Voor mij zijn dat soort bedragen vooralsnog redelijk onbetaalbaar. Da's voor later als ik groot benquote:Op zondag 21 mei 2006 00:21 schreef Marc H het volgende:
Zo onbetaalbaar is de bigma toch niet? Nieuw 1000 euro, en tweedehands nog een stuk(je) minder.
Een 70-300 lens heb je al voor 100-150 euro, dus dat zijn leuke lensen om mee te beginnen, zeker als je veel in de dierentuin schietquote:Op zondag 21 mei 2006 00:54 schreef Yoni het volgende:
[..]
Voor mij zijn dat soort bedragen vooralsnog redelijk onbetaalbaar. Da's voor later als ik groot benOfzoiets
Donequote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:44 schreef blackbully het volgende:
@PdeHoog
zet je mij en prupke ook eff bij misschien?
dank je wel
je bent lekker vlot vandaagquote:
Dat kan zo gebeuren af en toequote:
Done!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:37 schreef RubberDuckey het volgende:
Zet me maar op de zeker lijst!
Done!quote:
ik steek mijn hoofd tussen de kaken van een haai, maak jij een foto, ok?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:17 schreef An24 het volgende:
Een beetje uitdaging gaan we toch niet uit de weg .......toch?......shark?![]()
De oceanum haai truc is na een aantal jaar wel wat afgezaagd hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik steek mijn hoofd tussen de kaken van een haai, maak jij een foto, ok?
Je komt er te vaakquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:54 schreef An24 het volgende:
De oceanum haai truc is na een aantal jaar wel wat afgezaagd hoor![]()
Een voordeel welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:08 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb gehoord dat de modellen allemaal dit keer aanwezig zullen zijn, hoewel er geen garantie is dat ze volledig meewerken
Geinige Egypte foto's trouwens. Ook Luxor toevallig?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:54 schreef An24 het volgende:
[..]
De oceanum haai truc is na een aantal jaar wel wat afgezaagd hoor![]()
Donequote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:51 schreef freud het volgende:
Mag ik ook op de zeker lijst?
Thanx. Mijn 28-300 is ook weer thuis gelukkig, dus heb mijn beide lensjes meequote:
Dat moet groot feest worden danquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:07 schreef freud het volgende:
[..]
Thanx. Mijn 28-300 is ook weer thuis gelukkig, dus heb mijn beide lensjes mee.
Donequote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:50 schreef Yoni het volgende:
Verhuis mij ook maar naar de zekerlijst. Ik heb besloten dat ik durf
Gezellig!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:50 schreef Yoni het volgende:
Verhuis mij ook maar naar de zekerlijst. Ik heb besloten dat ik durf
Dat moet je nog maar afwachtenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:47 schreef freud het volgende:
Gezellig!
quote:
Thanks, ja ook, gereisd van Luxor naar Aswan met alle tussenstops en weer terug. Vervolgens van Luxor naar Cairo en daarna vijf dagen de woestijn in en vijf oases bezocht(Alexandrie kant).quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:57 schreef freud het volgende:
[..]
Geinige Egypte foto's trouwens. Ook Luxor toevallig?
Zekers leuk. Olmen was ook een succes, zou niet weten waarom dat nu anders zou moeten zijn!quote:Op zondag 28 mei 2006 10:36 schreef Subhuman het volgende:
Er gaan allemaal mensen mee die ik nog nooit heb gemeet, leuk!De kans dat ik meekan is gister juist groter geworden, ik zal eens mijn agenda er verder op naslaan.
Alle voorgaande meets waar ik was waren ook super!quote:Op zondag 28 mei 2006 19:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Zekers leuk. Olmen was ook een succes, zou niet weten waarom dat nu anders zou moeten zijn!![]()
![]()
Done. Maar je andere afspraak danquote:Op zondag 28 mei 2006 22:19 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb net mijn agenda gecheckt: zet mij maar op zeker!
Echt welquote:
Jij gaat bepalen wanneer een volgende FOT meet is, wat denk je daar van?quote:
Een Debsterr FOT meetquote:Op maandag 29 mei 2006 16:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jij gaat bepalen wanneer een volgende FOT meet is, wat denk je daar van?
Je mag hem ook organiserenquote:
Ik ben het hier helemaal mee eensquote:Op maandag 29 mei 2006 16:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Volgende keer betere datum uitzoeken![]()
.
Zullen we dan gewoon een vervolgdatum prikkenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:31 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens
Ik wil ook mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |