Dan zeg je: O RLY?quote:
Hij moet iets doen omdat ie niet blauw isquote:
Nu de cd's/dvd's nogquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hallo
Zojuist is mijn bestelling binnen gekomen
100 enkele dvd doosjes
100 dubbele dvd doosjes
100 cd slimcases
33 euro totaal![]()
[afbeelding]
Wat moet je met die dingen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hallo
100 enkele dvd doosjes
100 dubbele dvd doosjes
100 cd slimcases
33 euro totaal![]()
[afbeelding]
nou, uh, tis mooi weer, en vanavond ben ik niet thuis. Morgen kan ik trouwens ok niet fokken, alleen morgen avondquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:35 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik weet ook niet of ik de 200 ga halen met dit weer trouwens
Wat ga je vanavond en morgen doen danquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nou, uh, tis mooi weer, en vanavond ben ik niet thuis. Morgen kan ik trouwens ok niet fokken, alleen morgen avond
Dat kotm vanzelf, ik heb nu nog 30 dvd's en 35cd'squote:
En opt gymnasium zit en 12 isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Hij moet iets doen omdat ie niet blauw is.
Vanavond verjaardag van een vriendin die 16 is geworden, en morgen moet ik de hele dag werkenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat ga je vanavond en morgen doen dan.
cd's en dvd's in stoppenquote:
Waarom koop je dan niet hoesjes met DVD's erinquote:
10quote:
Waar werk je dan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Vanavond verjaardag van een vriendin die 16 is geworden, en morgen moet ik de hele dag werken
Als jij dat doet ben je mooi gekquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Waarom koop je dan niet hoesjes met DVD's erin.
Op een camping, en dan in het caféquote:
Wel chill opzich.quote:
Ja maar wat heb je aan DRIEHONDERD hoesjes?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als jij dat doet ben je mooi gekKost belachelijk veel geld
![]()
uhuquote:
300 cd's/dvd's?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja maar wat heb je aan DRIEHONDERD hoesjes?
Da's zeker netjes. Ik ga in een callcenter werken, da's pas chill.quote:
Wat, jij bent óók naar Lieke geweest?quote:
Waarom zou ik hier of in Duitsland elke 10 hoesjes voor 5 euro kopen als ik ergens anders er 100 voor 11 euro kan krijgen? Die dingen kunnen mooi op zolder staan, als ik er wat nodig heb pak ik ze. Nu kan ik minsten 2 jaar vooruitquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja maar wat heb je aan DRIEHONDERD hoesjes?
NEEEEEEEEquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat, jij bent óók naar Lieke geweest?
Ik gebruik nooit hoesjesquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier of in Duitsland elke 10 hoesjes voor 5 euro kopen als ik ergens anders er 100 voor 11 euro kan krijgen? Die dingen kunnen mooi op zolder staan, als ik er wat nodig heb pak ik ze. Nu kan ik minsten 2 jaar vooruit
Oke, ik dacht dat je acuut plannen had voor 300 cd's/dvd'squote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier of in Duitsland elke 10 hoesjes voor 5 euro kopen als ik ergens anders er 100 voor 11 euro kan krijgen? Die dingen kunnen mooi op zolder staan, als ik er wat nodig heb pak ik ze. Nu kan ik minsten 2 jaar vooruit
Je suggereert dat er nog iemand naar Lieke zou zijn geweest?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat, jij bent óók naar Lieke geweest?
daaromquote:
Ik download veel tv series en films, het is handig als ik die ook in een doosje kan stoppenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:44 schreef 14.gif het volgende:
Wat moet je met zoveel dvds
Die heb ik ook nodig, zoveel losse rommel nu hier.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hallo
100 enkele dvd doosjes
100 dubbele dvd doosjes
100 cd slimcases
33 euro totaal![]()
[afbeelding]
Ik brand sowieso nooit cd's of dvd's trouwens... wat zetten jullie er normaal gesproken allemaal op dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit hoesjes. Ik pak gewoon zo'n ding uit de spindel
. Waar koop jij de DVD's dan?
háár Lieke?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:47 schreef Boeman het volgende:
[..]
Je suggereert dat er nog iemand naar haar Lieke zou zijn geweest?
Films? Games?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:47 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik brand sowieso nooit cd's of dvd's trouwens... wat zetten jullie er normaal gesproken allemaal op dan?
Vooral films en series idd, muziek vind ik nutteloos. Dat bewaar i kwel op mijn pc, of download ik opniewu als ik het nodig heb.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:47 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik brand sowieso nooit cd's of dvd's trouwens... wat zetten jullie er normaal gesproken allemaal op dan?
Ik heb 1 zelfs nog niet gezien.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:47 schreef Dark_Killah het volgende:
Wie heeft prison break 20 al gezien?
Ahhh, hendigquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik download veel tv series en films, het is handig als ik die ook in een doosje kan stoppenIk verkoop zo af en toe ook wel eens wat. Ik brand ook erg veel muziek cd's om in mijn dvd speler af te spelen omdat ik daar beter geluid heb
In duitsland, ongeveer 20 euro voor een spindel van 50 dvd'squote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit hoesjes. Ik pak gewoon zo'n ding uit de spindel
. Waar koop jij de DVD's dan?
Op internet zijn ze nóg goedkoper hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In duitsland, ongeveer 20 euro voor een spindel van 50 dvd's![]()
Kan ik er met jou niet eens over pratenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb 1 zelfs nog niet gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |