Inderdaad, je zou dan al helemaal voor paal staan als je uitspraak ook nog verkeerd gaat.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:05 schreef FP128 het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar als je dit je hele leven doet dan krijg je er straks wanneer je ouder wordt last van. Stel je moet voor alle wiskundige of rekenkundige werken elke keer spieken en je staat later als volwassene bij de kassa en je moet dan even hoofdrekenen, dan zeg je toch ook niet: " wacht even ,moet even mij calculator pakken "
quote:Op zondag 17 januari 2010 02:10 schreef Len93 het volgende:
[..]
Inderdaad, je zou dan al helemaal voor paal staan als je uitspraak ook nog verkeerd gaat.
Klopt, zette altijd alle formules van n hoofdstuk in de deksel van mn rekenmachine. Op 't proefwerk kende ik ze dan nog. Maarja, kon ik wel ff checken of ik ze dan ook goed had onthouden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:59 schreef Baggert. het volgende:
Op het moment dat jij een spiekbriefje maakt heb je hem niet meer nodig.
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:29 schreef FullEnergy het volgende:
Als je een All-Star drager bent, draag de flap een beetje naar buiten en plak daar je spiekbriefje dan tegen aan.![]()
Voor in de lente/zomer maanden, draag slippers en plak de spiekbrief onder/op je zool.
heyhey das een goeiequote:Op maandag 18 januari 2010 14:57 schreef Japz_u2 het volgende:
iPod Touch/iPhone in je rekenmachine hoesje leggen en je rekenmachine erop werkt ook nog steeds briljant
ik ga hem proberenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef eucalyptus het volgende:
Deze is god!
Bierviltje doormidden breken, je shit erop zetten (of briefje erop plakken, whatever)
punaise in de rechte kant in het midden .
onder je tafel prikken,
kun je 'm zo onder de tafel en eronder vandaan draaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |