Wij klokken de kluis ook iedere avond zelf.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:38 schreef Weemz het volgende:
Wij doen ook nooit zelf een tijdslot instellen? Alleen kluis openen met code's, lades enzo erin, kluis dicht en sleutel eruit? Zou het wel moeten dan?
Die termen zijn geen geheime info lijkt me?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:42 schreef Weemz het volgende:
Ik vraag me weleens af: Is het wel zo slim om al die termen en regels van de AH zo in de OP te zetten? Je weet maar nooit....
Dat soort periodes schijn je eens in de zoveel tijd te hebben. Wij kregen onlangs een nieuwe SM. Hij let wat meer op de productiviteit van mensen en heeft in 2 weken 15 nieuwe mensen aangenomen, om de druk op de schouders van de 'allrounders' wat te verlagen.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:53 schreef kmaestro het volgende:
Het is de laatste tijd nogal een zootje bij ons. Mensen krijgen vrij, maar er wordt vervolgens geen vervanging geregelt. Contracten worden niet verlengd, terecht of onterecht, maar vervolgens heb je wel te weinig (goede) mensen.
bij ons al maanden last vanquote:Op maandag 8 mei 2006 09:53 schreef kmaestro het volgende:
Het is de laatste tijd nogal een zootje bij ons. Mensen krijgen vrij, maar er wordt vervolgens geen vervanging geregelt. Contracten worden niet verlengd, terecht of onterecht, maar vervolgens heb je wel te weinig (goede) mensen.
beslist niet: de verse sappenquote:Op maandag 8 mei 2006 13:03 schreef jonnie81 het volgende:
Beste AH-experts,
Wat is jullie mening? (ik heb wat info nodig ter voorbereiding van een sollicitatie):
Welk specifiek product van AH eigen merk mag beslist niet uit het schap verdwijnen?
En welk specifiek product van tevens het eigen AH merk mag volgens jullie wel uit het schap verdwijnen?
Zelf heb ik wel ideetjes maar, aan vorige reacties op dit forum te zien, heb ik hier te maken met de echte experts.
Alvast hartelijk bedankt voor jullie deelname.
Groet,
van een potentiële? collega
Sum en Camoth AH 1066, een nrtje 5quote:Op maandag 8 mei 2006 06:47 schreef SHERMAN het volgende:
De lijst is tot hier bijgewerkt.
Geef de wijzigingen maar aan dan pas ik het aan.
Dat het zo lang duurde komt omdat ik het gewoon ontiegelijk druk heb, maar zal vanaf nu mijn best weer doen.
Gedaan.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:43 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Sum en Camoth AH 1066, een nrtje 5kassa
ow sorry wij zitten dus allebei bij de ah 1066 in hilversumquote:
Mijn fout, ik versleepte de data in excel waardoor er een getal bij kwam.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:16 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ow sorry wij zitten dus allebei bij de ah 1066 in hilversum![]()
wat een rare nummering dat het zo door elkaar loopt? geeft dat de leeftijd van het filliaal aan als je een laag nrtje hebt?
PS: die nieuwe hamsterreclame'van mij mag de biefstuk in de aanbieding'
Perla??quote:Op maandag 8 mei 2006 19:19 schreef Ringhio het volgende:
Een huismerkartikel wat natuurlijk nooit weg mag is de Perla koffie he![]()
En toch is Perla het 2e merk op de Nederlandse markt. Het komt direct na Douwe Egberts.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:34 schreef Camoth het volgende:
[..]
Perla??Gatverdamme, ik vind dat echt niet te slurpen!
![]()
Nederlanders hebben geen smaakquote:Op maandag 8 mei 2006 19:35 schreef blrrrt het volgende:
[..]
En toch is Perla het 2e merk op de Nederlandse markt. Het komt direct na Douwe Egberts.
Daar gaat het toch niet om... AH verkoopt al zolang Perla, dat mag toch niet verdwijnen danquote:Op maandag 8 mei 2006 19:34 schreef Camoth het volgende:
[..]
Perla??Gatverdamme, ik vind dat echt niet te slurpen!
![]()
Ja? En? Dus omdat ze iets heel lang verkopen mag het niet weg? Waar is de logica daarvan te vinden dan?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:44 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om... AH verkoopt al zolang Perla, dat mag toch niet verdwijnen dan
ik wil niet in amsterdam werkenquote:Op maandag 8 mei 2006 19:35 schreef Camoth het volgende:
Heb je het al gezien sum? Ik werk lekker in een AH 6![]()
Verder werken we ook in Amsterdam![]()
![]()
Sum en Camoth --> 1066 Hilversum AH 5
Volgens mij bestaat 6 niet eensquote:Op maandag 8 mei 2006 20:48 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik wil niet in amsterdam werkenwe hebben al genoeg schorriemorrie in ons luxe dorp AH
Hoe groot is een 6 dan wel niet btw?
Omdat het een van de producten is waarom AH, AH isquote:Op maandag 8 mei 2006 19:48 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja? En? Dus omdat ze iets heel lang verkopen mag het niet weg? Waar is de logica daarvan te vinden dan?![]()
Dus zonder Perla, geen AH? Heb je nog meer van die producten?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:00 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Omdat het een van de producten is waarom AH, AH is![]()
de perla hoeft niet weg, maar wel die achterhaalde perla-zegels. er zijn echt tig verschillende boekjes in omloop, soms krijg je nog zegelboekjes uit de jaren 80 ofzo die niet meer scannen en moet je eerst een nieuwe (laten) pakken om verder te kunnen werken... maar goed, zo lang DE spaarpunten heeft, zal perla ook wel met die zooi aan de gang blijven...quote:Op maandag 8 mei 2006 22:00 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Omdat het een van de producten is waarom AH, AH is![]()
hipquote:Op maandag 8 mei 2006 22:48 schreef CryptoKnight het volgende:
Ehm, nieuwe?
129 plu werkt als een gek hoor
ja hoe berekenen ze dat nou precies?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:20 schreef Webgangster het volgende:
Ze doen het gemiddelde van 15 en 16 jarig salaris. en dat is voor 1 periode je uurloon, daarna je 16 jarig.
ja denk t niet hequote:Op maandag 8 mei 2006 23:27 schreef Webgangster het volgende:
Ja, dat is helaas zo, vraag je vm of leidinggevende even of het ook bij jouw geval is aangezien maar 1 week van jouw periode oude leeftijd is, misschien matzen ze jouw we.
Volgens mij krijg je bij AH altijd gewoon 'een gewogen gemiddeld salaris'. Dus stel dat je op dag 4 van periode 8 jarig ben, dan krijg je als salaris 3/28 * oud salaris + 25/28 nieuw salaris. Anders zou het wel erg lullig zijn als je op de eerste dag van de nieuwe periode jarig bent.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:27 schreef Webgangster het volgende:
Ja, dat is helaas zo, vraag je vm of leidinggevende even of het ook bij jouw geval is aangezien maar 1 week van jouw periode oude leeftijd is, misschien matzen ze jouw we.
bananen. die maken de grootste omzetquote:Op maandag 8 mei 2006 22:17 schreef Camoth het volgende:
[..]
Dus zonder Perla, geen AH? Heb je nog meer van die producten?
![]()
Delicata chocolade.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:17 schreef Camoth het volgende:
[..]
Dus zonder Perla, geen AH? Heb je nog meer van die producten?
![]()
bananen maken bij de groente de meeste omzet jah. Maar niet over de hele winkel gezien...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
bananen. die maken de grootste omzet
Nou... bij ons zitten we op 0.8% van de totaal omzet. ik zou zo geen artikel kunnen noemen die meer haalt. Wij zitten niet in een speciaal biergebied (veel van het zelfde dus niet), dus in bier zit het ook niet echt. Misschien melk.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:27 schreef pimtenbrinke het volgende:
[..]
bananen maken bij de groente de meeste omzet jah. Maar niet over de hele winkel gezien...
jawel, dat was trowuens een serieuze vraag bij de Winkelwedstrijd in de 2de rondequote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:27 schreef pimtenbrinke het volgende:
[..]
bananen maken bij de groente de meeste omzet jah. Maar niet over de hele winkel gezien...
jah ik baal ookquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:48 schreef highway101 het volgende:
ja man. Ik had 1205 bruto, netto 907... stelletje graaiers bij de lage-inkomens...
Komt vanmiddag, als ik weer terug ben van stage.quote:
Dat staat er toch?quote:Op woensdag 10 mei 2006 07:38 schreef -Sum- het volgende:
[..]
sum en camoth moet ah5 HILVERSUM zijn en niet AMSTERDAM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |