abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:59:17 #101
284825 Baggert.
Dit keer zonder bagger
pi_76877640
Op het moment dat jij een spiekbriefje maakt heb je hem niet meer nodig.
pi_76889695
zet u rugzak naast u en doe de rug dervan volledig naar benede, stopt u samevatting of zo volledig achteraan in u rugzak, zo moete gewoon achter u kijke en ge ziet u papier
pi_76891144
Allemaal leuk en aardig maar als je dit je hele leven doet dan krijg je er straks wanneer je ouder wordt last van. Stel je moet voor alle wiskundige of rekenkundige werken elke keer spieken en je staat later als volwassene bij de kassa en je moet dan even hoofdrekenen, dan zeg je toch ook niet: " wacht even ,moet even mij calculator pakken "
75 topics = FIN
  zondag 17 januari 2010 @ 02:10:00 #104
252108 Len93
That's what she said.
pi_76913026
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 15:05 schreef FP128 het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar als je dit je hele leven doet dan krijg je er straks wanneer je ouder wordt last van. Stel je moet voor alle wiskundige of rekenkundige werken elke keer spieken en je staat later als volwassene bij de kassa en je moet dan even hoofdrekenen, dan zeg je toch ook niet: " wacht even ,moet even mij calculator pakken "
Inderdaad, je zou dan al helemaal voor paal staan als je uitspraak ook nog verkeerd gaat.
Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
  zondag 17 januari 2010 @ 02:11:06 #105
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_76913053
Vroeger had je een sjaal om...en daarin plakte je het briefje.
Hoewel ik dit een keer gedaan heb...
Snollebolt
pi_76916874
zo raar vind ik dat niet, t is niet omdat je spiekt da ge geen simpele sommekes of zo kunt maken
quote:
Op zondag 17 januari 2010 02:10 schreef Len93 het volgende:

[..]

Inderdaad, je zou dan al helemaal voor paal staan als je uitspraak ook nog verkeerd gaat.
pi_76919511
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:59 schreef Baggert. het volgende:
Op het moment dat jij een spiekbriefje maakt heb je hem niet meer nodig.
Klopt, zette altijd alle formules van n hoofdstuk in de deksel van mn rekenmachine. Op 't proefwerk kende ik ze dan nog. Maarja, kon ik wel ff checken of ik ze dan ook goed had onthouden.
Striving to be more than average.
  zondag 17 januari 2010 @ 14:29:07 #108
279201 FullEnergy
Jammer dat ik deze zin niet af
pi_76923017
Als je een All-Star drager bent, draag de flap een beetje naar buiten en plak daar je spiekbriefje dan tegen aan.

Voor in de lente/zomer maanden, draag slippers en plak de spiekbrief onder/op je zool.
Chasing dreams just became a standard.
pi_76924005
da is een goeie
quote:
Op zondag 17 januari 2010 14:29 schreef FullEnergy het volgende:
Als je een All-Star drager bent, draag de flap een beetje naar buiten en plak daar je spiekbriefje dan tegen aan.

Voor in de lente/zomer maanden, draag slippers en plak de spiekbrief onder/op je zool.
  maandag 18 januari 2010 @ 14:57:07 #110
282133 Japz_u2
A Rolling Stone
pi_76966078
iPod Touch/iPhone in je rekenmachine hoesje leggen en je rekenmachine erop werkt ook nog steeds briljant
  maandag 18 januari 2010 @ 15:04:16 #111
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_76966393
Wat ook een goede is, is om jezelf de kunst van het leren aan te leren. Handig joh!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 18 januari 2010 @ 15:21:52 #112
273652 JendaB
Beter laat, dan nooit!
pi_76967180
Voor de exacte vakken ---> In BINAS zetten, met potlood, heel licht enzo, werkt perfect

Voor toetsen waarbij je je Grafische Vriend mag gebruiken, gewoon alles in je rekenmachine zetten.
Gebruik bij voorkeur een programmaatje als NoteFlio (voor TI) (KLIK) dan kan je alles in kladblok op je pc maken, en via het welbekende kabeltje op je TI zetten. Vervolgens kan je met een kabeltje al je klasgenoten voorzien

Verder idd klein uitprinten enzo...
Ken ik jou niet ergens van?
pi_76994349
Hehe, ik heb vroeger ook veel spiekbriefjes gemaakt.
Of eigelijk gewoon spiekbrieven. Ter grootte van maximaal een halve A4 heb ik ze wel eens gemaakt
Wat ik deed altijd als het nog rommelig was in de klas en de leraar de proefwerken aan het uitdelen was ofzo schoof ik ze gewoon onder mijn antwoordenvelletje. En als ik m dan nodig had schoof ik m er zo onderuit... als je gewoon subtiel in de gaten houdt waar de leraar kijkt kom je hier prima mee weg

Ben slechts 1 keer betrapt terwijl ik zo'n beetje mn hele derde en vierde leerjaar voor t grootste deel van de vakken spiekbriefjes had
pi_77077708
Ik maakte/maak (ja nog steeds) spiekbriefjes.

Ik maak altijd een een email bestand die ik vervolgens kan openen op me telefoon.. Vervolgens aan de leraar vragen of je hem als rekenmachine mag gebruiken...
pi_77080274
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:57 schreef Japz_u2 het volgende:
iPod Touch/iPhone in je rekenmachine hoesje leggen en je rekenmachine erop werkt ook nog steeds briljant
heyhey das een goeie
  woensdag 27 januari 2010 @ 16:13:26 #116
247418 benjamin15
Aan het typen...
pi_77338836
Ik weet niet als het al is gemeld,

maar gewoon de etiket van je Flesje cola/sinas/ whatever.
Dat moet je gewoon scannen, dan kan je alle tekst verwijder dan zet je de 'antwoorden' erin en dan print je hem IN KLEUR uit en dan knip je hem zo dat ie precies er tussen past. en dan rol je hem zeg maar weer over je flesje heen en dan plak je hem vast en klaar is jan of kees wie je ook bent
Binge-watcher
  woensdag 27 januari 2010 @ 17:00:48 #117
286492 Gras_eter
De ware graseter
pi_77341143
succes op het hbo waar je niet eens een flesje drinken op je bureau mag hebben
Echte mannen hebben altijd honger
pi_77346648
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef eucalyptus het volgende:
Deze is god!

Bierviltje doormidden breken, je shit erop zetten (of briefje erop plakken, whatever)
punaise in de rechte kant in het midden .
onder je tafel prikken,
kun je 'm zo onder de tafel en eronder vandaan draaien
ik ga hem proberen
pi_77378017
Spiekbriefjes zijn echt pre-2002
De eerste 3 klassen moet je zonder moeite wel door komen. Voor de bovenbouw heb je een grafische rekenmachine

VMBO daar gelaten Die horen het gewoon al te halen zonder spiekbriefje
pi_77378800
Briefje tussen je benen, dan gewoon in je handen houden, niets moeilijks aan.
pi_77407688
Gewoon leren, niks spiekbriefje.
pi_77413712
Ik kreeg laatst de pen van Essent (Svenergy) in handen en dacht hier even aan. Er zit een rolmechanisme in waarop de schaatskalender staat van dit seizoen, daar kun je wel het nodige overheen plakken.

En voor de BINAS-schrijvers: doe de 2 pagina's waarop je hebt geschreven tegen elkaar, paperclip erover, voor het geval docenten dit snel gaan scannen.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 29 januari 2010 @ 18:39:44 #123
288793 rooney10
Manchester United F.C
pi_77425772
even op word typen en aan binnekant van je riem doen,,,,
op je mobiel notitie maken
als de leraar weg is plak je gewoon een groot papier ONDER het bord, wedden dat hij het niet ziet?
pi_77425864

Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_77428642
Ik deed het boek altijd tussen mijn benen tijdens een SO.

Of ik schreef een hoop antwoorden al op me proefwerkblad.
Ik gumde daarna alles uit.
pi_77429148
Vroeger hadden we altijd een eigen blocnote aan toetsblaadjes. Bij toetsen moest je er dus zelf een pakken. Piece of cake dus
graag verwijderen
pi_77435668
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 20:35 schreef blckbb het volgende:
Vroeger hadden we altijd een eigen blocnote aan toetsblaadjes. Bij toetsen moest je er dus zelf een pakken. Piece of cake dus
Simpel op te lossen door maximaal 1 blaadje te mogen pakken en niet je blok op tafel laten liggen.
sig verwijderd door FA
pi_77435736
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 23:26 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Simpel op te lossen door maximaal 1 blaadje te mogen pakken en niet je blok op tafel laten liggen.
Of je schrijft je spiekbriefje op 't blaadje daarboven, zie je een afdruk op je andere blaadje
graag verwijderen
pi_77436676
Een mitella omdoen met daarin het briefje. Helaas zul je dan wel om serieus genomen te worden, je aem moeten breken.
pi_77438331
Ik schrijf altijd alles op m'n buik,
daar kijken die leraren toch niet
pi_77514681
tussen de tissues verstoppen
  maandag 1 februari 2010 @ 15:53:26 #132
273215 Justout777
Plaats hier een ondertitel
pi_77515447
Met een beamer op de muur projecteren
Poep komt er niet vanzelf
pi_77520013
TS zit op vmbo en kan er nog niet mee omgaan
Geen eendagsvlieg, dit is het voor nou.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 20:08:20 #134
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_77712008
quote:
Op maandag 1 februari 2010 15:53 schreef Justout777 het volgende:
Met een beamer op de muur projecteren
Hebben we in HAVO 5 serieus een keertje gedaan. Heb je wel iemand nodig die het ding goed en snel kan besturen en tegelijkertijd de leraar in de gaten houdt. Hele klas concentreert zich bij het nadenken op hetzelfde punt.. toevallig..? Zijn ook niet eens gesnapt trouwens. Was een of andere Roemeense inval-leraar die nogal wat moeite had om alles te begrijpen.
Sterker door Strijd!
pi_77729183
Ik ben zelf best wel goed in Engels, maar een aantal klasgenoten van mij niet. Toen hebben we afgesproken dat ze met een luistertoets met z'n allen achter me gingen zitten en dan gaf ik via gebaren (1, 2, 3 of 4 vingers) door welk antwoord het was. Ik deed dan alsof ik m'n hoofd krabte. Op een gegeven moment zat de docent een beetje vreemd naar me te kijken, toen heb ik het een paar antwoorden niet gedaan en toen op een net iets andere manier verder gegaan.

Tijdens Duitse woordjestoetsen in de onderbouw ging de leraar altijd de krant lezen. Als je klaar was met je woordjestoets, moest je het blaadje op z'n kop op de hoek van je tafel leggen en dan kwam hij het na een tijdje ophalen. Je moest dan gewoon verder werken uit je boek (waar de woordjes in stonden). Je was dan zogenaamd klaar, keek in je boek, boek weg, verder schrijven op papier.

Verder gewoon spiekbrieven op normaal papier tussen de echte papieren stoppen, ziet er ook niet verdacht uit. Ik had ooit op een beurs een aantal pennen van Siemens gekregen waar je een papiertje van A6 formaat uit kon rollen, erg handig!

Wat ik ook nog van m'n zus heb geleerd, is alles op het toetsenblok schrijven en dan zo hard drukken dat het als het ware in het blaadje eronder gekerft zit. Bij de toets dan uiteindelijk een blaadje vanuit het midden van het toetsenblok halen en dan kun je het zo van het toetsenblok lezen.
pi_77731037
Haha, ik ken iets soortgelijks met Duits.
Bij ideoomtoetsen moet je eerst gewoon de toets maken. Als je klaar bent, je blaadje op de hoek van je tafel leggen. Snel je boek pakken, en doe je boek gewoon open midden op tafel. Zoek je woordjes op die je niet wist, en leg je boek weer terug. Laatste stap; Pak je blaadje weer, en maak je toets af.

Werkt écht!!
pi_77731642
Luistertoetsen samen maken is handig
A = linker been aanraken
B = rechter been aanraken
C = linker arm aanraken
D = rechter arm aanraken.
pi_77731667
Behalve als er verschillende versies zijn, dan moet je wat doen met langste en kortste antwoord enzo.
sig verwijderd door FA
pi_77731717
quote:
Op zondag 7 februari 2010 15:50 schreef Ambrosius het volgende:
Behalve als er verschillende versies zijn, dan moet je wat doen met langste en kortste antwoord enzo.
Ja, maar zo slim waren ze bij ons op school niet
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:39:43 #140
291037 Pantoffelsalade
And the OSCAR goes to....
pi_77854064
ik heb altijd de eerste paar letters op mn hand staan ,,, voor iemand anders staat er alleen maar priegel.. maar voorjezelf is het duidelijjk
--
pi_77854367
quote:
Op zondag 7 februari 2010 15:27 schreef Soldt het volgende:
Haha, ik ken iets soortgelijks met Duits.
Bij ideoomtoetsen moet je eerst gewoon de toets maken. Als je klaar bent, je blaadje op de hoek van je tafel leggen. Snel je boek pakken, en doe je boek gewoon open midden op tafel. Zoek je woordjes op die je niet wist, en leg je boek weer terug. Laatste stap; Pak je blaadje weer, en maak je toets af.

Werkt écht!!
whehe dat deed ik op het vmbo altijd op havo nu gaat dat wat moeilijker
pi_77857091
Kijk overigens heel goed uit met shit in je binas schrijven. Er zijn hier vorige week nog twee mensen mee gepakt bij de herkansingen. Die stonden een half uur te janken bij de rectrix, maar hun cijfer is in een 1 veranderd.
pi_77857285
Bij herkansingen telt toch het hoogste cijfer?
pi_77859743
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:57 schreef itchycoo het volgende:
Kijk overigens heel goed uit met shit in je binas schrijven. Er zijn hier vorige week nog twee mensen mee gepakt bij de herkansingen. Die stonden een half uur te janken bij de rectrix, maar hun cijfer is in een 1 veranderd.
Bij mij stonden er al dingen in m'n binas, half uitgegumd, van mensen die dat ding voor mij hadden

Oh en een spiekbriefje in je boxer stoppen, leraren gaan niet zo snel zeggen dat je moet stoppen met naar je schwanz kijken geloof ik
Ook te boeken voor feestjes en partijen
pi_77860156
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:01 schreef julian6 het volgende:
Bij herkansingen telt toch het hoogste cijfer?
mraad nu eens waarom ze bij die herkansingen waren?
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_77861755
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:57 schreef itchycoo het volgende:
Zoals ik al eerder postte: met een paperclip 2 pagina's aan elkaar doen, daar tussen schrijven. Als ze daar achterkomen moeten ze een uurtje extra inroosteren.
sig verwijderd door FA
pi_77874455
Toen ik nog in de 1e en 2e klas was, deed ik bij toetsen heel vaak een trui aan waarvan de mouwen te lang waren zodat ik ze om moest slaan, onder dat omgeslagen gedeelte propte ik dan spiekbriefjes. Werkte ook perfect.
  zondag 14 februari 2010 @ 00:11:34 #148
282339 Xantalien
Hųken, kreng.
pi_77973166
Als je grafische rekenmachine hebt kun je daar ook inschrijven.
Al is dit niet aan te raden met frans of duits.

'DAME! Wat ben jij daar aan het uit rekenen?'
'Euh, hoe je vliegtuig in het duits schrijft?...'
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
pi_78001173
het leuke is dat we al bijna 4 jaar aan het discussieren zijn hierover op dit forum..
maar het de oude truk 'schrijf het op je hand' werkt nog steeds heel goed of je kan natuurlijk kleine briefjes in je mouw van je trui stoppen en eruit schuiven als je het nodig hebt
pi_78010378
gewoon leren
spieken is valsspelen
pi_78052578
In je rekenmachine mag tegenwoordig gewoon bij ons, zeggen de leraren zelf ook, ze mogen er niet in kijken.
pi_78053903
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:35 schreef donzine het volgende:
In je rekenmachine mag tegenwoordig gewoon bij ons, zeggen de leraren zelf ook, ze mogen er niet in kijken.
Lol wtf? Bij ons mocht je alleen bepaalde rekenmachines meenemen bij bepaalde vakken. Bij sommige was het nodig een GR te hebben en dan moest je niet verdacht te lang naar dat ding staren.
pi_78055657
Ja tuurlijk kan je niet bij een tentamen nederlands in je rekenmachine kijken, maar bij de vakken waar je je GR voor nodig heb wel.
pi_78079884
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:16 schreef koffiegast het volgende:

Lol wtf? Bij ons mocht je alleen bepaalde rekenmachines meenemen bij bepaalde vakken. Bij sommige was het nodig een GR te hebben en dan moest je niet verdacht te lang naar dat ding staren.
Mijn M&O leraar blijft ook zeggen: We mogen het hele boek er in zetten want ze kunnen en mogen het toch niet conteroleren.
Natuurlijk zijn er dan nog mensen die spiekbriefjes gaan maken en alsnog een 1 krijgen als ze gepakt worden.
pi_78087008
Ik schreef het op m'n blote bovenbeen, en dan een rokje aan. Leraar mag je niet dwingen je rok omhoog te doen, dus controleren was er niet bij.
pi_78090213
Op de achterkant van je rekenmachine met potlood schrijven
Is heel makkelijk weg te vegen met je hand, mocht er een leraar komen kijken wat je aan het doen bent
pi_78201522
Als je echt veel antwoorden moet hebben moet je een 0,5 liter cola of wat ook flesje kopen dicht laten het eticket er netjes afhalen onder de scanner leggen met paint de ingredieenten met de antwoorden vervangen en op je tafel zetten.

PS natuurlijk het nieuw etiket uitprinten en netjes op de fles plakken heb je vragen? das dan jammer
the offspring is the best band in the world!!!
pi_78261005
Ik deed het in de cover van mij Casio FX82 rekenmachine , als de leraar kwam gewoon je rekenmachine weer dichtdoen
pi_78262034
quote:
Op zondag 7 mei 2006 12:42 schreef Bob-B het volgende:
De beste spiekbriefjes verstop je niet, maar schrijf je op proefwerk papier van je school en leg je tussen je andere blaadjes, valt niet op tussen die meuk en je bent ook niet opvallend krampachtig sneaky bezig...
Dit dus.
pi_78263736
mijn nederlands lerares had nog iemand betrapt bij het examen met een rekenmachine... stond meteen een 1

btw de beste hier vind ik nog die van de achterkant vd riem of het bierviltje. heb niet zoveel truien met omslagmouwen dus dat helpt bij mij niet xd
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:17:04 #161
285156 Amdixer
Stop Hammertime!
pi_81707250
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:01 schreef Lod het volgende:
Mijn zus deed een rok aan tot aan de knieėn en schreef de antwoorden net daarboven. Geen leraar die er naar durfde te kijken. Jammer genoeg werkte dat niet bij mij . Heb trouwens nog nooit van mijn leven gespiekt.
Bij mij deden ze een spiekbriefje in de BH, en dan vervolgens net doen alsof ze der tiet goed moest leggen ofzo, geen leraar die het lef heeft om in iemand's BH te zitten frommelen!

Maarja, ik ben een jongen, dus voor mij gaat dat niet op
pi_81774665
Gewoon op 43/42/41 % kopieeren!
pi_81775631
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:17 schreef Amdixer het volgende:

[..]

Bij mij deden ze een spiekbriefje in de BH, en dan vervolgens net doen alsof ze der tiet goed moest leggen ofzo, geen leraar die het lef heeft om in iemand's BH te zitten frommelen!

Maarja, ik ben een jongen, dus voor mij gaat dat niet op
Doe een spiekbriefje tussen je benen dan
graag verwijderen
pi_81826102
in je GR zetten? kan je via een programmatje via je computer erin zetten. voor de rest van de vakken alvast alles op; proefwerkpapier schrijven.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark and professionals built the Titanic.
  maandag 24 mei 2010 @ 12:50:58 #165
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_81826714
Spiekbriefjes met zo klein mogelijk lettertype uitprinten En dan gewoon op je tafel leggen als de leraar aan de andere kant van het lokaal staat.
  maandag 24 mei 2010 @ 14:34:29 #166
267741 SeeNoEvil
Never Give Up, Never Back Down
pi_81830274
gewoon je blaadje uitwisslen met degene naast je, eerst laat hij het papier vallen, hij doet alsof er niets aan de hand is. Even later valt jou papiertje, jij pakt zijn papier en gaat verder, Vriend laat pen vallen en pakt jou papier. Overigens moet je nog niet je naam op het papier zetten. Alles overschrijven op kladje, en dan wisseltruuc weer terug doen

vaak gedaan, vaak punten opgeleverd
What get us into trouble is not what we don't know.
Its what we know for sure that just ain't so.
pi_81889746
quote:
Op zondag 21 februari 2010 14:39 schreef Klipnap het volgende:
mijn nederlands lerares had nog iemand betrapt bij het examen met een rekenmachine... stond meteen een 1
Nederlands en rekenmachines gaan ook niet goed samen heh..

Ik heb wel eens een hele samenvatting van een vak naar m'n e-mail gestuurd, vervolgens in de les naar de wc gegaan en daar alle stof nog eens bekeken op m'n ipod touch.

Ook een andere keer toen andere mensen de toets al eerder hadden heb ik van hen de meerkeuzevragen antwoorden in code op m'n arm geschreven (1=A 2=B 3=C etc.) Leraar kwam nog naar me toe en vroeg "ik hoop dat dat niets voor dit vak is."

Gewoon "06" ervoor zetten en dan lijkt het net een telefoonnummer
pi_81924414
Ik schrijf het nog steeds gewoon op m'n hand, nog nooit betrapt ermee:D
When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence.
  woensdag 26 mei 2010 @ 20:21:16 #169
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_81936809
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:12 schreef Rewiinded het volgende:
Ook een andere keer toen andere mensen de toets al eerder hadden heb ik van hen de meerkeuzevragen antwoorden in code op m'n arm geschreven (1=A 2=B 3=C etc.) Leraar kwam nog naar me toe en vroeg "ik hoop dat dat niets voor dit vak is."

Gewoon "06" ervoor zetten en dan lijkt het net een telefoonnummer
06 - 1A 2C 3B
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_82069658
gewoon een briefje in je etui stoppen, althans werkt bij ons op school bij een paar docenten. Vorig jaar deed ik alles in me telefoon zetten en die tussen me benen leggen ;p
pi_82070442
Spieken is VMBO
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
pi_82072312
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 20:00 schreef HerbertThePervert het volgende:
Spieken is VMBO
Spieken kan helpen om een hoger punt te halen voor vakken waarvan je nu al weet dat ze niet in je vakkenpakket komen
pi_82110632
Alles wat je moet hebben gewoon even naar je mailaccount sturen, met iphone openen en vrolijk naast je arm neer leggen. Wel aan de zijkant van het klaslokaal gaan zitten.
pi_82121309
quote:
Op zondag 30 mei 2010 19:02 schreef LennyCole het volgende:
Alles wat je moet hebben gewoon even naar je mailaccount sturen, met iphone openen en vrolijk naast je arm neer leggen. Wel aan de zijkant van het klaslokaal gaan zitten.
Verkapte "kijk ik heb een IPhone" reactie
Je kan op elke telefoon een notitie kwijt, je hebt niet eens een iPhone of Internet nodig
pi_82148578
quote:
Op zondag 30 mei 2010 22:06 schreef dirkjo het volgende:

[..]

Verkapte "kijk ik heb een IPhone" reactie
Je kan op elke telefoon een notitie kwijt, je hebt niet eens een iPhone of Internet nodig
Alsof een iphone tegenwoordig zo bijzonder is.. Bovendien heb ik geen iphone meer maar was dit de manier die ik altijd deed.

Maar mijn excuses voor m'n post. Sommige mensen, bijvoorbeeld Dirkjo, hebben altijd wat nodig om zich tegen af te zetten.
pi_82149228
De perfecte manier om je spiekbriefjes te verstoppen is om ze uit je hoofd te leren.
Geloof me, ik heb het altijd gedaan en het heeft me nog nooit teleurgesteld.
pi_82150187
beste manier om een voldoende te halen is de leraar manipuleren dat je weet waar zn kinderen naar school gaan enzo fix je altijd die sleutel tot de repetitiekast en kan zelfs een amoebe het vwo makkelijk afronden
  maandag 31 mei 2010 @ 17:03:14 #178
298746 Dalando
18, niet meer gefrustreerd
pi_82150524
Meisjes hebben jurken. leg er een op je been, als niemand kijkt, schuif je jurk naar achter, en ga je gang als iemand het ziet, zeg dan dat je in een geile bui ben
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
  maandag 31 mei 2010 @ 18:37:12 #179
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_82154923
Nog nooit geprobeerd maar hier is die:
Als je een goedkoop horloge hebt haal je hem uit elkaar en zet je het op de wijzerplaat. Kijk je ff hoe laat het is en doe je hem weer onder je mouw.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:29:32 #180
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_82209169
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:37 schreef MagischMannetje het volgende:
Nog nooit geprobeerd maar hier is die:
Als je een goedkoop horloge hebt haal je hem uit elkaar en zet je het op de wijzerplaat. Kijk je ff hoe laat het is en doe je hem weer onder je mouw.
Of neem een horloge met een een dikke band en schrijf het eronder... Helaas draag ik nooit een horloge
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:32:55 #181
254157 Trust_live
It's Hard!
pi_82209412
Ik deed altijd alle antwoorden enzo in de binnenkant van mijn vest plakken, en dan ging ik zo zitten dat ik ze kon zien. (ik zat wel altijd achteraan dan gaat dat wat makkelijker)
pi_82314171
Jaren terug pakte je hier bij geschiedenis gewoon even je boek, of even blaadjes gewoon verwisselen... Docent was of uit de klas, of zelf bezig
De microfoon heeft gesproken.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:05:58 #183
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_82325110
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 01:57 schreef Microfoon het volgende:
Jaren terug pakte je hier bij geschiedenis gewoon even je boek, of even blaadjes gewoon verwisselen... Docent was of uit de klas, of zelf bezig
tegenwoordig gebeurd het niet zoveel meer. De enige manier is als iemand wat vraagt snel ff kijken.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 21:09:29 #184
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_82344667
spiekbriefjes 1x1.5 cm pak potloodpen 8tig iets schrijf zo kleinmogelijk de antwoorden neem mee hou hem in je hand. zorg dat je bij de muur zit als leeraar komt in een subtile bewegin ob de grond bij de muur. let op maak er wel meerdere
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
  vrijdag 4 juni 2010 @ 21:10:49 #185
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_82344727
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 21:09 schreef cool15 het volgende:
spiekbriefjes 1x1.5 cm pak potloodpen 8tig iets schrijf zo kleinmogelijk de antwoorden neem mee hou hem in je hand. zorg dat je bij de muur zit als leeraar komt in een subtile bewegin ob de grond bij de muur. let op maak er wel meerdere
Zeker voor Nederlands?
sig verwijderd door FA
pi_82351895
Ik heb een Invisible inkt pen. Ik schrijf alles op een papiertje en zie met me lampje de antwoorden. Laatst zag een docent het spiekbriefje, en pakte het af. Maar tja? Wat moet je met een briefje waar zogenaamd niets op staat? Stond helemaal vol met mijn pen.
pi_82352209
Oja wat ook handig is: woordjesleren.nl > uitprinten als spiekbriefje!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 01:21:06 #188
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_82355199
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 21:10 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Zeker voor Nederlands?
srry maar iPod schrijft zo k#t weetje daar kan ik toch niet zoveel aan doen
en ik weet mijn nederlands is slecht maar het is hoger Dan het gemiddelde van de school je weet allochtonen... Dat is de korekte term en denk niet dat ik van marrokko of turkije kom(me vriende wel) of dat il van de antillen ovzo
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_82529845
het voordeel van dyslexie
half uur langer doorwerken, alleen in een hokje zonder enig toezicht
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
  woensdag 9 juni 2010 @ 18:10:00 #190
306552 Schlome
Niet zomaar
pi_82561139
Meestal laat ik de dag daarvoor de samenvatting van het hoofdstuk danwel een aantal paragrafen op mn linker onderarm tatoeėren, de dag na de overhoring laat ik het eraf laseren.

Werkt aardig
Everything you say can and will be used against you.
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:17:12 #191
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_82572097
Gewoon in Word typen en dan alles selecteren en op lettergrootte 4 of 5 zetten en dan etui op de tafel en er tegenaan leggen.
Vooral mensen met Latijn en/of Grieks zullen het wel kennen: spiekbriefje in je 500 pagina's dikke woordenboek.
Bij Latijn moet je bepaalde werkwoordsvormen kennen (coniunctivi) en die zitten er in een tekst een stuk of 70-80 in die je eigenlijk allemaal zou moeten kennen -> spiekbriefje in je woordenboek en je hebt gewoon een 10 voor dat onderdeel. (je weet de tekst van te voren al)

P.S.

Trouwens iets anders, over die speciale pennen etc. Iemand die ik ken heeft zo'n balpen met gum. Je schrift ziet eruit als een echte balpen, maar je kunt het gewoon uitgummen! Bij multiple choice antwoorden die fout zijn beoordeeld kun je die uitgummen en er het goede antwoord van maken; echt een goedkope truc!
pi_82576022
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 18:10 schreef Schlome het volgende:
Meestal laat ik de dag daarvoor de samenvatting van het hoofdstuk danwel een aantal paragrafen op mn linker onderarm tatoeėren, de dag na de overhoring laat ik het eraf laseren.

Werkt aardig
Michael Scofield.
pi_82735303
Wij mogen er altijd een dik tabellenboek bij hebben, echt handig je scant gewoon de samenvatting en verkleint het en print het uit, Helaas maak ik van dit systeem de laatste 8 maanden gebruik.
Dat kan je zien aan mijn cijfers...
pi_82746270
ik zet alles op een heeeeeeel klein briefje en die leg ik neer op me schoot, maar wel zodanig dat ik me vest eroverheen kan doen. =D
pi_82761742
Een trui met zon zak op je buik, en daar een briefje instoppen. Dan kun je naar beneden kijken in die zak waar je dan het spiekbriefje in je hand hebt. Daar heb ik al men engels woordjes overhoringen meer overleefd
pi_82938622
Beste manier ooit:

1. Zet alle samenvattingen van je tentamen in je oude mobiele telefoon

2. Stop deze telefoon in je sok of als meisje in je ugg/laars ofzo (zorg dan wel voor een platte telefoon)

3. Als je tentamen af hebt kijk dan wat je nog niet weet of waar je over twijfelt.

4. Zeg dan dat je naar de wc moet, laat dan je huidige telefoon op tafel liggen (als je mn niet bij het begin al had moeten inleveren)

5. Dan kan je op het toilet rustig alles even opzoeken (of desnoots iemand bellen die thuis met je schoolboeken zit).

Weet wel dat je dit trucje maar 1x per tentamen kan uithalen.
pi_82940648
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:45 schreef SaCitz het volgende:
Beste manier ooit:

1. Zet alle samenvattingen van je tentamen in je oude mobiele telefoon

2. Stop deze telefoon in je sok of als meisje in je ugg/laars ofzo (zorg dan wel voor een platte telefoon)

3. Als je tentamen af hebt kijk dan wat je nog niet weet of waar je over twijfelt.

4. Zeg dan dat je naar de wc moet, laat dan je huidige telefoon op tafel liggen (als je mn niet bij het begin al had moeten inleveren)

5. Dan kan je op het toilet rustig alles even opzoeken (of desnoots iemand bellen die thuis met je schoolboeken zit).

Weet wel dat je dit trucje maar 1x per tentamen kan uithalen.
1. Je mag zo vaak niet naar de wc > eerst inleveren.
2. Kan net zo goed op een blaadje.
3. Je kan ook gewoon een blaadje achter de wc ofzo leggen.
pi_82941423
Gewoon etui op tafel en briefje erin.
When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence.
pi_83030445
iPad hebben. In kladblok antwoorden optypen.
Op je tafel leggen en zeggen dat het een rekenmachientje is
pi_83545915
Weet iemand hoeveel geheugen je nodig hebt voor spiekbriefjes in een grafische rekenmachine. Als de grafische rekenmachine 61 kB RAM geheugen heeft, kan je dan gewoon goede wiskunde, economie en M&O spiekbriefjes maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')