Ben jij kat?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:40 schreef alsem het volgende:
ik zal kijken of ik het kan onthouden,zie fotoboek voor foto's van mijn hoofd enzo
Handig!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:14 schreef Roellio het volgende:
Dat ding rechts boven is een hip knipperend rood lichtje!
Als het nu nog mislukt, dan weet ik het ook niet meer hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:11 schreef Roellio het volgende:
Het duurt 2 dagen, maar dan heb je ook wat!
[afbeelding]
En daaraan vast zit dan iemand met inmiddels íets langer haar die hier op lijkt:
(Maar dan een stuk bruiner)
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En zo ziet het er in het echt uit dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Soms heb je echt teveel tijd om handen Sackquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Geweldig de dingen die jij maaktquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[afbeelding]
Dit doe ik in minder dan tien minutenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:49 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Soms heb je echt teveel tijd om handen Sack
Nee, zo druk is het meestal niet. Gezellig druk wel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geweldig de dingen die jij maaktIs het er echt zo druk op donderdagavond? Dan wordt het misschien nog wel lastig ja
Ik zie steeds een lege tent voor me waar 1 fokker met een bordje in een hoekje staat
Doe mij eens op Britney ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dit doe ik in minder dan tien minuten![]()
Je hebt geen foto('s) in je fotoboekquote:
Handig, een foto van jou in de regen, daar zul je wel het meeste op lijken komend weekend.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:54 schreef Pink_Floyd het volgende:
PF en muze zijn te vinden in t fotoboek, mocht je zin hebben in een biertje
http://fotoboek.fok.nl/user/Pink_Floyd
[afbeelding]
Die in t groen bedoel je? Daar regende t niet, maar telefoons heh, klotekwaliteitquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Handig, een foto van jou in de regen, daar zul je wel het meeste op lijken komend weekend.
Wel iets met rode mouwen aandoen he?quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:04 schreef Pink_Floyd het volgende:
Heb jij ook nog ergens een pic Sackof draag jij ook flitslichtjes
Doe voor het geval dat je telefoonnummer eens mailen ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:08 schreef Roellio het volgende:
Doe eens een pic, RoaRRR, dan paas ik je een bier als ik m'n bandje van jou krijg!
np Static-X - Push it!
Als je nou tassen gaat doorkijken en even aangeeft welke ingang je beheert, dan kun je stiekem Fok!ers met veel te veel bier binnen laten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:07 schreef RoaRRR het volgende:
Ik ga een deel van jullie onbewust ontmoeten bij de ingang.....Jullie krijgen van mij een polsbandje om
Kan daarom niet aanwezig zijn bij de officiele meet omdat ik dan nog aan het werk ben
U heeft hotmeel!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:12 schreef ChOas het volgende:
[..]
Doe voor het geval dat je telefoonnummer eens mailen ?
Ooohkay, dan ga ik mijn profiel aanpassen want het zou gmail moeten zijnquote:
Dat klopt, maar ik zond het naar je hotmail!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:17 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ooohkay, dan ga ik mijn profiel aanpassen want het zou gmail moeten zijn
Ik ga ff checken!
Helaas hoef ik geen tassen door te kijken, dat doen die overijverige Security mensen altijd......quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als je nou tassen gaat doorkijken en even aangeeft welke ingang je beheert, dan kun je stiekem Fok!ers met veel te veel bier binnen laten.
[afbeelding]
echt heel grappigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[afbeelding]
Je weet dat hotmail zuight he ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:17 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik zond het naar je hotmail!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |