Of lenzen ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Heb je niks groters?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:26 schreef mordradead het volgende:
Pic en roep me maar bij m'n normale naam als je me spotdat is dus Douwe
Dat zat er wel in ja.quote:Woonplaats: Leeuwarden
Toch nog handig met die foto, een keer dacht iemand dat ik blond haar en blauwe ogen zou hebben afgaande op mijn naamquote:
Een foto met modder das nog waar ik het meest op lijk gok ik dit weekend:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Handig, een foto van jou in de regen, daar zul je wel het meeste op lijken komend weekend.
Ik werd gedwongen!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:25 schreef -Sum- het volgende:
toen roellio ineens bij onze buurvrouw in de tent lag![]()
okay dan doe ik mn 2005 versie aanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:04 schreef Roellio het volgende:
Ik ga heel lowlands knisperen in mijn zwart met zilvere opdruk "Sziget 2006" shirtje.
Big pimpin'
Oh mn sziget shirt zit al in mn tas dus die heb ik niet aanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:08 schreef Roellio het volgende:
Maar ik weet al hoe jij eruit ziet, BB. Dus dan spot ik je!
Jou loop ik vast wel weer een paar keer voorbij, en vice versa.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh mn sziget shirt zit al in mn tas dus die heb ik niet aan
tegenwoordig met baardje trouwens
[afbeelding]
Gezellig als altijdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jou loop ik vast wel weer een paar keer voorbij, en vice versa.
Het is niet voor niks elk jaar nog misluktquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:19 schreef Aoristus het volgende:
Als ik jullie tegenkom, dan zal ik wel even gedag zeggen, maar ik acht de kans klein. 'n leuk initiatief, dat wel
Je moet toegeven dat het dit jaar een redelijk grote kans van slagen heeft. Met het bordje, en de plattegrond!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het is niet voor niks elk jaar nog mislukt
haha ja dat is waar .. Ik was meestal in het 24h cafe en dan rond 12en er even uit en dan niemand vinden en dan weer terugquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:24 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat het dit jaar een redelijk grote kans van slagen heeft. Met het bordje, en de plattegrond!
Voorgaande jaren was het: "Bij het 24h. café".
aha, een traditie, daar hou ik ook zo vanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het is niet voor niks elk jaar nog mislukt
Oh nee joh, ben vele malen witter dan ditquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's geen gezonde kleur hoor MaJo
idd beter dat je niet in de rij gaat staan
Bijna eisbär-wit?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh nee joh, ben vele malen witter dan dit![]()
Eisbär ooohhh eisbärquote:
Bijna wel jaquote:
Wat gebeurt er met de kaartjes van die 8?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:13 schreef Willaaam het volgende:
Ennnn schrijf mij maar alweer uit, ik kom samen met m'n buddy vrijdag pas. Heb donderdag nog huiswerk om af te maken eigenlijk en van de 12 man met wie we zouden gaan naar lowlands belden er vandaag 8 (!!!!!!!!) af. Dus gezellig bieren op de camping is er dan ook al niet meer bij. Komt er nog een after-donderdag meet?
Die hebben die honden nooit gekocht en daar komen ze nu mee. Ook nooit tegen ons gezegd dat ze niet mee zouden gaan. Kortom knap lullig, zeker daar ze er vorige jaren wel allemaal bijwaren. Denk dat de mietjes het knijpen door het weer. Ben wel pissig erover maargoed, ik doe er toch niks meer aan. De echte diehards komen tenminste nogquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met de kaartjes van die 8?
Thanksquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:23 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je ziet er van de achterkant wel lief uit!
dat zeiden ze vorig jaar ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Haha dat bordje!
Ik geef deze meet een redelijke kans van slagen![]()
Daarom is het ook niet ín de tentquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geweldig de dingen die jij maaktIs het er echt zo druk op donderdagavond? Dan wordt het misschien nog wel lastig ja
Ik zie steeds een lege tent voor me waar 1 fokker met een bordje in een hoekje staat
Newbieeeequote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ohja, en deze halve zool zal er vast niet ver vandaar staan, mocht het bordje, lichtje en Roellio niet opvallen
De muts blijft, zoals het er nu uitziet, het hele weekend op, dus maar vast bijgevoegd.
[afbeelding]
tilburgquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou zeggen: ik kom ook ff langs wippen, alleen schat ik de kans dat we voor 12 uur binnen zijn niet zo hoog in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |