Ik ben goed in datums kiezen hequote:Op zondag 7 mei 2006 22:07 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ha , goede datum ookEen week later vliegen we , en bestaat er een hele kleine kans om de Tijger in het echt , in het wild te zien
Of te wel Phoentje en LD melden zich aan.
Nu bellen en uitsluiten: Pa, ik kan niet op 4 juni.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
nou maar hopen dat mijn pa zijn verjaardag dan niet viert
ehhh nee voor mij nietquote:Op zondag 7 mei 2006 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
4 juni blijkt op 1e pinksterdag te vallen (of andersom of zo) Gaat dat een probleem vormen
Daar kan je vergif op innemen dat het razend druk gaat worden...quote:Op maandag 8 mei 2006 08:21 schreef Xilantof het volgende:
Is het dan niet ook erg druk P.? in de dierentuin?
Ik wil niet moeilijk doen hoor, maar een willekeurige zondag in de dierentuin is al erg drukquote:Op maandag 8 mei 2006 08:21 schreef Xilantof het volgende:
Is het dan niet ook erg druk P.? in de dierentuin?
Ik kan er zo naar binnen wandelenquote:
quote:
Apenheulquote:Op maandag 8 mei 2006 08:46 schreef Ynske het volgende:
[..]dan ga ook gewoon mee naar t Gaiapark, of de apenheul, daar ken ik ook naar binnen lopen
Hmmmm...goed idee. We halen hem een week naar voren. 28 mei wordt het danquote:Op maandag 8 mei 2006 09:28 schreef An24 het volgende:
Mag het weekje eerder? please?
Krijg niet genoeg van beesten, maar het is pinksteren en Rotterdam inkomen is een ramp, vanwege de Roparunners die binnen komen in dat weekend. 4 juni is dus zowiezo niet verstandig
![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm...goed idee. We halen hem een week naar voren. 28 mei wordt het dan
Dan meld ik me afquote:Op maandag 8 mei 2006 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmm...goed idee. We halen hem een week naar voren. 28 mei wordt het dan
quote:
Ik ben nog in staat om te krassen en te verplaatsenquote:Op maandag 8 mei 2006 09:40 schreef Ynske het volgende:
10 of 17 juni?
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ben nog in staat om te krassen en te verplaatsen![]()
![]()
Ze had hem al in haar agenda geschrevenquote:
aah okquote:Op maandag 8 mei 2006 09:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze had hem al in haar agenda geschrevenEnneh .... ik stel voor dat we het op een zondag doen
Komt de werkende scholieren onder ons ook wat beter uit
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:52 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
De 18e is het vaderdag. Zijn er niet een hoop mensen met verplichtingen dan?
Ik ook, maar gezien het vaderdag-feit stel ik voor dat we de datum op de 11e zettenquote:Op maandag 8 mei 2006 09:50 schreef An24 het volgende:
Ik kan op allebei de data.....wie nog meer?!!!
Huhquote:
Dan melden we ons direct maar weer afquote:Op maandag 8 mei 2006 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ook, maar gezien het vaderdag-feit stel ik voor dat we de datum op de 11e zetten
Sorryquote:Op maandag 8 mei 2006 11:08 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dan melden we ons direct maar weer af. Stellen we Blijdorp wel uit tot na de vakantie.
Kloptquote:Op maandag 8 mei 2006 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SorryNa de vakantie weer een blijdorp-meet stel ik dan maar voor
Met een abbo is dat geen probleem
--> R&Pquote:Op maandag 8 mei 2006 11:51 schreef An24 het volgende:
11 juni......Dus nu hoeft er niet meer gekrast te worden?![]()
De pinguins zullen teleurgesteld zijnquote:
Na de vakantie nog een keer, dan ga ik ook meequote:Op maandag 8 mei 2006 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SorryNa de vakantie weer een blijdorp-meet stel ik dan maar voor
Met een abbo is dat geen probleem
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |