hoe herkenbaar!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:02 schreef Tamea het volgende:
Pfff volgensmij heeft ukkie besloten vandaag de optie te onderzoeken om er via m'n navel uit te komen. Zodra ik ook maar even stilzit gaat m'n buik alle kanten op.![]()
Dat is zooooo fantastisch! Het zal vast wennen, maar ik geniet er nog elke dag van...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:07 schreef sweaty het volgende:
Wat lijkt me dat toch een geweldig gevoel om je kindje te voelen.
Gek ik dacht nieuwsquote:Op woensdag 10 mei 2006 07:23 schreef Bass-Miss het volgende:
Icicle!!!! Wakker worden!!!!
Is dat niet bandenpijn? De spieren die protesteren?quote:Op woensdag 10 mei 2006 06:51 schreef Xanthe het volgende:
Ff een vraagje. Ik heb sinds gisteravond af en toe een heel vaag gevoel ter hoogte van mijn middel/navel. Het is alsof er een riem even heel strak om mijn middel heen gaat en dan weer los laat , werd hier vanmorgen ook wakker van. Voelt iig erg naar en kan me niet herrinneren dat ik dit bij Isis ook had. Weet iemand of dit normaal is?
Ja, PeRi, dat denk ik ook en hoop ik al helemaal! Icicle, we hopen je snel hier te zien met stralend nieuws over je kerseverse aisje!quote:Op woensdag 10 mei 2006 07:40 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat (en hoop voor) Icicle dat ze allang aan het genieten is van haar kindje..
Dacht dat dat meer richting de liezen zat en niet om je middel?quote:Op woensdag 10 mei 2006 07:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Is dat niet bandenpijn? De spieren die protesteren?
Logische angstquote:Op woensdag 10 mei 2006 08:07 schreef Stiekemurd het volgende:
Ff een vraagje voor de moeders die de 2e of meerdere verwachten....
Hebben jullie dat nou ook, dat je je afvraagt of deze wel net zo leuk/lief zal worden als je eerste??
Ik ben daar zooo bang voor.Benthe is gewoon zo mijn alles, daar kan toch niemand aan tippen?
Ben ook bang dat ik straks een kindje krijg die niet zo makkelijk als zij is.![]()
![]()
Haha, herkenbaar. Maar dan niet in de zin van "zal hij/zij wel net zo lief zijn", maar "kan ik wel dezelfde band opbouwen met de nieuwe". Want ik had dus helemaal niet dat in-één-klap-op-de-roze-wolk-gevoel. Ik reageerde instinctmatig heel beschermend, maar ik begon nummer twee gaandeweg steeds geweldiger te vinden naarmate de band opgebouwd werd dus.quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:07 schreef Stiekemurd het volgende:
Ff een vraagje voor de moeders die de 2e of meerdere verwachten....
Hebben jullie dat nou ook, dat je je afvraagt of deze wel net zo leuk/lief zal worden als je eerste??
Ik ben daar zooo bang voor.Benthe is gewoon zo mijn alles, daar kan toch niemand aan tippen?
Ben ook bang dat ik straks een kindje krijg die niet zo makkelijk als zij is.![]()
![]()
Dat had ik ookquote:Op woensdag 10 mei 2006 08:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik reageerde instinctmatig heel beschermend, maar ik begon nummer twee gaandeweg steeds geweldiger te vinden naarmate de band opgebouwd werd dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |