oiquote:
dat bedoel ikquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:21 schreef B_BOY het volgende:
ik post echt weinig deze vakantie normaal in vakanties gemiddeld 200 postgs per dag ofzo
nu denk ik gemiddeld 15 a 20 ofzo.
ja in principe wel maar ze heeft wel wat vriendjes gehadquote:
gothic!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:22 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dat bedoel ik
Ik heb vorige week met een jongen gezoend, iedereen dacht dat het 2 meisjes waren omdat hij wel lange haren heeft
Dan twijfelde ze nogquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:23 schreef VASND het volgende:
[..]
ja in principe wel maar ze heeft wel wat vriendjes gehad
Dan is het wel een bi jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:23 schreef VASND het volgende:
[..]
ja in principe wel maar ze heeft wel wat vriendjes gehad
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:22 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik heb vorige week met een jongen gezoend
nee, eigenlijk helemaal nietquote:
want?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
biseksualiteit bestaat niet.
jawel hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wetenschappelijk bewezen, het zijn homo's/lesbi's die nog niet uit de kast durven komen.quote:
een nee ik ben het niet, maar genoeg vriendinnen die het wel zijn/opelijk toegeven.quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wetenschappelijk bewezen, het zijn homo's/lesbi's die nog niet uit de kast durven komen.
Mwah, er zijn mensen die daar anders over denkenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:27 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Dan blijven sommige mensen altijd in de kast zitten dus
Wat een bullshitquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wetenschappelijk bewezen, het zijn homo's/lesbi's die nog niet uit de kast durven komen.
Het is toch echt bewezenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:27 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Mwah, er zijn mensen die daar anders over denken![]()
Mwah, dat lijkt me onzin...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
lijkt me béétje overdrevenquote:
das dan mooiquote:
slomerd!quote:
blauwe slome!quote:
Het is dat de FP search het niet doet, anders had ik het opgezochtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:27 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Mwah, dat lijkt me onzin...![]()
Kijk maar eens in SEX, anders![]()
google?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Het is dat de FP search het niet doet, anders had ik het opgezocht.
Ik voor de 400quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:32 schreef 14.gif het volgende:
Ik ga vandaag ook voor de 200 posts, trouwens![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:35 schreef -Marlii- het volgende:
Ik ga voor de 100meer ga ik niet halen volgens mij
Da's écht niet moeilijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:35 schreef -Marlii- het volgende:
Ik ga voor de 100meer ga ik niet halen volgens mij
Ik de 400.quote:
Ik sta op nr.1 van mei.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:37 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Jouw poststats van mei zijn niet gezond, hoor![]()
men zoek een leven. ga lekker op het terras zitten of zwemmen of in de tuin liggen met een pilske maar tog niet fokken de hele dag.quote:
nee, echt?quote:
Nee, ik moet ook nog leren.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:38 schreef B_BOY het volgende:
[..]
men zoek een leven. ga lekker op het terras zitten of zwemmen of in de tuin liggen met een pilske maar tog niet fokken de hele dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |