Ik ben er elk jaar daadwerkelijk geweest. In al dan niet verregaande staat van bezopenheid!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:29 schreef InsaneM666 het volgende:
Haha Roellio jij gaat elk jaar naar die meetben je dr ooit wel is geweest of zeg je elk jaar dat je komt maar stiekum sla je altijd over?
Dus eigenlijk hoeft niemand zich zorgen te maken?quote:
Ik heb n supersoaker!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hoeft niemand zich zorgen te maken?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:41 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
tvp
weeeje weejejeeje weeeje ewweeeeje...?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:21 schreef Roellio het volgende:
Nee nee! Ik ben net terug uit Boedapest van vakantie en Sziget. Ik ga deze week een puik bordje maken met een lichtje erop!
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:41 schreef Ascaroth het volgende:
Ik kom niet tenzij ik er wel ben.
Hoe moeten wij dat nu weten??quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:57 schreef vigier het volgende:
Heej, wat is eigenlijk de bedoeling van de staat van de aanwezigen? Nog nuchter? Lichtelijk aangeschoten? Gezellig? Bezopen? De weg kwijt?
Dan weet ik ff hoe ik mij moet voorbereiden.... Weet niet of ik er ga zijn, is afhankelijk van het geheugen, wanneer de tent staat, en de verwachte staat van mijn hoofd.
Gewoon bezopen of de weg kwijt natuurlijk. Spreekt voor zich.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:57 schreef vigier het volgende:
Heej, wat is eigenlijk de bedoeling van de staat van de aanwezigen? Nog nuchter? Lichtelijk aangeschoten? Gezellig? Bezopen? De weg kwijt?
Ja, maar je hebt er toch wel een ideaal beeld van hoe het "zou moeten zijn" ??quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hoe moeten wij dat nu weten??
Het is nog nooit gelukt!
OK...dan weten we dat. Ik zal mijn best doen om snel mijn tent op te zetten (en de rest ook), om zo snel mogelijk bier te kunnen gaan lurken. Want het is toch wel eerst luchtbed opblazen, en dan pas bezopen raken...andersom is niet zo'n succes denk ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Gewoon bezopen of de weg kwijt natuurlijk. Spreekt voor zich.
Neem tape mee en maak het vast aan de tent.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
... maar wie moet dat bord de hele tijd vasthouden?![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:28 schreef MaJo het volgende:
Nog 4 nachtjes slapenBen benieuwd of het deze keer gaat lukken
Als ik er ben kom ik zeker buurten, alleen is het nog niet helemaal zeker of Lowlands wel doorgaat voor mij
zie plaatje met kruisje-aanduidingquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:11 schreef Litso het volgende:
Ik ben er.
Is er trouwens duidelijk wat afgesproken waar precies? 'Bij de 24-uurs tent' is zo vaag dat ik de afgelopen 2 meetings mis ben gelopen
Nou dan hoop ik toch nog tenminste 2 uur uit te slapenquote:Op maandag 14 augustus 2006 07:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Volgende week om deze tijd worden we alweer het terrein afgejaagd!![]()
Wakey Wakeyquote:Op maandag 14 augustus 2006 07:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
*reminderquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:13 schreef Roellio het volgende:
Freefilehosting heeft het plattegrondje gekickt. Ik ben nu ongelofelijk dronken maar mrogen zal ik een nieuwe plattegrond online zetten.! _
Zo vroeg?quote:Op maandag 14 augustus 2006 07:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dan is het goedquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:12 schreef Baserunner het volgende:
Om 9 uur word je wakker gemaakt, om 12 uur moet je van het terrein af zijn.
Ik weet nu van ten minste 5 Fokkers dat ze er zullen zijn, met jou is dat 6. Dus dan is het al een redelijk succesjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:18 schreef Roellio het volgende:
Ik heb vandaag de eerste voorbereidingen getroffen voor: "Het Bordje"!
Morgen een foto van mijen "Het Bordje!",
Het gaat écht wel lukken, dit jaar!
En MaJo, Asmo en ik zijn in staat om Newbie wel te vinden!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:25 schreef Roellio het volgende:
Newbiedoobiedoo is met mij mee, dus die komt zowieso!
Gezellig!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:25 schreef Roellio het volgende:
Newbiedoobiedoo is met mij mee, dus die komt zowieso!
MaJo, Lieke, jij, Neleos en ik waren de 5quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
En MaJo, Asmo en ik zijn in staat om Newbie wel te vinden!
En ik neem Lieke-K mee!![]()
ohquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:26 schreef Asmodian het volgende:
[..]
MaJo, Lieke, jij, Neleos en ik waren de 5
Yay!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:27 schreef Roellio het volgende:
Weeeh, het gaat eindelijk een keer lukken.
Ke! En er hangt iemand met een bordje rond. Ik ga iig goed mijn best doen daar te zijnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:35 schreef Asmodian het volgende:
24-uurstent, donderdag-nacht om middernacht.
Dat zei je eergister ook. Hupquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:40 schreef Roellio het volgende:
Ik heb een plattegrondje gepaint, maar die is stuk in de OP. Ik zal 'm morgen opnieuw posten.
Goed plan!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:40 schreef Roellio het volgende:
Ik heb een plattegrondje gepaint, maar die is stuk in de OP. Ik zal 'm morgen opnieuw posten.
Done!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:42 schreef Litso het volgende:
Of mail 'm ff naar een willekeurig adres @ litso . com, dan zet ik 'm in de OP Roellio.
oooh dommie *aai*quote:Op woensdag 16 augustus 2006 07:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik zie net dat ik die vraag op 8 mei ook al heb gesteld!![]()
Euhh, allemaal een rood petje opquote:Op woensdag 16 augustus 2006 07:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Maar hoe gaan we elkaar vinden dan? Verleden jaar heb ik er ook al een tijdje rond gelopen zonder ook maar één Fokker te herkennen!
wellicht..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
![]()
Gaan wij ook nog meeten?
Dan herken ik wellicht ook nog iemand.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:32 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Euhh, allemaal een rood petje opnet als mongooltjes die een dagje uit zijn in Artis.
Btw, meld mij ook maar aan, als ik het kan vinden en de rest van de gang zover krijg om ook mee te gaan.![]()
Al die slettebakken die geen kaartje hebben en nu opeens gaan neuzelenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan herken ik wellicht ook nog iemand.
Tuig is het. Allemaal!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef daeri het volgende:
[..]
Al die slettebakken die geen kaartje hebben en nu opeens gaan neuzelen...
Iets zegt me dat ik jouw wel herken. We kunnen natuurlijk ook bordjes met Fok! erop maken en boven ons hoofd houden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan herken ik wellicht ook nog iemand.
Volgens mij is het je eerder gelukt, toch?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:04 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik jouw wel herken.
Die heeft al wel ergens gestaan hoor, maar hij ontkent nog even dat hij het is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:14 schreef MaJo het volgende:
Volgens mij komt het wel goed met herkenning. Ik ga met 4 andere fokkers en wij kennen newbie die Roellio weer kent. Zijn we al met z'n zevenenEn Roellio had een bord gemaakt toch? Ga je die nog posten + je foto (je vergeet het steeds
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |