Films? Games?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:47 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik brand sowieso nooit cd's of dvd's trouwens... wat zetten jullie er normaal gesproken allemaal op dan?
Vooral films en series idd, muziek vind ik nutteloos. Dat bewaar i kwel op mijn pc, of download ik opniewu als ik het nodig heb.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:47 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik brand sowieso nooit cd's of dvd's trouwens... wat zetten jullie er normaal gesproken allemaal op dan?
Ik heb 1 zelfs nog niet gezien.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:47 schreef Dark_Killah het volgende:
Wie heeft prison break 20 al gezien?
Ahhh, hendigquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik download veel tv series en films, het is handig als ik die ook in een doosje kan stoppenIk verkoop zo af en toe ook wel eens wat. Ik brand ook erg veel muziek cd's om in mijn dvd speler af te spelen omdat ik daar beter geluid heb
In duitsland, ongeveer 20 euro voor een spindel van 50 dvd'squote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit hoesjes. Ik pak gewoon zo'n ding uit de spindel
. Waar koop jij de DVD's dan?
Op internet zijn ze nóg goedkoper hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In duitsland, ongeveer 20 euro voor een spindel van 50 dvd's![]()
Kan ik er met jou niet eens over pratenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb 1 zelfs nog niet gezien.
Ik brand ze altijd als back-up. Ik format een keer in de twee maanden namelijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:48 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Games downloaden dan dan op cd/dvd branden?
Speel dan gelijk op je computer....
Ah OKquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:49 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik wou quoten, maar drukte op de verkeerde knop
films, series, spellen en muziek als het verplaatst moet worden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:47 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Kan ik ook, maar dan is het geluid op een of andere manier heel vervormdquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:48 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ahhh, hendig
Ik kan mn mp3-speler gewoon op mn geluidsinstallatie aansluiten trouwens![]()
Dan zit je met al die bekraste cd's aan het einde van de weekquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit hoesjes. Ik pak gewoon zo'n ding uit de spindel
. Waar koop jij de DVD's dan?
De enige serie die ik kijk isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:49 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Kan ik er met jou niet eens over praten!!
Weet ik, maar dan wel met veel verzendkostenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Op internet zijn ze nóg goedkoper hoor.
Valt reuze mee. www.opus.nl en www.ddvd.infoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan wel met veel verzendkosten
En dat ken ik dus weer niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
De enige serie die ik kijk isLittle Britain
.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb 1 zelfs nog niet gezien.
Hmm, zondequote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kan ik ook, maar dan is het geluid op een of andere manier heel vervormd
Smakelijk.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:50 schreef VASND het volgende:
Ik ga ff ontbijten.
Die MOET je echt downloaden. Zó grappig.quote:
Ik speel spellen nooit langer dan 2 maandenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik brand ze altijd als back-up. Ik format een keer in de twee maanden namelijk.
ik ga al bijna warm etenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:50 schreef VASND het volgende:
Ik ga ff ontbijten.
Ik sommige welquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:51 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik speel spellen nooit langer dan 2 maanden![]()
en toch vind ik 5.75 te veelquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Valt reuze mee. www.opus.nl en www.ddvd.info
Hoezo dat?quote:
Ik wel, veel te veel eigenlijkquote:
nou gewoon, omdat we bijna gaan warm etenquote:
's middags?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:53 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nou gewoon, omdat we bijna gaan warm eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |