Dankje!quote:
Hai lieverdquote:Op maandag 8 mei 2006 20:16 schreef Baloetjuh het volgende:
Volgende alweer!!
Ben te zenuwachtig voor morgen, dus blijf nog ff hangen!
En F5-en![]()
Hoewe ik ook wel zin heb om lekker in mn bedje te liggen nu!
Ben best moe! Zware dagen achter de rug!![]()
Maar wel leuk!![]()
Spreekt daar de aanstaande papa?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:31 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Hai lieverd![]()
Rust lekker uit, morgen word het een zware ochtend voor ons!
wel harstikke spannend natuurlijk!
OOOhquote:Op maandag 8 mei 2006 21:31 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Hai lieverd![]()
Rust lekker uit, morgen word het een zware ochtend voor ons!
wel harstikke spannend natuurlijk!
Ik ook! Ik ook!quote:Op maandag 8 mei 2006 22:21 schreef Belana het volgende:wat een voorspoedige bevalling!! Vanmiddag om 12.19 heeft ze nog gepost!! Ik wil ook zo bevallen
JA!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:40 schreef Neuk het volgende:
[..]
Spreekt daar de aanstaande papa?
Ik ben niet nieuwsgierig, hoor. Ik wil gewoon alles graag weten
Jullie waren toch uit elkaar? Of heb ik nu iets helemaal verkeerd begrepen?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:42 schreef Eliminator20 het volgende:
JA!![]()
Niet gepland, zeker wel gewenst!
Vind het wel een beetje eng, en moet nog een beetje aan het idee wennen dat ik binnenkort papa wordt, maar kijk er naar uit om samen met mijn lieve vriendinnetje een gelukkig gezinnetje te vormen!![]()
Ben ik dus niet de enige die dat begrepen hadquote:Op maandag 8 mei 2006 23:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jullie waren toch uit elkaar? Of heb ik nu iets helemaal verkeerd begrepen?
Klopt, daar was ook een topic over geweest. Gelukkig zijn wij (voor we wisten van de zwangerschap) weer naar elkaar gegroeid en zijn we er achter gekomen dat we niet zonder elkaar kunnen, en dat we ontzettend veel van elkaar houden en gewoon samen verder willen gaan. Het hielp natuurlijk ook dat haar ouders voor een week in Turkije zaten.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jullie waren toch uit elkaar? Of heb ik nu iets helemaal verkeerd begrepen?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:08 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Het hielp natuurlijk ook dat haar ouders voor een week in Turkije zaten.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:11 schreef dutchie het volgende:
Tamea, zo schuif je ineens wel heel snel naar boven hè? Ik ben nog steeds in de ontkenningsfase.![]()
Oh ja, dat topic ken ik wel.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:08 schreef Eliminator20 het volgende:
Klopt, daar was ook een topic over geweest.
Fijn voor jullie.quote:Gelukkig zijn wij (voor we wisten van de zwangerschap) weer naar elkaar gegroeid en zijn we er achter gekomen dat we niet zonder elkaar kunnen, en dat we ontzettend veel van elkaar houden en gewoon samen verder willen gaan. Het hielp natuurlijk ook dat haar ouders voor een week in Turkije zaten.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:41 schreef Tosca het volgende:
Wat lief!Ik zie het gewoon voor me dat ie zo zenuwachtig doet. Mannen zijn zo leuk dan.
nee nog helemaal niets... maar ik denk toch wel dat ze ondertussen bevallen is... ik las ergens 7.06... Ze heeft iig een zoon.. maar hoe ie heet???quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:41 schreef dutchie het volgende:
Vicky, ik zie jou kort na mij reageren en ik denk: Die heeft nieuws over haar vriendin.
nee ze heeft het veel te druk joh met genieten van die kleine. Hij is wel geboren lees ik net op haar site... Maar dat via een berichtje van iemand anders....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:00 schreef dutchie het volgende:
O?Op een andere site ofzo, niet via een sms-je?
En eergisteren nog zegt Baloutjuh dat jullie uit elkaar zijn, das dan snel weer goedgemaakt?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:08 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Klopt, daar was ook een topic over geweest. Gelukkig zijn wij (voor we wisten van de zwangerschap) weer naar elkaar gegroeid en zijn we er achter gekomen dat we niet zonder elkaar kunnen, en dat we ontzettend veel van elkaar houden en gewoon samen verder willen gaan. Het hielp natuurlijk ook dat haar ouders voor een week in Turkije zaten.
nee mijn vriendin.. Ice weet ik niet..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Ais een zoon?
kan dit gerucht bevestigd worden bron enzo
Op haar weblog? Of haar eigen fotosite? Ik ben zo benieuwd!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee ze heeft het veel te druk joh met genieten van die kleine. Hij is wel geboren lees ik net op haar site... Maar dat via een berichtje van iemand anders....
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:16 schreef nanalune het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
NIENKE!
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd met jullie dochter PM-girl&man!
Nee ik ook niet jeez manquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik krijg geen baby vandaag voor de duidelijkheid![]()
Gefelicteerdquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:58 schreef Baloetjuh het volgende:
Ben net terug van t ziekenhuis!!![]()
En jullie raden het nooit!!!!!!!
Het wordt een TWEELING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo lief
Eerste echo![]()
Ben helemaal in de 7e hemel!!!!![]()
Pikte een traantje weg toen ik de hartjes hoorde.
En ze zijn gezond!!!
Ben dus iets langer dan 3 maanden zwanger!!
Baloetjuh = uitgerekend op 9 November![]()
Hai mama!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:58 schreef Baloetjuh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo lief
Eerste echo![]()
En ze zijn gezond!!!
Heej pap's werkse!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:59 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Hai mama!![]()
Ga nu echt weg, spreek je vanavond!![]()
Goed geraden SPKquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:58 schreef SPK het volgende:
[..]
Gefelicteerd
En we hadden het kunnen raden al hoor![]()
Hahaha we zeiden al, meer verrassingen krijgen we denk ik niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:01 schreef Tamea het volgende:
Jeetje, een tweeling, jullie vallen wel van de ene verbazing in de andere baloetjuh.
Waaaahquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:58 schreef Baloetjuh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo lief
Eerste echo![]()
En ze zijn gezond!!!
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:07 schreef MeNicole het volgende:
Baloetjuh wat leukGewoon meteen 2
![]()
Lig ik hier vanmorgen lekker in bed met mijn hand op mijn buik. Voel ineens een kei harde trap, dus ik ga daar met mijn hand naar toe, kan ik een voetje vast pakkenSchrok me rot. Heb het van schrik weer losgelaten
![]()
Lieverd!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:17 schreef Mammietje het volgende:
Jeetje... ware babyboom aan gang he?! Gefeliciteerd alle nieuwe ouders!![]()
Ik wil iedereen bedanken voor de felicitaties, maar zeker ook voor alle steun -en gezelligheid niet te vergeten- tijdens mijn zwangerschap. Het verhaal opschrijven heeft me weer een stukje geholpen in de verwerking van het hele gebeuren en jullie reacties zijn hartverwarmend.Ik kan wel janken (ja... nog steeds hormonen!
) dat ik afscheid moet nemen van dit forum, maar zoals een goed kraamvrouw betaamt, zal ik me naar behoren aanmelden bij het 'Grote kleine babietjes'topic!
![]()
Ik wens iedereen nog een fijne zwangerschap toe, een gemakkelijke bevalling en ik hoop jullie in het opvolgende topic weer terug te zien!![]()
![]()
Bedankt allemaal!
de vader van manlief was maar liefst 11 pond, heeft oma er helemaal zelf uit geperstquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:04 schreef dutchie het volgende:
vriendin van mij had ook binnen anderhalf uur een 8 ponder eruit geperst. Dus daar maak ik me niet zo druk over.
Het is meer het idee dat ik een Spekkie in me heb zitten. Straks allemaal plooitjes enzo.
Wat een nieuws!!! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:58 schreef Baloetjuh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo lief
Eerste echo![]()
En ze zijn gezond!!!
hoe herkenbaar!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:02 schreef Tamea het volgende:
Pfff volgensmij heeft ukkie besloten vandaag de optie te onderzoeken om er via m'n navel uit te komen. Zodra ik ook maar even stilzit gaat m'n buik alle kanten op.![]()
Dat is zooooo fantastisch! Het zal vast wennen, maar ik geniet er nog elke dag van...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:07 schreef sweaty het volgende:
Wat lijkt me dat toch een geweldig gevoel om je kindje te voelen.
Gek ik dacht nieuwsquote:Op woensdag 10 mei 2006 07:23 schreef Bass-Miss het volgende:
Icicle!!!! Wakker worden!!!!
Is dat niet bandenpijn? De spieren die protesteren?quote:Op woensdag 10 mei 2006 06:51 schreef Xanthe het volgende:
Ff een vraagje. Ik heb sinds gisteravond af en toe een heel vaag gevoel ter hoogte van mijn middel/navel. Het is alsof er een riem even heel strak om mijn middel heen gaat en dan weer los laat , werd hier vanmorgen ook wakker van. Voelt iig erg naar en kan me niet herrinneren dat ik dit bij Isis ook had. Weet iemand of dit normaal is?
Ja, PeRi, dat denk ik ook en hoop ik al helemaal! Icicle, we hopen je snel hier te zien met stralend nieuws over je kerseverse aisje!quote:Op woensdag 10 mei 2006 07:40 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat (en hoop voor) Icicle dat ze allang aan het genieten is van haar kindje..
Dacht dat dat meer richting de liezen zat en niet om je middel?quote:Op woensdag 10 mei 2006 07:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Is dat niet bandenpijn? De spieren die protesteren?
Logische angstquote:Op woensdag 10 mei 2006 08:07 schreef Stiekemurd het volgende:
Ff een vraagje voor de moeders die de 2e of meerdere verwachten....
Hebben jullie dat nou ook, dat je je afvraagt of deze wel net zo leuk/lief zal worden als je eerste??
Ik ben daar zooo bang voor.Benthe is gewoon zo mijn alles, daar kan toch niemand aan tippen?
Ben ook bang dat ik straks een kindje krijg die niet zo makkelijk als zij is.![]()
![]()
Haha, herkenbaar. Maar dan niet in de zin van "zal hij/zij wel net zo lief zijn", maar "kan ik wel dezelfde band opbouwen met de nieuwe". Want ik had dus helemaal niet dat in-één-klap-op-de-roze-wolk-gevoel. Ik reageerde instinctmatig heel beschermend, maar ik begon nummer twee gaandeweg steeds geweldiger te vinden naarmate de band opgebouwd werd dus.quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:07 schreef Stiekemurd het volgende:
Ff een vraagje voor de moeders die de 2e of meerdere verwachten....
Hebben jullie dat nou ook, dat je je afvraagt of deze wel net zo leuk/lief zal worden als je eerste??
Ik ben daar zooo bang voor.Benthe is gewoon zo mijn alles, daar kan toch niemand aan tippen?
Ben ook bang dat ik straks een kindje krijg die niet zo makkelijk als zij is.![]()
![]()
Dat had ik ookquote:Op woensdag 10 mei 2006 08:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik reageerde instinctmatig heel beschermend, maar ik begon nummer twee gaandeweg steeds geweldiger te vinden naarmate de band opgebouwd werd dus.
Oehj. Ja Natuurlijk! wat domdomdom. Ik moet ook eerlijk zeggen dat mijn geheugen niet zo perfect meer is, en dit topic gaat ook zo verschrikkelijk snel!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Je bedoelt vast kwipsel!
PM-girl die blijft nog wel even broeden.
Ja joh? Ik was de eerste weken eerder totaal beduusd. Had ik 9 maanden om eraan te wennen, stond ik nog met mn mond vol tandenquote:Op woensdag 10 mei 2006 08:40 schreef Leah het volgende:
[..]
Dat had ik ook, voelde me er weleens schuldig om, trouwens... Met Freek was het alsof iemand een enorme ram met een moker gaf, zo heftig was het verantwoordelijkheids gevoel, en het "nieuwe" van het moederschap. Nr. twee was al een beetje gewoon, leek het wel.
Floradix is hier een hit. Ik vind het niet vies en misselijk was ik toch alquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:34 schreef nanalune het volgende:
[..]
Oehj. Ja Natuurlijk! wat domdomdom. Ik moet ook eerlijk zeggen dat mijn geheugen niet zo perfect meer is, en dit topic gaat ook zo verschrikkelijk snel!sorry, Kwipsel ..natuurlijk..
Ik hoop werkelijk dat Icicle al lekker ligt te kroelen met haar kindje, ben erg benieuwd!
Baloetjuh , van harte met het goede nieuws! een Tweeling! sjonge..![]()
Net weer floradix genomen, maar ik wordt er een beetje misselijk van, merk ik..ijzer smaakt gewoon ranzig.
Ik heb tabletten van Floradix, en die zijn echt een stuk minder vies! Ik had eerst een proefflesje uit een of ander pakket, maar dat was echtquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Floradix is hier een hit. Ik vind het niet vies en misselijk was ik toch al
Heb echt veel meer energie met dat (allemachies dure) spul.
Zal ik dan maar vertellen over mijn schuimbekkende woede-aanval gisteren toen ik (overigens volkomen ten onrechte) meende dat manlief terwijl ik later thuiskwam zelf al lekker had zitten eten (alle kliekjes op, hoe durft-iequote:Op woensdag 10 mei 2006 14:29 schreef cattie het volgende:
Waarschuwing vooraf: dit is een klaagpost!
Ik ben zo chagerijnig vandaag. Ik voel me helemaal niet lekker, heel hangerig, nergens zin in enz. En ik heb het zo langzamerhand wel gehad met thuis zitten. Ik slaap ook steeds slechter, word veel wakker 's nachts. Ook heb ik veel buikpijn en als ik een stukje loop krijg ik last van steken in mijn kruis (erg pijnlijk, ik moet dan echt ff stoppen met lopen). Zelfs buiten zitten in de zon kan me vandaag niet opvrolijken. Natuurlijk zijn er ook genoeg positieve dingen, maar die lijken op dit moment overschaduwd te worden. Een zwarte wolk voor mijn roze wolkje.
Zo, dat moest ik even kwijt.
Kan hij ook ff bijkomenquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:36 schreef cattie het volgende:
Oh, herkenbaar!Gelukkig voor mijn man is hij gewoon aan het werk nu.
Dat zijn de besten hequote:Op woensdag 10 mei 2006 14:52 schreef Neuk het volgende:
die van mij begint tegenwoordig gewoon te lachen als ik weer zo'n aanval heb
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:17 schreef dutchie het volgende:
Volgens mij krijg je met het moederschap automatisch ook een portie schuldgevoel mee geserveerd.
Hoeveel het er zijn?quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:17 schreef dutchie het volgende:
En nog een paar![]()
![]()
voor Icicle. Je bent ws al bevallen en ligt nu alle teentjes en vingertjes nog eens na te tellen.
Ben heel benieuwd!
tja.. als 2e...quote:Op maandag 8 mei 2006 22:41 schreef Tamea het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ook!
* Tamea wordt een beetje nerveus van het feit dat ze nu ineens helemaal bovenaan dat lijstje staat
Niet meteen het ergste denken hoorquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:29 schreef dutchie het volgende:
En Xanthe blijft ook stil, dus zou mij niets verbazen als zij ook toch opgenomen is.Tintelingen, vlekjes, band om de maag, het klinkt allemaal niet echt super.
Daar kom ik steeds meer achterquote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:29 schreef cattie het volgende:
Waarschuwing vooraf: dit is een klaagpost!
Ik ben zo chagerijnig vandaag. Ik voel me helemaal niet lekker, heel hangerig, nergens zin in enz. En ik heb het zo langzamerhand wel gehad met thuis zitten. Ik slaap ook steeds slechter, word veel wakker 's nachts. Ook heb ik veel buikpijn en als ik een stukje loop krijg ik last van steken in mijn kruis (erg pijnlijk, ik moet dan echt ff stoppen met lopen). Zelfs buiten zitten in de zon kan me vandaag niet opvrolijken. Natuurlijk zijn er ook genoeg positieve dingen, maar die lijken op dit moment overschaduwd te worden. Een zwarte wolk voor mijn roze wolkje.
Zo, dat moest ik even kwijt.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:26 schreef lcicle het volgende:
MERLIJN
Jean Joseph
Geboren op 09.05.06, 11.30 uur
52 cm, 3325 gr
Moeder en zoon maken het erg goed, vader ook..
Meer nieuws volgt uiteraard!
Cris en Linda, van harte met jullie wolk Merlijnquote:
Ja, ha ha... ik kan het me nu nog geeneens voorstellen. Loop nu af en toe wel eens met de kinderwagen door de woonkamer, maar als je kindje erin ligt, is het toch anders...quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:19 schreef Tosca het volgende:
Vervelend dat je vrouw in het ziekenhuis ligt Tazz, maar ik vind het wel erg leuk me voor stellen dat je nu bijna vader bent. Zie je zo al achter de kinderwagen lopen.
Heb ik ook af en toe wel. Net op het moment dat ik me zorgen ga maken krijg ik meestal wat flinke trappen, dus dat stelt me dan wel weer gerust! Ik neem dan maar aan dat beepje ligt te slapen ofzo..quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:12 schreef vamperotica het volgende:
Pfffff.......
Vanmorgen toen ik wakker werd voelde mn (34 weken en 2 dagen zwangere ) buik heel raar...
Best te omschrijven als "zwaar" en alles stond strak leek wel... ook helemaal stil, geen beweging of wat dan ook... Ook na een tijdje zelf bewegen ( aankleden, kids naar school werken...) rustig zitten.....Niets....
Begon het al een beetje eng te vinden...
Maar gelukkig is ie me nu weer vol op verrot aan het trappen!
Jawel dames, pijn is fijn!!!
Maar herkent iemand dit?
Ja...Ergens herken ik dat rustige ook wel van de drie vorige keren... Maar dit voelde zo anders..Zo helemaal niets..... Niet de minste beweging en alles zo strak en zwaar...quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:43 schreef Belana het volgende:
Cattie en vamperotica, dat herken ik wel van de vorige keer, zo tegen het einde heeft de baby steeds minder ruimte om te bewegen en ik vond dat toen ook best eng soms. Ik denk dat ik dat nu weer ga vinden. Ben nu al heel lang een heel druk kindje gewend in mijn buik en dat zal ook wel minder worden over een paar weken.
Misschien ook even een flinke harde buik gehad? Die heb ik nu ook steeds vaker en dan staat ie echt helemaal strak en hard en is beebje idd helemaal stil.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja...Ergens herken ik dat rustige ook wel van de drie vorige keren... Maar dit voelde zo anders..Zo helemaal niets..... Niet de minste beweging en alles zo strak en zwaar...
Maar nu gelukkig weer vol op aan het trappen en duwen en hikken!
Wat leuk!!!!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:53 schreef CarOnline het volgende:
Kwipsel van harte! Leuke naam, veel geluk samen!
Baloetjuh wat leuk een tweeling! Ik heb zelf ook een tweeling (zie foto-topic) en als je wat praktische dingen wilt weten: vraag gerust!
Hartstikke leuk! Konden ze ook zien of het 1 of 2 eiig is? Kunnen ze vaak zien aan het tussenschot.
Ha! Vind het wel speciaal hoor! Kan me zooo indenken hoe je je gevoeld hebt toen je zag dat het een tweeling werd
ditoquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:11 schreef sweaty het volgende:
Wat een prachtig verhaal kwispel, de tranen staan in mijn ogen.... heel veel geluk met julie Nienke gewenst.
Sjonge, even schrikken dusquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:17 schreef Suzanna het volgende:
Hallo zwangere (en andere) dames... misschien moeilijk te geloven, maar ik ben toch echt ...
...weer...
...zwanger!
Tja, ben er zelf ook van geschrokken, maar gelukkig is het kindje van harte welkom, alleen de zwangerschap nu nog ff niet. Helaas heb je daar niets over te zeggen als het eenmaal zo is. Had ik toch maar de pil moeten gaan slikken (tja, huisarts wilde het me niet voorschrijven omdat ik borstvoeding gaf). Het blijkt maar weer dat andere manieren bij mij niet werken) Maar goed...we zijn blij met het kindje!
Ik denk dat ik nu ongeveer 6 weken ben, ik weet het al een week ongeveer maar heb het nog niet aan iedereen verteld. De reacties zijn dan ook niet allemaal even 'leuk' en positief. Maar goed, het is mijn leven en ons kindje en gelukkig zijn we er zelf wel blij mee (willen zowiezo een 'groot' gezin, met ongeveer 5 kinderen).
Leuk toch! Gefeliciteerd en welkom (terugquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:17 schreef Suzanna het volgende:
Hallo zwangere (en andere) dames... misschien moeilijk te geloven, maar ik ben toch echt ...
...weer...
...zwanger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |