Waar haal jij de bullit voor 25 cent... ik moet er 45 voor dokkenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:55 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Datzelfde heb je ook bij Dirk van den Broek, daar heb je Rodeo en Bullit.
En die zijn ook 25 cent per blikje![]()
Ik haal Bullit bij Dirk van den Broek voor maar 25 centquote:Op zaterdag 17 juni 2006 07:21 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Waar haal jij de bullit voor 25 cent... ik moet er 45 voor dokken![]()
Ze hebben ze vorig jaar ook gehad, toen waren ze na een week of twee opquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
zijn die kriekjes bij de aldi tijdelijke aanbiedingen ofzo? ik zie ze nooit
De kriekjes zijn lekker kan ik je wel vertellen. Heb maar 1 pack gekochtquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ze hebben ze vorig jaar ook gehad, toen waren ze na een week of twee op.
En nu hadden ze weer een grote pallet staan.
Ik denk inderdaad dat het een tijdelijke aanbieding is. 6 Kriekjes voor 3,49. Houdbaar tot 2008, dus je kunt een hele lading inslaan.
Bij de Aldi waren ze dus ook het goedkoopstquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:09 schreef Martijn_77 het volgende:
He kom op het gaat hier over wat je bij de Aldi haalt en niet waar de energie drank het goedkoopste is.
Graag weer een beetje ontopic
dat vraag ik me nog steeds afquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
zijn die kriekjes bij de aldi tijdelijke aanbiedingen ofzo? ik zie ze nooit
Ik zag het, twijfelde of ik het nou wel lekker vind.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Kriekjes zijn tijdelijke aanbiedingen.
Dit is letterlijk kersenbier. Fruitig, tsja, zijn kersen fruitig dan? Zoetig is het iig wel. IK vind het wel lekker, koop dan 1 pakje en als het niks is koop je het nooit meer? Ik denk niet dat ze het op dit moment nog op voorraad hebben.....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:37 schreef kabouter.muts het volgende:
[..]
Ik zag het, twijfelde of ik het nou wel lekker vind.
Ik ben niet zo dol op bier maar dit is fruitig en zoet toch?
Met 20 % vruchtensap?
Damn, double-damn and extra slice of double-double-damn! Waarom heeft mijn aldi dat niet?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:01 schreef arithaterhorst het volgende:
Bij Aldi Sud (in Emmerich): Paprika salami pikant.
Pas ontdekt, en zoooo lekker.![]()
En Grand Marnier voor 10 euro
Jawel maar bij wel meer dan de helft in NL is toch wel de verkoop prijs van energydrankjes ¤ 25 cent ( Aldi ).quote:Op maandag 18 september 2006 23:20 schreef Matness het volgende:
het wisselt hoor, bij de ene lidl zijn ze 25 cent, en bij de andere 29
aldi is wel prijsvast voor zover ik gemerkt heb
aldi sud is duitsquote:Op maandag 18 september 2006 23:21 schreef gronk het volgende:
[..]
Damn, double-damn and extra slice of double-double-damn! Waarom heeft mijn aldi dat niet?![]()
Daarom hou ik zoveel van Duitslandquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:12 schreef Matness het volgende:
[..]
aldi sud is duits
ik was toevallig van de week in duitsland, heb staan twijfelen over die grand marnier. toch maar niet gedaan.
welvier andere flessen sterke drank meegenomen![]()
overigens vind ik het wel jammer dat het assortiment van de nederlandse en duitse aldi totaal niet met elkaar te vergelijen is.
duitsland heeft zó onwijs veel meer, en ook veel meer mooie prijsjes.
Zou ik ook niet doen ook !quote:Op maandag 25 september 2006 21:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Brood kopen wij daar niet !
OMG, vreselijk beschimmelde broodquote:Op maandag 25 september 2006 23:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen ook !
Je koopt een hele brood en na 1 dag staat de schimmel er al op![]()
Kutbrood![]()
Dat is dus brood zonder veel conserveringsrotzooi is. Kan ook goed zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 23:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen ook !
Je koopt een hele brood en na 1 dag staat de schimmel er al op![]()
Kutbrood![]()
Als ik jou was zou ik er nooit aan beginnenquote:Op maandag 25 september 2006 23:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
OMG, vreselijk beschimmelde brood![]()
Ik bezoek de duitse Aldi zeer regelmatig; mijn ouders wonen er naast. Veel andere produkten dan in Nederland, vaak ook goedkoper.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:12 schreef Matness het volgende:
[..]
aldi sud is duits
ik was toevallig van de week in duitsland, heb staan twijfelen over die grand marnier. toch maar niet gedaan.
welvier andere flessen sterke drank meegenomen![]()
overigens vind ik het wel jammer dat het assortiment van de nederlandse en duitse aldi totaal niet met elkaar te vergelijen is.
duitsland heeft zó onwijs veel meer, en ook veel meer mooie prijsjes.
Wat is daar het nut van dan?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:34 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jij ben illegaal bezig![]()
Doe ik ook hoor![]()
Slaolie en de auto?quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:07 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Waarvan ?
Waar heb jij het nou weer over![]()
De Goldenpower kost in België dan ook weer het dubbele van hier... En in België ook veel andere producten dan hierquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:56 schreef Katinkat het volgende:
[..]
Ik bezoek de duitse Aldi zeer regelmatig; mijn ouders wonen er naast. Veel andere produkten dan in Nederland, vaak ook goedkoper.
Dat moet je niet aan mij vragen !quote:
Nee, ik nooitquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:38 schreef Erasmo het volgende:
Heeft iemand die rare paddestoelenmix al geprobeerd?
Zouden het stiekem giftige zijnquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:38 schreef Erasmo het volgende:
Heeft iemand die rare paddestoelenmix al geprobeerd?
Blikken of potten? Heb er net naar gezocht maar zag alleen die potten in olie voor 1 euro nogwat... En die feta smaakt nergens naar!quote:Op donderdag 21 september 2006 14:00 schreef Matness het volgende:
vorige week was ik dus bij die duitse aldi..
en zag daar onwijs grote blikken staan met feta kaas erin, voor maar 5 euro
net ging ik hier naar de aldi, hebben ze hier die blikken ook
meegenomen dus
en 2 kruidenplantjes, peterselie en basilicum! kost maar 50 cent per stuk, geen geld hoor.
hoge blikken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Blikken of potten? Heb er net naar gezocht maar zag alleen die potten in olie voor 1 euro nogwat... En die feta smaakt nergens naar!
Morgen eens kijken, kom toch langs een Aldi als ik van school naar het (bus)station loop.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:04 schreef Matness het volgende:
[..]
hoge blikken.
käse in saltwasserlake ofzoiets.
met een soort plastic achtig deksel.
4,99, en ik vind 'm heerlijk.
ze liggen in de koeling
En met veel pech worden ze ¤ 0,40 euro centquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:40 schreef Heidi- het volgende:
grrr vreselijk dat aldi nu weer 0.29 ¤ heeft gemaakt van de prijs van Golden Powerstraks gaan ze weer naar de prijs van 2002
0.35 ¤ (oh erg dat ik dat weet
) nou ja hopen dat ze het weer gaan verlagen!
Da's toch niet erg? Dan heb je 250 blikjes voor een euro.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
En met veel pech worden ze ¤ 0,40 euro cent![]()
HuH, hoe bereken jij dat nou weer ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's toch niet erg? Dan heb je 250 blikjes voor een euro.
Op jouw posting. 0,40 eurocent is ietsje minder dan een halve eurocent.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
HuH, hoe bereken jij dat nou weer ?![]()
Waar basseer jij dat op![]()
Ik typte het goed hoor !quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Op jouw posting. ¤ 0,40 eurocent is ietsje minder dan een halve eurocent.
Je zal ¤ 0,40 per stuk bedoeld hebben. Ofwel gewoon 40 eurocent.
Tuurlijk. Ga morgen maar eens kijken. En als het er daadwerkelijk zo staat als jij hebt geschreven, vertel mij dan even waar dat is. Dan ga ik toch wel zo'n ongelooflijke herrie schoppen in die winkel wegens foutieve prijsaanduidingen...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:19 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik typte het goed hoor !
Zo staat het ook in de winkel![]()
Nou kom maar naar de Aldi bij ons !quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ga morgen maar eens kijken. En als het er daadwerkelijk zo staat als jij hebt geschreven, vertel mij dan even waar dat is. Dan ga ik toch wel zo'n ongelooflijke herrie schoppen in die winkel wegens foutieve prijsaanduidingen...
Zoals eerder al vermeldquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:20 schreef DarkShine het volgende:
De Goldenpower is opgeslagen. Van ¤0,25 naar ¤0,29.
Smerig gedoe. Ik kom het steeds vaker bij de Aldi tegen dat producten ineens duurder zijn. Eerst maken ze grote krantenpagina's over de VASTE prijsverlagingen van bijvoorbeeld naturel en paprika chips voor maar 25 cent, nu kosten ze gewoon weer doodleuk 45 cent. Ook de ijsthee is in prijs verhoogd, best veel maar ik weet het niet meer precies te zeggen. Ik weet wel dat ik er bij de kassa pas achter kwam.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:20 schreef DarkShine het volgende:
De Goldenpower is opgeslagen. Van ¤0,25 naar ¤0,29.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tip: ze hebben dezelfde bij de AH. Dan staat er 'euroshopper' op de verpakking, daar zijn ze ook 17 cent per 6.
Haal zelf bij de Aldi meestal Golden Power, wat frisdrankdingen, iets van toetjes en brie/kaas. Meer eigenlijk niet, 't is niet mijn favo winkel.
ik heb ze vorige week gezien....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:17 schreef Matness het volgende:
de aldi heeft toch eens in de zoveel tijd van die dozen met een stuk of 100 brillendoekjes?
iemand enig idee wanneer ze weer komen?
Dan ga je er toch nog even kijken? Meestal hebben ze nog wel een paar verpakkingen liggen na een aanbieding.quote:
ja, ik ga morgen ff langsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:01 schreef reclamedoos het volgende:
[..]
Dan ga je er toch nog even kijken? Meestal hebben ze nog wel een paar verpakkingen liggen na een aanbieding.
Die hebben wij vorige week gekochtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:17 schreef Matness het volgende:
de aldi heeft toch eens in de zoveel tijd van die dozen met een stuk of 100 brillendoekjes?
iemand enig idee wanneer ze weer komen?
Tijgerbrood is zeker goed te doenquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:33 schreef Paul het volgende:
Zalm
Haring
Heel soms bier, maar vind het niet ZO qua smaak
Brood, is goed te doen![]()
Eiersalade etc
WC papier
Douchegel
Shampoo
Zeep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |