De Aldi heeft zeer goede oude kaas in een kleine verpakking; een plak of acht in een doosje. Hij heet 'Old Gouda' en is denk ik de kopie van 'Old Amsterdam'. Echt een aanrader!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:19 schreef p-etr-a het volgende:
De oude kaas eten wij dan weer niet, maar is die in blokken? Da's namelijk meestal een beetje te veel.
Bedankt voor de tip, ik zal er eens naar kijken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:07 schreef Serendips het volgende:
[..]
De Aldi heeft zeer goede oude kaas in een kleine verpakking; een plak of acht in een doosje. Hij heet 'Old Gouda' en is denk ik de kopie van 'Old Amsterdam'. Echt een aanrader!
en die is heel goedkoop; 80 cent voor 4 stronkjes of zo....quote:Op maandag 29 mei 2006 19:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Wij hebben pas witlof gekocht bij de Aldi
En die was geweldig goed.![]()
Ik ook niet alles bij de supermarkt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:06 schreef crohntje het volgende:
Mijn groenteman is ook heel goedkoop. Groente koop ik meestal niet bij een supermarkt.
watte?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:40 schreef whispers het volgende:
- centrifuge voor uraniumverrijking
- margaret thatcher-koekjes
Maar ze hebben geen slechte groente'squote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:34 schreef crohntje het volgende:
Ja, die groentemannen die aan de deur komen zijn duurder. Zijn wel een uitstervend ras... Wel gemakkelijk aan de deur, maar daar betaal je voor.
je had 4 karren vol?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
vanavond voor 70 euro boodschappen gedaan bij de aldi
Wat had je dan allemaal gehaald?quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
frisdrank, daar gaat al veel geld inzitten
voornameljk het bier gedeelte, duhquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:13 schreef Serendips het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dan moet je al heel wat cola kopen....![]()
Mee eens, dat is inderdaad niet te zuipenquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:03 schreef djkoelkast het volgende:
gadverdamme bier en frisdrank van de aldi vind ik echt niet te zuipen
Die Kaapse Pracht Rose is prima.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:43 schreef Fuente het volgende:
Welke wijn is nou lekker van de Aldi? daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Château Migrainequote:Op donderdag 1 juni 2006 10:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wel eens van die pakken wijn gehaald voor een feestje, wat voor wijn is dat ook al weer?
Liebfraumilch? (de witte dan)quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wel eens van die pakken wijn gehaald voor een feestje, wat voor wijn is dat ook al weer?
Die gasten vallen altijd op he,quote:Op donderdag 1 juni 2006 07:34 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind het altijd zo mooi hoe jongens van de middelbare school golden power en chips enzo kopen bij de Aldi. Gisteren ook weer een, die ging langs de kassa met twee blikjes golden power, een zak chocoladepinda's en extra grote stroopwafels.
En waren kneiterstoned, en dus konden ze niet naar huis....quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:06 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Die gasten vallen altijd op he,
ze hadden zeker ook petjes op![]()
Ja, die! Prima te drinken hoor, voor een feestjequote:Op donderdag 1 juni 2006 14:06 schreef Adurothiel het volgende:
Liebfraumilch? (de witte dan)
Die heb ik hier iig staan, best lekker slobberwijntje op zich
Ja hoor, fijne voorraad!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die! Prima te drinken hoor, voor een feestje
Ja en nu zijn ze allemaal op de kermis.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:06 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Die gasten vallen altijd op he,
ze hadden zeker ook petjes op![]()
iewwwwquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Ja, die! Prima te drinken hoor, voor een feestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |