Klopt, daar was ook een topic over geweest. Gelukkig zijn wij (voor we wisten van de zwangerschap) weer naar elkaar gegroeid en zijn we er achter gekomen dat we niet zonder elkaar kunnen, en dat we ontzettend veel van elkaar houden en gewoon samen verder willen gaan. Het hielp natuurlijk ook dat haar ouders voor een week in Turkije zaten.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jullie waren toch uit elkaar? Of heb ik nu iets helemaal verkeerd begrepen?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:08 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Het hielp natuurlijk ook dat haar ouders voor een week in Turkije zaten.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:11 schreef dutchie het volgende:
Tamea, zo schuif je ineens wel heel snel naar boven hč? Ik ben nog steeds in de ontkenningsfase.![]()
Oh ja, dat topic ken ik wel.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:08 schreef Eliminator20 het volgende:
Klopt, daar was ook een topic over geweest.
Fijn voor jullie.quote:Gelukkig zijn wij (voor we wisten van de zwangerschap) weer naar elkaar gegroeid en zijn we er achter gekomen dat we niet zonder elkaar kunnen, en dat we ontzettend veel van elkaar houden en gewoon samen verder willen gaan. Het hielp natuurlijk ook dat haar ouders voor een week in Turkije zaten.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:41 schreef Tosca het volgende:
Wat lief!Ik zie het gewoon voor me dat ie zo zenuwachtig doet. Mannen zijn zo leuk dan.
nee nog helemaal niets... maar ik denk toch wel dat ze ondertussen bevallen is... ik las ergens 7.06... Ze heeft iig een zoon.. maar hoe ie heet???quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:41 schreef dutchie het volgende:
Vicky, ik zie jou kort na mij reageren en ik denk: Die heeft nieuws over haar vriendin.
nee ze heeft het veel te druk joh met genieten van die kleine. Hij is wel geboren lees ik net op haar site... Maar dat via een berichtje van iemand anders....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:00 schreef dutchie het volgende:
O?Op een andere site ofzo, niet via een sms-je?
En eergisteren nog zegt Baloutjuh dat jullie uit elkaar zijn, das dan snel weer goedgemaakt?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:08 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Klopt, daar was ook een topic over geweest. Gelukkig zijn wij (voor we wisten van de zwangerschap) weer naar elkaar gegroeid en zijn we er achter gekomen dat we niet zonder elkaar kunnen, en dat we ontzettend veel van elkaar houden en gewoon samen verder willen gaan. Het hielp natuurlijk ook dat haar ouders voor een week in Turkije zaten.
nee mijn vriendin.. Ice weet ik niet..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Ais een zoon?
kan dit gerucht bevestigd worden bron enzo
Op haar weblog? Of haar eigen fotosite? Ik ben zo benieuwd!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee ze heeft het veel te druk joh met genieten van die kleine. Hij is wel geboren lees ik net op haar site... Maar dat via een berichtje van iemand anders....
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:16 schreef nanalune het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
NIENKE!
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd met jullie dochter PM-girl&man!
Nee ik ook niet jeez manquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik krijg geen baby vandaag voor de duidelijkheid![]()
Gefelicteerdquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:58 schreef Baloetjuh het volgende:
Ben net terug van t ziekenhuis!!![]()
En jullie raden het nooit!!!!!!!
Het wordt een TWEELING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo lief
Eerste echo![]()
Ben helemaal in de 7e hemel!!!!![]()
Pikte een traantje weg toen ik de hartjes hoorde.
En ze zijn gezond!!!
Ben dus iets langer dan 3 maanden zwanger!!
Baloetjuh = uitgerekend op 9 November![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |