abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77429148
Vroeger hadden we altijd een eigen blocnote aan toetsblaadjes. Bij toetsen moest je er dus zelf een pakken. Piece of cake dus
graag verwijderen
pi_77435668
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 20:35 schreef blckbb het volgende:
Vroeger hadden we altijd een eigen blocnote aan toetsblaadjes. Bij toetsen moest je er dus zelf een pakken. Piece of cake dus
Simpel op te lossen door maximaal 1 blaadje te mogen pakken en niet je blok op tafel laten liggen.
sig verwijderd door FA
pi_77435736
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 23:26 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Simpel op te lossen door maximaal 1 blaadje te mogen pakken en niet je blok op tafel laten liggen.
Of je schrijft je spiekbriefje op 't blaadje daarboven, zie je een afdruk op je andere blaadje
graag verwijderen
pi_77436676
Een mitella omdoen met daarin het briefje. Helaas zul je dan wel om serieus genomen te worden, je aem moeten breken.
pi_77438331
Ik schrijf altijd alles op m'n buik,
daar kijken die leraren toch niet
pi_77514681
tussen de tissues verstoppen
  maandag 1 februari 2010 @ 15:53:26 #132
273215 Justout777
Plaats hier een ondertitel
pi_77515447
Met een beamer op de muur projecteren
Poep komt er niet vanzelf
pi_77520013
TS zit op vmbo en kan er nog niet mee omgaan
Geen eendagsvlieg, dit is het voor nou.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 20:08:20 #134
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_77712008
quote:
Op maandag 1 februari 2010 15:53 schreef Justout777 het volgende:
Met een beamer op de muur projecteren
Hebben we in HAVO 5 serieus een keertje gedaan. Heb je wel iemand nodig die het ding goed en snel kan besturen en tegelijkertijd de leraar in de gaten houdt. Hele klas concentreert zich bij het nadenken op hetzelfde punt.. toevallig..? Zijn ook niet eens gesnapt trouwens. Was een of andere Roemeense inval-leraar die nogal wat moeite had om alles te begrijpen.
Sterker door Strijd!
pi_77729183
Ik ben zelf best wel goed in Engels, maar een aantal klasgenoten van mij niet. Toen hebben we afgesproken dat ze met een luistertoets met z'n allen achter me gingen zitten en dan gaf ik via gebaren (1, 2, 3 of 4 vingers) door welk antwoord het was. Ik deed dan alsof ik m'n hoofd krabte. Op een gegeven moment zat de docent een beetje vreemd naar me te kijken, toen heb ik het een paar antwoorden niet gedaan en toen op een net iets andere manier verder gegaan.

Tijdens Duitse woordjestoetsen in de onderbouw ging de leraar altijd de krant lezen. Als je klaar was met je woordjestoets, moest je het blaadje op z'n kop op de hoek van je tafel leggen en dan kwam hij het na een tijdje ophalen. Je moest dan gewoon verder werken uit je boek (waar de woordjes in stonden). Je was dan zogenaamd klaar, keek in je boek, boek weg, verder schrijven op papier.

Verder gewoon spiekbrieven op normaal papier tussen de echte papieren stoppen, ziet er ook niet verdacht uit. Ik had ooit op een beurs een aantal pennen van Siemens gekregen waar je een papiertje van A6 formaat uit kon rollen, erg handig!

Wat ik ook nog van m'n zus heb geleerd, is alles op het toetsenblok schrijven en dan zo hard drukken dat het als het ware in het blaadje eronder gekerft zit. Bij de toets dan uiteindelijk een blaadje vanuit het midden van het toetsenblok halen en dan kun je het zo van het toetsenblok lezen.
pi_77731037
Haha, ik ken iets soortgelijks met Duits.
Bij ideoomtoetsen moet je eerst gewoon de toets maken. Als je klaar bent, je blaadje op de hoek van je tafel leggen. Snel je boek pakken, en doe je boek gewoon open midden op tafel. Zoek je woordjes op die je niet wist, en leg je boek weer terug. Laatste stap; Pak je blaadje weer, en maak je toets af.

Werkt écht!!
pi_77731642
Luistertoetsen samen maken is handig
A = linker been aanraken
B = rechter been aanraken
C = linker arm aanraken
D = rechter arm aanraken.
pi_77731667
Behalve als er verschillende versies zijn, dan moet je wat doen met langste en kortste antwoord enzo.
sig verwijderd door FA
pi_77731717
quote:
Op zondag 7 februari 2010 15:50 schreef Ambrosius het volgende:
Behalve als er verschillende versies zijn, dan moet je wat doen met langste en kortste antwoord enzo.
Ja, maar zo slim waren ze bij ons op school niet
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:39:43 #140
291037 Pantoffelsalade
And the OSCAR goes to....
pi_77854064
ik heb altijd de eerste paar letters op mn hand staan ,,, voor iemand anders staat er alleen maar priegel.. maar voorjezelf is het duidelijjk
--
pi_77854367
quote:
Op zondag 7 februari 2010 15:27 schreef Soldt het volgende:
Haha, ik ken iets soortgelijks met Duits.
Bij ideoomtoetsen moet je eerst gewoon de toets maken. Als je klaar bent, je blaadje op de hoek van je tafel leggen. Snel je boek pakken, en doe je boek gewoon open midden op tafel. Zoek je woordjes op die je niet wist, en leg je boek weer terug. Laatste stap; Pak je blaadje weer, en maak je toets af.

Werkt écht!!
whehe dat deed ik op het vmbo altijd op havo nu gaat dat wat moeilijker
pi_77857091
Kijk overigens heel goed uit met shit in je binas schrijven. Er zijn hier vorige week nog twee mensen mee gepakt bij de herkansingen. Die stonden een half uur te janken bij de rectrix, maar hun cijfer is in een 1 veranderd.
pi_77857285
Bij herkansingen telt toch het hoogste cijfer?
pi_77859743
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:57 schreef itchycoo het volgende:
Kijk overigens heel goed uit met shit in je binas schrijven. Er zijn hier vorige week nog twee mensen mee gepakt bij de herkansingen. Die stonden een half uur te janken bij de rectrix, maar hun cijfer is in een 1 veranderd.
Bij mij stonden er al dingen in m'n binas, half uitgegumd, van mensen die dat ding voor mij hadden

Oh en een spiekbriefje in je boxer stoppen, leraren gaan niet zo snel zeggen dat je moet stoppen met naar je schwanz kijken geloof ik
Ook te boeken voor feestjes en partijen
pi_77860156
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:01 schreef julian6 het volgende:
Bij herkansingen telt toch het hoogste cijfer?
mraad nu eens waarom ze bij die herkansingen waren?
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_77861755
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:57 schreef itchycoo het volgende:
Zoals ik al eerder postte: met een paperclip 2 pagina's aan elkaar doen, daar tussen schrijven. Als ze daar achterkomen moeten ze een uurtje extra inroosteren.
sig verwijderd door FA
pi_77874455
Toen ik nog in de 1e en 2e klas was, deed ik bij toetsen heel vaak een trui aan waarvan de mouwen te lang waren zodat ik ze om moest slaan, onder dat omgeslagen gedeelte propte ik dan spiekbriefjes. Werkte ook perfect.
  zondag 14 februari 2010 @ 00:11:34 #148
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_77973166
Als je grafische rekenmachine hebt kun je daar ook inschrijven.
Al is dit niet aan te raden met frans of duits.

'DAME! Wat ben jij daar aan het uit rekenen?'
'Euh, hoe je vliegtuig in het duits schrijft?...'
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
pi_78001173
het leuke is dat we al bijna 4 jaar aan het discussieren zijn hierover op dit forum..
maar het de oude truk 'schrijf het op je hand' werkt nog steeds heel goed of je kan natuurlijk kleine briefjes in je mouw van je trui stoppen en eruit schuiven als je het nodig hebt
pi_78010378
gewoon leren
spieken is valsspelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')