Je tentje opzetten, moe zijn van de rij bij de ingang, bier drinken, over de camping zwalken.. kies maarquote:Op maandag 8 mei 2006 17:31 schreef MaJo het volgende:
Ik zal mijn best doen om erbij te zijn. Moet daarbij wel aanmerken dat als er iets anders te beleven valt ik de meet als eerste laat vallen
Donderdag om middernacht is er te beleven: 24-uurstent, slapen en tent opzetten.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:31 schreef MaJo het volgende:
Ik zal mijn best doen om erbij te zijn. Moet daarbij wel aanmerken dat als er iets anders te beleven valt ik de meet als eerste laat vallen
dat zeg ik. als het zo gaat zoals vorig jaar, dan wordt het tentje opzetten en slapenquote:Op maandag 8 mei 2006 17:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Donderdag om middernacht is er te beleven: 24-uurstent, slapen en tent opzetten.
Ow, en natuurlijk is er dan ook te beleven: zuipen en blowen voor je net opgezette tent. Wat tentje opzetten en al om 12 uur gaan slapen tot een bezigheid voor watjes maaktquote:Op maandag 8 mei 2006 17:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
dat zeg ik. als het zo gaat zoals vorig jaar, dan wordt het tentje opzetten en slapen![]()
Dat zei ik óók alquote:Op maandag 8 mei 2006 17:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ow, en natuurlijk is er dan ook te beleven: zuipen en blowen voor je net opgezette tent. Wat tentje opzetten en al om 12 uur gaan slapen tot een bezigheid voor watjes maakt
Op welk lowlands was jij?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat zei ik óók al![]()
Was vorig jaar overigens niets te doen in de 24u's tent, ook de andere nachten was het niet bepaald druk
Als ik ga, en die kans is niet zo groot, hoop ik in ieder geval wel dat zuipen voor de net opgezette tent dit jaar om 0:00 al tot de mogelijkheden behoort. Vorig jaar was dat pas om 3:00 een optie.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ow, en natuurlijk is er dan ook te beleven: zuipen en blowen voor je net opgezette tent. Wat tentje opzetten en al om 12 uur gaan slapen tot een bezigheid voor watjes maakt
Dit jaar meeten we iets buiten de tent, das handiger!quote:Op maandag 8 mei 2006 19:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb verleden jaar een kwartier naar Fok!ers gezocht in die tent, maar hoe te herkennen![]()
Ben maar weg gegaan![]()
Goed plan!quote:Op maandag 8 mei 2006 19:52 schreef Mars het volgende:
[..]
Dit jaar meeten we iets buiten de tent, das handiger!
De keer dat ik er met jou was, kon je niet meer op je benen staan. Druk was het toen wel, maar je was waarschijnlijk een beetje de weg kwijt...quote:Op maandag 8 mei 2006 17:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
de keren dat ik er eventjes was/langsliep, zag ik geen mens![]()
Dacht dat het toen alleen bij de bar druk was, en verder best leeg. Ik heb nog wel een keer helemaal alléén bier gehaald toen (en ik denk een cola'tje voor mezelf) dus een klein beetje op m'n benen staan kon ik toen nog welquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:24 schreef Skanqua het volgende:
[..]
De keer dat ik er met jou was, kon je niet meer op je benen staan. Druk was het toen wel, maar je was waarschijnlijk een beetje de weg kwijt...![]()
Ehh... najah... d'r waren daar mensen die je smakelijk aan het uitlachen waren. (nou gebeurt dat mij regelmatig, dus niks om je voor te schamen) Onder die mensen waren zowel bekenden als onbekenden van mij...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dacht dat het toen alleen bij de bar druk was, en verder best leeg. Ik heb nog wel een keer helemaal alléén bier gehaald toen (en ik denk een cola'tje voor mezelf) dus een klein beetje op m'n benen staan kon ik toen nog wel![]()
Oh, dat weet ik nog wel jaquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:15 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Ehh... najah... d'r waren daar mensen die je smakelijk aan het uitlachen waren. (nou gebeurt dat mij regelmatig, dus niks om je voor te schamen) Onder die mensen waren zowel bekenden als onbekenden van mij...![]()
fijn, dankjequote:Op woensdag 10 mei 2006 13:54 schreef Lieke_K het volgende:
Gelukkig ben ik er dit jaar bij om je een beetje in de gaten te houden lienelien, zal ervoor zorgen dat je geen domme dingen doet.![]()
![]()
fijn, dankjequote:Op woensdag 10 mei 2006 13:54 schreef Lieke_K het volgende:
Gelukkig ben ik er dit jaar bij om je een beetje in de gaten te houden lienelien, zal ervoor zorgen dat je geen domme dingen doet.![]()
![]()
Neuh, ik wou slechts even de tegenstrijdigheid benadrukkenquote:
Ik ben nog niet verplaatst naar aanwezigquote:
Hehe, dit jaar zoeken naar een Soviet bontmuts in plaats van de hoedquote:Op zondag 21 mei 2006 19:02 schreef super-muffin het volgende:
maxtor heb ik vorig jaar gezien, dus jou moet ik wel herkennen.
Ik herken je wel, dus als ik je zie, sleep ik je mee...quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik geloof er niet meer in![]()
haal me maar over![]()
Je gaat gewoon gezellig mee!quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik geloof er niet meer in![]()
haal me maar over![]()
Gezellig. Ik ben erquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:59 schreef nozem het volgende:
Ik kom alleen als er ook lekkere wijven komen.
Als 2.08m genoeg hoogte is als aanwijzer voor een verzamelpunt dan wil ik me wel opofferenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:50 schreef Spec87 het volgende:
Als iemand nou ff een bordje met fok! in elkaar knutselt?
Nee, maar je moet gewoon mee. Jij moet namelijk het bordje vasthouden!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Heej! Heb ik toegezegd daar te zijn?
ow, shite..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
ja, dat verandert de zaak natuurlijk..
Bordje?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:48 schreef Roellio het volgende:
[..]
Nee, maar je moet gewoon mee. Jij moet namelijk het bordje vasthouden!
Aparte interpretatie, Roellio.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als ik ga, en die kans is niet zo groot, hoop ik in ieder geval wel dat zuipen voor de net opgezette tent dit jaar om 0:00 al tot de mogelijkheden behoort. Vorig jaar was dat pas om 3:00 een optie.
Succes is een keuze.quote:
waarom geen laken en die hang je dan op aan de 24 uurs tent ofzoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:39 schreef Roellio het volgende:
Ik ben serieus aan het overwegen om een bord te maken.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:30 schreef Roellio het volgende:
Wegens succes geprolongeerd:
De immer falende Fok! lowlands-meet!
Het 4e jaar alweer!
Wanneer?
Donderdag 17 augustus
Lokatie?
24h. café, nabij de ingang festivalterrein
Tijdstip:
24:00 u.
Aanwezig:
Roellio
Mars
lienelien
Lieke_K
vanOekelen
icebliss
ikwilookwatzeggen
Skanqua
MaJo
descendent1
BarraCupraCuda
newbiedoobiedoo
Spec87
Pietklaaso
Burdie
Koekjesbeest
super-muffin
doemaardrie
Afwezig:
Henkmanz
Misschien:
crossover
Sack_Blabbath
super-muffin
alsem
Mar10Segovia
Angel_of_Dth
Grobbel
Sapstengel
maxor
-X- Marks the spot!
Ik heb het lijstje even wat realistischer gemaaktquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:30 schreef Roellio het volgende:
Wegens succes geprolongeerd:
De immer falende Fok! lowlands-meet!
Het 4e jaar alweer!
Wanneer?
Donderdag 17 augustus
Lokatie?
24h. café, nabij de ingang festivalterrein
Tijdstip:
24:00 u.
Aanwezig:
Roellio
Afwezig:
Henkmanz
Mars
lienelien
Lieke_K
vanOekelen
icebliss
ikwilookwatzeggen
Skanqua
MaJo
Diaan73
peaceman
descendent1
BarraCupraCuda
newbiedoobiedoo
Spec87
Pietklaaso
Burdie
Koekjesbeest
crossover
Sack_Blabbath
super-muffin
alsem
Mar10Segovia
Angel_of_Dth
Grobbel
Sapstengel
maxor
-X- Marks the spot!
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:04 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik heb het lijstje even wat realistischer gemaakt![]()
Heej, zet mij op die lijst!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:17 schreef FLR het volgende:
Ik zal voor de derde of vierde keer m'n steentje weer bijdragen aan het succes van de immer falende Lowlands-meet![]()
Flikker op, 14-jarige kut-homo!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:04 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik heb het lijstje even wat realistischer gemaakt![]()
Join the club, neem aan dat zowat niemand elkaar kent, naja desalniettemin kan het nog wel gezellig worden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:57 schreef parselmouth het volgende:
Ik kom ook wel even langs. Niet dat iemand mij kent.
En ik sleep HenkBenzinetank ook wel mee.
Ben overigens waarschijnlijk te herkennen vanwege het feit dat ik minimaal 1quote:
Herkenbaarder kan haast niequote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:31 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Ben overigens waarschijnlijk te herkennen vanwege het feit dat ik minimaal 1
en maximaal 3 biertjes bij me zal hebben.
Ik ben er elk jaar daadwerkelijk geweest. In al dan niet verregaande staat van bezopenheid!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:29 schreef InsaneM666 het volgende:
Haha Roellio jij gaat elk jaar naar die meetben je dr ooit wel is geweest of zeg je elk jaar dat je komt maar stiekum sla je altijd over?
Dus eigenlijk hoeft niemand zich zorgen te maken?quote:
Ik heb n supersoaker!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hoeft niemand zich zorgen te maken?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:41 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
tvp
weeeje weejejeeje weeeje ewweeeeje...?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:21 schreef Roellio het volgende:
Nee nee! Ik ben net terug uit Boedapest van vakantie en Sziget. Ik ga deze week een puik bordje maken met een lichtje erop!
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:41 schreef Ascaroth het volgende:
Ik kom niet tenzij ik er wel ben.
Hoe moeten wij dat nu weten??quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:57 schreef vigier het volgende:
Heej, wat is eigenlijk de bedoeling van de staat van de aanwezigen? Nog nuchter? Lichtelijk aangeschoten? Gezellig? Bezopen? De weg kwijt?
Dan weet ik ff hoe ik mij moet voorbereiden.... Weet niet of ik er ga zijn, is afhankelijk van het geheugen, wanneer de tent staat, en de verwachte staat van mijn hoofd.
Gewoon bezopen of de weg kwijt natuurlijk. Spreekt voor zich.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:57 schreef vigier het volgende:
Heej, wat is eigenlijk de bedoeling van de staat van de aanwezigen? Nog nuchter? Lichtelijk aangeschoten? Gezellig? Bezopen? De weg kwijt?
Ja, maar je hebt er toch wel een ideaal beeld van hoe het "zou moeten zijn" ??quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hoe moeten wij dat nu weten??
Het is nog nooit gelukt!
OK...dan weten we dat. Ik zal mijn best doen om snel mijn tent op te zetten (en de rest ook), om zo snel mogelijk bier te kunnen gaan lurken. Want het is toch wel eerst luchtbed opblazen, en dan pas bezopen raken...andersom is niet zo'n succes denk ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Gewoon bezopen of de weg kwijt natuurlijk. Spreekt voor zich.
Neem tape mee en maak het vast aan de tent.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
... maar wie moet dat bord de hele tijd vasthouden?![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:28 schreef MaJo het volgende:
Nog 4 nachtjes slapenBen benieuwd of het deze keer gaat lukken
Als ik er ben kom ik zeker buurten, alleen is het nog niet helemaal zeker of Lowlands wel doorgaat voor mij
zie plaatje met kruisje-aanduidingquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:11 schreef Litso het volgende:
Ik ben er.
Is er trouwens duidelijk wat afgesproken waar precies? 'Bij de 24-uurs tent' is zo vaag dat ik de afgelopen 2 meetings mis ben gelopen
Nou dan hoop ik toch nog tenminste 2 uur uit te slapenquote:Op maandag 14 augustus 2006 07:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Volgende week om deze tijd worden we alweer het terrein afgejaagd!![]()
Wakey Wakeyquote:Op maandag 14 augustus 2006 07:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
*reminderquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:13 schreef Roellio het volgende:
Freefilehosting heeft het plattegrondje gekickt. Ik ben nu ongelofelijk dronken maar mrogen zal ik een nieuwe plattegrond online zetten.! _
Zo vroeg?quote:Op maandag 14 augustus 2006 07:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dan is het goedquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:12 schreef Baserunner het volgende:
Om 9 uur word je wakker gemaakt, om 12 uur moet je van het terrein af zijn.
Ik weet nu van ten minste 5 Fokkers dat ze er zullen zijn, met jou is dat 6. Dus dan is het al een redelijk succesjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:18 schreef Roellio het volgende:
Ik heb vandaag de eerste voorbereidingen getroffen voor: "Het Bordje"!
Morgen een foto van mijen "Het Bordje!",
Het gaat écht wel lukken, dit jaar!
En MaJo, Asmo en ik zijn in staat om Newbie wel te vinden!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:25 schreef Roellio het volgende:
Newbiedoobiedoo is met mij mee, dus die komt zowieso!
Gezellig!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:25 schreef Roellio het volgende:
Newbiedoobiedoo is met mij mee, dus die komt zowieso!
MaJo, Lieke, jij, Neleos en ik waren de 5quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
En MaJo, Asmo en ik zijn in staat om Newbie wel te vinden!
En ik neem Lieke-K mee!![]()
ohquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:26 schreef Asmodian het volgende:
[..]
MaJo, Lieke, jij, Neleos en ik waren de 5
Yay!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:27 schreef Roellio het volgende:
Weeeh, het gaat eindelijk een keer lukken.
Ke! En er hangt iemand met een bordje rond. Ik ga iig goed mijn best doen daar te zijnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:35 schreef Asmodian het volgende:
24-uurstent, donderdag-nacht om middernacht.
Dat zei je eergister ook. Hupquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:40 schreef Roellio het volgende:
Ik heb een plattegrondje gepaint, maar die is stuk in de OP. Ik zal 'm morgen opnieuw posten.
Goed plan!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:40 schreef Roellio het volgende:
Ik heb een plattegrondje gepaint, maar die is stuk in de OP. Ik zal 'm morgen opnieuw posten.
Done!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:42 schreef Litso het volgende:
Of mail 'm ff naar een willekeurig adres @ litso . com, dan zet ik 'm in de OP Roellio.
oooh dommie *aai*quote:Op woensdag 16 augustus 2006 07:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik zie net dat ik die vraag op 8 mei ook al heb gesteld!![]()
Euhh, allemaal een rood petje opquote:Op woensdag 16 augustus 2006 07:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Maar hoe gaan we elkaar vinden dan? Verleden jaar heb ik er ook al een tijdje rond gelopen zonder ook maar één Fokker te herkennen!
wellicht..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
![]()
Gaan wij ook nog meeten?
Dan herken ik wellicht ook nog iemand.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:32 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Euhh, allemaal een rood petje opnet als mongooltjes die een dagje uit zijn in Artis.
Btw, meld mij ook maar aan, als ik het kan vinden en de rest van de gang zover krijg om ook mee te gaan.![]()
Al die slettebakken die geen kaartje hebben en nu opeens gaan neuzelenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan herken ik wellicht ook nog iemand.
Tuig is het. Allemaal!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef daeri het volgende:
[..]
Al die slettebakken die geen kaartje hebben en nu opeens gaan neuzelen...
Iets zegt me dat ik jouw wel herken. We kunnen natuurlijk ook bordjes met Fok! erop maken en boven ons hoofd houden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan herken ik wellicht ook nog iemand.
Volgens mij is het je eerder gelukt, toch?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:04 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik jouw wel herken.
Die heeft al wel ergens gestaan hoor, maar hij ontkent nog even dat hij het is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:14 schreef MaJo het volgende:
Volgens mij komt het wel goed met herkenning. Ik ga met 4 andere fokkers en wij kennen newbie die Roellio weer kent. Zijn we al met z'n zevenenEn Roellio had een bord gemaakt toch? Ga je die nog posten + je foto (je vergeet het steeds
)
Ben jij kat?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:40 schreef alsem het volgende:
ik zal kijken of ik het kan onthouden,zie fotoboek voor foto's van mijn hoofd enzo
Handig!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:14 schreef Roellio het volgende:
Dat ding rechts boven is een hip knipperend rood lichtje!
Als het nu nog mislukt, dan weet ik het ook niet meer hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:11 schreef Roellio het volgende:
Het duurt 2 dagen, maar dan heb je ook wat!
[afbeelding]
En daaraan vast zit dan iemand met inmiddels íets langer haar die hier op lijkt:
(Maar dan een stuk bruiner)
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En zo ziet het er in het echt uit dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Soms heb je echt teveel tijd om handen Sackquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Geweldig de dingen die jij maaktquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[afbeelding]
Dit doe ik in minder dan tien minutenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:49 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Soms heb je echt teveel tijd om handen Sack
Nee, zo druk is het meestal niet. Gezellig druk wel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geweldig de dingen die jij maaktIs het er echt zo druk op donderdagavond? Dan wordt het misschien nog wel lastig ja
Ik zie steeds een lege tent voor me waar 1 fokker met een bordje in een hoekje staat
Doe mij eens op Britney ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dit doe ik in minder dan tien minuten![]()
Je hebt geen foto('s) in je fotoboekquote:
Handig, een foto van jou in de regen, daar zul je wel het meeste op lijken komend weekend.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:54 schreef Pink_Floyd het volgende:
PF en muze zijn te vinden in t fotoboek, mocht je zin hebben in een biertje
http://fotoboek.fok.nl/user/Pink_Floyd
[afbeelding]
Die in t groen bedoel je? Daar regende t niet, maar telefoons heh, klotekwaliteitquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Handig, een foto van jou in de regen, daar zul je wel het meeste op lijken komend weekend.
Wel iets met rode mouwen aandoen he?quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:04 schreef Pink_Floyd het volgende:
Heb jij ook nog ergens een pic Sackof draag jij ook flitslichtjes
Doe voor het geval dat je telefoonnummer eens mailen ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:08 schreef Roellio het volgende:
Doe eens een pic, RoaRRR, dan paas ik je een bier als ik m'n bandje van jou krijg!
np Static-X - Push it!
Als je nou tassen gaat doorkijken en even aangeeft welke ingang je beheert, dan kun je stiekem Fok!ers met veel te veel bier binnen laten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:07 schreef RoaRRR het volgende:
Ik ga een deel van jullie onbewust ontmoeten bij de ingang.....Jullie krijgen van mij een polsbandje om
Kan daarom niet aanwezig zijn bij de officiele meet omdat ik dan nog aan het werk ben
U heeft hotmeel!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:12 schreef ChOas het volgende:
[..]
Doe voor het geval dat je telefoonnummer eens mailen ?
Ooohkay, dan ga ik mijn profiel aanpassen want het zou gmail moeten zijnquote:
Dat klopt, maar ik zond het naar je hotmail!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:17 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ooohkay, dan ga ik mijn profiel aanpassen want het zou gmail moeten zijn
Ik ga ff checken!
Helaas hoef ik geen tassen door te kijken, dat doen die overijverige Security mensen altijd......quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als je nou tassen gaat doorkijken en even aangeeft welke ingang je beheert, dan kun je stiekem Fok!ers met veel te veel bier binnen laten.
[afbeelding]
echt heel grappigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[afbeelding]
Je weet dat hotmail zuight he ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:17 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik zond het naar je hotmail!
Of lenzen ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Heb je niks groters?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:26 schreef mordradead het volgende:
Pic en roep me maar bij m'n normale naam als je me spotdat is dus Douwe
Dat zat er wel in ja.quote:Woonplaats: Leeuwarden
Toch nog handig met die foto, een keer dacht iemand dat ik blond haar en blauwe ogen zou hebben afgaande op mijn naamquote:
Een foto met modder das nog waar ik het meest op lijk gok ik dit weekend:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Handig, een foto van jou in de regen, daar zul je wel het meeste op lijken komend weekend.
Ik werd gedwongen!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:25 schreef -Sum- het volgende:
toen roellio ineens bij onze buurvrouw in de tent lag![]()
okay dan doe ik mn 2005 versie aanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:04 schreef Roellio het volgende:
Ik ga heel lowlands knisperen in mijn zwart met zilvere opdruk "Sziget 2006" shirtje.
Big pimpin'
Oh mn sziget shirt zit al in mn tas dus die heb ik niet aanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:08 schreef Roellio het volgende:
Maar ik weet al hoe jij eruit ziet, BB. Dus dan spot ik je!
Jou loop ik vast wel weer een paar keer voorbij, en vice versa.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh mn sziget shirt zit al in mn tas dus die heb ik niet aan
tegenwoordig met baardje trouwens
[afbeelding]
Gezellig als altijdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jou loop ik vast wel weer een paar keer voorbij, en vice versa.
Het is niet voor niks elk jaar nog misluktquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:19 schreef Aoristus het volgende:
Als ik jullie tegenkom, dan zal ik wel even gedag zeggen, maar ik acht de kans klein. 'n leuk initiatief, dat wel
Je moet toegeven dat het dit jaar een redelijk grote kans van slagen heeft. Met het bordje, en de plattegrond!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het is niet voor niks elk jaar nog mislukt
haha ja dat is waar .. Ik was meestal in het 24h cafe en dan rond 12en er even uit en dan niemand vinden en dan weer terugquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:24 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat het dit jaar een redelijk grote kans van slagen heeft. Met het bordje, en de plattegrond!
Voorgaande jaren was het: "Bij het 24h. café".
aha, een traditie, daar hou ik ook zo vanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het is niet voor niks elk jaar nog mislukt
Oh nee joh, ben vele malen witter dan ditquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's geen gezonde kleur hoor MaJo
idd beter dat je niet in de rij gaat staan
Bijna eisbär-wit?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh nee joh, ben vele malen witter dan dit![]()
Eisbär ooohhh eisbärquote:
Bijna wel jaquote:
Wat gebeurt er met de kaartjes van die 8?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:13 schreef Willaaam het volgende:
Ennnn schrijf mij maar alweer uit, ik kom samen met m'n buddy vrijdag pas. Heb donderdag nog huiswerk om af te maken eigenlijk en van de 12 man met wie we zouden gaan naar lowlands belden er vandaag 8 (!!!!!!!!) af. Dus gezellig bieren op de camping is er dan ook al niet meer bij. Komt er nog een after-donderdag meet?
Die hebben die honden nooit gekocht en daar komen ze nu mee. Ook nooit tegen ons gezegd dat ze niet mee zouden gaan. Kortom knap lullig, zeker daar ze er vorige jaren wel allemaal bijwaren. Denk dat de mietjes het knijpen door het weer. Ben wel pissig erover maargoed, ik doe er toch niks meer aan. De echte diehards komen tenminste nogquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met de kaartjes van die 8?
Thanksquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:23 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je ziet er van de achterkant wel lief uit!
dat zeiden ze vorig jaar ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Haha dat bordje!
Ik geef deze meet een redelijke kans van slagen![]()
Daarom is het ook niet ín de tentquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geweldig de dingen die jij maaktIs het er echt zo druk op donderdagavond? Dan wordt het misschien nog wel lastig ja
Ik zie steeds een lege tent voor me waar 1 fokker met een bordje in een hoekje staat
Newbieeeequote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ohja, en deze halve zool zal er vast niet ver vandaar staan, mocht het bordje, lichtje en Roellio niet opvallen
De muts blijft, zoals het er nu uitziet, het hele weekend op, dus maar vast bijgevoegd.
[afbeelding]
tilburgquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou zeggen: ik kom ook ff langs wippen, alleen schat ik de kans dat we voor 12 uur binnen zijn niet zo hoog in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |