Heb ik ook wel eens, heb je een spiekbriefje gemaakt ken je het alquote:Op zondag 7 mei 2006 12:39 schreef MaGNeT het volgende:
Het maken van spiekbriefjes op zich is eigenlijk al samenvatten van lesstof en daardoor zéér leerzaam.
dat doe ik altijd bij aardrijkskunde hij merkt dat helemaal nietquote:Op zondag 7 mei 2006 12:42 schreef Bob-B het volgende:
De beste spiekbriefjes verstop je niet, maar schrijf je op proefwerk papier van je school en leg je tussen je andere blaadjes, valt niet op tussen die meuk en je bent ook niet opvallend krampachtig sneaky bezig...
quote:Op zondag 7 mei 2006 13:07 schreef Prof.Sprokkelhout het volgende:
Zo, stelletje spiekerds.
Dit ga ik eens even netjes melden bij mijn collega-docenten in het land, en dan zijn de rapen gaar! Van spieken leer je niets, spieken leidt tot verder wangedrag en uiteindelijk tot criminaliteit! Willen jullie soms voor galg en rad opgroeien? Vlegels!!!
Hoogachtend,
Professor Siebe Sprokkelhout.
Precies, een echte kennerquote:Op zondag 7 mei 2006 12:42 schreef Bob-B het volgende:
De beste spiekbriefjes verstop je niet, maar schrijf je op proefwerk papier van je school en leg je tussen je andere blaadjes, valt niet op tussen die meuk en je bent ook niet opvallend krampachtig sneaky bezig...
Tegenwoordig zet je al de stof in je GRquote:Op zondag 7 mei 2006 14:27 schreef The_NiteAngyl het volgende:
We hadden toendertijd van die grote grafische rekenmachines, mét een afschuifbare klep. Die klep was groot genoeg om een heel hoofdstuk met potlood in te schrijven.Als je die klep gewoon op tafel legde, zag je niks. Pas als er sprake was van lichtopval, dan pas kon je de potloodlijntjes zien.
Juist.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:42 schreef Bob-B het volgende:
durf te lezen ouwequote:Op maandag 8 mei 2006 13:45 schreef xNightElf het volgende:
gewoon een blaadje pakken van school waarop je ook de toetsantwoorden zet, dan onder je papier leggen die je krijgt en klaar is kees, daarna het "klad" papiertje wegflikkeren.
Precies, in de meeste grafische rekenmachines kan je komplete teksten en programma's inprogrameren. Kwestie van kunnen, natuurlijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:20 schreef timbastiaansen het volgende:
[..]
Tegenwoordig zet je al de stof in je GR
Niet iedereen komt uit een tijd waarin grafische rekenmachines en boekverslagen op internet ingeburgerd zijn. Valsspelen is niet langer een kunst.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:44 schreef timbastiaansen het volgende:
OMG wat doen jullie allemaal moeilijk, met je passer je geodriekhoek volkrassen, in de kant van GR schrijven, je binas volzetten. Zet het gewoon in je GR dat mag zelfs![]()
Geboortedatum: 1989-07-20quote:Op maandag 8 mei 2006 20:44 schreef timbastiaansen het volgende:
OMG wat doen jullie allemaal moeilijk, met je passer je geodriekhoek volkrassen, in de kant van GR schrijven, je binas volzetten. Zet het gewoon in je GR dat mag zelfs![]()
Bij serieuze toetsen moet je je kladblaadjes ook inleveren.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:49 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Juist.
"En dat vel lever je dat niet in?"
"Nee, dat is mijn kladvel"
Maar het zijn wel de geweldigste spiekmethodes van tegenwoordig, moeilijk doen terwijl het makkelijk kan.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:29 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Niet iedereen komt uit een tijd waarin grafische rekenmachines en boekverslagen op internet ingeburgerd zijn. Valsspelen is niet langer een kunst.
oepsquote:Op maandag 8 mei 2006 22:01 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
We zitten hier in het Puber & Tienertalk forum he.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |