Zal niet lang meer duren vrees ik.quote:
Nou, nouquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 12:59 schreef Miguel het volgende:
Hier dus verder![]()
Prison Break (USA) #12: Linc_The_Sink
Mijn spam-werk zit erop voor vandaagquote:
Here we go! Vers van de Pers..quote:Op zondag 7 mei 2006 13:15 schreef Miguel het volgende:
Linc, doe nog eens zo'n vette spoiler in ons nieuwe topique
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Die andere 2 zijn geen mega-spoilers hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 13:23 schreef Miguel het volgende:
Ik durf ze nooit meer te lezen dus ik selecteer ze woord voor woord
Ik hou het bij de eerste twee regels dit keer(die bevestigen iig wat ik al vermoedde)
quote:Op zondag 7 mei 2006 13:29 schreef Miguel het volgende:
Lijer, nou heb ik ze toch gelezen!
quote:Op zondag 7 mei 2006 13:17 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Here we go! Vers van de Pers..
Wie is die M. ookal weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..................................................................................................................................................
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Knap, wij w8en nog op ep 21 & 22quote:Op zondag 7 mei 2006 13:40 schreef Omkron het volgende:
Coole serie ja.. ik heb ze allemaal al gezien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |