wel ff lekkerder dan die zoete overdone ijsthee van de Aldi. Krijg ik wel eens als ik ergens ben. Heb me ma verboden dergelijke dingen nog ooit mee te nemen brrrrr.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:28 schreef TeleluvR het volgende:
-ijsthee (soms, veel lekker dan de pickwick ijsthee)
Een kleine maar: Ik leng em altijd aan met water, 1:1. Anders is ie inderdaad te zoet. Die pickwick is sowieso niet te zuipen, wat je er ook mee doet...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:03 schreef Camplo het volgende:
[..]
Pickwick Ijsthee is dus echt wel ff lekkerder dan die zoete overdone ijsthee van de Aldi. Krijg ik wel eens als ik ergens ben. Heb me ma verboden dergelijke dingen nog ooit mee te nemen brrrrr.
Die ijsthee is zo zoet dat je hem blijft drinken.
Erna krijg je gelijk weer dorst, hup alweer een pak openquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:03 schreef Camplo het volgende:
[..]
Pickwick Ijsthee is dus echt wel ff lekkerder dan die zoete overdone ijsthee van de Aldi. Krijg ik wel eens als ik ergens ben. Heb me ma verboden dergelijke dingen nog ooit mee te nemen brrrrr.
Die ijsthee is zo zoet dat je hem blijft drinken.
Ik ben tegenwoordig verslaafd aan die Energydrinksquote:Op zondag 14 mei 2006 00:45 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben tegenwoordig verslaafd aan die choco-rozijnen van de Aldi![]()
Jij ben illegaal bezigquote:Op zondag 14 mei 2006 00:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zonnebloemolie voor in de auto. Als de slaolie bij de C1000 weer eens uitverkocht is.
En: Bier; wijn; koekjes; magnetronmaaltijden (die sate dingen), laatst nog een plantje!quote:Op zondag 14 mei 2006 21:58 schreef lovegrrl het volgende:
Kip kerrie salade![]()
![]()
![]()
toetjes![]()
IJsthee![]()
Batterijen![]()
![]()
Lege cd's![]()
brood, soms![]()
chips, soms![]()
yoghurtgums, soms
hebben ze die dan?
die laatste 2 omdat de Aldi hier bij het strand zit
Heb je het batavenbrood wel eens geprobeerd? Volkoren of met zonnebloempitten, dat brood vind ik echt geweldig! Is ook iets duurder dan het overige aldibrood, 1.10 ofzo.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:51 schreef descendent1 het volgende:
[..]
T brood van de Aldi vind ik alleen niet zo..
Blijft dat wel een beetje lang vers dan? Als in: echt vers en niet conserveermiddelenvers...quote:Op zondag 14 mei 2006 22:56 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Heb je het batavenbrood wel eens geprobeerd? Volkoren of met zonnebloempitten, dat brood vind ik echt geweldig! Is ook iets duurder dan het overige aldibrood, 1.10 ofzo.
Wie moet ik nu geloven dan?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:00 schreef Syytön het volgende:
Ik vind dat brood van de Aldi ook niet lekker. Dat Batavenbrood; veel te dikke plakken en te zompig en plakkerig.
oe, romance, samen inkopen en gezellig eten, moet kunnenquote:Op zondag 14 mei 2006 23:09 schreef Syytön het volgende:
Mij![]()
Want ik woon in Zwolle, en kom bij de zelfde Aldi. Die hier nog geen km. vandaan zit.![]()
Afgezien van dat 'plakkerig', klinkt het als lekker brood.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:00 schreef Syytön het volgende:
Ik vind dat brood van de Aldi ook niet lekker. Dat Batavenbrood; veel te dikke plakken en te zompig en plakkerig.
Dat is een erg logische redenatie ja...quote:Op zondag 14 mei 2006 23:09 schreef Syytön het volgende:
Mij![]()
Want ik woon in Zwolle, en kom bij de zelfde Aldi. Die hier nog geen km. vandaan zit.![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:15 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
oe, romance, samen inkopen en gezellig eten, moet kunnen
Klinkt duur...quote:Op zondag 14 mei 2006 23:38 schreef Syytön het volgende:
Ik eet uitsluitend Pain de Boulogne van de Appie, trouwens.![]()
koekjes ook ja, american cookiesquote:Op zondag 14 mei 2006 22:51 schreef descendent1 het volgende:
[..]
En: Bier; wijn; koekjes; magnetronmaaltijden (die sate dingen), laatst nog een plantje!Van alles eigelijk! T brood van de Aldi vind ik alleen niet zo..
ja, ik koop altijd golden power, why?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:07 schreef Sander170 het volgende:
Zijn er nog fokkers die bij de Aldi Energydrinks kopen![]()
![]()
Nee zomaar uit nieuwsgierigheidquote:Op maandag 15 mei 2006 11:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja, ik koop altijd golden power, why?
je schaamt je als je dat wel bent?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee zomaar uit nieusgierigheid
En ik wou niet dat ik de enige was die Energydrinks kocht![]()
Ze hebben toch alleen maar Golden Power![]()
Ja dan schaam ik mequote:Op maandag 15 mei 2006 11:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
je schaamt je als je dat wel bent?
ze hebbenook van die flesjes met geel spul, en blauw, en nog een kleur
is ook 'energy drink'
Jah die verkopen ze nu ook bij de ( Lidl )quote:Op maandag 15 mei 2006 12:28 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zag laatst gewoon condooms er liggenZouden mensen die nu echt daar gaan halen?
Een week met 1 brood?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:51 schreef Syytön het volgende:
[..]
1,80 EUR.![]()
Maar ach, ik doe er een week mee, en je moet niet teveel op eten bezuinigen.![]()
Handig ben jijquote:Op maandag 15 mei 2006 16:37 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Een week met 1 brood?![]()
Die dingen zijn bij mij na hooguit 3 dagen op... minstens 6 plakken per dag, anders overleef ik niet..![]()
![]()
Oh ja; en enrgiedrink; die sla ik er ook met trays tegelijk in; net als koffie!![]()
Ik ben een energiek persoon...quote:
Over die laaste zin van jou denk ik net zoquote:Op maandag 15 mei 2006 18:58 schreef MoreMini het volgende:
Oeeeeehhhhhhh dat lekkere roze ijs uit die kartonnen bak jammie jammie! En wijn.(die italiaanse dus..)
Oh wacht, ik eet nu ook zilvervliesrijst van de Aldi.. en macaroni.Ennn pastasaus... En Chocolet Chip Cookies. Enn cashewnootjes. Kip Siam Mix...
Kweenie hoor, maar vlees van de Aldi. Ik heb altijd het idee dat het vol BSE-bacteriën en andere ingespoten rotzooi zit.
Condooms van de Aldi. Ook daarbij denk ik: is die kwaliteit wel goed?![]()
Tina, was kostet die Kondome? 3,99!! Nein, 2,99, sie sind in Abrung angeboten!quote:Op maandag 15 mei 2006 20:44 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind het vlees wel betrouwbaar, maar bij condooms twijfel ik ook!
En ik nooit met CE keurmerkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:12 schreef Syytön het volgende:
Als het goed is zijn die condooms volgens de wet goedgekeurd, ze mogen niet zomaar zoiets verkopen. Als er een CE keurmerk op staat, is het goed.
Ik heb ze nog nooit gezien overigens.
Ik heb er laatst ook Cordon Blue`s gehaald maar ging er van over m`n nek. Geef mij die van de Lidl maar, zijn lekkerder en goedkoperquote:Op maandag 15 mei 2006 11:17 schreef Rhanna het volgende:
Golden Power, lasagna, ontbijtfit, en de Cordon Blue's
Met of zonder ananasvruchtjes erin...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:52 schreef Gunner het volgende:
Ik neem altijd die pittige Kip Kerrie salade. Laatst twee bakjes in huis, en de smaak was compleet anders. Meer mensen dat opgevallen?
Vlees koop ik nooit bij de Aldiquote:Op maandag 15 mei 2006 18:58 schreef MoreMini het volgende:
Kweenie hoor, maar vlees van de Aldi. Ik heb altijd het idee dat het vol BSE-bacteriën en andere ingespoten rotzooi zit.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vlees koop ik nooit bij de AldiBevroren vlees dat hoeft ik niet.
Die koop ik dus bij de C-1000 vers !
Wel bevroren kipquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:59 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
dat is net als van de AH ingevroren geweest waarsch, alleen weer ondooit.
dan kan je miss. nog beter t aldi vlees hebben.. steeds ingevroren geweest.
Het vlees is vers, verser kan haast niet en van hoge kwaliteit en voor eenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vlees koop ik nooit bij de AldiBevroren vlees dat hoeft ik niet.
Die koop ik dus bij de C-1000 vers !
Die energydrink vind je vast te zoet of niet somsquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:05 schreef Serendips het volgende:
Ice tea en die energydrinks van de Aldi, brrrrrr.....Dat vind ik echt chemische troep!
Wat haal ik er wel;
sinaasappelsap, multivitaminensap, broccoli, peultjes, uien, trostomaten, appels, eieren, kipkerriesalade (aanrader!!!), ciabatta, afbakbroodjes, afbakstokbrood, jam, saucijzenbroodjes, suiker, melk, spaghetti, spekjes, toetjes, diepvriespizza's, pistachenootjes, chocolate chip cookies, bitterboekjes, kauwgum, chocolade, ijs, plakjes oude kaas (aanrader!!!), geraspte kaas, mozzarella, brie, camembert, karnemelk, olijfolie, wasmiddel, tissues...
Dat zijn toch alle energy drinks?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Die energydrink vind je vast te zoet of niet soms![]()
Kriek lambic for life, homie!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:10 schreef Integrity het volgende:
[..]
Hey Petra, alles goed? Ben jij ook al zo'n Aldi freak
Welke kaas?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:13 schreef Integrity het volgende:
[..]
Hier, nog zo'n Aldi freak. Ik ga voor de KAAS!
Hoi André, ja het gaat prima - wel een beetje druk dus zometeen maar eens lekker slapen! Ik vind de Aldi een fijne winkel, de kaas is inderdaad prima maar ook veel andere producten zijn er goedkoop en toch lekker!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:10 schreef Integrity het volgende:
[..]
Hey Petra, alles goed? Ben jij ook al zo'n Aldi freak
Imago was nooit slecht, alleen discounter imago. Houden ze zelf in stand met hun beleid. Ik heb geen problemen met de Aldi. Slaap lekker straks, schoonzusje.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hoi André, ja het gaat prima - wel een beetje druk dus zometeen maar eens lekker slapen! Ik vind de Aldi een fijne winkel, de kaas is inderdaad prima maar ook veel andere producten zijn er goedkoop en toch lekker!
Het imago van de Aldi is ook lang niet meer zo slecht, erg veel mensen kopen er volgens mij inmiddels wel. En waarom ook niet.
Ja, en veel ook. Dat spul wordt echt nooit verkocht, de schappen staan er altijd vol mee. Het ziet er overigens ook aardig vies uit, typisch zo'n product van de aldi wat niet te hachelen is.quote:
Het komt ook aardig ranzig over.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:17 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ja, en veel ook. Dat spul wordt echt nooit verkocht, de schappen staan er altijd vol mee. Het ziet er overigens ook aardig vies uit, typisch zo'n product van de aldi wat niet te hachelen is.
Misschien is dat meer het gevoel wat ik erbij had.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:15 schreef Integrity het volgende:
[..]
Imago was nooit slecht, alleen discounter imago. Houden ze zelf in stand met hun beleid. Ik heb geen problemen met de Aldi. Slaap lekker straks, schoonzusje.
IK HEB HET GEZIEN!!!!!!!!!!11111!!!!!!!ONEONETWO!!!!!!!!!!1111THREEzweidreiquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:19 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Misschien is dat meer het gevoel wat ik erbij had.
De oude kaas eten wij dan weer niet, maar is die in blokken? Da's namelijk meestal een beetje te veel.
Dat vind ik ook direct het nadeel van de Aldi, dat je er vaak grootverpakkingen moet kopen. Van houdbare dingen vind ik het niet zo erg maar met een kleine vriezer (vriesvak) is het soms wel lastig om ingevroren spul te kopen bijvoorbeeld.
Maarja, elk nadeel heeft z'n voordeel: grootverpakkingen zijn nu eenmaal wel veel goedkoper.
Hebben jullie trouwens ook al gezien hoe veel vaste prijsverlagingen ze nu hebben doorgevoerd? Echt zeer alledaagse producten zijn flink in prijs verlaagd, het scheelt een heleboel (en het was al zo goedkoop).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |