Je tentje opzetten, moe zijn van de rij bij de ingang, bier drinken, over de camping zwalken.. kies maarquote:Op maandag 8 mei 2006 17:31 schreef MaJo het volgende:
Ik zal mijn best doen om erbij te zijn. Moet daarbij wel aanmerken dat als er iets anders te beleven valt ik de meet als eerste laat vallen
Donderdag om middernacht is er te beleven: 24-uurstent, slapen en tent opzetten.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:31 schreef MaJo het volgende:
Ik zal mijn best doen om erbij te zijn. Moet daarbij wel aanmerken dat als er iets anders te beleven valt ik de meet als eerste laat vallen
dat zeg ik. als het zo gaat zoals vorig jaar, dan wordt het tentje opzetten en slapenquote:Op maandag 8 mei 2006 17:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Donderdag om middernacht is er te beleven: 24-uurstent, slapen en tent opzetten.
Ow, en natuurlijk is er dan ook te beleven: zuipen en blowen voor je net opgezette tent. Wat tentje opzetten en al om 12 uur gaan slapen tot een bezigheid voor watjes maaktquote:Op maandag 8 mei 2006 17:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
dat zeg ik. als het zo gaat zoals vorig jaar, dan wordt het tentje opzetten en slapen![]()
Dat zei ik óók alquote:Op maandag 8 mei 2006 17:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ow, en natuurlijk is er dan ook te beleven: zuipen en blowen voor je net opgezette tent. Wat tentje opzetten en al om 12 uur gaan slapen tot een bezigheid voor watjes maakt
Op welk lowlands was jij?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat zei ik óók al![]()
Was vorig jaar overigens niets te doen in de 24u's tent, ook de andere nachten was het niet bepaald druk
Als ik ga, en die kans is niet zo groot, hoop ik in ieder geval wel dat zuipen voor de net opgezette tent dit jaar om 0:00 al tot de mogelijkheden behoort. Vorig jaar was dat pas om 3:00 een optie.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ow, en natuurlijk is er dan ook te beleven: zuipen en blowen voor je net opgezette tent. Wat tentje opzetten en al om 12 uur gaan slapen tot een bezigheid voor watjes maakt
Dit jaar meeten we iets buiten de tent, das handiger!quote:Op maandag 8 mei 2006 19:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb verleden jaar een kwartier naar Fok!ers gezocht in die tent, maar hoe te herkennen![]()
Ben maar weg gegaan![]()
Goed plan!quote:Op maandag 8 mei 2006 19:52 schreef Mars het volgende:
[..]
Dit jaar meeten we iets buiten de tent, das handiger!
De keer dat ik er met jou was, kon je niet meer op je benen staan. Druk was het toen wel, maar je was waarschijnlijk een beetje de weg kwijt...quote:Op maandag 8 mei 2006 17:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
de keren dat ik er eventjes was/langsliep, zag ik geen mens![]()
Dacht dat het toen alleen bij de bar druk was, en verder best leeg. Ik heb nog wel een keer helemaal alléén bier gehaald toen (en ik denk een cola'tje voor mezelf) dus een klein beetje op m'n benen staan kon ik toen nog welquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:24 schreef Skanqua het volgende:
[..]
De keer dat ik er met jou was, kon je niet meer op je benen staan. Druk was het toen wel, maar je was waarschijnlijk een beetje de weg kwijt...![]()
Ehh... najah... d'r waren daar mensen die je smakelijk aan het uitlachen waren. (nou gebeurt dat mij regelmatig, dus niks om je voor te schamen) Onder die mensen waren zowel bekenden als onbekenden van mij...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dacht dat het toen alleen bij de bar druk was, en verder best leeg. Ik heb nog wel een keer helemaal alléén bier gehaald toen (en ik denk een cola'tje voor mezelf) dus een klein beetje op m'n benen staan kon ik toen nog wel![]()
Oh, dat weet ik nog wel jaquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:15 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Ehh... najah... d'r waren daar mensen die je smakelijk aan het uitlachen waren. (nou gebeurt dat mij regelmatig, dus niks om je voor te schamen) Onder die mensen waren zowel bekenden als onbekenden van mij...![]()
fijn, dankjequote:Op woensdag 10 mei 2006 13:54 schreef Lieke_K het volgende:
Gelukkig ben ik er dit jaar bij om je een beetje in de gaten te houden lienelien, zal ervoor zorgen dat je geen domme dingen doet.![]()
![]()
fijn, dankjequote:Op woensdag 10 mei 2006 13:54 schreef Lieke_K het volgende:
Gelukkig ben ik er dit jaar bij om je een beetje in de gaten te houden lienelien, zal ervoor zorgen dat je geen domme dingen doet.![]()
![]()
Neuh, ik wou slechts even de tegenstrijdigheid benadrukkenquote:
Ik ben nog niet verplaatst naar aanwezigquote:
Hehe, dit jaar zoeken naar een Soviet bontmuts in plaats van de hoedquote:Op zondag 21 mei 2006 19:02 schreef super-muffin het volgende:
maxtor heb ik vorig jaar gezien, dus jou moet ik wel herkennen.
Ik herken je wel, dus als ik je zie, sleep ik je mee...quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik geloof er niet meer in![]()
haal me maar over![]()
Je gaat gewoon gezellig mee!quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik geloof er niet meer in![]()
haal me maar over![]()
Gezellig. Ik ben erquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:59 schreef nozem het volgende:
Ik kom alleen als er ook lekkere wijven komen.
Als 2.08m genoeg hoogte is als aanwijzer voor een verzamelpunt dan wil ik me wel opofferenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:50 schreef Spec87 het volgende:
Als iemand nou ff een bordje met fok! in elkaar knutselt?
Nee, maar je moet gewoon mee. Jij moet namelijk het bordje vasthouden!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Heej! Heb ik toegezegd daar te zijn?
ow, shite..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
ja, dat verandert de zaak natuurlijk..
Bordje?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:48 schreef Roellio het volgende:
[..]
Nee, maar je moet gewoon mee. Jij moet namelijk het bordje vasthouden!
Aparte interpretatie, Roellio.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als ik ga, en die kans is niet zo groot, hoop ik in ieder geval wel dat zuipen voor de net opgezette tent dit jaar om 0:00 al tot de mogelijkheden behoort. Vorig jaar was dat pas om 3:00 een optie.
Succes is een keuze.quote:
waarom geen laken en die hang je dan op aan de 24 uurs tent ofzoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:39 schreef Roellio het volgende:
Ik ben serieus aan het overwegen om een bord te maken.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:30 schreef Roellio het volgende:
Wegens succes geprolongeerd:
De immer falende Fok! lowlands-meet!
Het 4e jaar alweer!
Wanneer?
Donderdag 17 augustus
Lokatie?
24h. café, nabij de ingang festivalterrein
Tijdstip:
24:00 u.
Aanwezig:
Roellio