abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 mei 2006 @ 14:31:53 #151
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_37690268
Ik vond die van mij maar een dikke kop hebben op de echo. En hij/zij sliep ook nog es continu whehehehe Als ie dat nou mooi volhoudt als ie in de wieg ligt ben ik wel tevree en dan pas is ie lief
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  dinsdag 9 mei 2006 @ 15:14:29 #152
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_37691259
My God!!!!! Wat een babyboom!!!!! Gewoon niet bij te houden!!!

Kwipsel; gefeliciteerd met je lieve Nienke!

En Baloetjuh en vriend; een tweeling! Te gek! Heftig, spannend, maar wel te gek!
Gefeliciteerd.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 15:18:18 #153
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_37691360
Oeh, en een -de Icicle lees ik nu pas. Succes meid!!!! Ram hem eruit!
  dinsdag 9 mei 2006 @ 17:08:58 #154
24188 Belana
kloon van belana
pi_37693827
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 14:02 schreef Tamea het volgende:
Pfff volgensmij heeft ukkie besloten vandaag de optie te onderzoeken om er via m'n navel uit te komen. Zodra ik ook maar even stilzit gaat m'n buik alle kanten op.
hoe herkenbaar! Soms ook wel vermoeiend
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 9 mei 2006 @ 17:16:28 #155
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37693984
Baloetjuh, geweldig joh! Een tweeling! Jippie, eindelijk maken we weer een tweelingzwangerschap mee! En bevalling!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 9 mei 2006 @ 17:36:45 #156
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37694469
Veel geluk samen Nienke, kwipsel en kwipselman!
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 14:07 schreef sweaty het volgende:
Wat lijkt me dat toch een geweldig gevoel om je kindje te voelen.
Dat is zooooo fantastisch! Het zal vast wennen, maar ik geniet er nog elke dag van...

PM, wat fijn dat het allemaal oké was. Wel jammer dat je geen leuke echofoto hebt.
Naja, is natuurlijk maar bijzaak.
En wat knap dat je je hoofd kon wegdraaien toen ze het geslacht zagen...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 20:01:55 #157
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_37697970
Icicle heeft idd de hele dag nog niet gepost he?
Spannend!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 20:12:08 #158
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37698159
Kwipsel! Gefeliciteerd met dochter Nienke

Baloetjuh Een tweeling! Wat een verrassing Gefeliciteerd

Icicle, als je nog bezig bent, zet um op
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 20:33:23 #159
56471 pinquit
oh my lama!
pi_37698393
jaaa kwipsel gefeliciteerrrdd met je dochter!! genieten!

en balouu wauw een tweeling, keispannend man!!!

en icicle!! komop he!! je kan het pers dr een mooi kindje uit!!

wees maar niet bang voor een 8 ponder dutch, max was 8 pond rond en ik ben niks uitgescheurd o.i.d en maxje was er met 30 minuutjes persen al uit! hoppa. dus dat kan jij ook

jeetje wat een drukte he, de laatste 2 dagen!! ik zit hier helemaal zenuwachtig op mn stoeltje, mede omdat fok niet echt opschiet vandaag
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_37698745
Nog een voordeel van een 8-ponder: mensen zijn niet ongerust dat je te weinig te eten geeft want ze hebben al vetlaagjes. (Myrthe was 3300 gram en ik kreeg vaak de vraag of ik wel genoeg voeding had.. is later wel goedgekomen. )
  dinsdag 9 mei 2006 @ 22:53:05 #161
16245 CarOnline
met lange O
pi_37699043
Kwipsel van harte! Leuke naam, veel geluk samen!

Baloetjuh wat leuk een tweeling! Ik heb zelf ook een tweeling (zie foto-topic ) en als je wat praktische dingen wilt weten: vraag gerust!
Hartstikke leuk! Konden ze ook zien of het 1 of 2 eiig is? Kunnen ze vaak zien aan het tussenschot.
Ha! Vind het wel speciaal hoor! Kan me zooo indenken hoe je je gevoeld hebt toen je zag dat het een tweeling werd
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 23:24:20 #162
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_37700034
Pfff ff bijlezen hoor!

Icicle, spannend!!

Baloetje, een tweeling!! Dat verwacht je niet, maar wel erg leuk hoor!! DIt is toch jullie eerste zwangerschap?

Mammietje, fijn dat je weer iets van jezelf hebt kunnen laten weten en tot ziens!

Verder alle anderen, hallo!

Ik post van de week de echo's nog wel even denk ik, nu weinig tijd.
Trouwens mooie babykamer gezien, blue water (en white water) van babydump en prenatal.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_37703281
Ff een vraagje. Ik heb sinds gisteravond af en toe een heel vaag gevoel ter hoogte van mijn middel/navel. Het is alsof er een riem even heel strak om mijn middel heen gaat en dan weer los laat , werd hier vanmorgen ook wakker van. Voelt iig erg naar en kan me niet herrinneren dat ik dit bij Isis ook had. Weet iemand of dit normaal is?
pi_37703393
Icicle!!!! Wakker worden!!!!
pi_37703415
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 07:23 schreef Bass-Miss het volgende:
Icicle!!!! Wakker worden!!!!
Gek ik dacht nieuws
  woensdag 10 mei 2006 @ 07:40:00 #166
101884 PeRi
Allons-y!
pi_37703478
Ik denk dat (en hoop voor) Icicle dat ze allang aan het genieten is van haar kindje. .
Whatever I want.
  woensdag 10 mei 2006 @ 07:45:02 #167
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_37703504
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 06:51 schreef Xanthe het volgende:
Ff een vraagje. Ik heb sinds gisteravond af en toe een heel vaag gevoel ter hoogte van mijn middel/navel. Het is alsof er een riem even heel strak om mijn middel heen gaat en dan weer los laat , werd hier vanmorgen ook wakker van. Voelt iig erg naar en kan me niet herrinneren dat ik dit bij Isis ook had. Weet iemand of dit normaal is?
Is dat niet bandenpijn? De spieren die protesteren?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 10 mei 2006 @ 07:47:48 #168
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37703520
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 07:40 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat (en hoop voor) Icicle dat ze allang aan het genieten is van haar kindje. .
Ja, PeRi, dat denk ik ook en hoop ik al helemaal! Icicle, we hopen je snel hier te zien met stralend nieuws over je kerseverse aisje!

Maar tot je je echt gemeld hebt, persen we gewoon nog even mee, toch?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_37703648
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 07:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Is dat niet bandenpijn? De spieren die protesteren?
Dacht dat dat meer richting de liezen zat en niet om je middel?
pi_37703651
Ff een vraagje voor de moeders die de 2e of meerdere verwachten....
Hebben jullie dat nou ook, dat je je afvraagt of deze wel net zo leuk/lief zal worden als je eerste??
Ik ben daar zooo bang voor. Benthe is gewoon zo mijn alles, daar kan toch niemand aan tippen?
Ben ook bang dat ik straks een kindje krijg die niet zo makkelijk als zij is.
  woensdag 10 mei 2006 @ 08:13:55 #171
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37703694
Hihi, Stiekemurd, ja, dat heb ik ook soms. Maar eigenlijk niet echt uit een 'zorg', maar meer vanuit het besef dat ik zo onwijs gek ben op Maria. Ik voel er -zeg maar- meteen het vertrouwen bij dat een tweede kindje net zo leuk, lief, mooi en alles zal zijn. Hoeft natuurlijk helemaal niet, maar toch ga ik daar gewoon vanuit. Dus ik heb wel de gedachten, maar niet als zorg, meer als bewijs van: "Zó leuk vind ik Maria dus! En er komt er nog één! Jippiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee!!!!!!!!!"
  woensdag 10 mei 2006 @ 08:14:56 #172
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37703702
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 08:07 schreef Stiekemurd het volgende:
Hebben jullie dat nou ook, dat je je afvraagt of deze wel net zo leuk/lief zal worden als je eerste??
Ik ben daar zooo bang voor. Benthe is gewoon zo mijn alles, daar kan toch niemand aan tippen?
Logische angst

Ik heb drie jongens, was er bij de tweede ook een beetje bang voor, maar toen hij geboren was was hij weer speciaal op zijn manier en toen mijn jongste geboren was leek hij ontzettend veel op zijn oudste broer maar toch weer met zijn eigen trekjes

elk kind dat je krijgt - ook al zijn het er tien- zijn zo speciaal om hun eigen dingetjes. geloof me, die tweede van jou krijgt net zo'n grote plaats in je hart als je eerste.

de enige denkfout die ik maakte was dat ik dacht dat het qua drukte wel mee zou vallen, dat je een tweede er wel even 'bij' deed. dat is dus niet zo, het is echt dubbel zo druk. daarom heb ik met de derde gewacht tot de twee oudste naar school gingen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_37703722
Oef ben blij dat ik dus niet de enige ben. Nou ik hou het wel bij 2 hoor
Ik denk ook wel dat het dubbel zo druk is. Gelukkig krijg ik binnenkort huishoudelijk hulp, want zelfs nu schiet het er al vaak bij in
pi_37703728
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 08:07 schreef Stiekemurd het volgende:
Haha, herkenbaar. Maar dan niet in de zin van "zal hij/zij wel net zo lief zijn", maar "kan ik wel dezelfde band opbouwen met de nieuwe". Want ik had dus helemaal niet dat in-één-klap-op-de-roze-wolk-gevoel. Ik reageerde instinctmatig heel beschermend, maar ik begon nummer twee gaandeweg steeds geweldiger te vinden naarmate de band opgebouwd werd dus.
Het is ook helemaal niet raar als je met beide kinderen een andere band hebt. Ze zijn tenslotte verschillend en hebben verschillende raakvlakken met je. Daar moet je dus ook niet bang voor zijn, dat is normaal
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 10 mei 2006 @ 08:40:22 #175
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37703972
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 08:18 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik reageerde instinctmatig heel beschermend, maar ik begon nummer twee gaandeweg steeds geweldiger te vinden naarmate de band opgebouwd werd dus.
Dat had ik ook , voelde me er weleens schuldig om, trouwens... Met Freek was het alsof iemand een enorme ram met een moker gaf, zo heftig was het verantwoordelijkheids gevoel, en het "nieuwe" van het moederschap. Nr. twee was al een beetje gewoon, leek het wel.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')