hoe dan?quote:
Anders kap je effe met je gebagger.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:57 schreef CrazyPhunk het volgende:
al tijd voor een nieuw topic?
quote:
je mag bijnaquote:Op zondag 7 mei 2006 16:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd![]()
Ik begin echt zwaaaaaaaaar af te tellen hoor![]()
![]()
Kan hij best helemaal opnieuw beginnenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:58 schreef indahnesia.com het volgende:
je vergeet de [ en ] om de SC en eigenlijlk moet er voor de 160 ook een #
cardiofitnessquote:Op zondag 7 mei 2006 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is cardiofitness voor het huwelijk verboden![]()
Vroeger he..quote:Op zondag 7 mei 2006 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
niets mis mee, maar dat hoeven die topicbejaarden niet te weten![]()
Ja, die banner in mijn sig is eigenlijk niet voor het stadhuis hoor, da's gewoon voor de nacht die erop volgtquote:
was bij de vorige ook niet zoquote:Op zondag 7 mei 2006 16:58 schreef indahnesia.com het volgende:
en de OP moet andersquote:Op zondag 7 mei 2006 16:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Christiaan is ook nog een newbiequote:
Hoever gaan we nu terug?quote:
Ah ik dacht dat je het had over jouw laatste posts hierquote:
Toen had ik nog geen fok! account.quote:
quote:
Toen waren er allemaal leuke mensen enzo, was erg gezellig.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen fok! account.
maar wat was er toen?
naugthy but nice en nog uit noord brabant ookquote:
Alsof er nu geen leuke meer zijnquote:Op zondag 7 mei 2006 17:04 schreef gurlie het volgende:
[..]
Toen waren er allemaal leuke mensen enzo, was erg gezellig.
quote:Op zondag 7 mei 2006 16:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, die banner in mijn sig is eigenlijk niet voor het stadhuis hoor, da's gewoon voor de nacht die erop volgt![]()
nou ik moet zo wel weg hoor... naja over een lang uurtje pasquote:
nopequote:Op zondag 7 mei 2006 17:02 schreef CrazyPhunk het volgende:
ik heb de OP aangepast, zo goed?
in een uur? Dat lukt binnen een paar minuten nog welquote:Op zondag 7 mei 2006 17:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik moet zo wel weg hoor... naja over een lang uurtje pas
zouden we m vol krijgen voor die tijd?
Durf het niet te zeggen hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 17:04 schreef gurlie het volgende:
[..]
Toen waren er allemaal leuke mensen enzo, was erg gezellig.
quote:Op zondag 7 mei 2006 17:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naugthy but nice en nog uit noord brabant ook![]()
Even meehelpen, lukt het vastquote:Op zondag 7 mei 2006 17:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik moet zo wel weg hoor... naja over een lang uurtje pas
zouden we m vol krijgen voor die tijd?
quote:Op zondag 7 mei 2006 17:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naugthy but nice en nog uit noord brabant ook![]()
mn achtiende verjaardag all overquote:Op zondag 7 mei 2006 17:07 schreef leonieke het volgende:
Er is wel een klein drama ontstaan dit weekend
Mijn ma houdt voet bij stuk: of zij is erbij of mijn pa... samen wil ze het niet![]()
Toen was ik er al nauwelijks meer geloof ik. Hele topic was overgenomen door baggeraars, daarom sloot het ook geloof ik.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Durf het niet te zeggen hoor
Ben er een jaar geleden wel geweest, toen was het echt erg hoor.
Dan laat je je pa toch komen of zegt die hetzelfde?quote:Op zondag 7 mei 2006 17:07 schreef leonieke het volgende:
Mijn ma houdt voet bij stuk: of zij is erbij of mijn pa... samen wil ze het niet![]()
Klinkt bekend. Family troubles. Anders vraag je ze gewoon allebei niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:07 schreef leonieke het volgende:
Wat een onzin weerquote:Op zondag 7 mei 2006 17:07 schreef leonieke het volgende:
Huwelijk vind ik jammergenoeg iets anders dan een verjaardag. Ook al is het heel vervelend dat ze ook niet op jouw 18e verjaardag samen wilden zijn.quote:
T gaf niet echt het gevoel welkom te zijn toen (understatementquote:Op zondag 7 mei 2006 17:08 schreef gurlie het volgende:
[..]
Toen was ik er al nauwelijks meer geloof ik. Hele topic was overgenomen door baggeraars, daarom sloot het ook geloof ik.
Ik durf mijn pa nog niet in te lichten over het hele gebeuren...quote:Op zondag 7 mei 2006 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan laat je je pa toch komen of zegt die hetzelfde?
En dan had ik nog gevraagd dat mijn ma het nog niet wou rondvertellen aan buren enzo omdat mijn oma en mijn zus het nog niet wisten... Is ze gaan wenen bij mijn buurvrouw dat ik mijn pa wil uitnodigenquote:Op zondag 7 mei 2006 17:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat een onzin weerik heb echt met je te doen zeg.
![]()
Uh, waarom durf je dat niet?quote:Op zondag 7 mei 2006 17:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik durf mijn pa nog niet in te lichten over het hele gebeuren...
Wat moet ik hem zeggen: Pa, Phille en ik gaan trouwen
... stilte ...
Ja, geef toe dat het raar is dat ik ga zeggen dat ik ga trouwen maar dat ik er niet bij zeg dat hij uitgenodigd wordt. Ik vind het ook zo gruwelijk om te moeten zeggen dat mijn ma mij voor die keuze stelt en ik wil hem uitnodigen want ik wil hem er echt bij, maar ik wil er mijn ma ook wel bij...quote:Op zondag 7 mei 2006 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, waarom durf je dat niet?
je hoeft niets te vertellen wat je niet wil he
Dat is nu wel anders volgens mij... toch?quote:Op zondag 7 mei 2006 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T gaf niet echt het gevoel welkom te zijn toen (understatement)
Thxquote:Op zondag 7 mei 2006 17:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat een onzin weerik heb echt met je te doen zeg.
![]()
Dat zijn keuzes die je eigenlijk niet hoeft te maken, maar ja..quote:Op zondag 7 mei 2006 17:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, geef toe dat het raar is dat ik ga zeggen dat ik ga trouwen maar dat ik er niet bij zeg dat hij uitgenodigd wordt. Ik vind het ook zo gruwelijk om te moeten zeggen dat mijn ma mij voor die keuze stelt en ik wil hem uitnodigen want ik wil hem er echt bij, maar ik wil er mijn ma ook wel bij...
Ik hoop dat alles op tijd in orde komtquote:Op zondag 7 mei 2006 17:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat zijn keuzes die je eigenlijk niet hoeft te maken, maar ja..Niet iedereen heeft helaas dat 'geluk' zeg maar.
Maar ik begrijp mijn ma ook wel he. Het is deze vakantie drie jaar geleden dat hij vertrokken is en ze hebben totaal geen contact meer.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:15 schreef liefie_ het volgende:
het was ook meer zo van ouders blijven het zelfde *droevig lachje*
tuurlijk is een trouwerij anders dan een verjaardag
Ik zou ze gewoon allebei uitnodigen, en ze dat ook beide vertellen. Met daarbij dat het jouw dag is en dat ze zich maar die ene dag gedragen en over hun problemen heenzetten.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, geef toe dat het raar is dat ik ga zeggen dat ik ga trouwen maar dat ik er niet bij zeg dat hij uitgenodigd wordt. Ik vind het ook zo gruwelijk om te moeten zeggen dat mijn ma mij voor die keuze stelt en ik wil hem uitnodigen want ik wil hem er echt bij, maar ik wil er mijn ma ook wel bij...
Yep, ben er nog tochquote:Op zondag 7 mei 2006 17:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat is nu wel anders volgens mij... toch?
naja ik weet natuurlijk niet wat er aan vooraf is gegaan en zo in jou gezin maar ik weet wel dat in mijn geval mn papa idd goed fout zat in t huwlijk met mijn mama maar ik vind toch dat ze mij daar niet in moeten betrekken en al helemaal mijn verjaardag/plezier/geluk nietquote:Op zondag 7 mei 2006 17:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ik begrijp mijn ma ook wel he. Het is deze vakantie drie jaar geleden dat hij vertrokken is en ze hebben totaal geen contact meer.
Alleen denkt zij dat wij ook geen contact meer hebben...
Ik denk niet dat mijn pa problemen zou maken hoor. Mijn ma daarentegen zou heel de dag kwaad zijn en zou lastig rondlopen als andere mensen tegen mijn pa praten. Ja want hij is de slechte en zij nietquote:Op zondag 7 mei 2006 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon allebei uitnodigen, en ze dat ook beide vertellen. Met daarbij dat het jouw dag is en dat ze zich maar die ene dag gedragen en over hun problemen heenzetten.
T is nogal heel erg namelijk om zo een ruzie uit te vechten.
quote:Op zondag 7 mei 2006 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
niets mis mee, maar dat hoeven die topicbejaarden niet te weten![]()
Dan vertrek ik uit Nederland. Jullie zijn allemaal uitgenodigd om op dinsdag 4 Juli te komen zwaaien op Schipholquote:Op zondag 7 mei 2006 17:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik hoop dat alles op tijd in orde komt![]()
Wat gebeurt er binnen 58 dagen?
Kort gezegd: mijn pa en mijn ma pasten eigenlijk niet zo goed samen (totaal andere interesses bv) en mijn pa heeft mijn ma idd (jarenlang) bedrogen en is op een dag het huis uitgetrokken door gewoon een kaartje op het aanrecht te leggen.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja ik weet natuurlijk niet wat er aan vooraf is gegaan en zo in jou gezin maar ik weet wel dat in mijn geval mn papa idd goed fout zat in t huwlijk met mijn mama maar ik vind toch dat ze mij daar niet in moeten betrekken en al helemaal mijn verjaardag/plezier/geluk niet
dan moeten ze zich maar eens als volwassenen gedragen vind ik dan
Dan allebei maar niet....quote:Op zondag 7 mei 2006 17:07 schreef leonieke het volgende:
Dat is vlugquote:Op zondag 7 mei 2006 17:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan vertrek ik uit Nederland. Jullie zijn allemaal uitgenodigd om op dinsdag 4 Juli te komen zwaaien op Schiphol![]()
Ja, dat is vlug inderdaad. En ik heb er al helemaal zin in. Moet alleen nog tot 1 juli werken.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is vlug![]()
Wel lief dat ik ook mag komen hoor![]()
![]()
Dat dacht ik dus ook toen ik vertelde dat ik ze er graag allebei bij wou hebben. Ik heb haar ook maar gezged dat ik egoïstisch ben dat ik ze er allebei bij wil, en toen gaf ze mij wel gelijkquote:Op zondag 7 mei 2006 17:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan allebei maar niet....lekker volwassen opstelling, het is toch GVD de dag van jou en Phille, grow fucking up
.
Dan moet je dus een goed gesprek gaan hebben met je moederquote:Op zondag 7 mei 2006 17:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn pa problemen zou maken hoor. Mijn ma daarentegen zou heel de dag kwaad zijn en zou lastig rondlopen als andere mensen tegen mijn pa praten. Ja want hij is de slechte en zij niet![]()
Ow, ze mocht ons ook wel proficiat gewenst hebben toen we haar het nieuws verteld hebben![]()
Omg, wanneer ga jij dan alles voorbereiden?quote:Op zondag 7 mei 2006 17:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, dat is vlug inderdaad. En ik heb er al helemaal zin in. Moet alleen nog tot 1 juli werken.![]()
Eerlijk gezegd heb ik er momenteel geen zin in om er nog over te spreken. Vanavond vertrekken we weer naar phille en ik hoop dat ze tegen volgend weekend wat gekalmeerd is en misschien zegt ze dan dat ze me wel begrijptquote:Op zondag 7 mei 2006 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je dus een goed gesprek gaan hebben met je moeder
Jij niet lang meerquote:
Ik vind het ontzettend dom van je dat je gezegd hebt dat dat egoistisch zou zijn (sorry), dat is namelijk helemaal niet het geval... Het is niet meer dan logisch dat je ze er allebei bij wilt hebben. Wat je vader ook gedaan heeft, hem ontkennen is jou ontkennen... Laat haar daar maar eens over nadenkenquote:Op zondag 7 mei 2006 17:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook toen ik vertelde dat ik ze er graag allebei bij wou hebben. Ik heb haar ook maar gezged dat ik egoïstisch ben dat ik ze er allebei bij wil, en toen gaf ze mij wel gelijkVoor de rest begreep ik er niets van
![]()
Er is ook nog tijd, een weekje (of een paar) er over nadenken kan misschien geen kwaad.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik er momenteel geen zin in om er nog over te spreken. Vanavond vertrekken we weer naar phille en ik hoop dat ze tegen volgend weekend wat gekalmeerd is en misschien zegt ze dan dat ze me wel begrijpt![]()
Hey, je weet maar nooit eh.. de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Vrijwel alles is al voorbereid, nu komen de kleine dingen die perfect in de avonduren kunnen en zo. Wat ik moest opzeggen is reeds gedaan, en al het andere ging per post of internet. Makkelijk dus.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Omg, wanneer ga jij dan alles voorbereiden?
Nou ja, ik hoop dat ik snel internet thuis heb, dan kan ik af en toe ook nog eens komen kijken in mijn 'vrije tijd'.quote:
Dus dan ga je past echt posten?quote:Op zondag 7 mei 2006 17:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoop dat ik snel internet thuis heb, dan kan ik af en toe ook nog eens komen kijken in mijn 'vrije tijd'.
(tis niets) maar het is wel wat egoïstisch van mij eh. IK wil ze erbij hebben en daarom ben ik lastig als iemand mij daarin tegenwerkt.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind het ontzettend dom van je dat je gezegd hebt dat dat egoistisch zou zijn (sorry), dat is namelijk helemaal niet het geval... Het is niet meer dan logisch dat je ze er allebei bij wilt hebben. Wat je vader ook gedaan heeft, hem ontkennen is jou ontkennen... Laat haar daar maar eens over nadenken.
Juistem...quote:
Begin dan maar eens met het hem zo snel mogelijk te vertellenquote:Op zondag 7 mei 2006 17:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
(tis niets) maar het is wel wat egoïstisch van mij eh. IK wil ze erbij hebben en daarom ben ik lastig als iemand mij daarin tegenwerkt.
Soit, phille is ook duidelijk hoor: "jouw pa hoort erbij!" Mijn schoonouders ook, die denken er precies hetzelfde over, maar ja... ik vertelde het gisteren tegen mijn zus en dus trok ook haar ogen op toen ik zei dat ik hem erbij wou![]()
En ik zou ook vragen dat mijn pa alleen komt, zonder zijn vriendin. En dan zegt zij natuurlijk direct: "oh hij gaat verzeker zelfs niet willen komen als zijn vlam er niet bij mag zijn!" maar ik denk echt dat hij er graag zou zijn. Zijn jongste dochter gaat trouwen![]()
(en nu hb ik vooral schrik dat hij het te weten gaat komen van andere mensen omdat mijn ma overal haar hart gaat luchten)
Ja maar dan zit ik weer met het eerste probleem: ik moet hem toch kunnen zeggen of hij uitgenodigd is of nietquote:Op zondag 7 mei 2006 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Begin dan maar eens met het hem zo snel mogelijk te vertellen
Kan je een beetje met je pa opschieten? Zo ja kan je het toch uitleggen?quote:Op zondag 7 mei 2006 17:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja maar dan zit ik weer met het eerste probleem: ik moet hem toch kunnen zeggen of hij uitgenodigd is of niet![]()
Ik denk van het te laten rusten tot volgende week en dan een beslissing te nemen of ik het hem ga vertellen of niet.
Jij moet echt van het idee af dat je egoistisch bent, dat is namelijk niet zoquote:Op zondag 7 mei 2006 17:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
(tis niets) maar het is wel wat egoïstisch van mij eh. IK wil ze erbij hebben en daarom ben ik lastig als iemand mij daarin tegenwerkt.
Soit, phille is ook duidelijk hoor: "jouw pa hoort erbij!" Mijn schoonouders ook, die denken er precies hetzelfde over, maar ja... ik vertelde het gisteren tegen mijn zus en dus trok ook haar ogen op toen ik zei dat ik hem erbij wou![]()
En ik zou ook vragen dat mijn pa alleen komt, zonder zijn vriendin. En dan zegt zij natuurlijk direct: "oh hij gaat verzeker zelfs niet willen komen als zijn vlam er niet bij mag zijn!" maar ik denk echt dat hij er graag zou zijn. Zijn jongste dochter gaat trouwen![]()
(en nu hb ik vooral schrik dat hij het te weten gaat komen van andere mensen omdat mijn ma overal haar hart gaat luchten)
Mijn pa en ik waren vroeger twee handen op één buik en spreken nu nog geregeld af. Tuurlijk kan ik het uitleggen, maar dan maak ik mijn ma zwart bij hem en dat is ook niet de bedoeling want stel je maar voor dat ze er dan allebei wel zijn, dan zit hij ook met een gevoel van: eigenlijk wou zij mij niet bij het huwelijk van mijn eigen dochter.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je een beetje met je pa opschieten? Zo ja kan je het toch uitleggen?
al vind ik dat je hem direct moet uitnodigen
Dus ga je het hem zo snel mogelijk vertellen en nodig je hem gewoon uit. Wat es ook al zegt, het is niet jouw probleem maar dat van je moeder.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn pa en ik waren vroeger twee handen op één buik en spreken nu nog geregeld af. Tuurlijk kan ik het uitleggen, maar dan maak ik mijn ma zwart bij hem en dat is ook niet de bedoeling want stel je maar voor dat ze er dan allebei wel zijn, dan zit hij ook met een gevoel van: eigenlijk wou zij mij niet bij het huwelijk van mijn eigen dochter.
Ik zou hem meteen bellen en het zeggen, en erbij zeggen dat hij uiteraard van harte welkom isquote:Op zondag 7 mei 2006 17:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja maar dan zit ik weer met het eerste probleem: ik moet hem toch kunnen zeggen of hij uitgenodigd is of niet![]()
Ik denk van het te laten rusten tot volgende week en dan een beslissing te nemen of ik het hem ga vertellen of niet.
Dat was dus ook mijn idee. Dit moet ze van zich afzetten voor die ene dag, voor phille en voor mij. Daarom heb ik haar ook gezegd dat het normaal is dat beide ouders erbij zijn, ook gescheiden ouders (mijn beste vriendin is net gehuwd en de ouders van haar man zijn ook gescheiden en die waren er ook allebei... maar dan zegt mijn ma: "ja dat zal wel een andere situatie zijn")quote:Op zondag 7 mei 2006 17:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij moet echt van het idee af dat je egoistisch bent, dat is namelijk niet zo. Je vader hoort er gewoon bij te zijn, hij is er nog... jij hebt geen ruzie met hem. Je moeder heeft een probleem, het is echt HAAR probleem... Als ze het niet eens op kan brengen 1 dag in zijn nabijheid te zijn en zich gemanierd te gedragen om haar dochter een fantastische dag te bezorgen....
Ik kan me er wel zoiets bij voorstellen. Er zijn hier namelijk ook al traantjes gevloeid omdat hij er misschien niet bij zal zijn en omdat het hier toch altijd een miserie is om iets te organiseren. Ik hoop gewoon dat ze er zich zal overzetten..quote:Je wilt niet weten hoe hard ik gejankt heb omdat mijn vader mijn jongste nooit zou zien... Ik weet zeker dat jouw vader een van de belangrijkste dagen van zijn jongste heel graag mee zou maken. In mijn ogen is je moeder echt degeen die haar trots opzij moet zetten...
Ja maar ja...quote:Op zondag 7 mei 2006 17:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus ga je het hem zo snel mogelijk vertellen en nodig je hem gewoon uit. Wat es ook al zegt, het is niet jouw probleem maar dat van je moeder.
juistem, voor je het weet belt ie jou op om te vragen wat er aan de hand is.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zou hem meteen bellen en het zeggen, en erbij zeggen dat hij uiteraard van harte welkom is. Dat soort nieuws gaat meestal heel snel de ronde, en het zal hem kwetsen het van een ander dan jou te horen...
Qutiequote:
T is ook heel moeilijk, en oneerlijk dat jij in deze positie gedwongen wordt. Vertel het iig je pa, die moet het van jou horen en niet van iemand anders.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja maar ja...
Dit is zo moeilijk![]()
Vanavond ook eens aan mijn schoonmoeder vertellen. Misschien kan zij eens contact opnemen met mijn ma...
Denk je dat dat genoeg is 2 om alles te onthoudenquote:
badder ze, nog net niet getrouwde damequote:Op zondag 7 mei 2006 17:50 schreef leonieke het volgende:
En nu ga ik maar eens mijn pyjama gaan uittrekken en in bad gaan![]()
Thx voor de babbel![]()
aha.. oke ik snap het idd erg vervelend dan ja..hier is het ook gezellig dus kan makkelijkquote:Op zondag 7 mei 2006 18:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Nee, daar doe ik niet aan idd.. mensen kunnen me hier aanspreken of mailen. Ik moet achter de computer ook regelmatig wat werk doen, dat gaat niet als er steeds mensen tegen me aan beginnen te praten.
Ik nu ookquote:Op zondag 7 mei 2006 18:54 schreef indahnesia.com het volgende:
dank je, ik heb al.
Je bent nu al dronkenquote:
Hoeft niet hoor, mag wel natuurlijkquote:
Ik email nogal veel, dus die paar mailtjes kunnen er ook nog wel bij.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:56 schreef Superk0ekiie het volgende:
[..]
aha.. oke ik snap het idd erg vervelend dan ja..hier is het ook gezellig dus kan makkelijk![]()
aha..okequote:Op zondag 7 mei 2006 19:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik email nogal veel, dus die paar mailtjes kunnen er ook nog wel bij.
T is wel de laatstequote:
Op? en de zondagavond moet nog beginnen joh!quote:Op zondag 7 mei 2006 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is wel de laatste
Moet ik maar weer eens nieuwe halen
Ach, ik heb al wel mijn max weer bereikt als ie op is, dus geen haastquote:Op zondag 7 mei 2006 19:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Op? en de zondagavond moet nog beginnen joh!
ooh, dan komt het mooi uitquote:Op zondag 7 mei 2006 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, ik heb al wel mijn max weer bereikt als ie op is, dus geen haast
Das al snel he, bij max 1 flesjes per dagquote:
whehe.. dat is hier ook. Ik kán wel meer, maar vaak heb ik daar niet eens zin in. 1 of 2 is genoeg, dan blijft het ook lekker.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das al snel he, bij max 1 flesjes per dag
Thxquote:
Ik mag niet meer,quote:Op zondag 7 mei 2006 19:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. dat is hier ook. Ik kán wel meer, maar vaak heb ik daar niet eens zin in. 1 of 2 is genoeg, dan blijft het ook lekker.
Hoiquote:
Thx againquote:
Er is niet een speciaal onderwerp geloof ik nuquote:Op zondag 7 mei 2006 19:16 schreef CrazyPhunk het volgende:
en waar gaat het nu over in dit topic? *geen zin om alles terug te lezen*
Graag gedaanquote:Op zondag 7 mei 2006 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx again![]()
Moet wel nog meer oefenen hoor (en er meer plaatsen natuurlijk)
iddquote:Op zondag 7 mei 2006 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is niet een speciaal onderwerp geloof ik nu
Mag? Je maakt me nieuwsgierigquote:Op zondag 7 mei 2006 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mag niet meer,
en als ik het nu zou proberen ga ik ook snel zat gok ik zo maar
Binnenkort weer op vakantie, dus dan kan ik weer echt gaan oefenenquote:Op zondag 7 mei 2006 19:20 schreef Superk0ekiie het volgende:
[..]
Graag gedaankomt wel goed toch
ik vind die je nu hebt ook al pittig mooi hoor
![]()
Medicijnen enzoquote:
leukquote:Op zondag 7 mei 2006 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Binnenkort weer op vakantie, dus dan kan ik weer echt gaan oefenen
aah, op die fiets. Voor mij geen medische beperking.. hoewel, na 4 glazen moet ik 2x naar het toilet toe..quote:Op zondag 7 mei 2006 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Medicijnen enzo
alleen als ik die niet zo nemen, dan zou ik juist meer moeten![]()
Weer naar Luxemburgquote:Op zondag 7 mei 2006 19:22 schreef Superk0ekiie het volgende:
[..]
leuken waar ga je heen op vakantie ?
![]()
Had ik maar vakantie binnenkort. Nee, ik moet gaan verhuizenquote:Op zondag 7 mei 2006 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Binnenkort weer op vakantie, dus dan kan ik weer echt gaan oefenen
Dat ook ja, maar zover komt het dus niet meer,quote:Op zondag 7 mei 2006 19:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, op die fiets. Voor mij geen medische beperking.. hoewel, na 4 glazen moet ik 2x naar het toilet toe..![]()
Daarna heb je vakantie zat hequote:Op zondag 7 mei 2006 19:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Had ik maar vakantie binnenkort. Nee, ik moet gaan verhuizen![]()
héél per ongelukquote:Op zondag 7 mei 2006 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ook ja, maar zover komt het dus niet meer,
al ga ik binnenkort een keer op hockeytoernooi mijn medicijnen vergeten
Nah, ik zal toch geld moeten verdienen, maar ik heb wel meer mogelijkheid qua indeling van de vakanties.quote:
Niets ongeluk, gewoon opzetquote:
Ga je al meteen werken dan? Nee toch?quote:Op zondag 7 mei 2006 19:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nah, ik zal toch geld moeten verdienen, maar ik heb wel meer mogelijkheid qua indeling van de vakanties.
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedeavond allemaalwat een super weekend heb ik gehad
![]()
Veel leuke dingen gedaanquote:
Uh watquote:Op zondag 7 mei 2006 19:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeey fah (De boomhut, misschien kent een van jullie dat)
Dat kwam vroeger op KetNet, in mijn tijdquote:
Zienquote:Op zondag 7 mei 2006 19:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Veel leuke dingen gedaanen nog eens prachtig weer
wat wil je nog meer
natuurlijk ook foto's
alleen?quote:Op zondag 7 mei 2006 19:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Veel leuke dingen gedaanen nog eens prachtig weer
wat wil je nog meer
natuurlijk ook foto's
In jouw tijd? Vorig jaar bedoel jequote:Op zondag 7 mei 2006 19:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat kwam vroeger op KetNet, in mijn tijd.
6 jaar terug voor het laatst gezien geloof ikquote:
Prettige avondquote:
Nee, dat niet nee, maar ik zal toch e.e.a. moeten gaan doen natuurlijk. Maar niets tegen mijn wil, iets waar ik geen zin in heb doe ik óf later, óf laat ik doen.quote:
Ah oke,quote:Op zondag 7 mei 2006 19:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
6 jaar terug voor het laatst gezien geloof ik.
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, dat niet nee, maar ik zal toch e.e.a. moeten gaan doen natuurlijk. Maar niets tegen mijn wil, iets waar ik geen zin in heb doe ik óf later, óf laat ik doen.![]()
Ja snel he.. ik denk, ik maak er een tellertje vanquote:Op zondag 7 mei 2006 19:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]. Nog maar 58 dagen?
. Gaat snel.
En hoe lang moeten we je missen dan?quote:Op zondag 7 mei 2006 19:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja snel he.. ik denk, ik maak er een tellertje van![]()
Ik zie geen tellertjequote:Op zondag 7 mei 2006 19:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja snel he.. ik denk, ik maak er een tellertje van![]()
Cool! Met wat voor een lens? Ik heb trouwens nog een vraag voor je, momentjequote:Op zondag 7 mei 2006 19:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Komen ze![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zien er goed uit hoorquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:51 schreef dolle_hond het volgende:
korte hoi en mooie fotos
Gewoon de Nikon 70-300mm voor 149 euro maarquote:Op zondag 7 mei 2006 19:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Cool! Met wat voor een lens? Ik heb trouwens nog een vraag voor je, momentje
Thnxquote:
Jah, ik kwam te dicht bij zijn nest, vervolgens me even maar terug getrokken, maar toch wou ik daar een foto van hebbenquote:Op zondag 7 mei 2006 19:45 schreef indahnesia.com het volgende:
haha, die laatste is echt schitterend Speedy. Erg grappig
Hey D_Hquote:Op zondag 7 mei 2006 19:51 schreef dolle_hond het volgende:
korte hoi en mooie fotos
Cool. Ik ga binnekort die 18-200 kopenquote:Op zondag 7 mei 2006 19:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gewoon de Nikon 70-300mm voor 149 euro maaralleen het scherp stellen gaat soms wat langzaam maar het kan er nog wel mee door
mits ze maar stil zitten
en vraag maar raak
[..]
Thnxheb nog meer, even geduld
[..]
Jah, ik kwam te dicht bij zijn nest, vervolgens me even maar terug getrokken, maar toch wou ik daar een foto van hebbenen tadaaa
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Cool. Ik ga binnekort die 18-200 kopen.
Vooral doorgaanquote:Op zondag 7 mei 2006 19:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
oke dan
wanneer verwacht je em binnen te hebben?
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
aah.. zo'n soort lens ga ik dus ook halen binnenkort.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gewoon de Nikon 70-300mm voor 149 euro maaralleen het scherp stellen gaat soms wat langzaam maar het kan er nog wel mee door
mits ze maar stil zitten
en vraag maar raak
[..]
Thnxheb nog meer, even geduld
[..]
Jah, ik kwam te dicht bij zijn nest, vervolgens me even maar terug getrokken, maar toch wou ik daar een foto van hebbenen tadaaa
Doe ikquote:
Oke danquote:Op zondag 7 mei 2006 20:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah.. zo'n soort lens ga ik dus ook halen binnenkort.
Ja heb ook nog een hommelquote:Op zondag 7 mei 2006 20:06 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, een wesp
Die is zeker mooiquote:Op zondag 7 mei 2006 20:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja heb ook nog een hommeldie kwam ik net nog tegen
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
De mooiste![]()
[afbeelding]
Nog steeds hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 19:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat kwam vroeger op KetNet, in mijn tijd.
MAARquote:Op zondag 7 mei 2006 19:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
mits ze maar stil zitten
en vraag maar raak
Wespen zijn eng en steken jaquote:Op zondag 7 mei 2006 20:06 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, een wesp
150 euro is aardig wat ja. Het is voor mij op dit moment een bedrag wat een complete aanvraag van een visum kost in September dit jaar, zodat ik weer 4 maanden terug naar Indonesië kan.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:16 schreef es70 het volgende:
[..]
MAAR. Er zijn mensen voor wie dat veel geld is hoor
.
Tijdens mijn laatste vakantie had ik zo'n stekert in mijn ringvinger hangen. Ik zette mijn helm recht met mijn hand en precies toen vloog er een beestje onder mijn hand. Binnen 2 seconden stak ie. Binnen 5 seconden stond ik stil, dat ding voorzichtig uitgetrokken en vervolgend hard zuigen maar. Na 12 uur geen last meer van gehad gelukkig.quote:
quote:
1 van de weinig goedkope lenzen hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 20:16 schreef es70 het volgende:
[..]
MAAR. Er zijn mensen voor wie dat veel geld is hoor
.
Altijd ontmoeten op een neutrale plaats waar (veel) mensen komen. Lijkt me logisch toch?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:29 schreef classpc het volgende:
Hallo allemaal
Ik las vanmorgen zo'n berichtje op de FP.
Internetdater ontvoerd en beroofd van auto en geld voor de duidelijkheid.
Maar nu heb ik mezelf ook ingescheven op een datingsite, en heb ik bijna iets met iemand afgesproken. Alleen krijg ik er nu wel een beetje een raar gevoel bij.
Voor een lens is het misschien goedkoop, maar ik vind het geen lullig bedragje...quote:Op zondag 7 mei 2006 20:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
1 van de weinig goedkope lenzen hoorkwaliteit is ook zeker wel oke mits de dieren dicht bij zijn en mooi weer is
anders is het een beetje huilie
Ik ben een keer in een wespennest gaan staanquote:Op zondag 7 mei 2006 20:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tijdens mijn laatste vakantie had ik zo'n stekert in mijn ringvinger hangen. Ik zette mijn helm recht met mijn hand en precies toen vloog er een beestje onder mijn hand. Binnen 2 seconden stak ie. Binnen 5 seconden stond ik stil, dat ding voorzichtig uitgetrokken en vervolgend hard zuigen maar. Na 12 uur geen last meer van gehad gelukkig.Was een redelijk grote wesp, want achteraf herinner ik me dat ie aan kwam vliegen. Ik reed niet hard, in een binnenbocht op een bergweggetje...
Is mooiquote:
Hoiquote:
oh, dan valt mijn ene steek wel meequote:Op zondag 7 mei 2006 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben een keer in een wespennest gaan staan
Ik heb geen idee, nog niet gekekenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
En hoeveel worden het er vandaag?
doe es danquote:Op zondag 7 mei 2006 21:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, nog niet gekeken.
Had 25+ steken. Moest nog in het ziekenhuis blijven ook, ondanks dat ik er amper last van had.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oh, dan valt mijn ene steek wel mee![]()
25+quote:Op zondag 7 mei 2006 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had 25+ steken. Moest nog in het ziekenhuis blijven ook, ondanks dat ik er amper last van had.
Lag er samen met een vriend (die door hetzelfde nest gegaan was), mochten we de volgende ochtend al voor het ontbijt weg. Raar hoor![]()
Nee, te lui voorquote:
*brr* moet er toch niet aan denken zeg..quote:Op zondag 7 mei 2006 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had 25+ steken. Moest nog in het ziekenhuis blijven ook, ondanks dat ik er amper last van had.
Lag er samen met een vriend (die door hetzelfde nest gegaan was), mochten we de volgende ochtend al voor het ontbijt weg. Raar hoor![]()
Dat was ik ook van planquote:Op zondag 7 mei 2006 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kijk morgen maar in het topic dan
T was even irritant. Zeker op de eerste dag van je vakantiequote:Op zondag 7 mei 2006 21:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
*brr* moet er toch niet aan denken zeg..
politie escortequote:Op zondag 7 mei 2006 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was even irritant. Zeker op de eerste dag van je vakantie
Dat politie escorte naar het ziekenhuis was wel weer leuk dan
Was ergens in Duitsland en we konden het ziekenhuis niet vinden. Kwamen we langs een politieburo, daar dus vragen. Kregen we een escort van een motor en een autoquote:
Dát lijkt me dan wel weer leukquote:Op zondag 7 mei 2006 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was ergens in Duitsland en we konden het ziekenhuis niet vinden. Kwamen we langs een politieburo, daar dus vragen. Kregen we een escort van een motor en een auto
Het ging wel snel jaquote:
Een vos verliest wel zijn haren.....quote:
Ze zijn toch pas geknipt?quote:
Dusquote:
Escort servicequote:
Vind jequote:
Best welquote:
Noem het maar 'dichterlijke vrijheid' danquote:Op zondag 7 mei 2006 22:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, maar dat heeft met lengte, niet met aantal te maken
ik nietquote:Op zondag 7 mei 2006 22:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Best wel. Denk dat iedereen het opgegeven heeft ofzo...
Ja hequote:
sorryquote:Op zondag 7 mei 2006 22:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Hebben we iedereen nu al opgegevenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Leg 's uit... Dude is blauw, klopt... En scherp met woorden, ook waar... Het enige dat je kan gebeuren is een ban volgens mij (en dan nog alleen als je écht iets naars zegt, niet zomaar lijkt me).quote:Op zondag 7 mei 2006 22:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
sorry
was druk vandaag
ik zag dud opeens, dus hield me afzijdig
Ze hadden je eindelijk opgepaktquote:Op zondag 7 mei 2006 22:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
stoer is ie he
ik heb overigens ooit met 4 man achter in een politie Escort gezeten
ik had vooral geen zin in discussie en zoquote:Op zondag 7 mei 2006 22:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Leg 's uit... Dude is blauw, klopt... En scherp met woorden, ook waar... Het enige dat je kan gebeuren is een ban volgens mij (en dan nog alleen als je écht iets naars zegt, niet zomaar lijkt me).
quote:
Trustequote:
Eigenlijk kwam ze alleen een opmerking posten geloof ik... Discussie komt alleen als je ervoor kiest die te gaan voerenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik had vooral geen zin in discussie en zo
en ging buiten zitten
Trustequote:Op zondag 7 mei 2006 23:13 schreef es70 het volgende:
Morgen weer over tot de orde van de dag, vanavond dus maar weer op tijd naar bed.
Welterusten.
RTL 5quote:
Trustequote:
Bang dat het dicht gaat?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Net op tijd om nog in dit topic mee te doen!
nou dan offer ik me wel opquote:Op zondag 7 mei 2006 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
Wie wil er mee op vakantie,
ik wil hier heen
De beelden die ik er net van zie zijn zo super mooi,quote:
neejquote:
quote:
maar dan kan ik niet meer zo veel opscheppenquote:
Tuurlijk welquote:Op zondag 7 mei 2006 23:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar dan kan ik niet meer zo veel opscheppen![]()
als iedereen zo maar mee mag ben ik niet meer speciaalquote:Op zondag 7 mei 2006 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
ik zit nog echt te kijken ook of ik daar niet heen kan gaan![]()
ow fuckquote:Op zondag 7 mei 2006 23:56 schreef classpc het volgende:
Ik ga slapen![]()
Het is al veel te laat omdat ik morgen weer naar school moet![]()
Het zijn 2 hotels, nemen wij samen wel die ene super mooiequote:Op zondag 7 mei 2006 23:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als iedereen zo maar mee mag ben ik niet meer speciaal
Trustequote:Op zondag 7 mei 2006 23:56 schreef classpc het volgende:
Ik ga slapen![]()
Het is al veel te laat omdat ik morgen weer naar school moet![]()
Ik moet van 7 tot 16.30quote:Op maandag 8 mei 2006 00:03 schreef liefie_ het volgende:
he verdomme
moet morgen van 9 tot 3 ongeveer...
eerst hoefde ik alleen of smiddags of s avondsquote:Op maandag 8 mei 2006 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet van 7 tot 16.30
dus 9 tot 3 klinkt wel goed hoor
Dan is het wel vroeg ja,quote:Op maandag 8 mei 2006 00:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
eerst hoefde ik alleen of smiddags of s avonds
niet echtquote:Op maandag 8 mei 2006 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het wel vroeg ja,
maar dat ben je toch wel gewend?
Das weer jammer danquote:
Er zullen vast wel kijkers zijn hierquote:
Tuurlijkquote:
Ja iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|