sukkelquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:25 schreef _Gromit_ het volgende:
Weinig duur spul te bekennen hier, dit is een gepasseerd station voor mij.
Beter had ik het niet kunnen verwoorden. Mijn complimenten, dame.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:03 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kleding moet ook duur zijn hè, anders is het lelijk.
Ja, ik vind ze ook afgrijselijk. En wie ik er ook mee zie lopen, ze zien er allemaal niet uit.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:53 schreef karoltje het volgende:
[..]
Er zijn dus mensen die dat echt kopen..!!![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:01 schreef One_conundrum het volgende:
hij schijnt door haha, het zomerstoelkussenmotiefje
dat kan ik wel waarderen, gewoon de draak steken met nietszeggende merken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, ik vind ze ook afgrijselijk. En wie ik er ook mee zie lopen, ze zien er allemaal niet uit.
Dit is mijn nieuwste truitje, de variant op Bikkemberg:
[afbeelding]
dat kan ik wel waarderen, gewoon de draak steken met nietszeggende merken.
big ups![]()
Oh enne...hij kostte maar 5 euro
Brrr, ik heb ze ook aangepast: ze staan echt mo*gool!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:53 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik vind ze ook verschrikkelijk, ik zou er nog niet dood mee gevonden willen worden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:53 schreef karoltje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:58 schreef Shirley het volgende:
Dit is mijn nieuwste truitje, de variant op Bikkemberg:
[afbeelding]
Oh enne...hij kostte maar 5 euro
Staat genoteerd hoor.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:25 schreef _Gromit_ het volgende:
Weinig duur spul te bekennen hier, dit is een gepasseerd station voor mij.
Ik weet niet of je het tegen mij had maar "mijn geweldige ding"quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:56 schreef Longer het volgende:
Maar waarom post hij dan? Om zonodig de mensen af te kraken die basic kleding kopen die ze erg leuk vinden!
Reageer dan gewoon niet.
PescaPallaMarcusManu Geweldig ding wat je heb gehaald
Ps. Ik zie liever vrouwen in leuke normale basic kleding dan uitmermate dure kleding. Dat straalt terplekke arrogantie uit.
Zolang je nog niet in t Gooi woont heb je geen reden om arrogant te doen/zijn
Post lekker verder met leuke GOEDKOPE kleding
Owja voordat ik het vergeet te zeggen: Mensen die kleding mooi vinden omdat het prijzig is en het daarom ook mooi vinden, hebben wat te verbergen. je mooi maken met dure kleding kan altijd. Probeer je maar eens mooi te maken met basic kleding. Mensen die dat voor elkaar krijgen (heel veel) zijn in dure kleding extra knap
GMTAquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:58 schreef karoltje het volgende:
Zowel je bedovertrekding als je kleding zijn nodig aan een update toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |