Dat zeg jij.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niets, maar dan in hun eigen subforumRaus!
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt. Ik kom ook niet meer in PUB![]()
Ja, de laatste week of zo is het echt een drama. Ik moet gewoon wachten tot 1 dag later om m'n stats te posten zoals 'vroeger'. Tenzij er iemand een nieuw topic opent overdag natuurlijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, het is gewoon bullshit om 3 posts nodig te hebben om je dagscore, totaal en commentaar daarop te posten. Dat kan makkelijk in 1 post. Ik scroll me al helemaal het leplazerus omdat er ik weet niet hoe dik geslowchat wordt.
Huh, welke stats post jij dan?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, de laatste week of zo is het echt een drama. Ik moet gewoon wachten tot 1 dag later om m'n stats te posten zoals 'vroeger'. Tenzij er iemand een nieuw topic opent overdag natuurlijk.
Alleen PUBSC, GCSC, en wat TTK topics.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:19 schreef Mainport het volgende:
Jezus Chris, ik kijk in je posthistorie en kan nu wel begrijpen hoe je aan dat aantal komt.
jah, overal en nergensquote:Op zondag 7 mei 2006 11:19 schreef Mainport het volgende:
Jezus Chris, ik kijk in je posthistorie en kan nu wel begrijpen hoe je aan dat aantal komt.
en KLB en WOW (wat een bagger trouwens)quote:Op zondag 7 mei 2006 11:20 schreef --Christiaan-- het volgende:en KLB, WOW (nog zo'n baggerforum trouwens)
[..]
Alleen PUBSC, GCSC, en wat TTK topics.
Dat commentaar wordt trouwens ook vaak achterwege gelaten, dát is pas irritant.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, het is gewoon bullshit om 3 posts nodig te hebben om je dagscore, totaal en commentaar daarop te posten. Dat kan makkelijk in 1 post. Ik scroll me al helemaal het leplazerus omdat er ik weet niet hoe dik geslowchat wordt.
Ja, OK, en het filmassociatietopic.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:20 schreef Mainport het volgende:
Je vergeet MUZ.
Er was een tijd dat de mods het topic schoon hielden van SC, of iig. heel weinig. Schijnbaar hebben ze er geen zin meer in of willen ze er geen tijd meer insteken.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geen, ik zou alleen graag zien dat ik mijn rijtje getallen kan quoten zoals het tot vorige week nog ging. Nu zit het topic rond een uur of 1 snachts vol met SC.quote:
Buzzer heeft het vorige week 1 maal schoongeveegd zag ik. Sindsdien niet meer.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Er was een tijd dat de mods het topic schoon hielden van SC, of iig. heel weinig. Schijnbaar hebben ze er geen zin meer in of willen ze er geen tijd meer insteken.
Ah, OK, op die fietsquote:Op zondag 7 mei 2006 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geen, ik zou alleen graag zien dat ik mijn rijtje getallen kan quoten zoals het tot vorige week nog ging. Nu zit het topic rond een uur of 1 snachts vol met SC.
Wat heeft het voor zin om ze te quotenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geen, ik zou alleen graag zien dat ik mijn rijtje getallen kan quoten zoals het tot vorige week nog ging. Nu zit het topic rond een uur of 1 snachts vol met SC.
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin om ze te quoten
Daarvoor is dat topic er alleen, om te pimpen met je getalletjes. Niet om de SC-en..quote:Op zondag 7 mei 2006 11:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ah, OK, op die fiets. Maar dat rijtje quoten is ook niet écht nodig hè (JA IK DOE HET OOK)
Ja, maar dan is het de keuze om óf het topic helemaal reactievrij te laten, of op deze manier. Da's moeilijk kiezen.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:23 schreef Sjowhan het volgende:
Ik zal het eens opperen in het FB van GC, laten ze er maar weer wat strenger naar kijken.
Ja, dat is goed, ben benieuwd naar de reacties.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:23 schreef Sjowhan het volgende:
Ik zal het eens opperen in het FB van GC, laten ze er maar weer wat strenger naar kijken.
Nee hoor, tot vorige week ging het eigenlijk prima.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het de keuze om óf het topic helemaal reactievrij te laten, of op deze manier. Da's moeilijk kiezen.
Nee, het is om een reactie te geven op je stats, niet om ze los te quoten zonder verdere toevoegingquote:Op zondag 7 mei 2006 11:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
Daarvoor is dat topic er alleen, om te pimpen met je getalletjes. Niet om de SC-en..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |