Simpel op te lossen door maximaal 1 blaadje te mogen pakken en niet je blok op tafel laten liggen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:35 schreef blckbb het volgende:
Vroeger hadden we altijd een eigen blocnote aan toetsblaadjes. Bij toetsen moest je er dus zelf een pakken. Piece of cake dus
Of je schrijft je spiekbriefje op 't blaadje daarboven, zie je een afdruk op je andere blaadjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Simpel op te lossen door maximaal 1 blaadje te mogen pakken en niet je blok op tafel laten liggen.
Hebben we in HAVO 5 serieus een keertje gedaan. Heb je wel iemand nodig die het ding goed en snel kan besturen en tegelijkertijd de leraar in de gaten houdt. Hele klas concentreert zich bij het nadenken op hetzelfde punt.. toevallig..? Zijn ook niet eens gesnapt trouwens. Was een of andere Roemeense inval-leraar die nogal wat moeite had om alles te begrijpen.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:53 schreef Justout777 het volgende:
Met een beamer op de muur projecteren
Ja, maar zo slim waren ze bij ons op school nietquote:Op zondag 7 februari 2010 15:50 schreef Ambrosius het volgende:
Behalve als er verschillende versies zijn, dan moet je wat doen met langste en kortste antwoord enzo.
whehe dat deed ik op het vmbo altijdquote:Op zondag 7 februari 2010 15:27 schreef Soldt het volgende:
Haha, ik ken iets soortgelijks met Duits.
Bij ideoomtoetsen moet je eerst gewoon de toets maken. Als je klaar bent, je blaadje op de hoek van je tafel leggen. Snel je boek pakken, en doe je boek gewoon open midden op tafel. Zoek je woordjes op die je niet wist, en leg je boek weer terug. Laatste stap; Pak je blaadje weer, en maak je toets af.
Werkt écht!!
Bij mij stonden er al dingen in m'n binas, half uitgegumd, van mensen die dat ding voor mij haddenquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:57 schreef itchycoo het volgende:
Kijk overigens heel goed uit met shit in je binas schrijven. Er zijn hier vorige week nog twee mensen mee gepakt bij de herkansingen. Die stonden een half uur te janken bij de rectrix, maar hun cijfer is in een 1 veranderd.
mraad nu eens waarom ze bij die herkansingen waren?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:01 schreef julian6 het volgende:
Bij herkansingen telt toch het hoogste cijfer?
Zoals ik al eerder postte: met een paperclip 2 pagina's aan elkaar doen, daar tussen schrijven. Als ze daar achterkomen moeten ze een uurtje extra inroosteren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:57 schreef itchycoo het volgende:
Kijk overigens heel goed uit met shit in je binas schrijven. Er zijn hier vorige week nog twee mensen mee gepakt bij de herkansingen. Die stonden een half uur te janken bij de rectrix, maar hun cijfer is in een 1 veranderd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |