hoe dan?quote:
Anders kap je effe met je gebagger.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:57 schreef CrazyPhunk het volgende:
al tijd voor een nieuw topic?
quote:
je mag bijnaquote:Op zondag 7 mei 2006 16:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd![]()
Ik begin echt zwaaaaaaaaar af te tellen hoor![]()
![]()
Kan hij best helemaal opnieuw beginnenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:58 schreef indahnesia.com het volgende:
je vergeet de [ en ] om de SC en eigenlijlk moet er voor de 160 ook een #
cardiofitnessquote:Op zondag 7 mei 2006 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is cardiofitness voor het huwelijk verboden![]()
Vroeger he..quote:Op zondag 7 mei 2006 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
niets mis mee, maar dat hoeven die topicbejaarden niet te weten![]()
Ja, die banner in mijn sig is eigenlijk niet voor het stadhuis hoor, da's gewoon voor de nacht die erop volgtquote:
was bij de vorige ook niet zoquote:Op zondag 7 mei 2006 16:58 schreef indahnesia.com het volgende:
en de OP moet andersquote:Op zondag 7 mei 2006 16:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Christiaan is ook nog een newbiequote:
Hoever gaan we nu terug?quote:
Ah ik dacht dat je het had over jouw laatste posts hierquote:
Toen had ik nog geen fok! account.quote:
quote:
Toen waren er allemaal leuke mensen enzo, was erg gezellig.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen fok! account.
maar wat was er toen?
naugthy but nice en nog uit noord brabant ookquote:
Alsof er nu geen leuke meer zijnquote:Op zondag 7 mei 2006 17:04 schreef gurlie het volgende:
[..]
Toen waren er allemaal leuke mensen enzo, was erg gezellig.
quote:Op zondag 7 mei 2006 16:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, die banner in mijn sig is eigenlijk niet voor het stadhuis hoor, da's gewoon voor de nacht die erop volgt![]()
nou ik moet zo wel weg hoor... naja over een lang uurtje pasquote:
nopequote:Op zondag 7 mei 2006 17:02 schreef CrazyPhunk het volgende:
ik heb de OP aangepast, zo goed?
in een uur? Dat lukt binnen een paar minuten nog welquote:Op zondag 7 mei 2006 17:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik moet zo wel weg hoor... naja over een lang uurtje pas
zouden we m vol krijgen voor die tijd?
Durf het niet te zeggen hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 17:04 schreef gurlie het volgende:
[..]
Toen waren er allemaal leuke mensen enzo, was erg gezellig.
quote:Op zondag 7 mei 2006 17:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naugthy but nice en nog uit noord brabant ook![]()
Even meehelpen, lukt het vastquote:Op zondag 7 mei 2006 17:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik moet zo wel weg hoor... naja over een lang uurtje pas
zouden we m vol krijgen voor die tijd?
quote:Op zondag 7 mei 2006 17:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naugthy but nice en nog uit noord brabant ook![]()
mn achtiende verjaardag all overquote:Op zondag 7 mei 2006 17:07 schreef leonieke het volgende:
Er is wel een klein drama ontstaan dit weekend
Mijn ma houdt voet bij stuk: of zij is erbij of mijn pa... samen wil ze het niet![]()
Toen was ik er al nauwelijks meer geloof ik. Hele topic was overgenomen door baggeraars, daarom sloot het ook geloof ik.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Durf het niet te zeggen hoor
Ben er een jaar geleden wel geweest, toen was het echt erg hoor.
Dan laat je je pa toch komen of zegt die hetzelfde?quote:Op zondag 7 mei 2006 17:07 schreef leonieke het volgende:
Mijn ma houdt voet bij stuk: of zij is erbij of mijn pa... samen wil ze het niet![]()
Klinkt bekend. Family troubles. Anders vraag je ze gewoon allebei niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:07 schreef leonieke het volgende:
Wat een onzin weerquote:Op zondag 7 mei 2006 17:07 schreef leonieke het volgende:
Huwelijk vind ik jammergenoeg iets anders dan een verjaardag. Ook al is het heel vervelend dat ze ook niet op jouw 18e verjaardag samen wilden zijn.quote:
T gaf niet echt het gevoel welkom te zijn toen (understatementquote:Op zondag 7 mei 2006 17:08 schreef gurlie het volgende:
[..]
Toen was ik er al nauwelijks meer geloof ik. Hele topic was overgenomen door baggeraars, daarom sloot het ook geloof ik.
Ik durf mijn pa nog niet in te lichten over het hele gebeuren...quote:Op zondag 7 mei 2006 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan laat je je pa toch komen of zegt die hetzelfde?
En dan had ik nog gevraagd dat mijn ma het nog niet wou rondvertellen aan buren enzo omdat mijn oma en mijn zus het nog niet wisten... Is ze gaan wenen bij mijn buurvrouw dat ik mijn pa wil uitnodigenquote:Op zondag 7 mei 2006 17:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat een onzin weerik heb echt met je te doen zeg.
![]()
Uh, waarom durf je dat niet?quote:Op zondag 7 mei 2006 17:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik durf mijn pa nog niet in te lichten over het hele gebeuren...
Wat moet ik hem zeggen: Pa, Phille en ik gaan trouwen
... stilte ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |