Ik ben goed in datums kiezen hequote:Op zondag 7 mei 2006 22:07 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ha , goede datum ookEen week later vliegen we , en bestaat er een hele kleine kans om de Tijger in het echt , in het wild te zien
Of te wel Phoentje en LD melden zich aan.
Nu bellen en uitsluiten: Pa, ik kan niet op 4 juni.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
nou maar hopen dat mijn pa zijn verjaardag dan niet viert
ehhh nee voor mij nietquote:Op zondag 7 mei 2006 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
4 juni blijkt op 1e pinksterdag te vallen (of andersom of zo) Gaat dat een probleem vormen
Daar kan je vergif op innemen dat het razend druk gaat worden...quote:Op maandag 8 mei 2006 08:21 schreef Xilantof het volgende:
Is het dan niet ook erg druk P.? in de dierentuin?
Ik wil niet moeilijk doen hoor, maar een willekeurige zondag in de dierentuin is al erg drukquote:Op maandag 8 mei 2006 08:21 schreef Xilantof het volgende:
Is het dan niet ook erg druk P.? in de dierentuin?
Ik kan er zo naar binnen wandelenquote:
quote:
Apenheulquote:Op maandag 8 mei 2006 08:46 schreef Ynske het volgende:
[..]dan ga ook gewoon mee naar t Gaiapark, of de apenheul, daar ken ik ook naar binnen lopen
Hmmmm...goed idee. We halen hem een week naar voren. 28 mei wordt het danquote:Op maandag 8 mei 2006 09:28 schreef An24 het volgende:
Mag het weekje eerder? please?
Krijg niet genoeg van beesten, maar het is pinksteren en Rotterdam inkomen is een ramp, vanwege de Roparunners die binnen komen in dat weekend. 4 juni is dus zowiezo niet verstandig
![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm...goed idee. We halen hem een week naar voren. 28 mei wordt het dan
Dan meld ik me afquote:Op maandag 8 mei 2006 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmm...goed idee. We halen hem een week naar voren. 28 mei wordt het dan
quote:
Ik ben nog in staat om te krassen en te verplaatsenquote:Op maandag 8 mei 2006 09:40 schreef Ynske het volgende:
10 of 17 juni?
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ben nog in staat om te krassen en te verplaatsen![]()
![]()
Ze had hem al in haar agenda geschrevenquote:
aah okquote:Op maandag 8 mei 2006 09:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze had hem al in haar agenda geschrevenEnneh .... ik stel voor dat we het op een zondag doen
Komt de werkende scholieren onder ons ook wat beter uit
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:52 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
De 18e is het vaderdag. Zijn er niet een hoop mensen met verplichtingen dan?
Ik ook, maar gezien het vaderdag-feit stel ik voor dat we de datum op de 11e zettenquote:Op maandag 8 mei 2006 09:50 schreef An24 het volgende:
Ik kan op allebei de data.....wie nog meer?!!!
Huhquote:
Dan melden we ons direct maar weer afquote:Op maandag 8 mei 2006 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ook, maar gezien het vaderdag-feit stel ik voor dat we de datum op de 11e zetten
Sorryquote:Op maandag 8 mei 2006 11:08 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dan melden we ons direct maar weer af. Stellen we Blijdorp wel uit tot na de vakantie.
Kloptquote:Op maandag 8 mei 2006 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SorryNa de vakantie weer een blijdorp-meet stel ik dan maar voor
Met een abbo is dat geen probleem
--> R&Pquote:Op maandag 8 mei 2006 11:51 schreef An24 het volgende:
11 juni......Dus nu hoeft er niet meer gekrast te worden?![]()
De pinguins zullen teleurgesteld zijnquote:
Na de vakantie nog een keer, dan ga ik ook meequote:Op maandag 8 mei 2006 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SorryNa de vakantie weer een blijdorp-meet stel ik dan maar voor
Met een abbo is dat geen probleem
quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:43 schreef julius3000 het volgende:
Hey leuk, een meet in de buurt
Kan niet iedereen z'n voorkeur geven? Dit word zo'n onoverzichtelijke brei van mensen die een datum roepen :S. Op GoT hebben ze zo'n mooi meeting systeem... http://meeting.erkens.info/ Thanks Erkens
Het roer kan ook om....ik kan rijden met 2 zitter of in stijl met de ouwe brik.....(5 zitterquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:08 schreef luap het volgende:
Hey, ik wordt nog populair hier
Zoals ik al zei ik weet nog niet 100% zeker of ik dan kan en zo ja of ik een auto mee kan krijgen. Als dat allemaal goed gaat kan CC natuurlijk meerijden, en voor Pea is altijd plaats
Als ik een auto mee kan krijgen kun je gewoon met mij meerijden, is geen enkel probleemquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:40 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Het roer kan ook om....ik kan rijden met 2 zitter of in stijl met de ouwe brik.....(5 zitter).
Lammaarhoren tzt...
Nee.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:34 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik zal ook even bekijken of ik dan kan.
Emme-r-tje meld zich bij deze weer af....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:04 schreef Emme-r-tje het volgende:
* Emme-r-tje meld zich onder voorbehoud...
Voom mij juist een reden om te gaanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:23 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Emme-r-tje meld zich bij deze weer af....
eerste wedstrijd van NL-elftal..![]()
quote:
Psies, al die kleine koters die proberen hun papa mee te krijgen naar blijdorp hebben lekker pech..quote:Op woensdag 17 mei 2006 07:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Dan hebben we heel Blijdorp voor onszelf
Jazeker, ik ga nl wel eens op een dinsdag ofzoquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:45 schreef An24 het volgende:
Weet je hoeveel dat scheelt...geen nieuwsgierige, stoterige en scheeuwlelijke kinders in de dierentuin![]()
Tja, sommige mensen werken dan of zoquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jazeker, ik ga nl wel eens op een dinsdag ofzo
Tja, sommige mensen nemen wel eens vrije dagen op ofzoquote:
Checkquote:
Jij altijdquote:
kom gerust langs hoor, dat is wel gezellig denk ik. We kunnen je als je tegenvalt altijd nog aan de leeuwen voerenquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:08 schreef freud het volgende:
Hey people. Ik heb erg weinig tijd voor fok, maar kijk altijd nog wel even in FOT voor idee/tips/wijsheden. Die meet lijkt me erg gezellig! Zijn ook niet-zo-regulars welkom? Ik zit gemiddeld 2 a 3x per maand in happyville (heb abo), maar het is altijd erg leuk om het oog van een ander te zien.
Anyway, als het niet te vroeg is, ben ik ook wel van de partij (heb de dag ervoor een trouwerij waar ik moet fotograferen).
Wat hij zegtquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
kom gerust langs hoor, dat is wel gezellig denk ik. We kunnen je als je tegenvalt altijd nog aan de leeuwen voeren![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat hij zegtIk denk echter dat de tijgers een beter idee is
Fotogeniekere kooi en zo
Wel wat hoger klimmen trouwens
Maar wij zijn ook benieuwd naar jouw blik op Blijdorp hoor
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:46 schreef freud het volgende:
[..]
Tijgerkooi wordt een uitdaging hoor, is een eind springen! Anyway, ik wil mijn nieuwe Canon 28-135 IS USM loslaten op die tijger...
Maakt niet uit, je leert vast een hoop, kan je die dan meteen toepassenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:51 schreef Yoni het volgende:
* Yoni kijkt nog eens naar haar ieniemienie a80tje
nog een maandje...dan krijgt ie er een groter broertje bij. Helaas pas net na de meet
A80 is een mooie camera hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:51 schreef Yoni het volgende:
nog een maandje...dan krijgt ie er een groter broertje bij. Helaas pas net na de meet
That's the spiritquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:08 schreef Yoni het volgende:
Ja, ik denk ook wel dat ik mee ga komenIk lurk al een eeuw in dit subforum, wordt tijd dat ik eens mee ga doen
![]()
Ik heb nog een 300D te koop *hinthint*...quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:51 schreef Yoni het volgende:
Mwoah, dat was niet het idee, maar ik moet zeggen dat IS zwaar verslavend is... Zelfs mijn oma kan hiermee scherpe foto's maken (hint: poffertjes oma...).quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je gaat ons verblinden met duur speelgoed
![]()
Ik heb het gezienquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:07 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb nog een 300D te koop *hinthint*...
het is idd verslavendquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:08 schreef freud het volgende:
Mwoah, dat was niet het idee, maar ik moet zeggen dat IS zwaar verslavend is... Zelfs mijn oma kan hiermee scherpe foto's maken (hint: poffertjes oma...).
Mijn vriendin heeft een 350D en komt ook mee, misschien mag je even proefdraaienquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:20 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb het gezienMaar ik ga een 350D kopen
![]()
Ik heb 'm wel eens in handen gehad, maar wel alleen met de standaard kitlens. Ik vind 'm op zich heel fijn (ik heb niet van die grote handen). Ik fotografeer ook af en toe met de D50 van een vriend, maar die ligt bij mij toch een stuk minder lekker in de hand. De 300D hebben we op m'n werk dus daar heb ik ook wel eens een klein beetje mee gepield. Ik heb er over zitten twijfelen om een 300D tweedehands te kopen, maar kan goedkoop aan een nieuwe 350D komen en dan is dat toch aanlokkelijkerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:18 schreef freud het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een 350D en komt ook mee, misschien mag je even proefdraaien. Persoonlijk vind ik hem te licht voor een beetje lens, maar smaken verschillen he
.
Mijn vriendin heeft er een 28-300 tamron op zitten, wat een erg leuke allround lens is. Ik heb er ook best zin in! Dag ervoor wel een bruidsreportage doen, dus hoop dat de meet niet te vroeg is, anders ben ik zo brak als watquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:32 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel eens in handen gehad, maar wel alleen met de standaard kitlens. Ik vind 'm op zich heel fijn (ik heb niet van die grote handen). Ik fotografeer ook af en toe met de D50 van een vriend, maar die ligt bij mij toch een stuk minder lekker in de hand. De 300D hebben we op m'n werk dus daar heb ik ook wel eens een klein beetje mee gepield. Ik heb er over zitten twijfelen om een 300D tweedehands te kopen, maar kan goedkoop aan een nieuwe 350D komen en dan is dat toch aanlokkelijker![]()
Ik heb overigens wel steeds meer zin in de meet. Voel me best welkom![]()
mee eens, heb hem ook geprobeerd, met grip, maar met een zware lens is hij gewoon te klein. Met een bigma kon ik niet eens mijn vingers tussen de handgreep en de lens krijgen. en ook qua balans was het niet ideaal. Maar ik was/ben een 10D met grip gewend, misschien dat dat ook meespeelde.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:18 schreef freud het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een 350D en komt ook mee, misschien mag je even proefdraaien. Persoonlijk vind ik hem te licht voor een beetje lens, maar smaken verschillen he
.
Dat is bij mij ook de reden geweest om geen 350D te nemen. Ook als je hem los draagt in je hand, is het met je vingertoppen, wat best zwaar kan worden. Maar... zeker mooie foto's uit dat dingetje hoor!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:52 schreef Marc H het volgende:
[..]
mee eens, heb hem ook geprobeerd, met grip, maar met een zware lens is hij gewoon te klein. Met een bigma kon ik niet eens mijn vingers tussen de handgreep en de lens krijgen. en ook qua balans was het niet ideaal. Maar ik was/ben een 10D met grip gewend, misschien dat dat ook meespeelde.
Hmm, fijn, ze hebben mijn rooster veranderd, heb de 11de avonddienstDan maar even vrij regelen.
![]()
Dan heb je het over de dure lenzenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:01 schreef Yoni het volgende:
Hmm.. maar over wat voor lenzen spreken we dan?
Ik zie mezelf voorlopig niet met enorme toeters rondsjouwen, hoewel ik me nog wel heel erg in de lenzen moet gaan verdiepen.
volgens mij moet deze discussie in een heel ander topic trouwens![]()
je moet het maar net over hebben, en dan nog eens over hebben voor je hobby.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:21 schreef Marc H het volgende:
Zo onbetaalbaar is de bigma toch niet? Nieuw 1000 euro, en tweedehands nog een stuk(je) minder.
Bigma info
bigma op Nikon D100
Voor mij zijn dat soort bedragen vooralsnog redelijk onbetaalbaar. Da's voor later als ik groot benquote:Op zondag 21 mei 2006 00:21 schreef Marc H het volgende:
Zo onbetaalbaar is de bigma toch niet? Nieuw 1000 euro, en tweedehands nog een stuk(je) minder.
Een 70-300 lens heb je al voor 100-150 euro, dus dat zijn leuke lensen om mee te beginnen, zeker als je veel in de dierentuin schietquote:Op zondag 21 mei 2006 00:54 schreef Yoni het volgende:
[..]
Voor mij zijn dat soort bedragen vooralsnog redelijk onbetaalbaar. Da's voor later als ik groot benOfzoiets
Donequote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:44 schreef blackbully het volgende:
@PdeHoog
zet je mij en prupke ook eff bij misschien?
dank je wel
je bent lekker vlot vandaagquote:
Dat kan zo gebeuren af en toequote:
Done!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:37 schreef RubberDuckey het volgende:
Zet me maar op de zeker lijst!
Done!quote:
ik steek mijn hoofd tussen de kaken van een haai, maak jij een foto, ok?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:17 schreef An24 het volgende:
Een beetje uitdaging gaan we toch niet uit de weg .......toch?......shark?![]()
De oceanum haai truc is na een aantal jaar wel wat afgezaagd hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik steek mijn hoofd tussen de kaken van een haai, maak jij een foto, ok?
Je komt er te vaakquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:54 schreef An24 het volgende:
De oceanum haai truc is na een aantal jaar wel wat afgezaagd hoor![]()
Een voordeel welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:08 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb gehoord dat de modellen allemaal dit keer aanwezig zullen zijn, hoewel er geen garantie is dat ze volledig meewerken
Geinige Egypte foto's trouwens. Ook Luxor toevallig?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:54 schreef An24 het volgende:
[..]
De oceanum haai truc is na een aantal jaar wel wat afgezaagd hoor![]()
Donequote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:51 schreef freud het volgende:
Mag ik ook op de zeker lijst?
Thanx. Mijn 28-300 is ook weer thuis gelukkig, dus heb mijn beide lensjes meequote:
Dat moet groot feest worden danquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:07 schreef freud het volgende:
[..]
Thanx. Mijn 28-300 is ook weer thuis gelukkig, dus heb mijn beide lensjes mee.
Donequote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:50 schreef Yoni het volgende:
Verhuis mij ook maar naar de zekerlijst. Ik heb besloten dat ik durf
Gezellig!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:50 schreef Yoni het volgende:
Verhuis mij ook maar naar de zekerlijst. Ik heb besloten dat ik durf
Dat moet je nog maar afwachtenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:47 schreef freud het volgende:
Gezellig!
quote:
Thanks, ja ook, gereisd van Luxor naar Aswan met alle tussenstops en weer terug. Vervolgens van Luxor naar Cairo en daarna vijf dagen de woestijn in en vijf oases bezocht(Alexandrie kant).quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:57 schreef freud het volgende:
[..]
Geinige Egypte foto's trouwens. Ook Luxor toevallig?
Zekers leuk. Olmen was ook een succes, zou niet weten waarom dat nu anders zou moeten zijn!quote:Op zondag 28 mei 2006 10:36 schreef Subhuman het volgende:
Er gaan allemaal mensen mee die ik nog nooit heb gemeet, leuk!De kans dat ik meekan is gister juist groter geworden, ik zal eens mijn agenda er verder op naslaan.
Alle voorgaande meets waar ik was waren ook super!quote:Op zondag 28 mei 2006 19:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Zekers leuk. Olmen was ook een succes, zou niet weten waarom dat nu anders zou moeten zijn!![]()
![]()
Done. Maar je andere afspraak danquote:Op zondag 28 mei 2006 22:19 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb net mijn agenda gecheckt: zet mij maar op zeker!
Echt welquote:
Jij gaat bepalen wanneer een volgende FOT meet is, wat denk je daar van?quote:
Een Debsterr FOT meetquote:Op maandag 29 mei 2006 16:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jij gaat bepalen wanneer een volgende FOT meet is, wat denk je daar van?
Je mag hem ook organiserenquote:
Ik ben het hier helemaal mee eensquote:Op maandag 29 mei 2006 16:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Volgende keer betere datum uitzoeken![]()
.
Zullen we dan gewoon een vervolgdatum prikkenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:31 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens
Ik wil ook mee![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zullen we dan gewoon een vervolgdatum prikkenBijvoorbeeld 3 september
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:48 schreef An24 het volgende:
Hahahdie P....niet meer weg te slaan van Blijdorp
![]()
Kloptquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:10 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wanneer ik kan
Het was ook al afgesproken om na de zomer nog eens te gaan, toch?
Lijkt me geen probleem. Er komen echter mensen van verrequote:Op maandag 5 juni 2006 20:30 schreef Marc H het volgende:
Het is over minder dan een week, wordt het niet eens tijd om definitieve tijd af te spreken?
* Marc H stelt 10 uur voor, ingang oceanium
Een uurtje later lijkt me beter inderdaadquote:Op maandag 5 juni 2006 20:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lijkt me geen probleem. Er komen echter mensen van verreMisschien een uurtje later
Volgens mij nietquote:Op maandag 5 juni 2006 20:58 schreef Marc H het volgende:
mij best
Gezien de weersvoorspelling ga ik maar "light".
Heeft blijdorp trouwens kluisjes die je kan gebruiken?
Waar moet je vandaan komen? Ik kan je op weg daarnaartoe misschien in Delft ophalen? Ik denk dat ik zo rond die tijd wel mijn bewustzijn weer heb gevonden hoop ik. Vanaf CS is het ongeveer 15 a 20 minuten lopen naar Blijdorp, en dan nog ongeveer 15 minuten door blijdorp zelf heen.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:20 schreef Yoni het volgende:
Eh.. de oceaniumkant.. da's de kant waar je in principe niet aankomt als je vanaf CS komt lopen toch? Hoe kom daar dan het makkelijkste met OV enzo zonder een eeuw te moeten lopen (ik wil mijn voeten sparen voor in Blijdorp zelf, denk niet dat ze tegen die tijd al bekomen zijn van mijn week Parijs....:))
Is het dan niet handiger dat ik haar oppikquote:Op maandag 5 juni 2006 22:28 schreef freud het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen? Ik kan je op weg daarnaartoe misschien in Delft ophalen? Ik denk dat ik zo rond die tijd wel mijn bewustzijn weer heb gevonden hoop ik. Vanaf CS is het ongeveer 15 a 20 minuten lopen naar Blijdorp, en dan nog ongeveer 15 minuten door blijdorp zelf heen.
Niet stiekem alvast je CF volschieten hequote:Op maandag 5 juni 2006 22:58 schreef Marc H het volgende:
Ik kom ook met OV, uitgaande van 11 uur. ik kom om +/- 10 uur aan op Rotterdam CS, en pak dan de bus 33 om 10:07 naar de andere ingang. ik ben dan om 10:15 in blijdorp, alleen aan de verkeerde ingang.
Das een goeie Yoni, lopend vanaf CS kom je aan de voorkant aan en moet je ver omlopen voor de andere ingang. Ik zal vandaag op mij werk eens vragen of er metrojes of trammetjes zijn die de oceaniumkant opgaan!quote:Op maandag 5 juni 2006 22:20 schreef Yoni het volgende:
Eh.. de oceaniumkant.. da's de kant waar je in principe niet aankomt als je vanaf CS komt lopen toch? Hoe kom daar dan het makkelijkste met OV enzo zonder een eeuw te moeten lopen (ik wil mijn voeten sparen voor in Blijdorp zelf, denk niet dat ze tegen die tijd al bekomen zijn van mijn week Parijs....:))
Waarom zou je het navragen als het op de site van Blijdorp vermeld staatquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:02 schreef An24 het volgende:
[..]
Das een goeie Yoni, lopend vanaf CS kom je aan de voorkant aan en moet je ver omlopen voor de andere ingang. Ik zal vandaag op mij werk eens vragen of er metrojes of trammetjes zijn die de oceaniumkant opgaan!
quote:De ingang Oceanium-zijde is vanaf het Centraal Station bereikbaar met buslijn
33 of 43.
Ze noemt me slimmerdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:43 schreef An24 het volgende:
Haha slimmerd.....nou das geregeld dan....!
Ik ook...quote:Op maandag 5 juni 2006 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is het dan niet handiger dat ik haar oppikIk woon in Delft nl.
En ik woon op 100 meter van een lijn 1 haltequote:Op woensdag 7 juni 2006 00:35 schreef Yoni het volgende:
Ikke woon in Den HaagOppikken in Delft is dus zeker een optie, maar ik vind met de bus vanaf CS ook prima hoor. Het ging me er alleen even om dat ik dus niet per se eerst heel Blijdorp door hoef om naar de andere kant te komen en dan nog de hele dag moet wandelen
Ik ben nu dus net terug uit Parijs en loop als een oud wijf
Ja, ik ga mee.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:22 schreef luap het volgende:
CC ga je ook nog? Dan kunnen we mss iets regelen, ik heb wel een auto(tje) maar moet dus wel iets eerder weg (rond 17:00 daar aanrijden... dus geen mac meer vrees ik)
quote:Op woensdag 7 juni 2006 07:47 schreef freud het volgende:
[..]
En ik woon op 100 meter van een lijn 1 halte.
*Klopt op de muur*quote:
Dat klinkt als richting de Brasquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:38 schreef freud het volgende:
[..]
*Klopt op de muur*
Jij daar?
Hint: ik woon op 100m van lijn 1, en zit binnen 1 minuut op de A13...
Daar hebben we niets aan hequote:Op woensdag 7 juni 2006 23:17 schreef DutchTrain het volgende:
Ah, een meet op 300 meter van m'n huis... helaas kan ik niet zondag.
En heb ik op het moment ook geen geschikte camera voor de dierentuin.![]()
feestjes?quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:18 schreef PdeHoog het volgende:
En oh ja.....we hebben een afmelderRubberduck de prutser
meldde zich gister via MSN af
Iets met feestjes en zo
![]()
De jeugd en prioriteiten stellen
Het gaat echt totaal de verkeerde kant op met deze wereld
kutvoetbalquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
feestjes?
zal wel iets met kutvoetbal te maken hebben
klotevoetbal danquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:49 schreef PdeHoog het volgende:
kutvoetbalLijkt me pijnlijk voor de vrouwen onder ons
Nee dank je...da's nog pijnlijkerquote:
Een fototoestelquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:30 schreef Marc H het volgende:
* Marc H kijkt naar zijn fototas, en gaat eens rustig over nadenken wat hij mee zal nemen....
wat nemen jullie mee?
Ik heb goeie ideeenquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:02 schreef Marc H het volgende:
Water, dat is een goede![]()
verder zonnecreme... Idd een camera (misschien 2), 50-500, 20mm F1.8 (voor in oceanium), pola voor 20mm, berg CF + accu's
1 camera, 1 ringflitser, 90mm macro, 80-400 VR, misschien de 50mm 1.4 voor oceanium. , water, hoed, zonnebril.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:30 schreef Marc H het volgende:
* Marc H kijkt naar zijn fototas, en gaat eens rustig over nadenken wat hij mee zal nemen....
wat nemen jullie mee?
factor 45quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:51 schreef Yoni het volgende:
Insmeren doe ik thuis. Ik heb van die supersonische zonnebrand die maar 1 keer per dag gesmeerd hoeft te worden
Ik kom je wel steunen, neem mn KM Dimage Z2 mee.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:51 schreef Yoni het volgende:
Hoewel ik me nog steeds een beetje een buitenstaandertje voel zonder teletoeters enzo![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:53 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik kom je wel steunen, neem mn KM Dimage Z2 mee.
Ja, dit is een aanmelding
Jippie, ben ik niet meer de enige zonder toeterquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:53 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Zelfs ik heb geen feestje!quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:18 schreef PdeHoog het volgende:
En oh ja.....we hebben een afmelderRubberduck de prutser
meldde zich gister via MSN af
Iets met feestjes en zo
![]()
De jeugd en prioriteiten stellen
Het gaat echt totaal de verkeerde kant op met deze wereld
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:53 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik ga mijn 500 mm f/8 spiegeltele eens in het wild uitproberen. Ik neem denk ik ook mijn teleconverter mee, eens kijken of de diertjes lang genoeg stilzitten voor een 1000 mm f/16.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:30 schreef Marc H het volgende:
wat nemen jullie mee?
Alleen als ik een visagiste vind die de dames eerst in bijpassende kleuren opmaakt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ga je de tijgers ook roze afwashandschoenen aan laten trekken?
Een spiegeltele? Is dat voor zelfportretjes van veraf?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:19 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik ga mijn 500 mm f/8 spiegeltele eens in het wild uitproberen. Ik neem denk ik ook mijn teleconverter mee, eens kijken of de diertjes lang genoeg stilzitten voor een 1000 mm f/16.
Ik neem ook gewoon een 80-200 mm mee hoor, en misschien mijn nieuwe 20 mm!quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:52 schreef luap het volgende:
Jemig, wat een telegeweld 400mm, 500 mm... 1000 mm :S
Ik houd het gewoon op mijn nieuwste aanwinst, een 70-200![]()
Heeft er iemand een teleconverter voor canon mount bij zich? Dan zou ik heel graag even willen kijken of dat een beetje een leuke combinatie is.
Geen gek idee inderdaad, even kijken waar mijn hoofd naar staat. Naast de binnenstad parkeren en dan de stad inlopen is prima te doen. Zeker een optie!quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:09 schreef Subhuman het volgende:
Beste mensen, wie heeft er zin om na ons supergezellige dierentuinbezoek nog ergens in Delft een hapje te gaan eten samen? (In Delft omdat Rotterdam een ramp schijnt te zijn met parkeren enzo)
Da's helemaal niet onlogisch hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:25 schreef An24 het volgende:
Klinkt goed. En een beertje is altijd goed verorberen.....![]()
![]()
Ik laat het even van de dag afhangen....tis voor mij een beetje onlogisch om van Rotjeknor naar Delft te gaan en weer terug....![]()
Het Beertje in Dordrecht is goed te doen, dat weet ik wel!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's helemaal niet onlogisch hoorTenzij jij een beer weet in Rotterdam waar je gemakkelijk kunt parkeren
Parkeren in R'dam is toch niet moeilijker dan in Delft? Hooguit duurder.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's helemaal niet onlogisch hoorTenzij jij een beer weet in Rotterdam waar je gemakkelijk kunt parkeren
Ik vermoed dat dat iets te maken heeft met onwetendheid over de parkeermogelijkheden in dat rare Rotterdamquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Parkeren in R'dam is toch niet moeilijker dan in Delft? Hooguit duurder.
[sub]niet dat het mij uitmaakt hoor, ik ben met de trein en ga niet mee eten.
Tja, je zou bij pathe de kuip kunnen parkeren (is wel gratis en meestal plek) en verder met OV.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat iets te maken heeft met onwetendheid over de parkeermogelijkheden in dat rare Rotterdam
Blijdorp - Delft is 10 minuten rijden en vervolgens nog 10 minuten lopen naar het berenrestaurantquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Tja, je zou bij pathe de kuip kunnen parkeren (is wel gratis en meestal plek) en verder met OV.Maaaaaarrrrr In Dordrecht kan je gewoon bij mijn huisje parkeren. Is ook gratis, de beren zitten 15 minuutjes lopen verderop
![]()
Je werkt ook niet echt mee hequote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Blijdorp - Delft is 10 minuten rijden en vervolgens nog 10 minuten lopen naar het berenrestaurantWel betaald parkeren overigens
Dat kloptquote:
Hey, je moet wat over hebben voor:quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat kloptDordrecht is ook verder rijden trouwens
![]()
*buzzer*quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Blijdorp - Delft is 10 minuten rijden en vervolgens nog 10 minuten lopen naar het berenrestaurantWel betaald parkeren overigens
Dan parkeren we allemaal bij jouquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:37 schreef freud het volgende:
[..]
*buzzer*
Helaas... Vanaf mijn huis is het 10 minuten lopen & gratis parkeren. Maar goed, we zien wel!
quote:
Nergens voor nodigquote:
Ik heb je wel eens anders horen kleppen over scherpe mensen....quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:27 schreef An24 het volgende:
Gezonde zenuwachtigheid is goed hoor, houdt je scherp, scherpe mensen zijn leuk!![]()
Om 11 uur bij de ingang vam het Oceanium...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:51 schreef blackbully het volgende:
hoelaat en waar verzamelen we? (heb al wat terug gescrold maar zag het niet staan)
hmmm mijn hoed. das wel weer een goed ideequote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:59 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Om 11 uur bij de ingang vam het Oceanium...
Laura vroeg nog: Komt die detective ook morgen?
Wel even zwaaien naar de webcam dan he, bij de zeeleeuwen.quote:Op zondag 11 juni 2006 06:56 schreef Shark.Bait het volgende:
tja.. zal ik nu om 9 uur gaan en de dieren waarschuwen...of pas tegen de echte meet tijd?
Misschien doe ik dat wel, ja.quote:Op zondag 11 juni 2006 09:28 schreef freud het volgende:
Wel even zwaaien naar de webcam dan he, bij de zeeleeuwen.
Wow...meteen een hele mooiequote:Op zondag 11 juni 2006 18:31 schreef luap het volgende:
Hoi allemaal't was weer een prima meet. Lekker warm vonden de meeste dieren helaas ook, niet te druk en een gezellige g(t)roep
Primeur: de eerste foto!!!
[afbeelding]
Zo en nu snel eten...
Maar niet ff langskomenquote:Op zondag 11 juni 2006 18:28 schreef Cutie het volgende:
Hoi Fokkertjes! Ik heb jullie zien lunchen!
Zag er gezellig uit! Tig mega-camera's op een tafeltje.
We hebben nog aan je gedacht; er stond een lege stoel toen we na afloop op het terrasje zaten uit te puffenquote:Op zondag 11 juni 2006 10:55 schreef Xilantof het volgende:
Ja ik ben jaloers op jullie!
Dat jullie wel lekker buiten in de stralende zon kunnen fotograferen en ik binnen zit!
13.gif
Bruiloftfoto's willen we ook wel zienquote:Op zondag 11 juni 2006 20:34 schreef freud het volgende:
Was erg gezellig en warm ja. Mijn foto's nog niet bekekenben net de hele tijd bezig geweest om de bruiloftfoto's van gisteren uit te zoeken. Morgen ga ik ze van vandaag eens uitzoeken (en posten natuurlijk).
Lievvvvquote:Op zondag 11 juni 2006 21:14 schreef blackbully het volgende:
ik ben nog druk aan het uitzoeken en omzetten naar jpg.
maar deze wil ik jullie niet onthouden.
[afbeelding]
geweldig die kleine olifanten
quote:
Die van jou is beter dan de mijnequote:
Zie je wel dat flitsen werktquote:Op zondag 11 juni 2006 21:45 schreef prupke het volgende:
mooie fotos allemaal![]()
klein spinneke
[afbeelding]
photoshopquote:Op zondag 11 juni 2006 21:52 schreef freud het volgende:
[..]
Zie je wel dat flitsen werkt
Waar kaderen jullie mee?
De tijgers, de leeuwen en de wolven waren ook luiwammessenquote:Op zondag 11 juni 2006 22:06 schreef pea4fun het volgende:
De dieren waren zo te zien toch nog aardig aktief...ik had gedacht allemaal luiwammesen te zien
De luiwammessen zag je juist niet. Behalve de leeuwen, en die heb ik maar niet vereeuwigdquote:Op zondag 11 juni 2006 22:06 schreef pea4fun het volgende:
De dieren waren zo te zien toch nog aardig aktief...ik had gedacht allemaal luiwammesen te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |