quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:43 schreef julius3000 het volgende:
Hey leuk, een meet in de buurt
Kan niet iedereen z'n voorkeur geven? Dit word zo'n onoverzichtelijke brei van mensen die een datum roepen :S. Op GoT hebben ze zo'n mooi meeting systeem... http://meeting.erkens.info/ Thanks Erkens
Het roer kan ook om....ik kan rijden met 2 zitter of in stijl met de ouwe brik.....(5 zitterquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:08 schreef luap het volgende:
Hey, ik wordt nog populair hier
Zoals ik al zei ik weet nog niet 100% zeker of ik dan kan en zo ja of ik een auto mee kan krijgen. Als dat allemaal goed gaat kan CC natuurlijk meerijden, en voor Pea is altijd plaats
Als ik een auto mee kan krijgen kun je gewoon met mij meerijden, is geen enkel probleemquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:40 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Het roer kan ook om....ik kan rijden met 2 zitter of in stijl met de ouwe brik.....(5 zitter).
Lammaarhoren tzt...
Nee.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:34 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik zal ook even bekijken of ik dan kan.
Emme-r-tje meld zich bij deze weer af....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:04 schreef Emme-r-tje het volgende:
* Emme-r-tje meld zich onder voorbehoud...
Voom mij juist een reden om te gaanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:23 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Emme-r-tje meld zich bij deze weer af....
eerste wedstrijd van NL-elftal..![]()
quote:
Psies, al die kleine koters die proberen hun papa mee te krijgen naar blijdorp hebben lekker pech..quote:Op woensdag 17 mei 2006 07:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Dan hebben we heel Blijdorp voor onszelf
Jazeker, ik ga nl wel eens op een dinsdag ofzoquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:45 schreef An24 het volgende:
Weet je hoeveel dat scheelt...geen nieuwsgierige, stoterige en scheeuwlelijke kinders in de dierentuin![]()
Tja, sommige mensen werken dan of zoquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jazeker, ik ga nl wel eens op een dinsdag ofzo
Tja, sommige mensen nemen wel eens vrije dagen op ofzoquote:
Checkquote:
Jij altijdquote:
kom gerust langs hoor, dat is wel gezellig denk ik. We kunnen je als je tegenvalt altijd nog aan de leeuwen voerenquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:08 schreef freud het volgende:
Hey people. Ik heb erg weinig tijd voor fok, maar kijk altijd nog wel even in FOT voor idee/tips/wijsheden. Die meet lijkt me erg gezellig! Zijn ook niet-zo-regulars welkom? Ik zit gemiddeld 2 a 3x per maand in happyville (heb abo), maar het is altijd erg leuk om het oog van een ander te zien.
Anyway, als het niet te vroeg is, ben ik ook wel van de partij (heb de dag ervoor een trouwerij waar ik moet fotograferen).
Wat hij zegtquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
kom gerust langs hoor, dat is wel gezellig denk ik. We kunnen je als je tegenvalt altijd nog aan de leeuwen voeren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |