Ik ben goed in datums kiezen hequote:Op zondag 7 mei 2006 22:07 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ha , goede datum ookEen week later vliegen we , en bestaat er een hele kleine kans om de Tijger in het echt , in het wild te zien
Of te wel Phoentje en LD melden zich aan.
Nu bellen en uitsluiten: Pa, ik kan niet op 4 juni.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
nou maar hopen dat mijn pa zijn verjaardag dan niet viert
ehhh nee voor mij nietquote:Op zondag 7 mei 2006 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
4 juni blijkt op 1e pinksterdag te vallen (of andersom of zo) Gaat dat een probleem vormen
Daar kan je vergif op innemen dat het razend druk gaat worden...quote:Op maandag 8 mei 2006 08:21 schreef Xilantof het volgende:
Is het dan niet ook erg druk P.? in de dierentuin?
Ik wil niet moeilijk doen hoor, maar een willekeurige zondag in de dierentuin is al erg drukquote:Op maandag 8 mei 2006 08:21 schreef Xilantof het volgende:
Is het dan niet ook erg druk P.? in de dierentuin?
Ik kan er zo naar binnen wandelenquote:
quote:
Apenheulquote:Op maandag 8 mei 2006 08:46 schreef Ynske het volgende:
[..]dan ga ook gewoon mee naar t Gaiapark, of de apenheul, daar ken ik ook naar binnen lopen
Hmmmm...goed idee. We halen hem een week naar voren. 28 mei wordt het danquote:Op maandag 8 mei 2006 09:28 schreef An24 het volgende:
Mag het weekje eerder? please?
Krijg niet genoeg van beesten, maar het is pinksteren en Rotterdam inkomen is een ramp, vanwege de Roparunners die binnen komen in dat weekend. 4 juni is dus zowiezo niet verstandig
![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm...goed idee. We halen hem een week naar voren. 28 mei wordt het dan
Dan meld ik me afquote:Op maandag 8 mei 2006 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmm...goed idee. We halen hem een week naar voren. 28 mei wordt het dan
quote:
Ik ben nog in staat om te krassen en te verplaatsenquote:Op maandag 8 mei 2006 09:40 schreef Ynske het volgende:
10 of 17 juni?
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ben nog in staat om te krassen en te verplaatsen![]()
![]()
Ze had hem al in haar agenda geschrevenquote:
aah okquote:Op maandag 8 mei 2006 09:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze had hem al in haar agenda geschrevenEnneh .... ik stel voor dat we het op een zondag doen
Komt de werkende scholieren onder ons ook wat beter uit
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:52 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
De 18e is het vaderdag. Zijn er niet een hoop mensen met verplichtingen dan?
Ik ook, maar gezien het vaderdag-feit stel ik voor dat we de datum op de 11e zettenquote:Op maandag 8 mei 2006 09:50 schreef An24 het volgende:
Ik kan op allebei de data.....wie nog meer?!!!
Huhquote:
Dan melden we ons direct maar weer afquote:Op maandag 8 mei 2006 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ook, maar gezien het vaderdag-feit stel ik voor dat we de datum op de 11e zetten
Sorryquote:Op maandag 8 mei 2006 11:08 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dan melden we ons direct maar weer af. Stellen we Blijdorp wel uit tot na de vakantie.
Kloptquote:Op maandag 8 mei 2006 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SorryNa de vakantie weer een blijdorp-meet stel ik dan maar voor
Met een abbo is dat geen probleem
--> R&Pquote:Op maandag 8 mei 2006 11:51 schreef An24 het volgende:
11 juni......Dus nu hoeft er niet meer gekrast te worden?![]()
De pinguins zullen teleurgesteld zijnquote:
Na de vakantie nog een keer, dan ga ik ook meequote:Op maandag 8 mei 2006 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SorryNa de vakantie weer een blijdorp-meet stel ik dan maar voor
Met een abbo is dat geen probleem
quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:43 schreef julius3000 het volgende:
Hey leuk, een meet in de buurt
Kan niet iedereen z'n voorkeur geven? Dit word zo'n onoverzichtelijke brei van mensen die een datum roepen :S. Op GoT hebben ze zo'n mooi meeting systeem... http://meeting.erkens.info/ Thanks Erkens
Het roer kan ook om....ik kan rijden met 2 zitter of in stijl met de ouwe brik.....(5 zitterquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:08 schreef luap het volgende:
Hey, ik wordt nog populair hier
Zoals ik al zei ik weet nog niet 100% zeker of ik dan kan en zo ja of ik een auto mee kan krijgen. Als dat allemaal goed gaat kan CC natuurlijk meerijden, en voor Pea is altijd plaats
Als ik een auto mee kan krijgen kun je gewoon met mij meerijden, is geen enkel probleemquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:40 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Het roer kan ook om....ik kan rijden met 2 zitter of in stijl met de ouwe brik.....(5 zitter).
Lammaarhoren tzt...
Nee.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:34 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik zal ook even bekijken of ik dan kan.
Emme-r-tje meld zich bij deze weer af....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:04 schreef Emme-r-tje het volgende:
* Emme-r-tje meld zich onder voorbehoud...
Voom mij juist een reden om te gaanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:23 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Emme-r-tje meld zich bij deze weer af....
eerste wedstrijd van NL-elftal..![]()
quote:
Psies, al die kleine koters die proberen hun papa mee te krijgen naar blijdorp hebben lekker pech..quote:Op woensdag 17 mei 2006 07:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Dan hebben we heel Blijdorp voor onszelf
Jazeker, ik ga nl wel eens op een dinsdag ofzoquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:45 schreef An24 het volgende:
Weet je hoeveel dat scheelt...geen nieuwsgierige, stoterige en scheeuwlelijke kinders in de dierentuin![]()
Tja, sommige mensen werken dan of zoquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jazeker, ik ga nl wel eens op een dinsdag ofzo
Tja, sommige mensen nemen wel eens vrije dagen op ofzoquote:
Checkquote:
Jij altijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |