abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37653832
Welkom in het politiek cafe van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin.
Iedereen is welkom. Sta eens stil bij politieke moorden.
pi_37653895
Hier een artikel over Chavez, uit een Joods tijdschrift:

http://www.alternet.org/story/31797/
pi_37653951
Nee.
pi_37653989
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Nou ja, ''defended'' zou ook nog kunnen betekenen dat ze hem van antisemitisme (toch de oorspronkelijke klacht) vrij pleitten. Maar da's iets voor het volgende deel.
Ipv de uitspraak van Chavez inhoudelijk onderuit te halen verplaatsen ze slechts de schuldvraag naar een andere groep. Dat is vrij hypocriet. Het komt een beetje over alsof je alles en iedereen de "schuld" mag geven zolang het maar niet de joden zijn want dan is het antisemitisme.

Nu ga ik werken .
pi_37653996
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Hier een artikel over Chavez, uit een Joods tijdschrift:

http://www.alternet.org/story/31797/
quote:
Pat Robertson has called for his assassination -- twice now.
Wie gaat die seniele gek nou citeren?
pi_37654031
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:32 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ipv de uitspraak van Chavez inhoudelijk onderuit te halen verplaatsen ze slechts de schuldvraag naar een andere groep. Dat is vrij hypocriet. Het komt een beetje over alsof je alles en iedereen de "schuld" mag geven zolang het maar niet de joden zijn want dan is het antisemitisme.

Nu ga ik werken .
Ja, het vorige deel was al vol voor ik dat er aan toe kon voegen.
Vandaar het artikel.
Werk ze.
pi_37654044
Of hij antisemiet is? Laten we het aan de rabbi vragen.
pi_37654157
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:32 schreef Autodidact het volgende:

[..]

[..]

Wie gaat die seniele gek nou citeren?
Uit de OP:
quote:
Sta eens stil bij politieke moorden.
Goeie.
pi_37654424
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_37654439
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:34 schreef Autodidact het volgende:
Of hij antisemiet is? Laten we het aan de rabbi vragen.
Wat? Hij heeft personeel!
  maandag 8 mei 2006 @ 12:53:46 #11
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37654455
etcetera' en
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_37655390
quote:
Kritiek
Door tegenstanders wordt Van Dam als een van de conservatieve mastodonten van de oude PvdA beschouwd, een drammer en een demagoog.
  maandag 8 mei 2006 @ 13:42:38 #14
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_37655814
tvpeetje hier maar dan.

goedemiddag allen.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_37657572
Zo daar ben ik weer.
pi_37657636
quote:
Op maandag 8 mei 2006 14:50 schreef MrX1982 het volgende:
Zo daar ben ik weer.
Dat doe je ook rap.
  maandag 8 mei 2006 @ 14:54:34 #17
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37657686
quote:
Op maandag 8 mei 2006 13:28 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[..]
Hij blijft het maar op spaartegoeden gooien ...
pi_37657755
quote:
Op maandag 8 mei 2006 14:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat doe je ook rap.
Ja maandag he. Post bezorgen met de fiets. 3 wijken.
Straks moet ik weer werken. Post ophalen bij klanten.
  maandag 8 mei 2006 @ 14:57:39 #19
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37657784
quote:
Op maandag 8 mei 2006 14:56 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ja maandag he. Post bezorgen met de fiets. 3 wijken.
Straks moet ik weer werken. Post ophalen bij klanten.
Hup hup
pi_37657820
quote:
Op maandag 8 mei 2006 14:57 schreef Tafkahs het volgende:
Hup hup
15:30 pas .
pi_37657902
Ik schijn een biertje te moeten gaan drinken .

Ondertussen ben ik met de Engelsen hard opweg richting wereldheerschappij .
  maandag 8 mei 2006 @ 15:03:03 #22
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37657943
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:01 schreef du_ke het volgende:
Ik schijn een biertje te moeten gaan drinken .

Ondertussen ben ik met de Engelsen hard opweg richting wereldheerschappij .
Blair zal z'n opvolger de tijd geven om zich goed voor te bereiden op de volgende verkiezingen. Wat dat ook moge betekenen

Trouwens, wat een hilarisch plaatje:

pi_37657963
Turkse ambassadeurs terug vanwege genociderel
AP

ANKARA - Turkije heeft zijn ambassadeurs in Frankrijk en Canada tijdelijk teruggeroepen voor overleg over "de ongegronde beschuldigingen over een Armeense genocide" in de nadagen van het Ottomaanse Rijk. Dat heeft het Turkse ministerie van buitenlandse zaken maandag bekendgemaakt.
De Canadese premier Stephen Harper stelde onlangs dat de massamoord op Armeniërs in de jaren 1915-1923 als genocide erkend moet worden, en in het Franse parlement wordt volgende week een wetsvoorstel besproken dat ontkenning van de genocide op de Armeniërs strafbaar moet stellen. Beide landen zijn hierom fel door Ankara bekritiseerd.

Volgens Turkije wordt het aantal Armeense slachtoffers overdreven en kan er geen sprake zijn van genocide omdat de Armeniërs omkwamen of verdreven werden als gevolg van de strijd tegen Rusland en Armeense rebellen. De Armeniërs spreken echter van een opzettelijke en stelselmatige uitroeiing van 1,5 miljoen leden van hun volk. Deze laatste versie wint internationaal steeds meer aan populariteit en de druk op Turkije om de genocide te erkennen neemt dan ook toe.

Woepie.
  maandag 8 mei 2006 @ 15:09:01 #24
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37658114
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Turkse ambassadeurs terug vanwege genociderel
AP

ANKARA - Turkije heeft zijn ambassadeurs in Frankrijk en Canada tijdelijk teruggeroepen voor overleg over "de ongegronde beschuldigingen over een Armeense genocide" in de nadagen van het Ottomaanse Rijk. Dat heeft het Turkse ministerie van buitenlandse zaken maandag bekendgemaakt.
De Canadese premier Stephen Harper stelde onlangs dat de massamoord op Armeniërs in de jaren 1915-1923 als genocide erkend moet worden, en in het Franse parlement wordt volgende week een wetsvoorstel besproken dat ontkenning van de genocide op de Armeniërs strafbaar moet stellen. Beide landen zijn hierom fel door Ankara bekritiseerd.

Volgens Turkije wordt het aantal Armeense slachtoffers overdreven en kan er geen sprake zijn van genocide omdat de Armeniërs omkwamen of verdreven werden als gevolg van de strijd tegen Rusland en Armeense rebellen. De Armeniërs spreken echter van een opzettelijke en stelselmatige uitroeiing van 1,5 miljoen leden van hun volk. Deze laatste versie wint internationaal steeds meer aan populariteit en de druk op Turkije om de genocide te erkennen neemt dan ook toe.

Woepie.
genocide als quizvraag. Goed bezig. Dat wordt wel een eenvoudige toetreding tot de EU straks
pi_37658137
Het is wel een heet hangijzer die Armeense genocide.

Drukt als een zware politieke last op Turkije. Als ze de genocide erkennen zouden ze dan veel gezichtsverlies leiden. Ik kan begrijpen dat je als land niet graag een genocide erkent maar is dat de enige reden dat ze zo halsstarrig zijn?
  maandag 8 mei 2006 @ 16:25:30 #27
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37660612
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:21 schreef Autodidact het volgende:
http://www.venganza.org/images/fsm-spotting.mpg

Jaja, hij is wedergekeerd.
hmm..
pi_37661576
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:25 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

hmm..
Buig voor hem.
  maandag 8 mei 2006 @ 16:54:52 #30
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37661632
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:53 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Buig voor hem.
Ik zet een pannetje water voor 'm op. Ok?
pi_37661938
Als je daarvoor moet bukken....verzin maar iets nederigs.
  maandag 8 mei 2006 @ 17:05:05 #32
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37662038
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:02 schreef Autodidact het volgende:
Als je daarvoor moet bukken....verzin maar iets nederigs.
necrobestialiteit ?
pi_37662087
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:05 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

necrobestialiteit ?
Als je voorover buigt en zo'n dood beest achterlangs een beetje op en neer wrijft. .
  maandag 8 mei 2006 @ 17:09:11 #34
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37662195
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:06 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Als je voorover buigt en zo'n dood beest achterlangs een beetje op en neer wrijft. .
ja, of zo'n pijpkarper ofzo

Over dood gesproken, er is er weer eentje de pijp uit. Ik heb overigens geen idee wie het was:
quote:
Schrijfster Marijke Höweler (67) overleden
ANP

AMSTERDAM - Schrijfster Marijke Höweler is vrijdag 5 mei overleden. Dat heeft haar familie maandag laten weten. Ze is 67 jaar geworden.

De als Marijke van Dalen in Koog aan de Zaan geboren schrijfster maakte eerst cabaretteksten, hoorspelen en liedjes. In 1964 verscheen Tranen van niemand, haar eerste bundel prozagedichten en verhalen.

In 1982 kwam ze pas met een roman: Van geluk gesproken. Pieter Verhoeff maakte er in 1987 een film van, met onder anderen Geert de Jong, Loudi Nijhoff, Gerard Thoolen, Olga Zuiderhoek en Kees Prins.

In de jaren tachtig en negentig deed Höweler meer dan tien publicaties het licht zien.
pi_37662322
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:09 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

ja, of zo'n pijpkarper ofzo

. W kan ook genieten.
  maandag 8 mei 2006 @ 17:58:45 #37
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_37663666
De FP meld:
quote:
In het dorp Abassan in de Gazastrook ten oosten van Khan Younis, zijn tijdens een vuurgevecht maandagochtend drie doden gevallen. Dit gebeurde nadat drie leden van de Fatah ontvoerd waren door Hamas, waarna vervolgens de Fatah vier Hamas-activisten gijzelden. Bij uitwisseling van de ontvoerde leden kwam het tot een vuurgevecht. Hierbij werden één Hamas-activist en twee Fatah-leden werden gedood.

De gespannen situatie tussen de beide Palestijnse bewegingen duurt al maanden en zorgde vorige maand al voor twintig gewonden. Het conflict gaat onder meer om de controle over de veiligheidsdiensten die Fatah-president Abbas aan de Hamas-regering onttrokken heeft. Ook een gesprek met premier Haniyeh zaterdag leverde niets op.
Er zit duidelijk schot in de Palestijnse zaak.
  maandag 8 mei 2006 @ 17:59:40 #38
93744 Finder_elf_towns
pi_37663688
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:03 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Blair zal z'n opvolger de tijd geven om zich goed voor te bereiden op de volgende verkiezingen. Wat dat ook moge betekenen

Trouwens, wat een hilarisch plaatje:
[afbeelding]

pi_37663703
quote:
Tulpen uit Antwerpen
'Als de lente komt, dan stuur ik jou tulpen uit Amsterdam', zo begint de bekende Hollandse meezinger. Maar Antwerpen maakte 30 jaar vóór Nederland al kennis met deze bloem. Om dit te herdenken, is de Belgische stad voor twee maanden volledig in de ban van de tulp.
2 maanden, zo houden we nog een normale dag over met al die speciale themadagen??
  maandag 8 mei 2006 @ 18:01:34 #40
93744 Finder_elf_towns
pi_37663736
De NSDFP meld!
quote:
De meeste mensen wisten het al wel, maar nu is het ook bewezen door het Britse ministerie van defensie: er zijn géén buitenaardse wezens op aarde. Tot die conclusie komt het ministerie in een rapport dat het resultaat is van een groot onderzoek naar de aanwezigheid van ufo's op aarde.

Het rapport schrijft dat mensen die ufo's zien, die niet echt zien, maar gewoon dénken dat ze een ufo zien. Meestal is het dan een meteoriet of een magnetisch verschijnsel. Of natuurlijk gewoon een vliegtuig. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat buitenaardse wezens zich in de buurt van de aarde bevinden.

Het onderzoek is overigens al zes jaar oud, maar al die tijd geheim gebleven. Door een juridische procedure heeft een wetenschapper van buitenaf het nu alsnog in handen gekregen.
Baaj G. kan nu wel inpakken.
pi_37663787
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:00 schreef pberends het volgende:

[..]

2 maanden, zo houden we nog een normale dag over met al die speciale themadagen??
Themadagen.
  maandag 8 mei 2006 @ 18:04:50 #42
93744 Finder_elf_towns
pi_37663829
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:03 schreef pberends het volgende:

[..]

Themadagen.
Nog erger is het als het café van de uni een themabier aanbied. De totale onorginaliteit druipt ervan af.
pi_37663861
quote:
Brussel: Nederlandse economie groeit 2,6%

De economie van Nederland zal dit jaar en volgend jaar met 2,6% groeien. Daarmee doet Nederland het beter dan ander Europese landen, verwacht de Europese Commissie (EC).

Verwachting
Voor het eurogebied gaat het dagelijks bestuur van de Europese Unie uit van een groei van 2,1%. Volgend jaar zakt dat terug naar 1,8% doordat Duitsland een btw-verhoging te wachten staat. Dat zal de groei in meerdere Europese landen remmen. Vooral investeringen uit het bedrijfsleven stimuleren de groei.

Maar ook de aantrekkende export en consumentenbestedingen dragen bij aan de groei.

Raming CPB
Met deze voorspelling zit de Commissie overigens onder de verwachtingen van het Centraal Planbureau (CPB). Dat bureau verwacht dit jaar een groei van 2,75% in Nederland en volgend jaar zelfs 3%. Minister Zalm (Financiën) liet vorige week doorschemeren dat de economie beter presteert dan de raming van het CPB.

Begrotingstekort
Volgens de EC zullen de overheidstekorten door de economische groei worden teruggedrongen. Frankrijk blijft opnieuw onder de norm van 3%, Griekenland zal hier voor het eerst sinds jaren onder duiken. De EC verwacht dat Duitsland hier pas volgend jaar aan zal voldoen. Italië heeft een gat in de begroting van 4%.
Berlus, betaal je belasting nou toch!
pi_37664341
Ola!
pi_37664394
Hoe is het met je kast du_ke?
pi_37664505
Eerreeccttiillee mmeeddiiccaattiioonnss.
pi_37664553
Civvviiiiiilizatiooooooooon
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 8 mei 2006 @ 18:30:17 #48
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_37664573
inderdaad foto!
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_37664606
Tamil Tijgers intimideren ook in Nederland
ANP

DEN HAAG - De Srilankaanse rebellenbeweging Tamil Tijgers (LTTE) lijkt zich ook in Nederland schuldig te maken aan intimidatie van gevluchte Tamils. Volgens de ministers Piet Hein Donner (Justitie) en Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken) zijn er ‘enkele signalen’ dat in de Tamil-gemeenschap in ons land sprake is van ‘fondsenwerving met een intimiderend karakter’.

Voor zover bekend is daarvan echter geen aangifte gedaan, zo bleek maandag uit schriftelijke antwoorden van de ministers op vragen van Tweede Kamerlid Marijke Vos van GroenLinks. Die wilde naar aanleiding van een recent rapport van de mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch meer weten over de situatie in Nederland.

Uit dat onderzoek bleek dat de LTTE op grote schaal Tamil-vluchtelingen in westerse landen intimideert en afperst. Hele families zouden worden gedwongen de activiteiten van de rebellengroep blijvend te financieren, vaak met grote bedragen. De LTTE strijdt voor een eigen staat voor de minderheid van Tamils op het Aziatische eiland. Een deel van Sri Lanka wordt gecontroleerd door de rebellen.

Omdat er geen aangifte wordt gedaan, is het volgens Donner niet goed mogelijk iets te doen tegen mogelijk illegale of onwenselijke activiteiten van de LTTE. Hij roept slachtoffers van dergelijke praktijken daarom op naar de politie te stappen. Donner kan verder geen details geven over de activiteiten die justitie nu al op dit terrein onderneemt.

Nederland is er voorstander van om de LTTE op de Europese lijst van verboden of terroristische organisaties te plaatsen. Enkele andere lidstaten hebben dat echter tot nu toe tegengehouden, aldus de minister.

De Tamil-gemeenschap in ons land bestaat uit circa 14.000 mensen. Een woordvoerder van de Tamil Dutch Association, een belangenvereniging van Tamils in Nederland, zei half maart geen berichten te kennen van LTTE-intimidatie in ons land.

maandag 8 mei 2006 @ 18:40:26 #50
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_37664853
meer vrouwen!
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  maandag 8 mei 2006 @ 18:53:12 #51
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_37665249
quote:
Toets de Grondwet! (08/05/2006)

In alle EU-landen toetsen rechters wetten aan de Grondwet. Alleen in Nederland gebeurt dit niet. Nu hoeft ons land niet klakkeloos over te nemen wat elders gebruikelijk is, maar in dit geval valt er heel wat voor te zeggen.

Het hoogste rechtscollege, de Hoge Raad, mag geen wetten aan de Grondwet toetsen. Dat maakt deze raad in zekere zin een machteloos instituut dat puur bekijkt of lagere rechters de procedures goed hebben nageleefd. En zelfs als wetten tegen de Grondwet indruisen dan zal het hoge rechtscollege die nog als toetssteen in strafzaken moeten gebruiken. Dat dit een aantal hoge rechters zelf ook tegen de borst stuit blijkt uit de reportage over de Hoge Raad die NRC Handelsblad zaterdag afdrukte. Daarin zeggen leden van de raad zich zorgen te maken over het klimaat waarin burgervrijheden moeten wijken om het terrorisme beter te kunnen aanpakken.

Nog een voordeel van toetsing van de Grondwet door de Hoge Raad is dat dan vanzelf duidelijk wordt hoe de grondrechten zich tot elkaar verhouden. Nu is het bijvoorbeeld geheel onduidelijk hoe het recht op vrije meningsuiting en het verbod op discriminatie zich tot elkaar verhouden.

Dat rechters in Nederland niet aan de Grondwet mogen toetsen zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat anti-democratische krachten uit eigen land nooit bij verkiezingen een meerderheid hebben gehaald. Toch is het goed om in een democratie een extra drempel in te bouwen tegen anti-grondwettelijke wet- en regelgeving. De Hoge Raad lijkt het aangewezen instituut om die rol op zich te nemen.

Martijn van der Kooij
http://www.binnenlandsbestuur.nl/bb/jsp/detailbyio.jsp?iopk=803037&n-date=08/05/2006
pi_37665482
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:24 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe is het met je kast du_ke?
Top! Zit goed in elkaar heb nog wel wat schroefjes enzo over maar dat schijnt te horen
pi_37665578
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:30 schreef George-Butters het volgende:
inderdaad foto!
Ja kan momenteel even geen foto's van m'n telefoon naar de PC zetten.
Maar hij lijkt hier wel wat op

Alleen is hij op die site 355 $ terwijl hij hier iets van 79 euro was .
pi_37665606
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:59 schreef du_ke het volgende:
Top! Zit goed in elkaar heb nog wel wat schroefjes enzo over maar dat schijnt te horen
Ikea?
  maandag 8 mei 2006 @ 19:03:19 #55
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37665608
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja kan momenteel even geen foto's van m'n telefoon naar de PC zetten.
Maar hij lijkt hier wel wat op
[afbeelding]
Alleen is hij op die site 355 $ terwijl hij hier iets van 79 euro was .
Wat kan er allemaal in?
pi_37665678
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:03 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ikea?
Leenbakker maar hetzelfde idee . Een deel van de drankvooraad en wat boeken wil ik er in kwijt. Dat slingert nu allemaal maar rond op m'n kamer.
pi_37665684
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:03 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Wat kan er allemaal in?
Dode dassen, vossen en giraffen.
pi_37665764
Is het FSC gecertificeerd hout?
  maandag 8 mei 2006 @ 19:09:38 #59
93744 Finder_elf_towns
pi_37665813
Brekend nieuws van Reuters:
quote:
Iranian President Mahmoud Ahmadinejad, who has called for Israel to be wiped off the map, should bear in mind that his own country could also be destroyed, Vice Premier Shimon Peres said Monday.

Peres said Iran was mocking the international community's attempts to resolve the crisis over its nuclear ambitions and that the credibility of the United Nations Security Council was on the line.

In what Prime Minister Ehud Olmert has described as a threat that must be taken seriously, Ahmadinejad has called for Israel to be destroyed.

"They want to wipe out Israel ... Now when it comes to destruction, Iran too can be destroyed [but] I don't suggest to say an eye for an eye," Peres told Reuters.

"Israel would defend itself under any condition but we don't look upon it as an Iranian-Israeli conflict exclusively... [Iran] is basically a danger to the world, not just to us."
Totzover het Iran nieuws voor vandaag.
pi_37665889
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:08 schreef MrX1982 het volgende:
Is het FSC gecertificeerd hout?
Hij komt uit Denemarken dus zitten er slechts zeehondjes in, dat mag.
  maandag 8 mei 2006 @ 19:11:52 #61
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_37665906
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:05 schreef Autodidact het volgende:

[..]

die giraffen moeten dan denk ik wel eerst eens even flink bewerkt worden. In stukjes of flink wat botten verbrijzelen
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
pi_37665933
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:11 schreef du_ke het volgende:
Hij komt uit Denemarken dus zitten er slechts zeehondjes in, dat mag.
Dit valt me natuurlijk van je tegen .
  maandag 8 mei 2006 @ 19:14:09 #63
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37665995
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:05 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Stukjes boomwortel, natuurtextiel, vetbolletjes voor vogels
pi_37666087
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:11 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

die giraffen moeten dan denk ik wel eerst eens even flink bewerkt worden. In stukjes of flink wat botten verbrijzelen
Hoe weet je dat? Misscien is die kast wel 20 meter hoog.....
  maandag 8 mei 2006 @ 19:16:54 #65
93744 Finder_elf_towns
pi_37666118
Zeehonden zijn cool.
pi_37666147
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:16 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zeehonden zijn cool.
Door de bami.
  maandag 8 mei 2006 @ 19:18:17 #67
93744 Finder_elf_towns
pi_37666179
Bami is ook
  maandag 8 mei 2006 @ 19:32:52 #68
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_37666730
Prima!

probeer nu vista in vmware te installeren. Maar snel kan ik dat niet noemen...
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_37667439
Goedenavond. Ja, ik moest werken. En Ahmedinajad heeft niet opgeroepen tot de vernietiging van Israël.
  maandag 8 mei 2006 @ 19:53:50 #70
93744 Finder_elf_towns
pi_37667541
Dat heeft hij wel gedaan, maar als jij dat niet wil weten is dat natuurlijk prima.
pi_37667777
Het enige wat er op lijkt is dat "whiped of the earth"-zinnetje en dat blijkt verkeerd vertaald te zijn.
  maandag 8 mei 2006 @ 20:00:48 #72
93744 Finder_elf_towns
pi_37667828
Nee, dat is niet verkeerd vertaald. Je hoopt dat dat verkeerd vertaald is zodat je het islamtische dadervolk niet hoeft af te vallen en alsnog Israël en Amerika van alles de schuld kan geven.
pi_37667863
Je hebt me door.
pi_37667958
We got ourselves a Freud.
pi_37668685
Kostelijk!
quote:
Career appointees at the Department of Agriculture were stunned last week to receive e-mailed instructions that include Bush administration "talking points" -- saying things such as "President Bush has a clear strategy for victory in Iraq" -- in every speech they give for the department.

"The President has requested that all members of his cabinet and sub-cabinet incorporate message points on the Global War on Terror into speeches, including specific examples of what each agency is doing to aid the reconstruction of Iraq," the May 2 e-mail from USDA speechwriter Heather Vaughn began.
[ bron ]
quote:
There's a sample introduction: "Several topics I'd like to talk about today -- Farm Bill, trade with Japan, WTO, avian flu . . . but before I do, let me touch on a subject people always ask about . . . progress in Iraq."
[ bron ]
  maandag 8 mei 2006 @ 20:27:22 #76
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_37668982
quote:
Geen debat

Frits Abrahams

Zelfvertrouwen heb je, of je hebt het niet, en als je het niet hebt moet je doen alsof je het wel hebt. Althans, in bepaalde functies, bijvoorbeeld die van kandidaat-lijsttrekker van de VVD.

Neem Rita Verdonk. Zij wil graag de indruk wekken een onneembare burcht van zelfverzekerdheid te zijn, maar als je goed kijkt, zie je scheurtjes in de dikke muren. Mark Rutte, haar tegenstander, heeft ze ook gezien en begint er, eindelijk, steeds feller op te mikken.

Zaterdagavond zag ik de kemphanen aan het werk in de sociëteit van het Utrechtse studentencorps, zo’n donker, naar verschaald bier ruikend studentenhol. Het was geen prettige avond voor Verdonk. Het vak van politicus is meedogenloos. Je kunt urenlang nog zo je best doen, maar wat er van zo’n avond overblijft, is die ene minuut waarin het misging. Dat minuutje haalt Nova en krantenstukjes als dit.

Het begon met een ogenschijnlijk onschuldige uitspraak. „Ik ben nooit eerder lid geworden van een politieke partij, de VVD was de eerste”, zei Verdonk, staand aan een tafeltje voor de zaal, tussen Jelleke Veenendaal en Rutte. Kort daarvoor had ze gezegd dat Thorbecke en Bolkestein haar grote politieke voorbeelden waren. Rutte sloeg onverbiddelijk toe. In 1994 stemde ze nog PvdA, zei hij, terwijl Bolkestein recht tegenover de PvdA van Kok en Melkert stond. Wat was er sindsdien veranderd?

Rutte probeerde haar zijn microfoon te geven, maar ze aarzelde om hem aan te nemen. „Mark stond toen niet bij me in het hokje”, zei ze schutterig tegen de zaal. Rutte zei iets onverstaanbaars tegen haar. „Ja, ik weet wel dat ik dat in een interview heb gezegd”, zei ze snel. Vervolgens, en dat was de grootste fout, probeerde ze het debat de kop in te drukken met het verwijt: „We zouden hier alleen in debat gaan met de leden.”

Met zoveel formalisme wisten de joelende JOVD’ers en studenten in de zaal wel raad.

Na afloop hoorde ik dat het al eerder die week was misgegaan in de communicatie tussen de organiserende JOVD en het team van Verdonk. De JOVD had begrepen dat Verdonk bereid was in Utrecht in debat te gaan met Rutte en Veenendaal, ook al viel deze avond buiten de vijf geplande debatten. Later werd het de JOVD duidelijk dat Verdonk geen direct debat wilde, maar alleen een gesprek met de leden.

„Waarom is er geen debat?” vroeg een man in de zaal, „waarom zou ik gaan stemmen als u dat niet wilt?” „We doen vijf debatten”, zei Verdonk streng, „anders wordt het toch maar elkaar vliegen afvangen. Afspraak is afspraak. Dan hadden jullie maar andere afspraken moeten maken.”

Ik moest onwillekeurig terugdenken aan Pim Fortuyn, dat andere grote voorbeeld van Rita Verdonk, die ze bij het begin van haar campagne nog zo uitdrukkelijk had genoemd, maar nu opeens niet meer. Wat je ook van hem mocht denken, Fortuyn zocht de aanval – nooit de verdediging. Hij zou zich in het heetst van de strijd niet beroepen hebben op afspraken, waarvan geen VVD-lid wil horen als hij op een fraaie zomeravond in een vol, benauwd zaaltje plaatsneemt.

Bravoure valt niet te lenen.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_37669498
Geinig, ik heb zaterdag een buurvrouw, 89 lentes jong die zichzelf buitengesloten had van haar dakloosheid bevrijd door op haar balkon te klimmen en de deur te openen. Kom ik net thuis, staat er een fles wijn voor de deur met een dankbriefje
pi_37669766
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:40 schreef DionysuZ het volgende:
meer vrouwen!
Voor deze ene keer.

maandag 8 mei 2006 @ 20:56:44 #79
93744 Finder_elf_towns
pi_37669946
Niet dat ik me er verder druk om maak, maar M. heeft het toch echt verkeerd over de vertalingskwestie:

http://www.telegraaf.nl/buitenland/article39268251.ece
http://www.volkskrant.nl/(...)s_doelwit?source=rss

Maar goed, je eigen realiteit scheppen zal wel deel uit maken van de bijwerkingen van prozak.
pi_37669964
quote:
Op maandag 8 mei 2006 20:40 schreef Godslasteraar het volgende:
Geinig, ik heb zaterdag een buurvrouw, 89 lentes jong die zichzelf buitengesloten had van haar dakloosheid bevrijd door op haar balkon te klimmen en de deur te openen. Kom ik net thuis, staat er een fles wijn voor de deur met een dankbriefje
Opdat je in het hiernamaals beloond wordt .
pi_37670095
Lieve Finder_elf_towns, ik waardeer het dat je probeert de wereld te ontdekken. Dat is goed, en misschien wel het enige wat we kunnen doen in ons kort, vaak miserabel bestaan. Echter, het gaat niet altijd goed. Dat blijkt nu maar weer eens, aangezien geen van beide bronnen het heeft over de gedreigde vernietiging van Israel.
pi_37670137
quote:
The John Mearsheimer-Stephen Walt critique of the Israel lobby's activities and influence in the United States initially produced an attempt to silence discussion and discredit the authors, sometimes employing character assassination and the technique of guilt by association.

This was not successful, and the issue of Israeli- American relations, as well as of the Israel lobby, has now been opened up to discussion.

Most Americans and many Israelis may not realize that the close U.S.-Israeli alliance is relatively recent.

The U.S. government witnessed Israel's establishment without enthusiasm.

To Washington, Israel was an unwelcome irritant to American relations with the Arab world, where Saudi Arabia had become a principal source of oil for the United States. Israel's foreign policy throughout the 1950s was "non-identification" with either side in the Cold War.
[ bron ]
pi_37670268
Oei, strijd der titanen thuiswoners!
  maandag 8 mei 2006 @ 21:06:48 #84
93744 Finder_elf_towns
pi_37670288
Nee, dat wil je niet zien. Naar de redenen kan ik natuurlijk enkel raden en kan ook van alles zijn. Van prozak tot het aanhangen van anti-joodse geschriften. De struikrover-als-president van Iran is een op het einde van Israël beluste gek die dit niet onder stoelen of banken steekt. Ik weet niet waar het mis is gegaan in je jonge jaren, maar iemand moet je geleerd hebben dat je altijd en overal je eigen waarheid voor iets invult, ongeacht de werkelijk feiten. Dat is natuurlijk treurig en een verspilling van het ergste soort.
pi_37670399
Nou ja, goed, mijn waarheid heb ik nu zo ingevuld dat de camping in de fik staat.
pi_37670423
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:09 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, goed, mijn waarheid heb ik nu zo ingevuld dat de camping in de fik staat.
Niet eens de kampong?
pi_37670456
Nee. De camping. Kan er misschien wel een foto van maken.
pi_37670573
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:10 schreef Monidique het volgende:
Nee. De camping. Kan er misschien wel een foto van maken.
Maar waarom zou ik...
  maandag 8 mei 2006 @ 21:13:03 #90
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_37670591
bloedneus, ook dit jaar weer, blijkt nu
pi_37670639
Bloedneus. Het klinkt als Surinaamse voetballer bij een of andere Brabantse ploeg.
pi_37670729
M.; 0
E.W. (niet te verwarren met onderbaas EW); 1

Dit op basis van hun grapjes.
pi_37670809
Ik vind Bloedneus anders best wel Surinaams klinken!
  maandag 8 mei 2006 @ 21:18:47 #94
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_37670858
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:14 schreef Monidique het volgende:
Bloedneus. Het klinkt als Surinaamse voetballer bij een of andere Brabantse ploeg.
volgens een arts zou het een typisch zeeuws-vlaams trekje zijn, is een populair eiland-gevoel daar
  maandag 8 mei 2006 @ 21:26:58 #95
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_37671399
Waarschijnlijk gewoon een buitenaards implantaat dat niet goed werkt.
pi_37671930
quote:
Biography for
Prince (I)

Birth name
Prince Rogers Nelson
--------------------------------------------------------------------------------

Height
5' 2" (1.57 m)
Oh yeah baby.
  maandag 8 mei 2006 @ 21:51:00 #99
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_37672331
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:29 schreef Monidique het volgende:
Waarschijnlijk gewoon een buitenaards implantaat dat niet goed werkt.
Balkenende, I presume?
pi_37672439
Hebben jullie die rechter gehoord die in Zuid-Afrika een vonnis velde in een of andere verkrachtingszaak? Het vermeende slachtoffer was, zo zei hij, sterk en daadkrachtig, in tegenstelling tot het beeld geschetst door de verdediging, en dus, zo leek hij wel te impliceren, kan zo iemand zich niet laten verkrachten.
pi_37672485
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:40 schreef DionysuZ het volgende:
meer vrouwen!

edit: is Monica niet.
pi_37672564
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:53 schreef Monidique het volgende:
Hebben jullie die rechter gehoord die in Zuid-Afrika een vonnis velde in een of andere verkrachtingszaak? Het vermeende slachtoffer was, zo zei hij, sterk en daadkrachtig, in tegenstelling tot het beeld geschetst door de verdediging, en dus, zo leek hij wel te impliceren, kan zo iemand zich niet laten verkrachten.
Zo'n sterk oor heb ik niet.
pi_37672608
quote:
In what could signal a frightening new fact of life in the age of global warming, Canadian and U.S. forecasters are warning that another major hurricane season is brewing in the Atlantic Ocean.

The 2006 hurricane season officially opens on June 1, and already scientists are telling people living in eastern North America that numerous storms are predicted, with as many as five major hurricanes packing winds of 180 km/h or greater.

"It's kind of comparable to what we were looking at last year at this time," says Bob Robichaud, a meteorologist with the Canadian Hurricane Centre in Dartmouth, N.S.

"Last year we were looking at 12 to 15 storms and this year the forecast is for about 17. No one would go out on a limb and say it is going to be just as bad as last year, but the indications are there that it is still going to be another active season, almost twice as active as normal."

Last year's hurricane season was the most destructive on record.
[ bron ]

O, boy.
pi_37672653
quote:
Op maandag 8 mei 2006 20:57 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Opdat je in het hiernamaals beloond wordt .
met 65 snollen?
pi_37672728
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:58 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

met 65 snollen?
72 Iraanse snollen.
  maandag 8 mei 2006 @ 22:06:38 #107
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_37673121
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:06 schreef George-Butters het volgende:
Jessica Simpson's nieuwe haar

Tis de broer van Kelly, met der mannenkop.
  maandag 8 mei 2006 @ 22:10:13 #109
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_37673185
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:08 schreef pberends het volgende:

[..]

Tis de broer van Kelly, met der mannenkop.
Ik moet hier wel een beetje van huilen..
Donner 1
Donner 2
Streng!
  maandag 8 mei 2006 @ 22:16:53 #110
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_37673750
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:59 schreef Autodidact het volgende:

[..]

72 Iraanse snollen.
Daar lopen een hoop mooie meisjes rond, als ik de foto's mag geloven. Alleen zie je buiten de gezichten niet zoveel. Maar ja, leer mij vrouwen kennen, heb je er 72 die allemaal aandacht willen, en eindeloos gerustgesteld willen worden dat hun benen niet te dik zijn. Ik ga dan toch liever naar het Walhalla, minder vrouwen, meer bier
pi_37673879
De oorlog in Vietnam is verloren door Amerika. Waarom de oorlog in Korea niet?
pi_37673978
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:27 schreef Monidique het volgende:
De oorlog in Vietnam is verloren door Amerika. Waarom de oorlog in Korea niet?
De Amerikanen hebben de oorlog in Vietnam dan ook gewonnen, en vervolgens hebben ze die militaire overwinning gewoon uit hun handel laten glijden.

http://www.foreignaffairs(...)sons-of-vietnam.html
pi_37674093
Jaja. Ik weet het. De Amerikaanse dolkstootlegende. Punt is dat als je met je staart tussen de benen wegvlucht en het regime dat je steunde valt en het land dat jij aanviel het door jou te verdedigen land annexeert, je niet bepaald gewonnen hebt. Of het nou te wijten is aan een militaire nederlaag of oorlogsmoeheid in het thuisland.
pi_37674167
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:28 schreef pberends het volgende:
Eitje bakken.

Hee, pberends, wat voor een namen heb jij die zonen van je gegeven?
quote:
"Well Mike, I'm abnormal."

-- Frank Zappa, on being asked by Mike Douglas.
  maandag 8 mei 2006 @ 22:34:19 #117
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_37674170
ze hadden gewoon communistisch moeten worden, en voldoende garrison per city laten zetten
pi_37674473
X-files kijken en dan slapen, .
pi_37674496
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:32 schreef Monidique het volgende:
Jaja. Ik weet het. De Amerikaanse dolkstootlegende. Punt is dat als je met je staart tussen de benen wegvlucht en het regime dat je steunde valt en het land dat jij aanviel het door jou te verdedigen land annexeert, je niet bepaald gewonnen hebt. Of het nou te wijten is aan een militaire nederlaag of oorlogsmoeheid in het thuisland.
Het probleem was dat de VS ophielden met het steunen van de Zuid Vietnamese regering, en dat terwijl bijvoorbeeld het Tet-offensief een rampzalige nederlaag was voor de vietcong.
De nederlaag werd denk ik, zoals je zelf al aangeeft, geleden in de VS zelf, met als treurigste gevolg dat al die Vietnam veteranen uitgekotst werden. Ik hoop dat het de Irak-veteranen beter vergaat. Het is tergend als een volk eerst staat te springen om oorlog te voeren, met al dat kinderlijke patriottische getoeter en gevlag, en vervolgens als het allemaal tegen valt en de oorlog niet volgens een Hollywood scenario verloopt zijn eigen soldaten als bakstenen laten vallen.
pi_37674683
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:23 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Daar lopen een hoop mooie meisjes rond, als ik de foto's mag geloven. Alleen zie je buiten de gezichten niet zoveel. Maar ja, leer mij vrouwen kennen, heb je er 72 die allemaal aandacht willen, en eindeloos gerustgesteld willen worden dat hun benen niet te dik zijn.
Dat probleem heb je niet, als ze 10 meter achter je lopen .
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:23 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik ga dan toch liever naar het Walhalla, minder vrouwen, meer bier
't Schijnt overal een feest te zijn.
pi_37674813
Philosophy is like being in a dark room and looking for a black cat.
Metaphysics is like being in a dark room and looking for a black cat that isn't there.
Theology is like being in a dark room and looking for a black cat that isn't there and shouting “I found it!”
pi_37674921
Hee, wat las ik nou een tijdje geleden, GL, Popper is achterhaald, schreef je??? .
Is dat de nieuwste retorische truc oid???
I´m back.
pi_37675495
Nostalgie, GTA 2 online
Allah Al Watan Al Malik
pi_37675584
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:53 schreef Ryan3 het volgende:
Hee, wat las ik nou een tijdje geleden, GL, Popper is achterhaald, schreef je??? .
Nee, geen retorische truc, maar zijn claim dat hij inductie eigenhandig vernietigd zou hebben is onzinnig, ook zijn falsificatie principe is een vorm van inductie. En of je nu zoekt naar een bevestiging, of naar een falsificatie, het maakt in principe niet uit, elke falsificatie van een bewering is tegelijkertijd een bevestiging van de inverse van de bewering. En wetenschappers zoeken nog altijd vooral naar bevestigingen van theorieën, en wel door middel van inductie.
pi_37675647
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:34 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Hee, pberends, wat voor een namen heb jij die zonen van je gegeven?
[..]
Sven en Mike .
  maandag 8 mei 2006 @ 23:12:18 #126
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_37675728

het ergste hebben we al gehad, of dit jaar moet ook een uitzondering worden als vorig jaar
pi_37675888
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:10 schreef pberends het volgende:

[..]

Sven en Mike .
er is toch nog hoop voor huize Berends
pi_37675957
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:08 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Nee, geen retorische truc, maar zijn claim dat hij inductie eigenhandig vernietigd zou hebben is onzinnig, ook zijn falsificatie principe is een vorm van inductie. En of je nu zoekt naar een bevestiging, of naar een falsificatie, het maakt in principe niet uit, elke falsificatie van een bewering is tegelijkertijd een bevestiging van de inverse van de bewering. En wetenschappers zoeken nog altijd vooral naar bevestigingen van theorieën, en wel door middel van inductie.
Nou dan heb je daar dan vast wel de falsificatie van???

Verder is het natuurlijk gelul om te zeggen dat Popper (door wie? door wie?) achterhaald zou zijn hè. Misschien dat hij achterhaald is voor jou, maar dat is wat anders. Jij zoekt alleen bevestigingen en vindt ze, maar dat moet je dan gewoon eerlijk zeggen. Je bent niet op zoek naar weerlegging. Prima. Pas dan op voor de stelling die eenvoudig niet te weerleggen is hè, want dan ben je het rijk der wetenschap gepasseerd. Verder zijn er tal van individuen die zich behoorlijk wel, en to the point ook erg onderbouwd, kunnen vinden in de falsificatietoets...
I´m back.
pi_37676262
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:53 schreef Ryan3 het volgende:
Oh, en dus niet wat betreft The Open Society .... Het is alleen helaas zo dat Popper's wetenschapstheorie erg popi is geworden bij bijvoorbeeld creationisten en allerhande kruidenmengers en geestenbezweerders. Die hebben daarin een middel gevonden om ongewenste feiten en theorieën, en eigenlijk wetenschap in het algemeen, af te doen als een mening die best wel eens verworpen zou kunnen worden. En daarin zien deze geestelijk minderbedeelden dan weer een bevestiging van de eigen hersenspinsels.
pi_37676300
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:10 schreef pberends het volgende:

[..]

Sven en Mike .
Je hebt kinderen?
pi_37676447
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:25 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Oh, en dus niet wat betreft The Open Society .... Het is alleen helaas zo dat Popper's wetenschapstheorie erg popi is geworden bij bijvoorbeeld creationisten en allerhande kruidenmengers en geestenbezweerders. Die hebben daarin een middel gevonden om ongewenste feiten en theorieën, en eigenlijk wetenschap in het algemeen, af te doen als een mening die best wel eens verworpen zou kunnen worden. En daarin zien deze geestelijk minderbedeelden dan weer een bevestiging van de eigen hersenspinsels.
Mm, lijkt me sterk. Mogelijk heb je een voorbeeld. Maar anyhow ook de evolutie volgens Darwin is natuurlijk maar 'een theorie' die wacht op falsificatie, volgens mij niet aldus een creationist in staat is om dit te doen, maar goed.
I´m back.
pi_37676519
Ik zie het morgen wel btw, wel te rusten. .
I´m back.
pi_37676576
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou dan heb je daar dan vast wel de falsificatie van???

Verder is het natuurlijk gelul om te zeggen dat Popper (door wie? door wie?) achterhaald zou zijn hè. Misschien dat hij achterhaald is voor jou, maar dat is wat anders. Jij zoekt alleen bevestigingen en vindt ze, maar dat moet je dan gewoon eerlijk zeggen. Je bent niet op zoek naar weerlegging. Prima. Pas dan op voor de stelling die eenvoudig niet te weerleggen is hè, want dan ben je het rijk der wetenschap gepasseerd. Verder zijn er tal van individuen die zich behoorlijk wel, en to the point ook erg onderbouwd, kunnen vinden in de falsificatietoets...
Nou, je hebt zelf toch de nodige discussies gevoerd over holocaust-ontkenning en dergelijke, daar zie je hetzelfde fenomeen als bij creationisten. Ik heb daar nog eens een ongelukkig topic over geopend, over de overeenkomsten tussen creationisten en holocaust-ontkenners, waarna er opeens een aantal users, waaronder jijzelf, WFL kwamen binnenrollen die ik daar zelden had gezien, afgezien dan van Lucida.
pi_37677352
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mm, lijkt me sterk. Mogelijk heb je een voorbeeld. Maar anyhow ook de evolutie volgens Darwin is natuurlijk maar 'een theorie' die wacht op falsificatie, volgens mij niet aldus een creationist in staat is om dit te doen, maar goed.
Evolutie is geen theorie, maar een feit, een natuurlijk fenomeen. Darwins theorie over evolutie; ''natuurlijke selectie'', ís een theorie die eventueel weerlegt zou kunnen worden, maar de praktijk is dat deze theorie niet weerlegd zal worden, daarvoor is er teveel bewijs en teveel praktische toepassingen. Wat wel kan is de ontdekking van andere mechanismen die evolutie drijven, zo schijnen er nieuwe wiskundige theorieën te zijn, maar dat is me allemaal nog te onduidelijk om iets zinnigs over te typen.
en verder:
A Skeptical Look at Karl Popper
en;
Hall of Mirrors
pi_37677885
Over Dawkins gesproken: http://media37a.libsyn.com/podcasts/pointofinquiry/2-10-06.mp3

Even doorscrollen.
pi_37679236
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 00:16 schreef Autodidact het volgende:
Over Dawkins gesproken: http://media37a.libsyn.com/podcasts/pointofinquiry/2-10-06.mp3

Even doorscrollen.
Lik zelf je reet!
  dinsdag 9 mei 2006 @ 06:40:30 #137
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_37681054
quote:
Bush' presidentschap krijgt keizerlijke trekjes
de Volkskrant, Buitenland, 25 februari 2006 (pagina 06)

George W. Bush wordt steeds schuwer en gaat steeds meer zijn eigen gang. 'Als de president het doet, is het niet illegaal.' Het was een citaat van de nog schuwere Nixon. Het Congres begint zich te verzetten.

Verbluffend is het om te lezen hoe George W. Bush zijn toespraken voorbereidt. Nagenoeg in zijn eentje. Zijn vaste speechschrijver krijgt te horen wat de president in zijn hoofd heeft en daarna gaat het concept in het rond.

Dat wil zeggen: het is niet de bedoeling dat de adviseurs nog betekenisvolle wijzigingen aanbrengen. 'De tekst is reeds door de president goedgekeurd', schrijft Fred Barnes in het zojuist verschenen Rebel-in-Chief. Hier toont zich een waarachtig leider, hoor je Barnes denken.

Het is niet moeilijk het tegendeel te veronderstellen: hier toont zich een schuwe president die zich opsluit in zijn eigen gelijk.

Barnes is de hoofdredacteur van de conservatieve Weekly Standard; voor een portret van een presidentschap mocht hij langskomen op het Witte Huis, bij de president en zijn entourage. Het is een grote uitzondering, maar Barnes is dan ook een groot bewonderaar.

George Bush had vanaf het begin, vijf jaar geleden, een hekel aan politieke verslaggevers. 'Ze herinnerden hem aan de linkse studenten die hij zo verafschuwde in zijn jaren aan Yale', schrijft Barnes. Op het establishment van Washington had Bush het ook niet begrepen: 'Het was onvermijdelijk dat hij hun verachtte.' Washington is voor Bush altijd een plek geweest om te mijden: 'Hij is van bijna alles in Washington gaan walgen.'

Het grappige is dat het voor Barnes bewijzen zijn van een rebels, vrijgevochten presidentschap. Maar ligt het omgekeerde niet veel meer voor de hand: een verbeten president die om zich heen eigenlijk alleen maar vijanden ziet?

De vraag is of we terug zijn bij de dagen van Richard Nixon, de 37ste president van de VS die in 1974 gedwongen werd tot aftreden.

Het probleem van Nixon was nog niet eens dat hij zich ontwikkelde tot autocraat. Daarvan zijn er meer geweest in de Amerikaanse politieke geschiedenis. Het probleem was dat Nixon macht verzamelde, als een dwangneuroot, met middelen die niet door de beugel konden.

Eindelijk is in Amerika een discussie op gang aan het komen over de vraag of de regering van George W. Bush een variant is op die van tricky Dick. Misschien wat minder paranoïde, maar toch een variant.

Het trefwoord is imperial presidency. Het is een begrip dat in 1973 is gemunt door de historicus Arthur M. Schlesinger jr., begin jaren zestig adviseur van president Kennedy. Diens opvolger, Lyndon Johnson, had de oorlog in Vietnam aangegrepen om het Congres in het defensief te dringen. Nixon borduurde voort op de angst voor het communisme en vestigde 'een machtsconcentratie in het Witte Huis zonder weerga', aldus Schlesinger. 'Het centrale instituut van de regering, het presidentschap, is onbeheersbaar geworden.'

Van Nixon is de vaststelling: 'Als de president het doet, is het niet illegaal.' Het is alsof George W. Bush aan het woord is. Hij laat het keer op keer weten: in de oorlog tegen het terrorisme heeft de opperbevelhebber het recht en de plicht bij volmacht te regeren. 'Ik zal het niet laten gebeuren dat het Congres de uitvoerende macht uitholt', zei Bush al in het najaar van 2000. Hij moest nog gekozen worden, het WTC in New York stond nog recht overeind.

Wat ook zo sterk aan het politieke klimaat uit de Nixonjaren doet denken is de voortdurende verdachtmaking aan het adres van critici. Wie het spoor niet volgt, is volgens het Witte Huis al gauw een handlanger van de vijand.

In oktober 2001 werd op een achternamiddag de Patriot Act aangenomen. Het belang van burgerrechten viel ten dele ten offer aan de noodzaak van binnenlandse terreurbestrijding. Tot de tegenstanders zei de minister van Justitie, John Ashcroft: 'Jullie tactieken helpen slechts de terroristen.'

Bush zelf gebruikt al enkele jaren een vaste slogan om de tegenstanders te brandmerken als vijanden van het vaderland: 'Je bent ofwel voor ons dan wel tegen ons.'

En dan is er het grote complex van heimelijkheid en onwaarachtigheid. Hier worden scheuren zichtbaar. Er is inmiddels een meerderheid onder de Amerikaanse bevolking die hun president niet meer vertrouwt. Het kost de regering-Bush steeds meer moeite de gelederen gesloten te houden.

Begin deze maand trad een gelouterde CIA-analist, Paul Pillar, in het vooraanstaande tijdschrift Foreign Affairs naar buiten met de beschuldiging dat Bush, Cheney en Rumsfeld aan de vooravond van de oorlog tegen Irak de geheime dienst misbruikten. Ze wilden alleen inlichtingen die van pas kwamen. De beslissing om ten oorlog te gaan was al genomen.

Van de New York Times-verslaggever James Risen is het verhaal dat de CIA de in de VS wonende zuster van een Iraakse geleerde naar haar broer in Irak stuurde om van hem te horen over de wapens voor massavernietiging. Ze kwam terug met het bericht: Saddam heeft die wapens niet. De leiding van de CIA wist dat het Witte Huis iets anders wilde horen en besloot de informatie voor zich te houden.

De Britse jurist en hoogleraar Philippe Sands liet begin deze maand weten dat hij een geheim memorandum heeft mogen lezen over een ontmoeting tussen Bush en de Britse premier Blair, eind januari 2003. Bush zat omhoog met de legitimatie van de ophanden zijnde oorlog. Hij suggereerde een Amerikaans U2-vliegtuig in VN-kleuren boven Irak te laten vliegen in de hoop dat het zou worden neergehaald. Het zou de casus belli opleveren waarnaar hij zocht.

Zo komen er steeds meer verhalen die ruiken naar waarheid en die Bush laten zien als een onbetrouwbare president, de gevangene van zijn eigen, op achterdocht gestoelde, mentale gesteldheid.

Niet toevallig verscheen drie maanden geleden The new imperial presidency, een boek dat de voetsporen drukt van The imperial presidency van Schlesinger uit 1974. De nieuwe versie is van de politicoloog Andrew Rudalevige, verbonden aan Princeton University.

Rudalevige schrijft onder meer over 'de fixatie op geheimhouding'. Hij noteert dat Bush de lessen van Watergate niet heeft geleerd en dat heimelijkheid hoort bij dictaturen, niet bij democratieën. Dan schrijft hij: 'Dit kan misschien worden afgedaan als een partijdig epistel, behalve dan dat het de woorden zijn van Nixons voormalige raadsadviseur, John Dean.'

Rudalevige vindt dat het tijd is dat het Congres zijn tanden laat zien. Hij citeert Kennedy's medewerker Ted Sorenson: 'Het Congres heeft altijd veel macht gehad; had het maar de moed deze te gebruiken.' Zelfs in dat opzicht beweegt het. Het Congres probeert deze weken de vinger te leggen op de kwestie van het afluisteren, in het geheim en zonder rechterlijke toestemming, van burgers.

Senator Russ Feingold hekelde deze maand het applaus dat opklonk toen Bush zijn State of the Union afstak: 'Sinds wanneer staan we op en juichen we voor iemand die de wet breekt? Het Congres is verloren als we deze president niet verantwoordelijk houden.'
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_37681843
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 01:10 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Lik zelf je reet!
Hehehe, wordt een leuke site hoor.
quote:
Als gevolg van een toespraak van de Franse minister van Buitenlandse Zaken Robert Schuman op 9 mei 1950 kwam de Europese eenwording uiteindelijk op gang
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dag_van_Europa

We zijn 56 jaar mensen .
  dinsdag 9 mei 2006 @ 08:55:05 #139
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37681872
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 08:52 schreef Autodidact het volgende:

[..]

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dag_van_Europa

We zijn 56 jaar mensen .
dat denken we allemaal wel eens bij het opstaan

pi_37681911
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 06:40 schreef George-Butters het volgende:

[..]
En het gevolg: Bush approval rating hits new low

Amerikanen zijn niet dom.
pi_37682003
quote:
Analysis of 'virginity pledges'

Recanting virginity pledges: The analysis also found that 52 percent of adolescent virginity pledgers in the 1995 survey disavowed the virginity pledge at the next survey a year later. Additionally, 73 percent of virginity pledgers from the first survey who subsequently reported sexual intercourse denied in the second survey that they had ever pledged.
Staan zij even te kijk: http://www.wareliefdewacht.nl/ .
pi_37682033
quote:
W: "The interesting thing about him is that I read three -- three or four books about him (George Washington) last year. Isn't that interesting?"
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2006/05/20060507-2.html

Het leest!

[ Bericht 6% gewijzigd door Autodidact op 09-05-2006 09:23:57 ]
pi_37682078
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 08:55 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

dat denken we allemaal wel eens bij het opstaan

Heel goed, Tafkahs, zet een feestneus op en doe mal.
pi_37682145
Goede morgen .

Weer een lange schooldag voor de boeg .
pi_37682627
huhuuh!
Allah Al Watan Al Malik
pi_37682650
Ik verveel me nu al .
pi_37682739
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:39 schreef MrX1982 het volgende:
Ik verveel me nu al .
Maar je zegt net dat je een hele lange schooldag voor de boeg hebt!
Allah Al Watan Al Malik
pi_37682761
Ja klopt practicum. Ik laat alles doen .

Ik zag wel dat mijn projectgenoten ook op Fok komen dus...
pi_37682772
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:44 schreef MrX1982 het volgende:
Ja klopt practicum. Ik laat alles doen .

Ik zag wel dat mijn projectgenoten ook op Fok komen dus...
Dus je zit nu thuis niks te doen
Allah Al Watan Al Malik
pi_37682810
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:44 schreef Mutant01 het volgende:
Dus je zit nu thuis niks te doen
Nee op school.
pi_37682826
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:46 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nee op school.
Wat een nepschool.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37682848
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:47 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een nepschool.
Blaas mijn school anders op.
pi_37682862
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:48 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Blaas mijn school anders op.
Hoe heet ie en waar staat ie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37682918
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:48 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe heet ie en waar staat ie.
Inholland kop van zuid naast de rechtbank .
  dinsdag 9 mei 2006 @ 10:04:31 #155
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 10:15:09 #156
89730 Drugshond
pi_37683754
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:51 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Inholland kop van zuid naast de rechtbank .
Loopafstand voor mij
Allah Al Watan Al Malik
pi_37683792
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:15 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Volg het juiste pad mensen, en uw geld zal goed besteed worden.
. Eigenlijk is hij nog een betere persiflage dan het Vliegende Spaghettimonster.
pi_37683816
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:24 schreef Mutant01 het volgende:
Loopafstand voor mij
Woon je zo dichtbij?
pi_37685472
Kater..
pi_37685835
quote:
Op zondag 7 mei 2006 23:57 schreef pberends het volgende:

..........

Flower Tucci is ook een aanrader.
Goeie genade, wat een snol
pi_37685902
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 08:52 schreef Autodidact het volgende:

[..]

[..]
..........
Het begin is in ieder geval al ... eeuh ... veelbelovend
pi_37686450
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 11:34 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Het begin is in ieder geval al ... eeuh ... veelbelovend
De evolutie van de website is niet voor het publiek.
pi_37686850

Het hoofd van MJ, en geen tieten, zou het een man zijn?

En Hollywood .
pi_37687050
"Kalou in gesprek met Engelse club"
quote:
Het bericht volgt op de maandenlange speculaties dat Kalou alleen maar een Nederlands paspoort zou willen hebben om zijn waarde te verhogen. De Engelse eisen voor een werkvergunning zijn namelijk heel hoog.
Wat een nepperd is het ook, ben benieuwd hoeveel jaren maanden weken ie nog bij Feyenoord was gebleven als ie al een Nederlands paspoort had gekregen.
pi_37687073
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 11:52 schreef Autodidact het volgende:

[..]

De evolutie van de website is niet voor het publiek.
Maar ik neem aan dat de doelgroep breder is dan wat users van Fok, dan kun je er beter een wat ''nettere'' opmerking onder zetten, just in case.
Tenzij je een fansite aan het bouwen bent over Flower Tucci
pi_37687254
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:13 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Maar ik neem aan dat de doelgroep breder is dan wat users van Fok, dan kun je er beter een wat ''nettere'' opmerking onder zetten, just in case.
De enige link voor die site staat voorlopig op Fok!
  dinsdag 9 mei 2006 @ 12:22:35 #169
89730 Drugshond
pi_37687408
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:19 schreef Autodidact het volgende:

[..]

De enige link voor die site staat voorlopig op Fok!
En sloop die reclame eruit je kan amper lezen wat er op je site staat .
  dinsdag 9 mei 2006 @ 12:31:36 #171
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_37687544
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:12 schreef pberends het volgende:
"Kalou in gesprek met Engelse club"
[..]

Wat een nepperd is het ook, ben benieuwd hoeveel jaren maanden weken ie nog bij Feyenoord was gebleven als ie al een Nederlands paspoort had gekregen.
hadden we dat maar ook via de computer laten bepalen

KALOU IN ORANJE? LEKKER BELANGRIJK…

pi_37687772
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:26 schreef du_ke het volgende:

[..]

En sloop die reclame eruit je kan amper lezen wat er op je site staat .
Ik zorg wel dat dat niet storend wordt . Je gebruikt IE?
pi_37687784
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:13 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

dinsdag 9 mei 2006 @ 12:57:39 #174
89730 Drugshond
pi_37688156
Over honden gesproken.. ga nooit een hond vastbinden aan een stoel die lichter is dan de viervoeter.
Bij de afhaal Chinees had ik afgelopen zondag de hond buiten vastgebonden aan een plastieke (buiten) stoel. Maar die hond kan een beetje moeilijk tegen alleen zijn in het openbaar (ook al is het tijdelijk).
Ik sta binnen en doe mijn bestelling totdat iemand de deur open doet en opeens een stoel door de Chinees zie bewegen met de hond er nog aan.
pi_37688885
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:26 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Woon je zo dichtbij?
Naja ik denk 20 minuten lopen ofzo.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 9 mei 2006 @ 13:32:01 #177
89730 Drugshond
pi_37688975
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In Afrika lopen ze 4 uur met een emmer water (op hun hoofd).
What's your point. ?

O wacht je hebt Afrikaans bloed in je, dan is 20 minuten niet zo heel erg ver.

Ik neem voor 200 meter al mijn auto, dus ja ik ben westers en per definitie gemakzuchtig.
pi_37689069
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:32 schreef Drugshond het volgende:

[..]

What's your point. ?

Ik neem voor 200 meter al mijn auto, dus ja ik ben westers en per definitie gemakzuchtig.
Je zegt het zelf
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 9 mei 2006 @ 13:37:40 #179
89730 Drugshond
pi_37689116
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:35 schreef Mutant01 het volgende:
Je zegt het zelf
Dat bedoel ik, laat de westerse wereld de beslissingen maar nemen. Dan komt alles wel goed.
pi_37689165
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:37 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, laat de westerse wereld de beslissingen maar nemen. Dan komt alles wel goed.
Hmm forum is een beetje traagjes.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37689769
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:41 schreef pberends het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ja, de vormgeving is indrukwekkend, comment van de cameraman: ''a fucking Florida earthquake..... it's the fuckig Richter-scale ... it's off the Richters-scale dude ... ''
pi_37689988
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:40 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ik zorg wel dat dat niet storend wordt . Je gebruikt IE?
Tuurlijk .
pi_37690016
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:32 schreef Drugshond het volgende:

[..]

What's your point. ?

En dan een hond hebben om aan je beweging te komen ?
pi_37690025
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 14:15 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tuurlijk .
Dacht ik al, dan heb je een banner meer. .
pi_37690143
Dit zie ik
pi_37690230
en de mijne

IE sucks
pi_37690382
Ja, ik heb IE ook nog hoor, maar ik gebruik altijd Firefox.
pi_37690405
Genoeg gespamd .
pi_37690575
Waar is de zon gebleven

en ik kan alweer een deadline horen aankomen razen, paniek dus Ik ga maar weer eens stressen.
pi_37691121
huilie
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 9 mei 2006 @ 15:10:19 #191
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37691153
wat een lekkere wijvenweer buiten zeg hehehehe
pi_37691356
Om een stukkie om voor te fietsen hè.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 15:19:22 #193
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37691383
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 15:18 schreef Autodidact het volgende:
Om een stukkie om voor te fietsen hè.
Nee, met de tram, maar een stukkie fietsen kan ook nooit kwaad. Goed voor de doorbloeding
pi_37691665
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:28 schreef Mutant01 het volgende:
De Vliet is nog wel even lopen.
pi_37692689
'Fors lagere huizenprijs bij olieprijs 100 dollar'

Recessie en sterk oplopende rente, de nieuwe grote depressie in combinatie met de HRA.
pi_37693550
Koffie.

Ken je hem nog, Tafkahs? (fotoboek)
pi_37693836
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:59 schreef Autodidact het volgende:
Koffie.

Het is gewoon een kwaliteitstopic met een goede smiley.

dinsdag 9 mei 2006 @ 17:47:30 #198
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37694765
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:59 schreef Autodidact het volgende:
Koffie.

Bill Lumbergh, Petuurrrrr, what's happening?
een mooie scene, ik weet nog dat ik na het zien van die film me een week ziek had gemeld

Wat bedoel je met fotoboek?
  dinsdag 9 mei 2006 @ 17:58:15 #199
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37695039
ik las iets vaags in de tram vandaag. Ze hebben van die platte tft schermen opgehangen om korte paroolberichtjes op te publiceren:

Keith Richards heeft een succesvolle hersenoperatie ondergaan. Hij was namelijk uit een palmboom gevallen en klaagde over hoofdpijn
  dinsdag 9 mei 2006 @ 18:04:16 #200
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37695210
Goed idee. Ik heb net Office Space nog maar eens gekeken.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 18:08:42 #201
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37695295
I scentence you to maximum security pound-me-in-the-ass prison
  dinsdag 9 mei 2006 @ 18:11:33 #202
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37695359
Whehehe, briljant ja.

"Well just a second there, professor. We fixed the glitch. So he won't be receiving a paycheck anymore, so it will just work itself out naturally."
  dinsdag 9 mei 2006 @ 18:13:05 #203
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37695398
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 18:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Whehehe, briljant ja.

"Well just a second there, professor. We fixed the glitch. So he won't be receiving a paycheck anymore, so it will just work itself out naturally."
Juist, toen werkte ik dus voor Sun Microsystems, het alternatieve Microsoft.. de link naar Initech was héééééél makkelijk gelegd
  dinsdag 9 mei 2006 @ 18:15:20 #204
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_37695464
Office Space wat een geweldige film
  dinsdag 9 mei 2006 @ 18:23:25 #205
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37695707
Heeft er iemand trouwens interesse in de Endstra Tapes?

Hier vind je het hele verslag in pdf: http://mov.quotemedia.nl/quotenet/endstra_tape.pdf
pi_37696461
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 18:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Whehehe, briljant ja.

Welke film was dat ?
  dinsdag 9 mei 2006 @ 18:53:32 #207
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37696517
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 18:51 schreef pberends het volgende:

[..]

Welke film was dat ?
Doe eens een gok
pi_37697153
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 17:47 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Bill Lumbergh, Petuurrrrr, what's happening?
een mooie scene, ik weet nog dat ik na het zien van die film me een week ziek had gemeld

Wat bedoel je met fotoboek?
Die figuur die reageert, dat was toch dezelfde die van Fok! een MILF had geplukt?
  dinsdag 9 mei 2006 @ 19:19:06 #210
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37697220
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 19:15 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Die figuur die reageert, dat was toch dezelfde die van Fok! een MILF had geplukt?
Geen idee?

Wie was dat dan?
pi_37697671
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 19:19 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Geen idee?

Wie was dat dan?
Dat weet alleen hij en zij denk ik: Sex met Oudere Vrouwen Deel 3 en Sex met Oudere Vrouwen Deel 3
  dinsdag 9 mei 2006 @ 19:43:12 #212
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37697738
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 19:40 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Dat weet alleen hij en zij denk ik: Sex met Oudere Vrouwen Deel 3 en Sex met Oudere Vrouwen Deel 3
Verrek ja, dat was die sufferd
pi_37697774

Whewhewiwiwhere is mamamamy stapelah?
  dinsdag 9 mei 2006 @ 20:01:41 #214
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37697943
quote:
Joanna: So, where do you work, Peter?
Peter Gibbons: Initech.
Joanna: In... yeah, what do you do there?
Peter Gibbons: I sit in a cubicle and I update bank software for the 2000 switch.
Joanna: What's that?
Peter Gibbons: Well see, they wrote all this bank software, and, uh, to save space, they used two digits instead of four. So, like, 98 instead of 1998? Uh, so I go through these thousands of lines of code and, uh... it doesn't really matter. I uh, I don't like my job, and, uh, I don't think I'm gonna go anymore.
Joanna: You're just not gonna go?
Peter Gibbons: Yeah.
Joanna: Won't you get fired?
Peter Gibbons: I don't know, but I really don't like it, and, uh, I'm not gonna go.
Joanna: So you're gonna quit?
Peter Gibbons: Nuh-uh. Not really. Uh... I'm just gonna stop going.
Joanna: When did you decide all that?
Peter Gibbons: About an hour ago.
Joanna: An hour ago... so you're gonna get another job?
Peter Gibbons: I don't think I'd like another job.
Joanna: Well, what are you going to do about money and bills and...
Peter Gibbons: You know, I've never really liked paying bills. I don't think I'm gonna do that, either.
Joanna: So what do you wanna do?
Peter Gibbons: First I'm gonna take you out to dinner, and then I'm gonna go back to my apartment and watch kung fu. Do you ever watch kung fu?
Joanna: I love kung fu.
Peter Gibbons: Channel 39.
Joanna: Totally.
Peter Gibbons: You should come over and watch kung fu tonight.
Joanna: Ok. Ok. Can we order lunch first? Ok.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 20:17:11 #215
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37698227
dankjewel D66
quote:
Nederland 1, 2 en 3 op de schop 9-05-06

Het bord dat bij de ingang van het Mediapark in Hilversum staat (Foto: ANP)

Het zal even zoeken worden voor televisiekijkend Nederland, vanaf september is het uitzendschema van de Publieke Omroep compleet anders. Dat betekent dat veel tv-programma's op andere tijden en op andere zenders te zien zullen zijn.

Vandaag werd het nieuwe uitzendschema gepresenteerd.

Via de link aan de rechterkant kunt u de nieuwe programmering bekijken.

Het actualiteitenprogramma Netwerk bijvoorbeeld wordt al jaren op werkdagen vanaf 20.30 uur op Nederland 1 uitgezonden. In het nieuwe schema zal Netwerk vanaf 19.30 uur op Nederland 2 te zien zijn.

Sinds de Publieke Omroep de voetbalrechten verloor aan Talpa, gaan de kijkcijfers naar beneden. Door toegenomen concurrentie nemen ook de reclame-inkomsten terug en moet er nog meer bezuinigd worden dan door de politiek in Den Haag is opgelegd.

Herschikking
Om te voorkomen dat die trends zich voortzetten, besloot de Raad van Bestuur tot een herschikking van de programmering.

Op Nederland 1 zullen voor de sterke titels van de verschillende omroepen te zien zijn. Nederland 2 wordt naast een nieuwszender een kanaal met plaats voor opiniërende programma's, terwijl Nederland 3 voor een jongere doelgroep is bedoeld.

"Wij verwachten in eerste instantie een verdere terugval", zei Ton F. Van Dijk, netcoördinator van Nederland 2. "Maar wanneer de kijker eenmaal gewend is, willen wij aan het einde van het jaar de negatieve spiraal hebben doorbroken."

"Wij denken dat publieke omroep met dit schema toekomstbestendig is", aldus Van Dijk.

NOS Journaal
Voor het NOS Journaal verandert er weinig. De journaals van 18.00 uur (nu Nederland 2) en 20.00 uur zijn op Nederland 1 te zien. Het journaal van 22.00 uur verhuist van Nederland 3 naar Nederland 2.
Nederland 2 gaat iets van beeldvorming en zingeving uitzenden ofzoiets
pi_37698435
Ja dat wordt nog leuk die nieuwe zenderindeling .
pi_37698510
quote:
With Warming Climate, Only the Earlier Bird Catches the Worm

For 20 years, Christiaan Both and his colleagues have been studying multiple populations of flycatchers in the Netherlands. For even longer, the small migratory birds have undertaken the epic journey from their winter home in Africa to their breeding ground in Europe. The flitting flycatchers arrive, recoup their strength and lay their eggs--a rhythm timed to the seasonal abundance of caterpillars. Now climate change has moved up the period of caterpillar plenty and produced catastrophic declines among birds that undertake their migration too late.

Throughout the world, warming earlier in spring has induced plants to flower, trees to bud, insects to appear and birds to breed accordingly. Caterpillars time their appearance to the budding of oak trees in the Netherlands. According to Both's research, caterpillar population now peaks 16 days earlier than in 1985, when the study began. This is important for flycatchers--Ficedula hypoleuca--because their chicks rely on caterpillars as their primary food source. Already, the birds have begun to breed 10 days earlier.

But that is not enough. Because migration cues in Africa have not changed, the birds are arriving too late to successfully breed, Both's team found. As a result, flycatcher numbers in areas of the Netherlands with the earliest abundance of caterpillars have declined by 90 percent. This matches data from nesting sites across Europe and even the population rhythms of other birds: great tits only have a second brood in seasons where caterpillars appear late. Second broods have become rare in the same areas showing steep declines in flycatchers.

"Mistiming as a result of climate change is probably a widespread phenomenon, and here we provide evidence that it can lead to population declines," the researchers write in a paper presenting the findings in today's Nature. The natural clock that has governed the migration of these birds for centuries now runs a little too fast for the flycatchers to catch up. --David Biello
Ze zijn weer bezig hoor, die propagandistische subsidieslurpende doom denkers. .
  dinsdag 9 mei 2006 @ 22:12:47 #218
93744 Finder_elf_towns
pi_37698554
Een onofficiële vertaling van de brief van de struikrover-als-president aan Dubya.

http://hosted.ap.org/spec(...)/ahmadinejad0509.pdf
  dinsdag 9 mei 2006 @ 22:36:19 #219
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37698615
Het lijkt mij wel makkelijk, dezelfde soort programma's op 1 zender ipv verspreid.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 22:42:10 #220
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_37698756
quote:
Presentatie van Haags collegeprogramma

DEN HAAG - De Haagse wethouders presenteren dinsdagavond het collegeprogramma aan de inwoners van de stad. Dat gebeurt in theater Concordia.
De gemeente heeft 1100 organistaties uitgenodigd om bij de presentatie aanwezig te zijn, maar iedereen is welkom. De aanwezigen mogen ook vragen stellen aan de wethouders. Het is de eerste keer dat het gemeentebestuur op deze manier contact zoekt met de inwoners van Den Haag.

Vorige maand bereikten PvdA, VVD en GroenLinks een akkoord over de manier waarop de stad de komende vier jaar zal worden bestuurd. Speerpunt daarbinnen is het betrekken van de inwoners bij de besluitvorming.
www.tvwest.nl
  dinsdag 9 mei 2006 @ 22:57:16 #221
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37699185
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 20:48 schreef du_ke het volgende:
Ja dat wordt nog leuk die nieuwe zenderindeling .
Mooi kut he?
pi_37699307
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 22:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Een onofficiële vertaling van de brief van de struikrover-als-president aan Dubya.

Hmm, ik weet niet hoe dit online kan komen, dus of dit 'm echt is..., maar even een aantal noten:
- De holocaust wordt erkend
- Hij stelt dat Iran het recht heeft op technologie (zie non-proliferatieverdrag)
- Hij vindt dat Afrika achtergesteld wordt
- Hij verwerpt de daden van 11 september
- Media versterken het angstgevoel in het Westen, gevoed door Orange Alerts etc.
- Het project Irak heeft gefaald, en is met leugens gestart
- Bovenal, geen woord over een aanval van Iran op bv Israel, en hij pleit zelfs voor vrede in andere landen

Bij het religieuze geneuzel ben ik gestopt, maar daarbuiten vind ik dit een vrij nette brief.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 23:09:48 #223
93744 Finder_elf_towns
pi_37699567
Ja, Femke Halsema zou dezelfde tekst geproduceerd hebben.
pi_37699594
Denk niet dat ze Bush over Jezus zou gaan beleren...maar wat Femke Halsema hiermee te maken heeft
  dinsdag 9 mei 2006 @ 23:11:56 #225
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37699634
Je zou toch zeggen dat een hoogwaardigheidsbekleder wel een beetje een presentatie kan laten geven, in plaats van zo'n vlekkerig faxje met krassen en strepen er op..

De inleiding vind ik vrij lang en een beetje onbelangrijk, who gives a flying fuck dattie een teacher is bijvoorbeeld en dat hij het belangrijk vindt dat er zoveel oorlogsslachtoffers zijn geweest? Het gaat er om of diplomatieke betrekkingen zin hebben, niet dat geneuzel over Jezus en andere levensvragen.

Hij zou eisen moeten stellen, zoals een waar terrorist dat doet
pi_37699925
Als dit in ieder geval de echte tekst is, geeft het niet een image van een warmongering evildoer die de wereld de stuipen op het lijf wil jagen, zoals een terrorist dat wel zou willen doen...maar goed, niemand die weet of het de echte tekst is.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 23:21:42 #227
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37699947
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:20 schreef Autodidact het volgende:
Als dit in ieder geval de echte tekst is, geeft het niet een image van een warmongering evildoer die de wereld de stuipen op het lijf wil jagen, zoals een terrorist dat wel zou willen doen...maar goed, niemand die weet of het de echte tekst is.
Da's waar. Misschien lust Bush thee?
pi_37700067
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:21 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Da's waar. Misschien lust Bush thee?
Bush lust nucular arms.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 23:27:18 #229
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37700135
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:25 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Bush lust nucular arms.
Of misschien wel Rosé. Daar schijnen Amsterdammers bij wijze van modeverschijnsel 'zich klem aan te zuipen' volgens het Parool in de tram
pi_37700137
Ik heb een tijdje terug gezegd dat we vooral geen appeasement-politiek op Iran moeten toepassen. Dat neem ik terug, we moeten vooral geen appeasement-politiek op die religieuze waanzinnige in D.C. toepassen.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 23:28:00 #231
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37700154
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:27 schreef Autodidact het volgende:
Ik heb een tijdje terug gezegd dat we vooral geen appeasement-politiek op Iran moeten toepassen. Dat neem ik terug, we moeten vooral geen appeasement-politiek op die religieuze waanzinnige in D.C. toepassen.

Wat is appeasement-politiek?
pi_37700194
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:27 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Of misschien wel Rosé. Daar schijnen Amsterdammers bij wijze van modeverschijnsel 'zich klem aan te zuipen' volgens het Parool in de tram
Is dat mode ja? Heb laatst ook een paar flessen opgedronken* , lekker spul hoor.

* moet je hebben, als er mooie vrouwen zijn.
pi_37700255
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:28 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Wat is appeasement-politiek?
Je kunt het als verzoenen zien, maar het wordt tegenwoordig gebruikt als afwachtend en pacificerend. De Britten voerden deze politiek in 1938 tov. Hitler, daar is het bekend om.
quote:
According to Paul Kennedy in his Strategy and Diplomacy, 1983, appeasement is "the policy of settling international quarrels by admitting and satisfying grievances through rational negotiation and compromise, theby avoiding the resort to an armed conflict which would be expensive, bloody and possibly dangerous."
http://en.wikipedia.org/wiki/Appeasement

Als we het niet eens zijn met Bush, dan moeten we daarvoor gaan, niet Balkenende-achtig stilletjes steunen of stilletjes verwerpen. Overigens heb ik het natuurlijk niet over oorlog tegen de VS.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 23:31:48 #234
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37700257
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:29 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Is dat mode ja? Heb laatst ook een paar flessen opgedronken* , lekker spul hoor.

* moet je hebben, als er vrouwen bij zijn.
Hoe hou je die dingen koud? De eerste cup gaat nog wel, die is steenkoud, maar tegen de tijd dat je wat verder bent, dan is die fles alweer op kamertemperatuur en krijg je het absoluut niet weg.

Het is wel een goede neutrale drank voor met dames inderdaad. Maar ja, wat heb je dan aan controle?
  dinsdag 9 mei 2006 @ 23:35:22 #235
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37700346
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:31 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Je kunt het als verzoenen zien, maar het wordt tegenwoordig gebruikt als afwachtend en pacificerend. De Britten voerden deze politiek in 1938 tov. Hitler, daar is het bekend om.
Wat werkt er eigenlijk nog met Iran?

Vroeger was de situatie beheersbaar, Iran bevocht Irak en Irak bevocht Iran, de olieprijzen waren stabiel. Nu is het relatief beschaafde Baa'ht Irak verruild voor zogenaamde westerse beschaving en breekt de pleuris uit. Iran dreigt met kernwapentechnologie of het kunstmatig opdrijven van de olieprijzen, reageert niet op economische sancties, slaat extreemreligieuze wartaal uit als politieke waarheid.. wat werkt er dan nog?

Amerika heeft er een puinhoop van gemaakt. Waren ze niet zo olie-geil geweest, dan hadden ze Irak veel beter kunnen reguleren en was de situatie stabieler gebleven.
pi_37700360
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:31 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Hoe hou je die dingen koud? De eerste cup gaat nog wel, die is steenkoud, maar tegen de tijd dat je wat verder bent, dan is die fles alweer op kamertemperatuur en krijg je het absoluut niet weg.
Je hebt van die koelhouddingen toch, ik heb ook zo'n ding gekocht bij de kringloop. Werkt als een trein.
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:31 schreef Tafkahs het volgende:
Het is wel een goede neutrale drank voor met dames inderdaad. Maar ja, wat heb je dan aan controle?
Ik heb een pik, da's genoeg. [eind masculiene praat] .
  dinsdag 9 mei 2006 @ 23:37:33 #237
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37700399
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:35 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Je hebt van die koelhouddingen toch, ik heb ook zo'n ding gekocht bij de kringloop. Werkt als een trein.
[..]

Ik heb een pik, da's genoeg. [eind masculiene praat] .
Zo'n metalen emmertje bedoel je?

Ja, en je bent natuurlijk een neger, dus als vanzelfsprekend groot geschapen en altijd in de starthouding
pi_37700458
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 22:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:

veels te lang

en democratie en liberalisme schijnengefaald te hebben, althans, de media bericht dat dat in de brief staat, iemand er iets van gemerkt? Of bedoelt Ahmhehoela dat democratie en liberalisme in het Midden Oosten gefaald hebben? Beetje een open deur hoor, daar hebben we geen brieven uit Teheran voor nodig om ons dat te berichten, dat was allang duidelijk.

NEXT ....
pi_37700467
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:35 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Wat werkt er eigenlijk nog met Iran?

Vroeger was de situatie beheersbaar, Iran bevocht Irak en Irak bevocht Iran, de olieprijzen waren stabiel. Nu is het relatief beschaafde Baa'ht Irak verruild voor zogenaamde westerse beschaving en breekt de pleuris uit. Iran dreigt met kernwapentechnologie of het kunstmatig opdrijven van de olieprijzen, reageert niet op economische sancties, slaat extreemreligieuze wartaal uit als politieke waarheid.. wat werkt er dan nog?
Er moet helemaal niks gebeuren, er is geen enkele indicatie dat Iran kernwapens kan maken, laat staan binnen 10 jaar. En als je overal religieuze praat met sancties moet bestrijden, zit iedereen tegen iedereen te knokken en blijft 2% rationelen over....hmm, nu ik er zo over denk .

Nee, als er een indicatie is dat Iran kernwapens wil maken zijn daar prima sancties voor, via IAEA/VN, want het is zwart-op-wit verboden, maar ze doen nu niks illegaals, in tegenstelling tot enkele andere landen .

edit. ze doen wel illegale dingen, maar dat blijkt in andere landen geen aanleiding tot oorlog.
pi_37700479
Toen Irak Iran aanviel, bleef de olieprijs niet stabiel.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 23:41:34 #241
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37700515
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:40 schreef Monidique het volgende:
Toen Irak Iran aanviel, bleef de olieprijs niet stabiel.
misschien heel even, maar voor de wereld was ie stabiel
pi_37700572
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:39 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

veels te lang

en democratie en liberalisme schijnengefaald te hebben, althans, de media bericht dat dat in de brief staat, iemand er iets van gemerkt? Of bedoelt Ahmhehoela dat democratie en liberalisme in het Midden Oosten gefaald hebben? Beetje een open deur hoor, daar hebben we geen brieven uit Teheran voor nodig om ons dat te berichten, dat was allang duidelijk.

NEXT ....
Hij noemt ook de armoede in de VS, dus ik denk dat hij de Westerse variant bedoelt
  dinsdag 9 mei 2006 @ 23:44:52 #243
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37700613
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:39 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Er moet helemaal niks gebeuren, er is geen enkele indicatie dat Iran kernwapens kan maken, laat staan binnen 10 jaar. En als je overal religieuze praat met sancties moet bestrijden, zit iedereen tegen iedereen te knokken en blijft 2% rationelen over....hmm, nu ik er zo over denk .

Nee, als er een indicatie is dat Iran kernwapens wil maken zijn daar prima sancties voor, via IAEA/VN, want het is zwart-op-wit verboden, maar ze doen nu niks illegaals, in tegenstelling tot enkele andere landen .

edit. ze doen wel illegale dingen, maar dat blijkt in andere landen geen aanleiding tot oorlog.
1 ding pik ik op uit je verhaal, namelijk dat van de VN, zowel Iran als Irak zijn lid van de VN. Andere leden zijn ook kernmachten...
pi_37700680
Ik vraag me af waarom de inhoud van die brief zoveel aandacht krijgt. Het is wel duidelijk: voor het binnenland, voor de Islamitische wereld en vol met wackotroep.

http://www.cnn.com/intera(...)ript.lemonde.letter/

Goede zet wel, van Ahmedinajad.
pi_37700711
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:44 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

1 ding pik ik op uit je verhaal, namelijk dat van de VN, zowel Iran als Irak zijn lid van de VN. Andere leden zijn ook kernmachten...
Yep, er zijn volgens mij vijf landen die het recht hebben om nucleaire wapens te maken volgens het non-proliferatieverdrag, en Iran hoort daar niet bij, en Iran was een van de eersten die het ondertekende. Verder biedt het verdrag het onvervreemdbare recht van elk land kernenergie op te wekken om er energie van te maken.

Dus: constateert IAEA dat Iran kernwapens aan het bouwen is -> sancties.
pi_37700734
Hoewel, zal de brief eens lezen. Nu X-files en om 6.30 opstaan.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 23:52:42 #248
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37700833
quote:
denk daar maar eens aan, de volgende keer als je naar de Efteling gaat bij Waalwijk - kerngemeente
  dinsdag 9 mei 2006 @ 23:54:34 #249
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37700886
ik ga pitten trouwens, morgen weer een deel school en een #@$&(#)$#_!%^& opdracht afmaken
pi_37700889
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:52 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

denk daar maar eens aan, de volgende keer als je naar de Efteling gaat bij Waalwijk - kerngemeente
Die vliegbase Volkel, heb ik wel eens langsgefietst...niks te zien hoor, volgens mij liegt wikipedia.

.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 23:57:28 #251
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37700945
Waalwijk, egg wahl
  woensdag 10 mei 2006 @ 06:56:49 #253
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_37703293
goedemorgen!
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_37703677
quote:
What are the odds that Bush would use almost the exact same words to nominate Porter Goss, as he would to nominate Gen. Hayden? Don't answer that.
http://www.crooksandliars.com/2006/05/09.html#a8220

http://movies.crooksandliars.com/TDS-Hayden-Goss-.mov

Morgen.
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:35:08 #256
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37704990
quote:
die weer?

pi_37705220
Kende het niet...we hebben hier gelukkig geen Febo .
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:48:02 #258
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37705281
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:45 schreef Autodidact het volgende:
Kende het niet...we hebben hier gelukkig geen Febo .
kroketjes uit de muur ken je toch wel? En dan niet van de fairfood reklame he

Het is een van de weinig succesvolle fastfoodketens die een laffe jaren 80 formule heeft weten vast te houden
pi_37705444
Ik ken de Febo wel hoor, we hebben hier ook wel van die lauwe kroketten in de muur. Blergh.
  woensdag 10 mei 2006 @ 10:00:07 #260
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37705593
quote:
Gepubliceerd | woensdag 10 mei 2006. Gewijzigd | woensdag 10 mei 07:45 uur.

Brussel ziet af van reanimatie Grondwet

Van onze correspondent Bert Lanting

BRUSSEL - Het heeft voorlopig geen zin om te proberen de Europese Grondwet, die vorig jaar door de Fransen en Nederlanders werd afgeschoten, nieuw leven in te blazen. Dat concludeert de Europese Commissie in een rapport dat vandaag verschijnt.

In plaats daarvan wil Commissie-voorzitter Barroso bepaalde onderdelen van de Grondwet al invoeren, zoals meer samenwerking op het gebied van justitie.

De Commissie adviseert de Grondwet voorlopig te laten rusten, omdat er ‘geen consensus’ is over hoe het verder moet. ‘Daaraan voorbijgaan zou een illustratie zijn van de kloof die de Grondwet nu juist probeerde te dichten.’

Aanvankelijk was de bedoeling dat in juni een eind zou komen aan de bezinningsperiode die de EU-leiders vorig jaar na het fiasco van de referenda afkondigden. Maar volgens de Commissie is er meer tijd nodig. In 2007, wanneer het vijftig jaar geleden is dat de EEG (de voorloper van de EU) werd opgericht, zouden de EU-leiders een verklaring moeten aannemen over de waarden en de ambities van de EU, ‘met de plechtige belofte die ook waar te maken’.

Die verklaring zou dan het uitgangspunt moeten worden voor een hervorming van de Europese instellingen. Vooral in het Europees Parlement hoopt men dat de Grondwet dan alsnog kan worden aangenomen, omdat dan zowel in Frankrijk als in Nederland verkiezingen zijn geweest. Maar de Commissie laat dat in het midden.

Volgens de Commissie moet de EU in de tussentijd de bestaande verdragen beter gebruiken om slagvaardiger te kunnen optreden. Daarom wil Barroso af van het vetorecht van de lidstaten op het gebied van justitie, als het gaat om de bestrijding van terrorisme, mensenhandel, wapensmokkel en dergelijke.

Dat was al geregeld in de Grondwet, maar nu die voorlopig niet doorgaat, wil Barroso dit via een andere weg regelen. De Commissie erkent dat dit gevoelig ligt in Nederland, maar volgens een Commissiemedewerker gaat het alleen om grensoverschrijdende misdaad en loopt het Nederlandse drugsbeleid geen gevaar.

De Commissie wil ook een ander onderdeel uit de Grondwet alvast invoeren, de ‘gele-kaartprocedure’. Volgens de Grondwet zouden de lidstaten de Commissie kunnen dwingen een wetsvoorstel in te trekken, als eenderde van de nationale parlementen vindt dat het geen zaak voor de EU is. Barroso beloofde dinsdag dat de Commissie voortaan alle wetsvoorstellen meteen naar de nationale parlementen zal sturen, zodat die al in een vroeg stadium hun mening kunnen geven.

In het Europees Parlement is lang niet iedereen blij met de aanpak van de Commissie. Sommigen zijn bang dat de Grondwet er nooit zal komen als de EU deeltjes ervan eruit pikt.
  woensdag 10 mei 2006 @ 10:20:39 #261
33189 RM-rf
1/998001
pi_37706111
quote:
Voorbereidingen voor een Aanval op Den Haag ... een propaganda-oorlog is dan natuurlijk de eerste stap, het land in diskrediet brengen, dit hebben we vaker gezien ....

Ik zou voorstellen dat Ahmed-Jan-Peter Bahlkemenidjande onmiddelijk in de internationale pers terugslaat door met de totale vernietiging vande Staat Israel te dreigen.

Eventueel oplopende Olie en gasprijzen zullen voor een dusdanig grote inkomstenstijging van de Nederlandse regering zorgen, dat het huidige begrotingstekort in eenmaal gevuld is, je wint er zelfs ook nog flink mee
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_37706193
Moge .

Missen bij jullie ook de pijltjes in de AT? Waarmee je direct naar het eerste bericht sinds je laatste bezoek kan. Bij mij wel, erg irritant.
pi_37706491
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:09 schreef MrX1982 het volgende:
.... maar is dat de enige reden dat ze zo halsstarrig zijn?
Als iemand jou ergens valselijk van beschuldigd, ga jij het dan ook maar toegeven omdat de druk wat groter wordt?

Als de intentie van Turkije destijds was geweest om het armeense volk uit te roeien, wat een genocide feitelijk inhoudt, dan zouden de duizenden armeniers in Istanbul en Bursa ook vermoord of verbannen zijn. Het betrof hier echter enkel de armenen uit Noord-Oost en Oost Turkije. Hier vondt de rebellie en de volkerenmoord op de Turken door de Armenen plaats, zichzelf gesteund voelende door oa Rusland en Armenie. Turkije bevond zich destijds middenin een strijd tegen verschillende mogendheden tegelijk. De armenen wlden hier gebruik van maken om zo hun Groot-Armenie te kunnen stichten.

De held Talat Pasa heeft toen het bevel gegeven om de armeense bevolking in dat gebied te verhuizen naar een plek waar ze niet konden collaboreren met de rebellen. Richting Syrie dus, wat destijds ook nog gewoon Turks grondgebied was. Tijdens deze tocht zijn er veel doden gevallen.

Om dit voorbeeld wat concreter te maken. Stel NL zou van 5 kanten bestookt worden, waaronder door Duitsland, en er wonen vele duitsers in die grensstreek, wat zou jij doen met die Duitsers? Je zou ze kunnen laten zitten en zich laten voegen bij de Duitse broeders die straks de grens willen oversteken. Of je verhuist die Duitsers naar een streek waar ze zich niet kunnen aansluiten bij hun broeders om zodoende jezelf te kunnen concentreren op de rest van de bestokers. Dat is wat gedaan is in Turkije en het is de enige juiste oplossing. Of je moet zo gedreven zijn om je land over te leveren aan de vijand. Het is uiteindelijk wel onderdeel van de redding van Turkije geweest.

Zo is ook "Blue Book", het grote 'bewijs' van de armenen, door engelse diplomaten gefabriceerd. Laten de Britten nou de voortrekker van het verdelen van Turkije zijn geweest.

We kunnen zeggen dat de armenen in feite geen poot hebben om op te staan. Dit is dan ook de reden dat de armenen ervoor kiezen om de vermeende genocide via de politiek erkend te krijgen, ipv via historische kanalen. Dit is ook de reden dat de VN er niet happig op is om het te erkennen. De armenen schijten alle kleuren van de regenboog dat hun bedrog openbaar wordt, zover het dat al niet is, en kiezen er bewust voor om toch zoveel mogelijk landen via de politiek te beinvloeden. Het is niet voor niets dat ze hiervoor eerst die landen kiezen met een zeer sterke armeense invloed.

woensdag 10 mei 2006 @ 11:16:51 #264
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_37706778
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 10:24 schreef du_ke het volgende:
Moge .

Missen bij jullie ook de pijltjes in de AT? Waarmee je direct naar het eerste bericht sinds je laatste bezoek kan. Bij mij wel, erg irritant.
Ik heb die pijltjes al tijden niet meer gezien. Ik wist ook niet dat die pijltjes die functie hebben. Wel handig trouwens

Is het forum bij jullie ook zo achterlijk traag?
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 10 mei 2006 @ 11:45:41 #265
33189 RM-rf
1/998001
pi_37706826
KirmiziBeyaz, als een volk besluit tot een gedwongen volksverhuizing, waarbij specifiek een bepaalde bevolkinsgroep in een regio, geselecteerd op etnische herkomst, gedwongen wordt te verhuizen, en daarbij vallen 'toevallig' ongeveer anderhalf miljoen doden ...
Dan heb je gewoonweg een genocide, en moet je je wel degelijk afvragen of je iemand als 'Talat Pasa' niet als held moet betitelen, maar als massa-moordenaar ..

het is niet direkt noodzakelijk dat er voor een genocide _alle_ mensen van armeense herkomst, dus ook in de rijkere turkse steden ook vervolgd werden, het pure feit dat binnen de regio wél geselecteerd werd op etnische herkomst, maakt het genocide ...

Op eenzelfde wijze is de genocide van de belgen in de Kongo, de nederlanders in Atjeh, of tegen de duitsers in polen kort na de oorlog ook genocide te noemen... en dat moet je dat ook doen, het gaat om gericht etnisch geweld tegen een specifieke bevolkingsgroep ...

wat mij betreft hoeven de truken heus niet gelijk door het stof te kruipen, wat ze gedaan hebben kent inderdaad ook pendanten in het gedrag van westerse volken, die evenzeer fout zaten toen...

Wat bij de Turken wél erg opvallend is, is dat ze discussie over die periode vervolgens, een dogamtische van bovenaf opgelegd 'waarheidsbevinden' proberen af te dwingen, waarbij een kritische houding tov de turkse verantwoordelijkheid voor de doden tgv. de gedwongen volksverhuizing en de vervolging van armenen, met gevangenissstraffen bestrijden ... zie bv Orhan Pamuk.

het gaat wat mij betreft helemaal niet om 'erkenning' van de Genocide, er bestaat nl. geen objectief criterium daarvoor (ik ben ook zeker geen voorstander van die wetten tegen genocide-ontkenning zoals Belgie ze kent en naar ik meen Frankrijk wilde invoeren) ..
Wél belangrijk is dat een open en eerlijke discussie erover mogelijk is, zonder dat één der parijen door zijn mening te uiten en argumenten hiervoor te geven, direkt gerechterlijk vervolgd kan worden (dat geld zowel voor mensen die argumenten en bewijzen vóór een genocide leveren, als voor mensen die hierbij vraagtekens plaatsen).
een open, maar ook wetenschappelijk gebaseerde discussie moet mogelijk zijn.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_37706881
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 11:16 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Ik heb die pijltjes al tijden niet meer gezien. Ik wist ook niet dat die pijltjes die functie hebben. Wel handig trouwens

Ja die pijltjes waren altijd erg handig en zijn bij mij sinds een dag of 2 weg .
En ja het forum is retetraag .
pi_37706931
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 11:16 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Ja die pijltjes waren altijd erg handig en zijn bij mij sinds een dag of 2 weg .
En ja het forum is retetraag .

Dit is onderhand de 4e keer dat ik dit bericht probeer in te voeren
  woensdag 10 mei 2006 @ 13:44:19 #268
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_37706992
goeiemiddag

* zakjapannertje is playing Planet Funk - Inside All The People (Deep Dish Ta Ta 80's Mix)
  woensdag 10 mei 2006 @ 13:51:57 #269
93744 Finder_elf_towns
pi_37707124
Ik zeg snel hihi om vervolgens snel weer iets anders te doen.
pi_37707554
* Autodidact speelt Cheech & Chong - McDoobies
pi_37708112
O mijn god, de polen komen!
Allah Al Watan Al Malik
pi_37708207
Grootste groepen immigranten naar geboorteland1)
1e kwartaal 2005 1e kwartaal 2006
x 1 000
Immigranten
Nederland 4,3 4,9
Polen 1,4 1,8
Duitsland 1,1 1,2
Turkije 1,0 0,9
Verenigde Staten 0,6 0,8

Waar zijn de Marokkanen
Allah Al Watan Al Malik
pi_37708347
quote:
Finder_elf_towns - woensdag 10 mei 2006 @ 14:19 - (-1 - Nutteloos) FB
Ik verwelkom de nieuwe Nederlanders in ons midden (met uitzondering van die moslims uiteraard).
Allah Al Watan Al Malik
pi_37708421
quote:
Laagste bevolkingsgroei Nederland ooit

In het eerste kwartaal van 2006 is de Nederlandse bevolking met niet meer dan 2000 mensen gestegen. Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) spreekt van het kleinste aantal ooit.
pi_37708517
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:39 schreef Autodidact het volgende:

[..]

De grootste groep immigranten zijn Nederlanders . Dat waren zeker de rechtse huilies die wel even dachten makkelijk naar het buitenland te gaan. "ik ga het zinkende schip verlaten", en daarna met hangende pootjes terug.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 10 mei 2006 @ 14:43:47 #276
93744 Finder_elf_towns
pi_37708568
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:43 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Allah Al Watan Al Malik
pi_37708571
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De grootste groep immigranten zijn Nederlanders . Dat waren zeker de rechtse huilies die wel even dachten makkelijk naar het buitenland te gaan. "ik ga het zinkende schip verlaten", en daarna met hangende pootjes terug.
De inheemse bevolking vroeg om integratie...
pi_37708650
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:44 schreef Autodidact het volgende:

[..]

De inheemse bevolking vroeg om integratie...
Allah Al Watan Al Malik
pi_37708678
Ik las gisteren trouwens dat de Noorse Humanistische vereniging groter is dan de Islamitische bevolking daar .
pi_37708745
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:49 schreef Autodidact het volgende:
Ik las gisteren trouwens dat de Noorse Humanistische vereniging groter is dan de Islamitische bevolking daar .
Wat dacht je dan, dat moslims de wereld overnemen ofzo
Allah Al Watan Al Malik
pi_37708792
Het gaat dus om leden die contributie betalen aan die vereniging hè....dat zul je in Nederland niet snel halen.
pi_37708858
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 11:45 schreef RM-rf het volgende:
KirmiziBeyaz, als een volk besluit tot een gedwongen volksverhuizing, waarbij specifiek een bepaalde bevolkinsgroep in een regio, geselecteerd op etnische herkomst, gedwongen wordt te verhuizen, en daarbij vallen 'toevallig' ongeveer anderhalf miljoen doden ...
Dan heb je gewoonweg een genocide, en moet je je wel degelijk afvragen of je iemand als 'Talat Pasa' niet als held moet betitelen, maar als massa-moordenaar ..
Een gedwongen verhuizing is een genocide? Dat is nieuw voor mij. Het is pas een genocide als bewezen is dat de intentie van Talat Pasa was om de armenen te doden. De intentie was om armenen te verhuizen om te voorkomen dat ze zouden collaboreren met hun broeders over de grens.
quote:
het is niet direkt noodzakelijk dat er voor een genocide _alle_ mensen van armeense herkomst, dus ook in de rijkere turkse steden ook vervolgd werden, het pure feit dat binnen de regio wél geselecteerd werd op etnische herkomst, maakt het genocide ...
Correctie, wat het genocide zou maken als de intentie zou zijn om op etnische herkomst een massale slachting teweeg te brengen. Bepaald genocide kun je het niet noemen, omdat de armeense militia daarvoor al honderden duizenden Turken hadden uitgemoord. Het was op zijn minst zachtzinnig van Talat Pasa om ze slechts te verhuizen.
quote:
Op eenzelfde wijze is de genocide van de belgen in de Kongo, de nederlanders in Atjeh, of tegen de duitsers in polen kort na de oorlog ook genocide te noemen... en dat moet je dat ook doen, het gaat om gericht etnisch geweld tegen een specifieke bevolkingsgroep ...
Niet op dezelfde wijze. De voorbeelden die jij aanhaalt zijn genocide, die van Turkije op de armenen niet. Het ging immers niet om etnisch geweld, of het moet het enische geweld van armenen tegen Turken zijn geweest, maar om gedwongen verhuizing naar een streek waar ze niet konden collaboreren.
quote:
wat mij betreft hoeven de truken heus niet gelijk door het stof te kruipen, wat ze gedaan hebben kent inderdaad ook pendanten in het gedrag van westerse volken, die evenzeer fout zaten toen...
Appels <-> Peren
quote:
Wat bij de Turken wél erg opvallend is, is dat ze discussie over die periode vervolgens, een dogamtische van bovenaf opgelegd 'waarheidsbevinden' proberen af te dwingen, waarbij een kritische houding tov de turkse verantwoordelijkheid voor de doden tgv. de gedwongen volksverhuizing en de vervolging van armenen, met gevangenissstraffen bestrijden ... zie bv Orhan Pamuk.
Vreemd genoeg hoor ik je niet over de aankomende wet in Frankrijk om iemand die een vermeende genocide ontkent te vervolgen. Als je het hebt over van bovenaf opgelegde waarheidsbeginselen. Vanwaar die angst van bepaalde landen om een historisch onderzoek in te stellen? Vanwaar de noodzaak om politici te laten bepalen wat gebeurd zou zijn of niet?
quote:
het gaat wat mij betreft helemaal niet om 'erkenning' van de Genocide, er bestaat nl. geen objectief criterium daarvoor (ik ben ook zeker geen voorstander van die wetten tegen genocide-ontkenning zoals Belgie ze kent en naar ik meen Frankrijk wilde invoeren) ..
De VN kent wel degelijk een objectief criterium daarvoor. Daarom is wordt de leugen van de armeniers door de VN ook niet erkend als genocide. Niet voor niets.
quote:
Wél belangrijk is dat een open en eerlijke discussie erover mogelijk is, zonder dat één der parijen door zijn mening te uiten en argumenten hiervoor te geven, direkt gerechterlijk vervolgd kan worden (dat geld zowel voor mensen die argumenten en bewijzen vóór een genocide leveren, als voor mensen die hierbij vraagtekens plaatsen).
een open, maar ook wetenschappelijk gebaseerde discussie moet mogelijk zijn.
Dat is mijn punt. Maar die discussie wordt de mond gesnoerd door juist die landen die dergelijke vrijheden menen uit te dragen.
pi_37709831
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

.......

Dat is mijn punt. Maar die discussie wordt de mond gesnoerd door juist die landen die dergelijke vrijheden menen uit te dragen.
welke discussie
pi_37709872
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat dacht je dan, dat moslims de wereld overnemen ofzo
idd

pi_37709878
Betrapt Godslasteraar: Maassluizer laat hakenkruis wapperen
Allah Al Watan Al Malik
pi_37709931
Raad citaat:
quote:
Wanneer wordt er wat gedaan aan dat icoon van Rietvaerder? Ik heb nu al torenhoge rekeningen van Chello gekregen omdat ik over mijn datalimiet heen ga, mijn cache zit vol, ben ontslagen op mijn werk omdat ik teveel zou downloaden, mijn hond is weggelopen en ik had vanochtend een lekke band. Dit kan toch niet langer zo!?
pi_37710164
quote:
Nee, in mijn Godslasteraar-theorie niet. Immers alle nazi's hangen dezelfde intolerante ideologie aan die miljoenen mensen het leven heeft gekost.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 10 mei 2006 @ 15:51:23 #290
33189 RM-rf
1/998001
pi_37710286
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Een gedwongen verhuizing is een genocide? Dat is nieuw voor mij. Het is pas een genocide als bewezen is dat de intentie van Talat Pasa was om de armenen te doden. De intentie was om armenen te verhuizen om te voorkomen dat ze zouden collaboreren met hun broeders over de grens.
Nee, het spijt me ... intentie is niet zo belangrijk .... als je maatregelen treft waarbij anderhalf miljoen mensen om het leven komen .... kun je dat moeilijk als 'collateral damage' classificeren... dat is een erg zwak verweer....
De intentie ligt dan in het feit dat er kennelijk geen maatregelen getroffen zijn die dit volk beschermde, wat feitelijk hetzelfde is.

Het gaat niet zozeer om het letterlijk doden, ook het deporteren van een grote groep op raciale of religieuze basis, en hen vervolgens te laten verkommeren, valt gewoon onder de term Genocide

Herinner me eraan dat ik bij mn eerstvolgende verhuizing toch vriendelijk bedank voor de medewerking van turkse verhuisdienstmedewerkers..., niet dat ik racist ben, maar ik vrees dan een beetje dat mn hele meubilair ergens op de vuilstort eindigt ... terwijl 'ze dat eigenlijk niet bedoelden'...
quote:
Vreemd genoeg hoor ik je niet over de aankomende wet in Frankrijk om iemand die een vermeende genocide ontkent te vervolgen. Als je het hebt over van bovenaf opgelegde waarheidsbeginselen.

Ik noem dat expliciet als voorbeeld? lees je wel de posts waarop je reageert?

[ Bericht 13% gewijzigd door RM-rf op 10-05-2006 16:05:27 ]
pi_37710288
Wat als nazi's een heilig boek zouden hebben, waarin staat dat ze overal waar ze kunnen joden moeten vermoorden?
pi_37710339
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 15:51 schreef Autodidact het volgende:
Wat als nazi's een heilig boek zouden hebben, waarin staat dat ze overal waar ze kunnen joden moeten vermoorden?
Wat als de zon niet bestond, wat als vrouwen mannen waren. Wat als Hitler een neger was, wat als Clinton een homo is?
quote:
ALARM!!!!(open)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd steeds meer rechts, kortharig, werkschuw tuig signaleer in onder andere Leiden en Den-Haag. Verontrustend is dat het voornamelijk "jonkies" zijn met kisten, witte veters, vlaggetjes en oranje "jetzt gehtst loss!" helmen. Altijd in groepjes, anders krijgen ze klapjes en uiterst provocerend. Het ergste zijn nog die vadsige teven die ze met zich meezeulen, die denken dat het wel sexy is om de zijkanten van hun bepukkelde harses kaal te epileren met een vrolijke rood-wit-blauw geelastiekt om hun paardestaarten

Allah Al Watan Al Malik
pi_37710371
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 15:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat als de zon niet bestond, wat als vrouwen mannen waren. Wat als Hitler een neger was, wat als Clinton een homo is?
Maar dat zou toch ronduit gevaarlijk zijn, niet? We mogen blij zijn dat Hubbard niet zo'n zinnetje ergens heeft opgenomen.
pi_37710450
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 15:55 schreef Autodidact het volgende:
Bomb attack targets local politicians (Denemarken)

Nederlandse toestanden....
Inderdaad, doet me denken aan die LPF minister
Allah Al Watan Al Malik
pi_37710658
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 15:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, in mijn Godslasteraar-theorie niet. Immers alle nazi's hangen dezelfde intolerante ideologie aan die miljoenen mensen het leven heeft gekost.
Helemaal juist! Trouwens, ik ben door een Marokkaans meisje, mee uitgevraagd om wat te gaan drinken
  woensdag 10 mei 2006 @ 16:11:05 #298
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_37710726
Zo tegen de 1000 aan wordt de topic steeds inhoudsvoller
pi_37710744
Feli GL . Player..
pi_37710818
Raad de quote.
quote:
Ik schijt op conventies.
pi_37710843
  woensdag 10 mei 2006 @ 17:28:58 #302
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37712948
Mijn buurman gaat trouwen met een Marokkaans meisje van 19, hij heeft zijn vader op haar vader afgestuurd, want hij kon niet met haar afspreken met het gevaar dat haar broers haar anders zouden afmaken. Leuk detail aan het verhaal is dat ze elkaar bij de kassa in de Dirk van de Broek hebben ontmoet.

Zaterdag gaat ie er met z'n moeder naar toe met een schaal vol kip ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')