Waar haal jij de bullit voor 25 cent... ik moet er 45 voor dokkenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:55 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Datzelfde heb je ook bij Dirk van den Broek, daar heb je Rodeo en Bullit.
En die zijn ook 25 cent per blikje![]()
Ik haal Bullit bij Dirk van den Broek voor maar 25 centquote:Op zaterdag 17 juni 2006 07:21 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Waar haal jij de bullit voor 25 cent... ik moet er 45 voor dokken![]()
Ze hebben ze vorig jaar ook gehad, toen waren ze na een week of twee opquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
zijn die kriekjes bij de aldi tijdelijke aanbiedingen ofzo? ik zie ze nooit
De kriekjes zijn lekker kan ik je wel vertellen. Heb maar 1 pack gekochtquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ze hebben ze vorig jaar ook gehad, toen waren ze na een week of twee op.
En nu hadden ze weer een grote pallet staan.
Ik denk inderdaad dat het een tijdelijke aanbieding is. 6 Kriekjes voor 3,49. Houdbaar tot 2008, dus je kunt een hele lading inslaan.
Bij de Aldi waren ze dus ook het goedkoopstquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:09 schreef Martijn_77 het volgende:
He kom op het gaat hier over wat je bij de Aldi haalt en niet waar de energie drank het goedkoopste is.
Graag weer een beetje ontopic
dat vraag ik me nog steeds afquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
zijn die kriekjes bij de aldi tijdelijke aanbiedingen ofzo? ik zie ze nooit
Ik zag het, twijfelde of ik het nou wel lekker vind.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Kriekjes zijn tijdelijke aanbiedingen.
Dit is letterlijk kersenbier. Fruitig, tsja, zijn kersen fruitig dan? Zoetig is het iig wel. IK vind het wel lekker, koop dan 1 pakje en als het niks is koop je het nooit meer? Ik denk niet dat ze het op dit moment nog op voorraad hebben.....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:37 schreef kabouter.muts het volgende:
[..]
Ik zag het, twijfelde of ik het nou wel lekker vind.
Ik ben niet zo dol op bier maar dit is fruitig en zoet toch?
Met 20 % vruchtensap?
Damn, double-damn and extra slice of double-double-damn! Waarom heeft mijn aldi dat niet?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:01 schreef arithaterhorst het volgende:
Bij Aldi Sud (in Emmerich): Paprika salami pikant.
Pas ontdekt, en zoooo lekker.![]()
En Grand Marnier voor 10 euro
Jawel maar bij wel meer dan de helft in NL is toch wel de verkoop prijs van energydrankjes ¤ 25 cent ( Aldi ).quote:Op maandag 18 september 2006 23:20 schreef Matness het volgende:
het wisselt hoor, bij de ene lidl zijn ze 25 cent, en bij de andere 29
aldi is wel prijsvast voor zover ik gemerkt heb
aldi sud is duitsquote:Op maandag 18 september 2006 23:21 schreef gronk het volgende:
[..]
Damn, double-damn and extra slice of double-double-damn! Waarom heeft mijn aldi dat niet?![]()
Daarom hou ik zoveel van Duitslandquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:12 schreef Matness het volgende:
[..]
aldi sud is duits
ik was toevallig van de week in duitsland, heb staan twijfelen over die grand marnier. toch maar niet gedaan.
welvier andere flessen sterke drank meegenomen![]()
overigens vind ik het wel jammer dat het assortiment van de nederlandse en duitse aldi totaal niet met elkaar te vergelijen is.
duitsland heeft zó onwijs veel meer, en ook veel meer mooie prijsjes.
Zou ik ook niet doen ook !quote:Op maandag 25 september 2006 21:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Brood kopen wij daar niet !
OMG, vreselijk beschimmelde broodquote:Op maandag 25 september 2006 23:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen ook !
Je koopt een hele brood en na 1 dag staat de schimmel er al op![]()
Kutbrood![]()
Dat is dus brood zonder veel conserveringsrotzooi is. Kan ook goed zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 23:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen ook !
Je koopt een hele brood en na 1 dag staat de schimmel er al op![]()
Kutbrood![]()
Als ik jou was zou ik er nooit aan beginnenquote:Op maandag 25 september 2006 23:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
OMG, vreselijk beschimmelde brood![]()
Ik bezoek de duitse Aldi zeer regelmatig; mijn ouders wonen er naast. Veel andere produkten dan in Nederland, vaak ook goedkoper.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:12 schreef Matness het volgende:
[..]
aldi sud is duits
ik was toevallig van de week in duitsland, heb staan twijfelen over die grand marnier. toch maar niet gedaan.
welvier andere flessen sterke drank meegenomen![]()
overigens vind ik het wel jammer dat het assortiment van de nederlandse en duitse aldi totaal niet met elkaar te vergelijen is.
duitsland heeft zó onwijs veel meer, en ook veel meer mooie prijsjes.
Wat is daar het nut van dan?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:34 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jij ben illegaal bezig![]()
Doe ik ook hoor![]()
Slaolie en de auto?quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:07 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Waarvan ?
Waar heb jij het nou weer over![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |