Lieverd!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:17 schreef Mammietje het volgende:
Jeetje... ware babyboom aan gang he?! Gefeliciteerd alle nieuwe ouders!![]()
Ik wil iedereen bedanken voor de felicitaties, maar zeker ook voor alle steun -en gezelligheid niet te vergeten- tijdens mijn zwangerschap. Het verhaal opschrijven heeft me weer een stukje geholpen in de verwerking van het hele gebeuren en jullie reacties zijn hartverwarmend.Ik kan wel janken (ja... nog steeds hormonen!
) dat ik afscheid moet nemen van dit forum, maar zoals een goed kraamvrouw betaamt, zal ik me naar behoren aanmelden bij het 'Grote kleine babietjes'topic!
![]()
Ik wens iedereen nog een fijne zwangerschap toe, een gemakkelijke bevalling en ik hoop jullie in het opvolgende topic weer terug te zien!![]()
![]()
Bedankt allemaal!
de vader van manlief was maar liefst 11 pond, heeft oma er helemaal zelf uit geperstquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:04 schreef dutchie het volgende:
vriendin van mij had ook binnen anderhalf uur een 8 ponder eruit geperst. Dus daar maak ik me niet zo druk over.
Het is meer het idee dat ik een Spekkie in me heb zitten. Straks allemaal plooitjes enzo.
Wat een nieuws!!! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:58 schreef Baloetjuh het volgende:
Ben net terug van t ziekenhuis!!![]()
En jullie raden het nooit!!!!!!!
Het wordt een TWEELING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo lief
Eerste echo![]()
Ben helemaal in de 7e hemel!!!!![]()
Pikte een traantje weg toen ik de hartjes hoorde.
En ze zijn gezond!!!
Ben dus iets langer dan 3 maanden zwanger!!
Baloetjuh = uitgerekend op 9 November![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |