quote:Op donderdag 27 april 2006 22:56 schreef Aventura het volgende:
Ik ben klaar voor het WK
..en voor Koninginnedag (shirtje is veel oranje-er dan op de foto)
quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, ik vind ze ook afgrijselijk. En wie ik er ook mee zie lopen, ze zien er allemaal niet uit.
Dit is mijn nieuwste truitje, de variant op Bikkemberg:
Oh enne...hij kostte maar 5 euro
quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:52 schreef schatje het volgende:
Twee Adidas hoodies van de Missy Elliot lijn. In het grijs en in het oranje.
En een broek uit diezelfde lijn.
Allemaal opruiming.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:57 schreef Mustard_Man het volgende:
check vooral mn stoere bedovertrekding.![]()
Dat ga je niet menen? Welke winkel verkoopt die zooi in godsnaam? Ik wil niet gemeen zijn, maar het is echt foute kleding! Die tribal... de overgangen in de shirts...die broek!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:06 schreef Mustard_Man het volgende:
nouja zeg!11 die kleren heb ik vandaag gekocht!!![]()
ben ik dan echt de enige die niks over mode, kleding en kledingmerken/winkels weet?![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:09 schreef Maikuuul het volgende:
Het is niet echt een nieuw truitje....
http://www.youtube.com/watch?v=RzRThIfm_a0
Maar hijs nog zo goed als nieuw !
omfg, wat een trieste draakquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:09 schreef Maikuuul het volgende:
Het is niet echt een nieuw truitje....
http://www.youtube.com/watch?v=RzRThIfm_a0
Maar hijs nog zo goed als nieuw !
Je had nog beter naar het Leger des Heils kunnen gaan. Kun je het niet ruilen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:10 schreef Mustard_Man het volgende:
ik moet wel bekennen dat ik het zelf ook niet erg leuk vind maar ik had hoognodig nieuwe kleding nodig en kon niks beters vinden![]()
Dat beest heet een panther hoor !quote:
no way dat ik binnenkort nóg een keer ga kledingwinkelen. dat overleef ik niet. verschrikkelijk vind ik dat. kleren passen enzoquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je had nog beter naar het Leger des Heils kunnen gaan. Kun je het niet ruilen?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:09 schreef One_conundrum het volgende:
Minstens zo fout.
Open je eigen topic. Wij helpen je wel aan goeie kleren!
In welke winkels koop jij kleding?? Ik zou eens een andere gaan proberen!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:10 schreef Mustard_Man het volgende:
ik moet wel bekennen dat ik het zelf ook niet erg leuk vind maar ik had hoognodig nieuwe kleding nodig en kon niks beters vinden![]()
ey je ziet er niet bol uit dusquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:43 schreef Mustard_Man het volgende:
ik had trouwens het volgende aan toen ik de stad inging:
[afbeelding]
zeker ook heel fout?
Tering, die Mustard_Man lacht zich ondertussen helemaal suf. Die plaatjes heeft ie natuurlijk gewoon opgedaan via Markplaats of met Google.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:25 schreef miss.cutie4you het volgende:
Strapless topjes van de Fishbone!
[afbeelding]
Simpele rokjes van de H&M
[afbeelding]
Ook van de H&M
[afbeelding]
Heb eigenlijk nog meer gekocht, maar wil het topic niet overbelasten![]()
Erg leuk.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:25 schreef miss.cutie4you het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook van de H&M
[afbeelding]
Gewoon kopen wat je leuk vindt. Kan jou het verrekken wat andere daarvan vinden...quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:43 schreef Mustard_Man het volgende:
ik had trouwens het volgende aan toen ik de stad inging:
[afbeelding]
zeker ook heel fout?
Juiste instelling!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gewoon kopen wat je leuk vindt. Kan jou het verrekken wat andere daarvan vinden...
Zo is het maar netquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gewoon kopen wat je leuk vindt. Kan jou het verrekken wat andere daarvan vinden...
Die strapless topjes zijn leuk! alleen ik ken het merk Fishbone nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:25 schreef miss.cutie4you het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook van de H&M
[afbeelding]
Fishbone is my favourite!!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
Die strapless topjes zijn leuk! alleen ik ken het merk Fishbone nietwaar verkopen ze dat?
Vette polo, maar koop hem eens een paar maatjes strakker. Veeeeeel stijlvoller imoquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:21 schreef Ewaldus het volgende:
[afbeelding]
Polo van Fred Perry
en die broek is ook nieuw, Kuyichi
Heb je daar ook een foto van als je hem aanhebt? ben ik wel benieuwd naarquote:Op zondag 14 mei 2006 13:03 schreef Beaker het volgende:
Gekcoht bij Cora Kemperman gisteren in Breda, een MC Hammer-broek
[afbeelding]
True, helemaal mee eensquote:Op zondag 14 mei 2006 15:18 schreef Scummy het volgende:
[..]
Vette polo, maar koop hem eens een paar maatjes strakker. Veeeeeel stijlvoller imo![]()
ja ind je ziet nu een beetje apart zoquote:Op zondag 14 mei 2006 15:22 schreef BoterKlontje het volgende:
[..]
Heb je daar ook een foto van als je hem aanhebt? ben ik wel benieuwd naar
Is dat voor het paardrijden?quote:Op zondag 14 mei 2006 13:03 schreef Beaker het volgende:
Gekcoht bij Cora Kemperman gisteren in Breda, een MC Hammer-broek
[afbeelding]
Waar gehaald? En ook in het wit?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mijn laatste aankoop is dit polo'tje:
[afbeelding]
Daarom! laat mij die mening ook vormen. Ook niet iedereen kan een wortelbroek hebben, ben nog maar 3 meisjes (waaronder 2 zusjes) tegen gekomen die het wel konden hebben en het aandurfden en dan juich ik heel erg toe.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:37 schreef Beaker het volgende:
Ghehehehe, kwee niet hoorHij is niet precies het zelfde als op deze foto, maar het idee komt aardig in de buurt
Het kruis van mijn broek zit bijna op mijn knieen en als ik hem aan heb is het net een ballonrok
![]()
De verkoopster zei ook al, je vind het leuk of je vind het vreselijk!
zie het wel vaak in de American Today van Groningen hangen, maar zal dus wel erg oude collectie zijnquote:Op zondag 14 mei 2006 17:59 schreef ook_gek het volgende:
Alles komt uit de US vandaan. Is van het merk Abercrombie & Fitch. Nergens in nederland te krijgen en zo wel is het een hele ouwe collectie
Nog nooit gezien, verwar je het niet met hun huismerk?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:06 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
zie het wel vaak in de American Today van Groningen hangen, maar zal dus wel erg oude collectie zijn![]()
Nee in de America today hebben ze echt abercromdie & fitchquote:Op zondag 14 mei 2006 19:25 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, verwar je het niet met hun huismerk?
Jullie vinden het vast niksquote:Op zondag 14 mei 2006 18:28 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Daarom! laat mij die mening ook vormen. Ook niet iedereen kan een wortelbroek hebben, ben nog maar 3 meisjes (waaronder 2 zusjes) tegen gekomen die het wel konden hebben en het aandurfden en dan juich ik heel erg toe.
Laat daarom zien hoe het jou staat! ik juich de aankoop in ieder geval al toe
Ik vind het maar rare(en meestal lelijke) broeken.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:18 schreef Beaker het volgende:
[..]
Jullie vinden het vast niksBegin zelf al spijt te krijgen van mijn aankoop
eh....wat is een wortelbroek? plaatje
Oke, de broek gaat terug
[afbeelding]
heel verstandigquote:
Aaaaaaaah die broeken vind ik echt zoo zwaar geweldig!quote:Op zondag 14 mei 2006 20:18 schreef Beaker het volgende:
[..]
Jullie vinden het vast niksBegin zelf al spijt te krijgen van mijn aankoop
eh....wat is een wortelbroek? plaatje
Oke, de broek gaat terug
[afbeelding]
Gekocht bij Cora Kempermanquote:Op zondag 14 mei 2006 20:44 schreef booo het volgende:
[..]
Aaaaaaaah die broeken vind ik echt zoo zwaar geweldig!![]()
Is dat er eentje met zo'n hele dunne zachte stof?!
Die kan ik dus echt nergens vinden!![]()
Ja het is Levi's, maar ik moet het eerst even korter laten maken want hij is nogal langquote:Op zondag 14 mei 2006 17:18 schreef One_conundrum het volgende:
@ beaker: maak eens een foto waarop je die broek draagt!!!!
@ Snoephond: is dat een Levi's? en maak ook eens een foto waarop je dat ding draagt!
BVD
heppie een dikke kont?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:42 schreef kaos- het volgende:
Moet er niet aan denken om die wortelbroeken te dragen.
Sommige loose modellen zitten me al niet los genoeg, kan je nagaan
Maarja ze zijn echt veel te lang en omvouwen vind ik ook niet, maarja ik zie wel.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:17 schreef One_conundrum het volgende:
Neeeeeeeeeej, nooit korter laten maken. Originele stiksel zijn zeer belangrijkk
kijk eerst hoe het staat als je ze omvouwt of mee sleept (als ze niet veel te lang zijn)
naar binnen vouwen en aftapen met speciale plakband (ziekenhuisplakband). Kan je het altijd weer weghalen.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:47 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
Maarja ze zijn echt veel te lang en omvouwen vind ik ook niet, maarja ik zie wel.
die polo's.........waar?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mijn laatste aankoop is dit polo'tje:
[afbeelding]
Wat is er zo erg aan korter maken?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:52 schreef One_conundrum het volgende:
ruil em dan in voor een kortere. Vernaaien is verneuken! zonde van een broek van +100 euro
Nee ik heb zogeheten voetbal benen, en voor een blanke heb ik idd wel een ronde kont jaquote:
Je ziet et er altijd aan! het verneukt gewoon je broek. Meestal zijn de uiteinden van de pijpen ietwat geribbeld en 'Worn' Gemaakt en wat dikker. Daarna is het gewoon een vouw in je broekquote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:32 schreef kaos- het volgende:
[..]
Nee ik heb zogeheten voetbal benen, en voor een blanke heb ik idd wel een ronde kont ja
Dat is dan weer wat positiever dan dat "kermis-hoofd" van mij of niet ?quote:
Daar kan een zak over.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:45 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat is dan weer wat positiever dan dat "kermis-hoofd" van mij of niet ?
quote:
huh?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:55 schreef evil-me het volgende:
ik vraag me altijd af hoe de mensen die hier posten of in andere lif topic er in het echt uitzien heben jullie dat ook?
edit: wo psycha ik had je echt niet zo verwacht ivm P!atD topic en je reacties hier.
laat maar.. gevondenquote:Op maandag 15 mei 2006 12:03 schreef M3THoD_MAN het volgende:
De volgende artikelen staan in bestelling en worden binnenkort geleverd.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch gevonden!
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:03 schreef M3THoD_MAN het volgende:
De volgende artikelen staan in bestelling en worden binnenkort geleverd.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch gevonden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |