quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:18 schreef Neuk het volgende:
Effe lekker wezen fietsen. Kom ik langs de C&A... C&A heeft 40% korting op de positiemode. Helaas is de positiemode die zij hebben voor 60+ers.
Hahaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:50 schreef Belana het volgende:
Neuk, ik heb vandaag nog wat dingen gekocht bij Promiss en Miss Etam, is op zich te doen wat ze daar hebben. Ik ben iig blij dat ik weer dingen aan kan die passenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is ook wel allemaal een beetje truttig idd, maar ik heb er een redelijke korte broek vandaan en een retro-jurkje en een rok, dus ik ben tevredenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:56 schreef Neuk het volgende:
[..]
Hahaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Misschien ben ik te veeleisend want ook daar vind/vond ik het allemaal erg truttig.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(Niet dat ik smaak heb ofzo, hoor....)
Nou hè! En de eerste in 2007 alweer!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:50 schreef Belana het volgende:
wanneer is dat van ET en swets erin gekomen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wat stoer!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou, de korte broek van je man paste toch nog?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:50 schreef Belana het volgende:
wanneer is dat van ET en swets erin gekomen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wat stoer!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neuk, ik heb vandaag nog wat dingen gekocht bij Promiss en Miss Etam, is op zich te doen wat ze daar hebben. Ik ben iig blij dat ik weer dingen aan kan die passenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb bij numero twee een errug mooie positiejeans gescoord bij C&A nochtans, in het oosten des lands nog wel.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:20 schreef PM-girl het volgende:
Volgesn mij is hier bij C&A geen positiemode te krijgen?
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:34 schreef Neuk het volgende:
Ik ben vannacht juist zo ziek geweest dat ik niet zo goed wist wat ik met mezelf aan moest. Ik heb nu ook meer buikpijn dan 'normaal'. Zal ook wel normaal zijn. Gisteren voelde ik me juist zo toppie! Dus dat was een raar contrast...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop