Vette polo, maar koop hem eens een paar maatjes strakker. Veeeeeel stijlvoller imoquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:21 schreef Ewaldus het volgende:
[afbeelding]
Polo van Fred Perry
en die broek is ook nieuw, Kuyichi
Heb je daar ook een foto van als je hem aanhebt? ben ik wel benieuwd naarquote:Op zondag 14 mei 2006 13:03 schreef Beaker het volgende:
Gekcoht bij Cora Kemperman gisteren in Breda, een MC Hammer-broek
[afbeelding]
True, helemaal mee eensquote:Op zondag 14 mei 2006 15:18 schreef Scummy het volgende:
[..]
Vette polo, maar koop hem eens een paar maatjes strakker. Veeeeeel stijlvoller imo![]()
ja ind je ziet nu een beetje apart zoquote:Op zondag 14 mei 2006 15:22 schreef BoterKlontje het volgende:
[..]
Heb je daar ook een foto van als je hem aanhebt? ben ik wel benieuwd naar
Is dat voor het paardrijden?quote:Op zondag 14 mei 2006 13:03 schreef Beaker het volgende:
Gekcoht bij Cora Kemperman gisteren in Breda, een MC Hammer-broek
[afbeelding]
Waar gehaald? En ook in het wit?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mijn laatste aankoop is dit polo'tje:
[afbeelding]
Daarom! laat mij die mening ook vormen. Ook niet iedereen kan een wortelbroek hebben, ben nog maar 3 meisjes (waaronder 2 zusjes) tegen gekomen die het wel konden hebben en het aandurfden en dan juich ik heel erg toe.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:37 schreef Beaker het volgende:
Ghehehehe, kwee niet hoorHij is niet precies het zelfde als op deze foto, maar het idee komt aardig in de buurt
Het kruis van mijn broek zit bijna op mijn knieen en als ik hem aan heb is het net een ballonrok
![]()
De verkoopster zei ook al, je vind het leuk of je vind het vreselijk!
zie het wel vaak in de American Today van Groningen hangen, maar zal dus wel erg oude collectie zijnquote:Op zondag 14 mei 2006 17:59 schreef ook_gek het volgende:
Alles komt uit de US vandaan. Is van het merk Abercrombie & Fitch. Nergens in nederland te krijgen en zo wel is het een hele ouwe collectie
Nog nooit gezien, verwar je het niet met hun huismerk?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:06 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
zie het wel vaak in de American Today van Groningen hangen, maar zal dus wel erg oude collectie zijn![]()
Nee in de America today hebben ze echt abercromdie & fitchquote:Op zondag 14 mei 2006 19:25 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, verwar je het niet met hun huismerk?
Jullie vinden het vast niksquote:Op zondag 14 mei 2006 18:28 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Daarom! laat mij die mening ook vormen. Ook niet iedereen kan een wortelbroek hebben, ben nog maar 3 meisjes (waaronder 2 zusjes) tegen gekomen die het wel konden hebben en het aandurfden en dan juich ik heel erg toe.
Laat daarom zien hoe het jou staat! ik juich de aankoop in ieder geval al toe
Ik vind het maar rare(en meestal lelijke) broeken.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:18 schreef Beaker het volgende:
[..]
Jullie vinden het vast niksBegin zelf al spijt te krijgen van mijn aankoop
eh....wat is een wortelbroek? plaatje
Oke, de broek gaat terug
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |