Oke, naja, weltrusten dan maarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb er weinig moeite mee, ik ben nu alweer 3.5 uur wakker en heb kranten bezorgd maar ik ga zo weer in bed liggen en slaap dan vrolijk verder
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:43 schreef VASND het volgende:
goeiemorgen.
Wel OK.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:47 schreef VASND het volgende:
hoe ist ermee?
Wat is er mis meneertje?quote:
Niksquote:
dan gaat het dus niet ok, dan gaat het YEEEEEEH ZOMERRRRRquote:
yeh zomerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:58 schreef VASND het volgende:
[..]
dan gaat het dus niet ok, dan gaat het YEEEEEEH ZOMERRRRR![]()
![]()
sorry.
O RLY?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:10 schreef VASND het volgende:
heerlijk weertje
Maar jij zit binnenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:10 schreef VASND het volgende:
heerlijk weertje
YA RLY, al is me net iets typisch soap overkomen (quote:
Jij ook.quote:
jij ook, spammert.quote:
Vertel.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:14 schreef VASND het volgende:
[..]
YA RLY, al is me net iets typisch soap overkomen ()
De buurvrouw van de broer van Mary bedreigde je met die doktersassistent?quote:
bedroog bedoel ik.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
De buurvrouw van de broer van Mary bedreigde je met die doktersassistent?
Nee een ex van me blijkt sinds kort iets te hebben met degene waar ik nu een oogje op heb.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
De buurvrouw van de broer van Mary bedreigde je met die doktersassistent?
quote:
Ik heb het ook niet over het mooie weerquote:
Dus of jij bent bi, of zij, of ik snap het nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:17 schreef VASND het volgende:
[..]
Nee een ex van me blijkt sinds kort iets te hebben met degene waar ik nu een oogje op heb.
En ik heb dat dus met haar besproken.
nouen, ik heb mn raam open en veel licht hier heur!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het ook niet over het mooie weer
zij is bi, en ze willen er niet voor uitkomen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:18 schreef 14.gif het volgende:
Jouw ex, en een ander meisje... dus... 2 meisjes?![]()
foto's?![]()
Hmm, grappig.. maar... die andere is dus ook bi?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:19 schreef VASND het volgende:
[..]
zij is bi, en ze willen er niet voor uitkomen.
dus...
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:20 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hmm, grappig.. maar... die andere is dus ook bi?![]()
heeyquote:
Jij moest toch werkenquote:
kan dan toch ook een lesbo zijn?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:20 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hmm, grappig.. maar... die andere is dus ook bi?![]()
oiquote:
dat bedoel ikquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:21 schreef B_BOY het volgende:
ik post echt weinig deze vakantie normaal in vakanties gemiddeld 200 postgs per dag ofzo
nu denk ik gemiddeld 15 a 20 ofzo.
ja in principe wel maar ze heeft wel wat vriendjes gehadquote:
gothic!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:22 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dat bedoel ik
Ik heb vorige week met een jongen gezoend, iedereen dacht dat het 2 meisjes waren omdat hij wel lange haren heeft
Dan twijfelde ze nogquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:23 schreef VASND het volgende:
[..]
ja in principe wel maar ze heeft wel wat vriendjes gehad
Dan is het wel een bi jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:23 schreef VASND het volgende:
[..]
ja in principe wel maar ze heeft wel wat vriendjes gehad
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:22 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik heb vorige week met een jongen gezoend
nee, eigenlijk helemaal nietquote:
want?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
biseksualiteit bestaat niet.
jawel hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wetenschappelijk bewezen, het zijn homo's/lesbi's die nog niet uit de kast durven komen.quote:
een nee ik ben het niet, maar genoeg vriendinnen die het wel zijn/opelijk toegeven.quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wetenschappelijk bewezen, het zijn homo's/lesbi's die nog niet uit de kast durven komen.
Mwah, er zijn mensen die daar anders over denkenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:27 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Dan blijven sommige mensen altijd in de kast zitten dus
Wat een bullshitquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wetenschappelijk bewezen, het zijn homo's/lesbi's die nog niet uit de kast durven komen.
Het is toch echt bewezenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:27 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Mwah, er zijn mensen die daar anders over denken![]()
Mwah, dat lijkt me onzin...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
lijkt me béétje overdrevenquote:
das dan mooiquote:
slomerd!quote:
blauwe slome!quote:
Het is dat de FP search het niet doet, anders had ik het opgezochtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:27 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Mwah, dat lijkt me onzin...![]()
Kijk maar eens in SEX, anders![]()
google?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Het is dat de FP search het niet doet, anders had ik het opgezocht.
Ik voor de 400quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:32 schreef 14.gif het volgende:
Ik ga vandaag ook voor de 200 posts, trouwens![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:35 schreef -Marlii- het volgende:
Ik ga voor de 100meer ga ik niet halen volgens mij
Da's écht niet moeilijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:35 schreef -Marlii- het volgende:
Ik ga voor de 100meer ga ik niet halen volgens mij
Ik de 400.quote:
Ik sta op nr.1 van mei.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:37 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Jouw poststats van mei zijn niet gezond, hoor![]()
men zoek een leven. ga lekker op het terras zitten of zwemmen of in de tuin liggen met een pilske maar tog niet fokken de hele dag.quote:
nee, echt?quote:
Nee, ik moet ook nog leren.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:38 schreef B_BOY het volgende:
[..]
men zoek een leven. ga lekker op het terras zitten of zwemmen of in de tuin liggen met een pilske maar tog niet fokken de hele dag.
Dan zeg je: O RLY?quote:
Hij moet iets doen omdat ie niet blauw isquote:
Nu de cd's/dvd's nogquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hallo
Zojuist is mijn bestelling binnen gekomen
100 enkele dvd doosjes
100 dubbele dvd doosjes
100 cd slimcases
33 euro totaal![]()
[afbeelding]
Wat moet je met die dingen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hallo
100 enkele dvd doosjes
100 dubbele dvd doosjes
100 cd slimcases
33 euro totaal![]()
[afbeelding]
nou, uh, tis mooi weer, en vanavond ben ik niet thuis. Morgen kan ik trouwens ok niet fokken, alleen morgen avondquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:35 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik weet ook niet of ik de 200 ga halen met dit weer trouwens
Wat ga je vanavond en morgen doen danquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nou, uh, tis mooi weer, en vanavond ben ik niet thuis. Morgen kan ik trouwens ok niet fokken, alleen morgen avond
Dat kotm vanzelf, ik heb nu nog 30 dvd's en 35cd'squote:
En opt gymnasium zit en 12 isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Hij moet iets doen omdat ie niet blauw is.
Vanavond verjaardag van een vriendin die 16 is geworden, en morgen moet ik de hele dag werkenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat ga je vanavond en morgen doen dan.
cd's en dvd's in stoppenquote:
Waarom koop je dan niet hoesjes met DVD's erinquote:
10quote:
Waar werk je dan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Vanavond verjaardag van een vriendin die 16 is geworden, en morgen moet ik de hele dag werken
Als jij dat doet ben je mooi gekquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Waarom koop je dan niet hoesjes met DVD's erin.
Op een camping, en dan in het caféquote:
Wel chill opzich.quote:
Ja maar wat heb je aan DRIEHONDERD hoesjes?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als jij dat doet ben je mooi gekKost belachelijk veel geld
![]()
uhuquote:
300 cd's/dvd's?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja maar wat heb je aan DRIEHONDERD hoesjes?
Da's zeker netjes. Ik ga in een callcenter werken, da's pas chill.quote:
Wat, jij bent óók naar Lieke geweest?quote:
Waarom zou ik hier of in Duitsland elke 10 hoesjes voor 5 euro kopen als ik ergens anders er 100 voor 11 euro kan krijgen? Die dingen kunnen mooi op zolder staan, als ik er wat nodig heb pak ik ze. Nu kan ik minsten 2 jaar vooruitquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja maar wat heb je aan DRIEHONDERD hoesjes?
NEEEEEEEEquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat, jij bent óók naar Lieke geweest?
Ik gebruik nooit hoesjesquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier of in Duitsland elke 10 hoesjes voor 5 euro kopen als ik ergens anders er 100 voor 11 euro kan krijgen? Die dingen kunnen mooi op zolder staan, als ik er wat nodig heb pak ik ze. Nu kan ik minsten 2 jaar vooruit
Oke, ik dacht dat je acuut plannen had voor 300 cd's/dvd'squote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier of in Duitsland elke 10 hoesjes voor 5 euro kopen als ik ergens anders er 100 voor 11 euro kan krijgen? Die dingen kunnen mooi op zolder staan, als ik er wat nodig heb pak ik ze. Nu kan ik minsten 2 jaar vooruit
Je suggereert dat er nog iemand naar Lieke zou zijn geweest?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat, jij bent óók naar Lieke geweest?
daaromquote:
Ik download veel tv series en films, het is handig als ik die ook in een doosje kan stoppenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:44 schreef 14.gif het volgende:
Wat moet je met zoveel dvds
Die heb ik ook nodig, zoveel losse rommel nu hier.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hallo
100 enkele dvd doosjes
100 dubbele dvd doosjes
100 cd slimcases
33 euro totaal![]()
[afbeelding]
Ik brand sowieso nooit cd's of dvd's trouwens... wat zetten jullie er normaal gesproken allemaal op dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit hoesjes. Ik pak gewoon zo'n ding uit de spindel
. Waar koop jij de DVD's dan?
háár Lieke?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:47 schreef Boeman het volgende:
[..]
Je suggereert dat er nog iemand naar haar Lieke zou zijn geweest?
Films? Games?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:47 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik brand sowieso nooit cd's of dvd's trouwens... wat zetten jullie er normaal gesproken allemaal op dan?
Vooral films en series idd, muziek vind ik nutteloos. Dat bewaar i kwel op mijn pc, of download ik opniewu als ik het nodig heb.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:47 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik brand sowieso nooit cd's of dvd's trouwens... wat zetten jullie er normaal gesproken allemaal op dan?
Ik heb 1 zelfs nog niet gezien.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:47 schreef Dark_Killah het volgende:
Wie heeft prison break 20 al gezien?
Ahhh, hendigquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik download veel tv series en films, het is handig als ik die ook in een doosje kan stoppenIk verkoop zo af en toe ook wel eens wat. Ik brand ook erg veel muziek cd's om in mijn dvd speler af te spelen omdat ik daar beter geluid heb
In duitsland, ongeveer 20 euro voor een spindel van 50 dvd'squote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Op internet zijn ze nóg goedkoper hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In duitsland, ongeveer 20 euro voor een spindel van 50 dvd's![]()
Kan ik er met jou niet eens over pratenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb 1 zelfs nog niet gezien.
Ik brand ze altijd als back-up. Ik format een keer in de twee maanden namelijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:48 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Games downloaden dan dan op cd/dvd branden?
Speel dan gelijk op je computer....
Ah OKquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:49 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik wou quoten, maar drukte op de verkeerde knop
films, series, spellen en muziek als het verplaatst moet worden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:47 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Kan ik ook, maar dan is het geluid op een of andere manier heel vervormdquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:48 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ahhh, hendig
Ik kan mn mp3-speler gewoon op mn geluidsinstallatie aansluiten trouwens![]()
Dan zit je met al die bekraste cd's aan het einde van de weekquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
De enige serie die ik kijk isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:49 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Kan ik er met jou niet eens over praten!!
Weet ik, maar dan wel met veel verzendkostenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Op internet zijn ze nóg goedkoper hoor.
Valt reuze mee. www.opus.nl en www.ddvd.infoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan wel met veel verzendkosten
En dat ken ik dus weer niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
De enige serie die ik kijk isLittle Britain
.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb 1 zelfs nog niet gezien.
Hmm, zondequote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kan ik ook, maar dan is het geluid op een of andere manier heel vervormd
Smakelijk.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:50 schreef VASND het volgende:
Ik ga ff ontbijten.
Die MOET je echt downloaden. Zó grappig.quote:
Ik speel spellen nooit langer dan 2 maandenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik brand ze altijd als back-up. Ik format een keer in de twee maanden namelijk.
ik ga al bijna warm etenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:50 schreef VASND het volgende:
Ik ga ff ontbijten.
Ik sommige welquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:51 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik speel spellen nooit langer dan 2 maanden![]()
en toch vind ik 5.75 te veelquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Valt reuze mee. www.opus.nl en www.ddvd.info
Hoezo dat?quote:
Ik wel, veel te veel eigenlijkquote:
nou gewoon, omdat we bijna gaan warm etenquote:
's middags?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:53 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nou gewoon, omdat we bijna gaan warm eten
ik uh, beetje veelquote:
kan toch, deden wij ooit ookquote:
gepwned wie unnequote:
jaquote:
Sommige mensen eten 's avonds brood en 's middags warm...quote:
Cool.quote:
Wil je het serieus weten?quote:
Star Trek DS9quote:
Dat deden wij vroeger ook.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:56 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Sommige mensen eten 's avonds brood en 's middags warm...
Typisch gevalletje: Truth is stranger than fiction
hoezo?quote:
Omdat het anders isquote:
Allemaal verschillende series hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:57 schreef 14.gif het volgende:
Pffffff zoveel?![]()
Wel veel van hetzelfde trouwens
ik hbe nog nooit anders gedaanquote:
Omdat dat vroeger was.quote:
En komt dat allemaal op tv, of download je die handel?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Allemaal verschillende series hoorIk ben behoorlijke science fiction fan enzo
En er komen nog veel meer series bij binnenkort
Huh, hoe doe jij dat op school dan?quote:
op school ik wel brood, maar dat vind ik niet lekkerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Huh, hoe doe jij dat op school dan?
Stargate, battlestar Galactica en Lost koop ikquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:58 schreef 14.gif het volgende:
[..]
En komt dat allemaal op tv, of download je die handel?
Off.. kopen zelfs?![]()
ik nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:57 schreef -Marlii- het volgende:
dvdtje bij de krant
Je hebt niks kapot gemaakt?
lekkerquote:
je weet het heel zekerquote:
ja nja, raak je wel gewend aanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:00 schreef 14.gif het volgende:
Dan is het nog vet warm, schijnt de zon enzo... en dan ga je warm eten![]()
hahaha oke danquote:
Ik ken weinig mensen die dat doenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:59 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
op school ik wel brood, maar dat vind ik niet lekkerheb liever 's middags warm en dan 's avonds brood
Ik gooi er dadelijk een tosti inquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga zo ook maar eens wat etenHeb honger
tjaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die dat doen.
jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
Begin de dag met een dansje
Begin de dag met een lach
Want wie vrolijk kijkt in de morgen
Ja die lacht de hele dag
Ja ja er lebt noch, er lebt noch, er lebt noch
Toevallig voor de vakantie op school een variant op gemaakt
Oja?
Zijn jouw ouders boeren?quote:
Ons tosti apparaat is naar de klotequote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik gooi er dadelijk een tosti in.
nee, maar we hebben wel een eigen bedrijf en dan is warm eten 's middags voor ons makkelijker omdat mn vader vaak 's avonds afspraken ed heeft.quote:
eigen belangquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ons tosti apparaat is naar de klote
Ik geef met moederdag wel een nieuwe aan mijn moeder
Whehe. Wij hebben van die tosti's van de Makro, die zijn zwaar chill.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ons tosti apparaat is naar de klote
Ik geef met moederdag wel een nieuwe aan mijn moeder
precies, en ik doe er ook nog een goede waterkoker bijquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
precies, en ik doe er ook nog een goede waterkoker bij
Je moet toch watquote:
www.hardcoreradio.nlquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kutzooi. Op 3FM is nou "eighties request" en op StuBru een kutprogramma. Wat moet ik nu luisteren?
Gewoon zelf muziek afspelen op je computer...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kutzooi. Op 3FM is nou "eighties request" en op StuBru een kutprogramma. Wat moet ik nu luisteren?
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
www.hardcoreradio.nl [afbeelding]
Ik heb op dit moment maar zes gig erop staan, dus dat begint ook te vervelen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:06 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Gewoon zelf muziek afspelen op je computer...![]()
wat jij wilquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]. Da's kutmuziek. Ik zoek de last.fm player wel even op.
nieuwe downloadenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment maar zes gig erop staan, dus dat begint ook te vervelen.
Ik zit te wachten tot 3 juli het nieuwe Muse album komt.quote:
Gewoon meer downloaden iddquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment maar zes gig erop staan, dus dat begint ook te vervelen.
Er is toch wel meer muziek die je mooi vindquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot 3 juli het nieuwe Muse album komt.
ik zie wat mn moeder voor zich zelf koopt, of mn vader haaltquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je moet toch wat
Voor de rest weet ik het ook niet hoor
Ik koop een modelbouwbootjequote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik zie wat mn moeder voor zich zelf koopt, of mn vader haaltEn ach, ik moet toch om 10 uur werken, me moeder er voor 10 uur uit op Moederdag? No way!
Als je het pauper "MP3" formaat gebruikt wel jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:08 schreef 14.gif het volgende:
6 gig is als het goed is alsnog 100 uur ofzo trouwens![]()
Hier ook niet, maar ik ben er zelf dan ook niet eerder dan 1 uur uitquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik zie wat mn moeder voor zich zelf koopt, of mn vader haaltEn ach, ik moet toch om 10 uur werken, me moeder er voor 10 uur uit op Moederdag? No way!
leuk johquote:
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar ik ben er zelf dan ook niet eerder dan 1 uur uit
Blij dat ik niks heb met vaderdag![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Als je het pauper "MP3" formaat gebruikt wel ja.
.flac to da bone.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Als je het pauper "MP3" formaat gebruikt wel ja.
scheiding en weinig tot geen contact meer met mijn vaderquote:
ah zoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
scheiding en weinig tot geen contact meer met mijn vader
smakelijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
Magoed, ff tosti doen.
een bosje bloemenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:10 schreef B_BOY het volgende:
ik moet oko nog iets kopen voor moederdag iemand tips?
Hij belde gisteren nog wel voor mijn verjaardag, dat viel me dan nog meequote:
Haha, ach toch nog wel aardig dat ie ff belt enzoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hij belde gisteren nog wel voor mijn verjaardag, dat viel me dan nog meeHij vroeg of ik nog een keer langskwam is zijn cafe in Neede. Binnenkort maar eens kijken
Dan weet ze tenminste zeker dat ze wat leuks heeftquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
een bosje bloemen
Mn moeder koopt altijd alles voor zich zelf met zoiets, ook voor haar verjaardag![]()
Iets wat ie al een hele tijd niet meer heeft gedaan, het kan ook zijn dat mijn oma heeft gezegd dat ie moest bellen enzoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:12 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Haha, ach toch nog wel aardig dat ie ff belt enzo
Mwah, no offence verder, maar zelfs dat vindt ik eigenlijk nog vrij afstandlijk, hoor...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:12 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Haha, ach toch nog wel aardig dat ie ff belt enzo
daaromquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan weet ze tenminste zeker dat ze wat leuks heeft
dat klopt, maar als een van je ouders zelfs op je verjaardag al niks meer van zich laat horen. Ik weet natuurlijk het hoe en waar daar thuis, maar tochquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:15 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Mwah, no offence verder, maar zelfs dat vindt ik eigenlijk nog vrij afstandlijk, hoor...![]()
Je ontbijtje weggekregen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:13 schreef VASND het volgende:
zoo, bist ik wehr.
das op zich wel oke dan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hij belde gisteren nog wel voor mijn verjaardag, dat viel me dan nog meeHij vroeg of ik nog een keer langskwam is zijn cafe in Neede. Binnenkort maar eens kijken
ja, nu zijn alle vlindertjes in mn buik verdronken.quote:
Is ie altijd al geweest, heeft zich nooit echt voor ons geintresseerd en wij ook niet echt voor hem. Maar dat komt ook erg door zijn gedrag in die jaren enzo.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:15 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Mwah, no offence verder, maar zelfs dat vindt ik eigenlijk nog vrij afstandlijk, hoor...![]()
moordenaar.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:17 schreef VASND het volgende:
[..]
ja, nu zijn alle vlindertjes in mn buik verdronken.
hopelijk.
jij dierenbeul! Ik ga je aangeven bij de het Wereld Natuur Fondsquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:17 schreef VASND het volgende:
[..]
hopelijk.
Je doet maar, ik ben blij als ze ff weg zijn want ik kan dr niet veel mee.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:18 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
jij dierenbeul! Ik ga je aangeven bij de het Wereld Natuur Fonds
Foeiquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:17 schreef VASND het volgende:
[..]
hopelijk.
tja, ik heb het idee dat ie het afgelopen jaar veranderd is qua gedrag enzoquote:
want?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:18 schreef VASND het volgende:
[..]
Je doet maar, ik ben blij als ze ff weg zijn want ik kan dr niet veel mee.
Das dan toch fijn ofniet?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
tja, ik heb het idee dat ie het afgelopen jaar veranderd is qua gedrag enzo![]()
doegquote:
haha, ik ga zo etenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:20 schreef 14.gif het volgende:
Hmm, ik post nu nog ff snel door naar de 100, en dan ga ik maar eens naar buiten![]()
gister had ik nog 8484quote:Aantal posts: 8686 (gemiddeld 38 per dag)
Dat had ik toch al uitgelegd?quote:
Ik hoop het jaquote:
Ik ga je vandaag inhalen, vind ik.quote:
ooh ja, maar ik heb niet alles gelezenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:21 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat had ik toch al uitgelegd?
Het verhaal dat uitmondde in de discussie of bi wel bestond?
succesquote:
boontjes met worst en aardappelsquote:
Die eerste 2 zijn lekkerquote:
hmmkay. maargoed ergo ik voel me kut.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:22 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ooh ja, maar ik heb niet alles gelezen
ben ik helemaal met je eensquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die eerste 2 zijn lekkerMaar dat laatste
![]()
kan ik me voorstellenquote:
Het mooie weer vrolijkt mensen opquote:
Ja, ik moet alleen nog lerenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het mooie weer vrolijkt mensen op
Alleen weg te krijgen met een hele pot appelmoes erbijquote:
Ja mij ook.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het mooie weer vrolijkt mensen op
quote:
Ik eigenlijk ook, maar of er wat van komt betwijfel ikquote:
dan smaakt het helemaaal niet meerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Alleen weg te krijgen met een hele pot appelmoes erbij
heb ik ookquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, maar of er wat van komt betwijfel ik![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]ik had er gister 271
dus ik denk wel dat je langs me heen gaan
aangezien ik er nu nog maar iets van 100 heb
ja okequote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nog heel erg veel in vergelijking met de meeste users
Hmm, aardappels met lekkere jusquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die eerste 2 zijn lekkerMaar dat laatste
![]()
hoi svenniequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |